SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oostenrijk is veel en veel beterquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:51 schreef d_elise het volgende:
Nooit gedacht dat de vorige wedstrijd zo gunstig uit zou kunnen pakken voor Nederland en zo slecht voor Oostenrijk. Al moet NL ook maar van dit Turkije zien te winnen natuurlijk
Ja, maar vrees dat Nederland - Turkije wel eens een kaartenfestival gaat worden en in het verleden heeft Nederland bewezen in dat soort wedstrijden niet echt het hoofd koel te kunnen houden.quote:
Turkije miste wel hun beste speler, Calhanoglu. Die is er zaterdag weer bij.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:54 schreef Fred_B het volgende:
Nederland mag niet van dit Turkije verliezen hoor.
Oostenrijk was net zo goed als tegen Nederland. Alleen was nu de mazzel met de doelpunten er niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Turkije miste wel hun beste speler, Calhanoglu. Die is er zaterdag weer bij.
En als je Oostenrijk vandaag zag, daar mag Nederland eigenlijk ook niet van verliezen
Oostenrijk was tegen Nederland wel een stuk meer geconcentreerd en georganiseerd. Dat kan ook deels de kwaliteit van Turkije zijn, maar ik vermoed dat dit toch gewoon die onvermijdelijke slechte dag was die elk team wel een keer heeft bij veel wedstrijden in korte tijd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Turkije miste wel hun beste speler, Calhanoglu. Die is er zaterdag weer bij.
En als je Oostenrijk vandaag zag, daar mag Nederland eigenlijk ook niet van verliezen
Tegen het einde misschien een beetje, maar aan het begin lukte het druk zetten zoals tegen Nederland totaal niet... mede door de snelle tegengoal natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oostenrijk was net zo goed als tegen Nederland. Alleen was nu de mazzel met de doelpunten er niet.
Het gaat de hele dag regenen. Hoezo mooie dag?quote:Op woensdag 3 juli 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
Het belooft een mooie dag te worden, hoog tijd om lekker aan het werk te gaan en de week doormidden te zagen! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag beginnen we de dag dankzij @:H_T met een kopje eikeltjeskoffie.![]()
Roger is zelf opgestaan in Griekenland. Die denkt dat iedereen mooi weer heeftquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag regenen. Hoezo mooie dag?
* H_T moppert iets over hippiesquote:Op woensdag 3 juli 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het belooft een mooie dag te worden, hoog tijd om lekker aan het werk te gaan en de week doormidden te zagen! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffie gemaakt van voetballers?quote:Op woensdag 3 juli 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Geen verrassing toch? Het was al leuk dat ze mee mochten doen. Al begrijp ik niet dat ze met 0-3 verliezen van Venezuela en dat Venezuela ineens zo goed isquote:
Ik bedoel dat dat eiland een forse klapper van Beryl krijgtquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing toch? Het was al leuk dat ze mee mochten doen. Al begrijp ik niet dat ze met 0-3 verliezen van Venezuela en dat Venezuela ineens zo goed is
Het is verrassender dat Mexico eruit ligt.
Ah ja, dat is op zich ook wel logisch dat je het daar over hadquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat eiland een forse klapper van Beryl krijgt
Oh nee! Wat voor invloed heeft dat op de rumwereld?quote:
Het is mooi weer in mijn hoofd en wat mij betreft is wat in mijn hoofd zit gewoon de realiteit.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Roger is zelf opgestaan in Griekenland. Die denkt dat iedereen mooi weer heeft
Daar heb ik niet eens over nagedacht nogquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh nee! Wat voor invloed heeft dat op de rumwereld?
Penne all'arrabbiata. Nog nooit gemaakt. We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb inspiratie nodig
Aardappelpuree, broccoli uit de oven en chorizo worstjes.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb inspiratie nodig
Aardappelpuree, boontjes en gehakt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb inspiratie nodig
Wraps!quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb inspiratie nodig
Nootmuskaat over de boontjes, doe maar lekker gek!quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aardappelpuree, boontjes en gehakt.
Met nootmuskaat over de boontjes!
Lekker, klontje roomboter over de boontjes en dan nootmuskaat. Dat heb ik vroeger van mijn schoonmoeder geleerd. En om het af te maken komkommer in zoet/zuur erbij doen. (geraspte komkommer in azijn doen en dan flink wat suiker en peper erbij. Dit moet je dan wel een dag van te voren klaarmaken). Oh zo lekker.#omaweethetquote:Op woensdag 3 juli 2024 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aardappelpuree, boontjes en gehakt.
Met nootmuskaat over de boontjes!
Waarom ben je daar zo boos over?quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aardappelpuree, broccoli uit de oven en chorizo worstjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien had ze spaghetti carbonara besteld.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:28 schreef zorro28 het volgende:
In één ruk uitgelezen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
For the home of the holyquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
For the grace, for the might of the lord [ afbeelding ]
Hé dat las ik in de krantquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:02 schreef Troel het volgende:
Vandaag bij de diplomauitreiking een diplomama opgevoerd door de docentenPrachtig!
Plaatjes werken bij mij niet, dus dat is mooi.quote:Op donderdag 4 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen!
Zondag veldwedstrijd boogschieten en verder genieten van een warm huis en een echt bed terwijl mijn vriend naar DTRH is en in de drekvijver staatquote:
Hoax, Numidia krijgt volgend jaar gewoon de tweede startpositie en een miljoenmiljard wideshots om te voorkomen dat we in de buurt komen van de overwinningquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:36 schreef H_T het volgende:
Ik droomde vannacht over het ESFHet was in Nederland, Nederland stond bovenaan na de jury en won ook de televote, maar stond op een of andere manier toch gelijk met Frankrijk
En toen vond iemand het een idee om dan maar te tossen wie er zou winnen. Nou, daar heb ik mooi tegen geprotesteerd!
Happy 4th of July!quote:Op donderdag 4 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen!
"Pierre je moet nu kiezen!"quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:36 schreef H_T het volgende:
Ik droomde vannacht over het ESFHet was in Nederland, Nederland stond bovenaan na de jury en won ook de televote, maar stond op een of andere manier toch gelijk met Frankrijk
En toen vond iemand het een idee om dan maar te tossen wie er zou winnen. Nou, daar heb ik mooi tegen geprotesteerd!
Volgende week P!nk!quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Wie van ons gaat deze dagen naar Taylor Swift?
Yes! Morgen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Mijn dochterquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Dat wordt dan lang wachten.quote:
Dat telt niet als 'van ons' hoor, dan moet ze maar mee komen posten. Hoewel ik snap dat jij liever niet hebt dat ze deze kant van je zietquote:
Nou ja ze is wel van mij en ik ben van jullie dus maakt haar dat niet een van ons?quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat telt niet als 'van ons' hoor, dan moet ze maar mee komen posten. Hoewel ik snap dat jij liever niet hebt dat ze deze kant van je ziet
Ik vind haar goedgekeurd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ze is wel van mij en ik ben van jullie dus maakt haar dat niet een van ons?
Nee, helaas zo werkt het nietquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ze is wel van mij en ik ben van jullie dus maakt haar dat niet een van ons?
Het is een soort van mi casa est su casaquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh dit is een heel gevaarlijk hellend vlak. Zo kan iedereen wel bij ons horen
quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat laatste verstaat @Strani nietquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is een soort van mi casa est su casa
Mja. Je kunt niet alleen maar heuvel of bergetappes in die drie weken stoppen. Dit hoort er nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:19 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen we voorzichtig concluderen dat dit soort middellange vlakke etappes in de Tour niet meer kunnen anno 2024?
Had hij zijn lunch overgeslagen en at hij bananen tijdens het fluiten?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
Turpin fluit Nederland - Turkije. Dat is die lul van het bananenincident...
Morgenavond pasquote:
Nee, het landschap leent zich niet altijd voor een mooie etappe (al zigzaggen ze nu twee dagen op rij bewust om elke heuvel heen). Maar dit soort etappes zijn zodanig onvriendelijk naar de kijker dat ze toch iets anders moeten gaan bedenken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mja. Je kunt niet alleen maar heuvel of bergetappes in die drie weken stoppen. Dit hoort er nu eenmaal bij.
Het is daarbij al een heel stuk beter. Tot een jaar of tien geleden had het hooguit twee interessante etappes in de eerste week. Dat is nu wel anders.
Qua kijkervaring kun je er niks mee. Waarbij het dan ook niet heel handig is dat de trend steeds meer is om etappes (bijna) helemaal uit te zenden. Wat niet heel erg helpt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het landschap leent zich niet altijd voor een mooie etappe (al zigzaggen ze nu twee dagen op rij bewust om elke heuvel heen). Maar dit soort etappes zijn zodanig onvriendelijk naar de kijker dat ze toch iets anders moeten gaan bedenken.
quote:Schoof en de vicepremiers zijn weer terug in zaal. "Tijdens een debat gaan bewindslieden niet twitteren", is de conclusie van het overleg van de top van het kabinet, volgens de premier. "Daar is mevrouw Adema het mee eens." Schoof wordt gecorrigeerd door de Kamervoorzitter die erop wijst dat het Agema is met een g.
De premier zegt dat inhoudelijke lijn van het kabinet is veranderd. "Wel of geen hoofddoekje maakt niet uit."
'Een d of een g in de achternaam, maakt niet uit.'quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:28 schreef Yesse het volgende:
Ik ben nu de shitshow van het Tweede Kamerdebat aan het bijlezen.. De aanloop naar dit kabinet bewees al chaotisch te zijn, en nu zet deze chaos zich door in de Kamer zelf
quote:Schoof en de vicepremiers zijn weer terug in zaal. "Tijdens een debat gaan bewindslieden niet twitteren", is de conclusie van het overleg van de top van het kabinet, volgens de premier. "Daar is mevrouw Adema het mee eens." Schoof wordt gecorrigeerd door de Kamervoorzitter die erop wijst dat het Agema is met een g.
De premier zegt dat inhoudelijke lijn van het kabinet is veranderd. "Wel of geen hoofddoekje maakt niet uit."
Echt serieus. Waar gaat het overquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:28 schreef Yesse het volgende:
Ik ben nu de shitshow van het Tweede Kamerdebat aan het bijlezen.. De aanloop naar dit kabinet bewees al chaotisch te zijn, en nu zet deze chaos zich door in de Kamer zelf
Echt serieus. Waar gaat het overquote:
Tja de professionaliteit van dit kabinet is nu al ver te zoekenquote:
Ja, dat krijg je als de belangrijkste partij op dag één al begint oppositie te voeren tegen hun eigen kabinet. Wilders wants to have his cake and eat it.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tja de professionaliteit van dit kabinet is nu al ver te zoeken
Nee maar dan moeten we opeens ook verjaardagstopics doen en zo voor familieleden, dat werkt gewoon niet. Laat ze maar komen postenquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is een soort van mi casa est su casa
Mijn dochter gaat overmorgen en een een zitplek, dus neequote:
Dat lijkt me echt zó ongemakkelijk als ze hier echt mee zou postenquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dan moeten we opeens ook verjaardagstopics doen en zo voor familieleden, dat werkt gewoon niet. Laat ze maar komen posten
Voor ons wel lachen denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zó ongemakkelijk als ze hier echt mee zou posten
Zeker als dochter de posts van haar moeder gaat teruglezenquote:
Goed moment om een popcornbedrijf te beginnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
Onze politiek is soort ordinaire reality show geworden.
Dat is geen verkeerde vriendin, goedemiddagquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Jasper Philipsen was ook na afloop zeer sympathiek
Nee, dat lampje maakte teveel lawaaiquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heb je al een ratelapparaat gezien?
Zo kan je nooit rustig luisteren naar de Aria Labia Maioraquote:
Ich liebe dich, da's een Duitser, die in Canada is geweestquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
De een die rijmt 'I love you', bijvoorbeeld een Canadees
Een ander zegt 'Je t'aime', bijvoorbeeld een Canadees
Een Canadees zegt 'How are you?'quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ich liebe dich, da's een Duitser, die in Canada is geweest
Dat is nog niet bekendquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En hoe staat het met de riolering?
Dan verliezen ze er haast twee keer zoveel als dat ze overhouden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
Slechts 241 zetels verlies voor de Tories volgens de BBC-exitpoll
Rishi is al aardig wat slakroppen lang premierquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Voor mijn gevoel is Rishi Sunak nog maar net premier. Maar hetzelfde heb ik met dat Joe Biden nog maar net president is. En dat is die alweer 4 jaar
Ik heb hem ontmoet toen ik nog een beetje in de wielerjournalistiek zat. Mijn nu ex interviewde hem en ik deed de foto's. En ik moet zeggen, hij was echt heel erg beleefd en vriendelijk. Had ook heel weinig te zeggen, maar dat is vrij normaal voor een op dat moment jonge renner. Maar echt één van de netste renners die ik heb gesproken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerde vriendin, goedemiddag![]()
Maar hij moet inderdaad wel normaal gaan doen. Gelukkig is het parcours van de Tour er dit jaar op ingericht dat we nog een flink aantal groeiend-gras etappes gaan krijgen, dus er komen nog wel herkansingen.
Ik geef het allemaal twee maanden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net een stuk van het debat van vandaag. Die zelfvoldane blik van Agema nadat ze die tweet heeft geplaatst, waardoor Schoof daar weer tig vragen over krijgtEn dat is dan een van onze vice-premiers.
Dat nette laat hij in de sprint behoorlijk los.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet toen ik nog een beetje in de wielerjournalistiek zat. Mijn nu ex interviewde hem en ik deed de foto's. En ik moet zeggen, hij was echt heel erg beleefd en vriendelijk. Had ook heel weinig te zeggen, maar dat is vrij normaal voor een op dat moment jonge renner. Maar echt één van de netste renners die ik heb gesproken.
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 5 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
[ afbeelding ]
Het is weer vrijdag en we weten allemaal wat dat betekent, lekker nog een dagje werken voor het weekend begint!
Beetje Vlieland vs Schiermonnikoog effectquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:20 schreef H_T het volgende:
Ah, beide bureaus waar ze rennen willen graag de eerste zijn met een resultaat. Vandaar
Ik heb wel eens een monteur mogen ontvangen toen ik net uit bed was gestapt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:15 schreef Troel het volgende:
Het kutte van vandaag is dat niemand naar school moet en ik dus uit zou kunnen slapen. Ware het niet dat de ketelmeneer komt en ik dus om 8 uur klaar moet staan om die persoon te ontvangen.
Nouja, toen ik om half 8 onder de douche sprong kwam mijn oudste naar beneden, die heeft om 9 uur zijn theorie-examen, dus het was wel fijn voor hem dat ik al wakker was en hem nog even kon aanmoedigen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een monteur mogen ontvangen toen ik net uit bed was gestapt.
Ik had Fok! openstaan op mijn beeldscherm en toen zei hij "Hey, zit jij op Fok!"quote:
Balen voor je zoonquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had Fok! openstaan op mijn beeldscherm en toen zei hij "Hey, zit jij op Fok!"
En ja, we komen elkaar hier regelmatig tegenGrappig
Ow en zoonlief had 1 fout teveel helaas bij inzicht helaas. Over twee weken nieuwe kans.
Ik ben er nog niet achter of het beter is om heel veel teveel fout te hebben of maar 1. Nu weet je tenminste dat je de stof bijna beheerst, anders was het echt gewoon zonde geld geweestquote:
Even los van de uitslag ben ik blij dat wij niet zo’n absurd districtenstelsel hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:59 schreef H_T het volgende:
Nu even kijken of het een shitshow wordt in de UK
Als er wat stress bijkomt, willen mensen nog weleens veranderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet toen ik nog een beetje in de wielerjournalistiek zat. Mijn nu ex interviewde hem en ik deed de foto's. En ik moet zeggen, hij was echt heel erg beleefd en vriendelijk. Had ook heel weinig te zeggen, maar dat is vrij normaal voor een op dat moment jonge renner. Maar echt één van de netste renners die ik heb gesproken.
Wat grappigquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had Fok! openstaan op mijn beeldscherm en toen zei hij "Hey, zit jij op Fok!"
Ow en zoonlief had 1 fout teveel helaas bij inzicht helaas. Over twee weken nieuwe kans.
Zat er een stukje van het wattenstaafje vast in het oor?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:02 schreef NailQueen het volgende:
En wat hebben we deze week geleerd? Nooit te diep je oren schoonmaken met een wattenstaafje. Mijn oor is nu uitgespoten maar het zat diep vast
Ja, ik ook. Ik vind het toch raar dat je beter in Urk heel populair kunt zijn en verder nergens dan overal redelijk populair. Een districtenstelsel kan in theorie wel handig uitkomen voor lokale partijen, maar ook in de UK merk je daar niet heel veel van. De SNP had wel een hoog zetelaantal, maar alsnog veel te weinig om normaal gesproken in een regering te gaan zittenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even los van de uitslag ben ik blij dat wij niet zo’n absurd districtenstelsel hebben.
Nee. Oorsmeer dat naar achteren was geduwd. Smakelijker kan ik niet maken deze ochtend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zat er een stukje van het wattenstaafje vast in het oor?
Laatste keer dat ik wattenstaafjes had stond er expliciet op dat je ze niet in je oren mocht doen. Maar ja, dat was wel precies waarvoor ik ze kochtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:02 schreef NailQueen het volgende:
En wat hebben we deze week geleerd? Nooit te diep je oren schoonmaken met een wattenstaafje. Mijn oor is nu uitgespoten maar het zat diep vast
Hehe, moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig met een wattenstaafje in mijn oor zit. Is best een lekker gevoel. Maar wel een wijze les om niet te diep te gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Oorsmeer dat naar achteren was geduwd. Smakelijker kan ik niet maken deze ochtend.
Oo jammer! Mijn dochter heeft haar theorie de derde keer gehaald. De keren ervoor ook net 1 of 2 teveel fout. Ze is nu met praktijklessen bezig en mag in september opquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter of het beter is om heel veel teveel fout te hebben of maar 1. Nu weet je tenminste dat je de stof bijna beheerst, anders was het echt gewoon zonde geld geweest
Ik gebruik ze op makeup dat op de verkeerde plek terecht is gekomen weg te halen. Echt nooit (meer) in mijn oren. En sindsdien blijven mijn oren ook nog schoner ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik wattenstaafjes had stond er expliciet op dat je ze niet in je oren mocht doen. Maar ja, dat was wel precies waarvoor ik ze kocht
Ik doe het met een wattenschijfje met warm water en dan gewoon alleen waar ik makkelijk bij kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar wat is niet te diep en hoe moet je je oren dan wel schoonmaken?
1 fout is echt balen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kreeg als tips mee om af en toe olie in de gehoorgang te doen en dan moet douchekop uit te spoelen als je merkt dat je teveel oorsmeer in oor hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Oorsmeer dat naar achteren was geduwd. Smakelijker kan ik niet maken deze ochtend.
Precies, en de winnende partij heeft met 1/3 van de zetels een zeer ruime absolute meerderheid. Bedenk je het genot in Den Haag met 110 PVV’ers ofzo ter vergelijking.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik vind het toch raar dat je beter in Urk heel populair kunt zijn en verder nergens dan overal redelijk populair. Een districtenstelsel kan in theorie wel handig uitkomen voor lokale partijen, maar ook in de UK merk je daar niet heel veel van. De SNP had wel een hoog zetelaantal, maar alsnog veel te weinig om normaal gesproken in een regering te gaan zitten
Ik ben voor de accountant bezig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:27 schreef NailQueen het volgende:
@:Luctor.et.Emergo is verdacht stil. Zou hij de monteur zijn?
Ja betaal onze factuur eens jongen. Wij moeten hiermee ook ons brood verdienen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben voor de accountant bezig.
Ach, was zijn ketel ook stuk?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dude, hou eens op met bellen. Noodgevallen komen niet op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog niet gebeld vandaag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dude, hou eens op met bellen. Noodgevallen komen niet op de vrijdagmiddag
Ik vroeg me af of dit van Froukje was en ging het googlenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:19 schreef NailQueen het volgende:
Hij kent No Doubt. We raken wel bekend. Jullie hebben nog niet betaald.
Chumbawamba!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dit van Froukje was en ging het googlen
Waarom wist ik gelijk waar dit over gingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:19 schreef NailQueen het volgende:
Hij kent No Doubt. We raken wel bekend. Jullie hebben nog niet betaald.
Weet je ook Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbij?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waarom wist ik gelijk waar dit over gingMijn kennis van compleet onbelangrijke dingen is veel te groot
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je ook Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbij?
Ik weet naam en toenaam en het is zeker geen vervelende userquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:25 schreef BillDauterive het volgende:
Weet je ook hoe hij heet? Straks is het een of andere vervelende user en dan wil je liever niet meer dat hij bij je langs komt
Je mag wel weer wakker worden. De finale van de tijdrit is erg sterk.quote:
Had die Spaanse tongval?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet naam en toenaam en het is zeker geen vervelende user
Ja, zeer kijkwaardig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je mag wel weer wakker worden. De finale van de tijdrit is erg sterk.
Doet ze wel vaker van ik al eens eerder gelezen hebquote:
Wie trapte wie?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:09 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom krijgt Kroos geen geel voor die overtredingen?
Ik heb een poging gewaagdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:57 schreef NailQueen het volgende:
Mensen laten we @:GeorgeM even naar dit topic krijgen. Ze is verdwaald in het Joost topic
@GeorgeM dacht met de trein naar Berlijn. Dan kan voetbal ook wel in het Joost topicquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:57 schreef NailQueen het volgende:
Mensen laten we @:GeorgeM even naar dit topic krijgen. Ze is verdwaald in het Joost topic
Grappig Fredquote:
Ik vraag het hier maar even, want in het Joost-topic gaan ze steeds off-topic.quote:
Ben je nog steeds geïrriteerd dat niemand meepostte?quote:
Ik gun de EBU mijn 0.003 nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:07 schreef NailQueen het volgende:
Inmiddels is dit in premiere
Waar gaat Joost eindigen? Degene met het juiste antwoord wint eeuwige roem
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nog steeds geïrriteerd dat niemand meepostte?
Moeten zijn zelfs. Taylor is echt lachwekkend. Waarbij het ook raar is dat de VAR hier niet ingrijpt.quote:
Als je het vergelijkt met die penalty vanwege hands bij Duitsland - Denemarken is het vrij belachelijk dat dat wel een pingel was en deze nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moeten zijn zelfs. Taylor is echt lachwekkend. Waarbij het ook raar is dat de VAR hier niet ingrijpt.
Der Toni had ook al 3 keer heel moeten hebben. Zie Joost topicquote:
Dat kan een willekeurige bondscoach ook zeggen.quote:
Ik probeer me er ook maar uit te lullen en te voorkomen dat ik een note krijgquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat kan een willekeurige bondscoach ook zeggen.
We begonnen goed aan de wedstrijd maar uiteindlijk verloren we toch.
Dat duwen bij Möller was ook al dubieus in de eerste helft van de verlenging. Ronaldo had daar al op het gras gelegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met die penalty vanwege hands bij Duitsland - Denemarken is het vrij belachelijk dat dat wel een pingel was en deze niet
Joh, alsof ik daarvoor een note zou gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik probeer me er ook maar uit te lullen en te voorkomen dat ik een note krijg
quote:
Met dank aan dokter Fuentes en zijn opvolgersquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De Spanjolen hebben het meeste uithoudingsvermogen. Je verwacht het niet.
Duitsland heeft al eerder een niet verdiende penalty gekregen, dus is alles weer in evenwichtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:45 schreef Arizona het volgende:
En wij feliciteren @:strani met deze -ondanks de niet gegeven penalty voor Duitsland- verdiende overwinning.
Nog zeker 26 uur dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:44 schreef Arizona het volgende:
Nu kunnen de Duitsers mooi voor ons juichen zolang wij nog meedoen
Heeft niet geholpen.quote:
Het staat anders nog steeds 0 - 0quote:
Ze metselen het doel nog net niet dicht.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:06 schreef Redefine het volgende:
Frankrijk speelt dit toernooi nog defensiever dan normaal he
Ze hebben een paar 2CV's voor het doel gezet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze metselen het doel nog net niet dicht.
Ja, maar de Thuggee zijn verslagen en dat ene dorp heeft een belangrijke steen èn een hoop kinderen terug!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het staat anders nog steeds 0 - 0
1-0 (e.d.)quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben een paar 2CV's voor het doel gezet.
Maar wilde ze die kinderen ook terug?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar de Thuggee zijn verslagen en dat ene dorp heeft een belangrijke steen èn een hoop kinderen terug!
Ja. Vorige toernooien hield het ook al niet heel erg over, maar dan was het eigenlijk vooral dat ze de tegenstander wilden laten denken dat ze een kans hadden waarna ze keihard toesloegen. Nu sloffen ze naar het einde van het fluitsignaal hopend dat het genoeg is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1-0 (e.d.)
0-0
1-1 (2 penalty’s)
0-0 (na 105 minuten)
Dan heb je zo’n selectie, en al de nodige recente prijzen gewonnen, en speel je alsof je nog één punt nodig hebt tegen degradatie.
Aan het begin van de film waren de dorpsvrouwen veel meer aan het jammeren dan aan het eindquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wilde ze die kinderen ook terug?
Misschien waren ze wel hartstikke blij met hun rust, komt Indy daar ineens een boel koters dumpen.
Dat zegt niks. Kan ook zijn dat ze naar het einde toe geen stem meer over hadden om te jammeren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan het begin van de film waren de dorpsvrouwen veel meer aan het jammeren dan aan het eind
Het is zo vreselijk saai om naar te kijken, ik hoop dat ze eruitvliegenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:06 schreef Redefine het volgende:
Frankrijk speelt dit toernooi nog defensiever dan normaal he
Ja. Portugal probeert het tenminste nog.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is zo vreselijk saai om naar te kijken, ik hoop dat ze eruitvliegen
Misschien had hij dan die vrouwen naar die kinderen kunnen brengen, dan hadden de mannen iig nog steeds rust aan hun hoofd gehad.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan het begin van de film waren de dorpsvrouwen veel meer aan het jammeren dan aan het eind
Ik niet, liever een saai Frankrijk dan een Portugal door imo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is zo vreselijk saai om naar te kijken, ik hoop dat ze eruitvliegen
Vrij voorspelbaar ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
0-0 en penalty's is ook wel de uitslag die je bij voorbaat had ingevuld voor Portugal-Frankrijk.
Ik denk dat de meeste dorpsvrouwen niet welkom waren geweest op het banket waar ze levende slangen en gekoelde apenhersenen serveren en dus niet verder waren gekomenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien had hij dan die vrouwen naar die kinderen kunnen brengen, dan hadden de mannen iig nog steeds rust aan hun hoofd gehad.
Maar zeker dat soort banketten kunnen een behoorlijke kliederboel worden, dan heb je toch mensen nodig om schoon te maken tussendoor? Of hadden ze daar al een paar Zwitsers voor?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dorpsvrouwen niet welkom waren geweest op het banket waar ze levende slangen en gekoelde apenhersenen serveren en dus niet verder waren gekomen
quote:
De enige aanwezige vrouw vroeg om soep toen al het andere eten haar niet beviel en was er niet over te spreken toen er ogen in zatenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zeker dat soort banketten kunnen een behoorlijke kliederboel worden, dan heb je toch mensen nodig om schoon te maken tussendoor? Of hadden ze daar al een paar Zwitsers voor?
Dat is goedgekeurd zo te zien.quote:
Strani waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:43 schreef Redefine het volgende:
Nou dan zal Spanje in de halve finale ook wel in het Franse mes lopen. Ben benieuwd wie het eigen doelpunt aan Spaanse kant gaat maken.
Die zie ik eerder een penalty veroorzaken.quote:
Zul je zien dat we de finale halen en dan tegen Frankrijk moeten. Nou dan kunnen we net zo goed gelijk de cup aan de Fransen geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Een mensonterende finale Engeland-Frankrijk kan nog steeds.
Eens. Dat moeten ze echt verbieden. De keeper moet op de lijn blijven, maar de spelers mogen wel van alles.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:50 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een achterlijk gedoe dat inhouden bij een penalty. Echt. Dat ze daar niks aan doen![]()
Engeland gaat alleen niet winnen van Zwitserland.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Een mensonterende finale Engeland-Frankrijk kan nog steeds.
Ik denk dat hij allebei wel kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zie ik eerder een penalty veroorzaken.
Veroorzaakt een penalty en gaat die dan daarna nemen tegen zijn eigen team?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat hij allebei wel kan.
* sluit alle vluchtroutes naar de KSCquote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu mag ik niet meer naar bed zeker?
oeh.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* sluit alle vluchtroutes naar de KSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |