SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oostenrijk is veel en veel beterquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:51 schreef d_elise het volgende:
Nooit gedacht dat de vorige wedstrijd zo gunstig uit zou kunnen pakken voor Nederland en zo slecht voor Oostenrijk. Al moet NL ook maar van dit Turkije zien te winnen natuurlijk
Ja, maar vrees dat Nederland - Turkije wel eens een kaartenfestival gaat worden en in het verleden heeft Nederland bewezen in dat soort wedstrijden niet echt het hoofd koel te kunnen houden.quote:
Turkije miste wel hun beste speler, Calhanoglu. Die is er zaterdag weer bij.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:54 schreef Fred_B het volgende:
Nederland mag niet van dit Turkije verliezen hoor.
Oostenrijk was net zo goed als tegen Nederland. Alleen was nu de mazzel met de doelpunten er niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Turkije miste wel hun beste speler, Calhanoglu. Die is er zaterdag weer bij.
En als je Oostenrijk vandaag zag, daar mag Nederland eigenlijk ook niet van verliezen
Oostenrijk was tegen Nederland wel een stuk meer geconcentreerd en georganiseerd. Dat kan ook deels de kwaliteit van Turkije zijn, maar ik vermoed dat dit toch gewoon die onvermijdelijke slechte dag was die elk team wel een keer heeft bij veel wedstrijden in korte tijd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Turkije miste wel hun beste speler, Calhanoglu. Die is er zaterdag weer bij.
En als je Oostenrijk vandaag zag, daar mag Nederland eigenlijk ook niet van verliezen
Tegen het einde misschien een beetje, maar aan het begin lukte het druk zetten zoals tegen Nederland totaal niet... mede door de snelle tegengoal natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oostenrijk was net zo goed als tegen Nederland. Alleen was nu de mazzel met de doelpunten er niet.
Het gaat de hele dag regenen. Hoezo mooie dag?quote:Op woensdag 3 juli 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
Het belooft een mooie dag te worden, hoog tijd om lekker aan het werk te gaan en de week doormidden te zagen! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag beginnen we de dag dankzij @:H_T met een kopje eikeltjeskoffie.![]()
Roger is zelf opgestaan in Griekenland. Die denkt dat iedereen mooi weer heeftquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag regenen. Hoezo mooie dag?
* H_T moppert iets over hippiesquote:Op woensdag 3 juli 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het belooft een mooie dag te worden, hoog tijd om lekker aan het werk te gaan en de week doormidden te zagen! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffie gemaakt van voetballers?quote:Op woensdag 3 juli 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Geen verrassing toch? Het was al leuk dat ze mee mochten doen. Al begrijp ik niet dat ze met 0-3 verliezen van Venezuela en dat Venezuela ineens zo goed isquote:
Ik bedoel dat dat eiland een forse klapper van Beryl krijgtquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing toch? Het was al leuk dat ze mee mochten doen. Al begrijp ik niet dat ze met 0-3 verliezen van Venezuela en dat Venezuela ineens zo goed is
Het is verrassender dat Mexico eruit ligt.
Ah ja, dat is op zich ook wel logisch dat je het daar over hadquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat eiland een forse klapper van Beryl krijgt
Oh nee! Wat voor invloed heeft dat op de rumwereld?quote:
Het is mooi weer in mijn hoofd en wat mij betreft is wat in mijn hoofd zit gewoon de realiteit.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Roger is zelf opgestaan in Griekenland. Die denkt dat iedereen mooi weer heeft
Daar heb ik niet eens over nagedacht nogquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh nee! Wat voor invloed heeft dat op de rumwereld?
Penne all'arrabbiata. Nog nooit gemaakt. We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb inspiratie nodig
Aardappelpuree, broccoli uit de oven en chorizo worstjes.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb inspiratie nodig
Aardappelpuree, boontjes en gehakt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb inspiratie nodig
Wraps!quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb inspiratie nodig
Nootmuskaat over de boontjes, doe maar lekker gek!quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aardappelpuree, boontjes en gehakt.
Met nootmuskaat over de boontjes!
Lekker, klontje roomboter over de boontjes en dan nootmuskaat. Dat heb ik vroeger van mijn schoonmoeder geleerd. En om het af te maken komkommer in zoet/zuur erbij doen. (geraspte komkommer in azijn doen en dan flink wat suiker en peper erbij. Dit moet je dan wel een dag van te voren klaarmaken). Oh zo lekker.#omaweethetquote:Op woensdag 3 juli 2024 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aardappelpuree, boontjes en gehakt.
Met nootmuskaat over de boontjes!
Waarom ben je daar zo boos over?quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aardappelpuree, broccoli uit de oven en chorizo worstjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien had ze spaghetti carbonara besteld.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:28 schreef zorro28 het volgende:
In één ruk uitgelezen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
For the home of the holyquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
For the grace, for the might of the lord [ afbeelding ]
Hé dat las ik in de krantquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:02 schreef Troel het volgende:
Vandaag bij de diplomauitreiking een diplomama opgevoerd door de docentenPrachtig!
Plaatjes werken bij mij niet, dus dat is mooi.quote:Op donderdag 4 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen!
Zondag veldwedstrijd boogschieten en verder genieten van een warm huis en een echt bed terwijl mijn vriend naar DTRH is en in de drekvijver staatquote:
Hoax, Numidia krijgt volgend jaar gewoon de tweede startpositie en een miljoenmiljard wideshots om te voorkomen dat we in de buurt komen van de overwinningquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:36 schreef H_T het volgende:
Ik droomde vannacht over het ESFHet was in Nederland, Nederland stond bovenaan na de jury en won ook de televote, maar stond op een of andere manier toch gelijk met Frankrijk
En toen vond iemand het een idee om dan maar te tossen wie er zou winnen. Nou, daar heb ik mooi tegen geprotesteerd!
Happy 4th of July!quote:Op donderdag 4 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen!
"Pierre je moet nu kiezen!"quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:36 schreef H_T het volgende:
Ik droomde vannacht over het ESFHet was in Nederland, Nederland stond bovenaan na de jury en won ook de televote, maar stond op een of andere manier toch gelijk met Frankrijk
En toen vond iemand het een idee om dan maar te tossen wie er zou winnen. Nou, daar heb ik mooi tegen geprotesteerd!
Volgende week P!nk!quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Wie van ons gaat deze dagen naar Taylor Swift?
Yes! Morgen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Mijn dochterquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Dat wordt dan lang wachten.quote:
Dat telt niet als 'van ons' hoor, dan moet ze maar mee komen posten. Hoewel ik snap dat jij liever niet hebt dat ze deze kant van je zietquote:
Nou ja ze is wel van mij en ik ben van jullie dus maakt haar dat niet een van ons?quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat telt niet als 'van ons' hoor, dan moet ze maar mee komen posten. Hoewel ik snap dat jij liever niet hebt dat ze deze kant van je ziet
Ik vind haar goedgekeurd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ze is wel van mij en ik ben van jullie dus maakt haar dat niet een van ons?
Nee, helaas zo werkt het nietquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ze is wel van mij en ik ben van jullie dus maakt haar dat niet een van ons?
Het is een soort van mi casa est su casaquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh dit is een heel gevaarlijk hellend vlak. Zo kan iedereen wel bij ons horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |