Of Georgië. Maar ik heb liever dat ze zondag spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
Ik begrijp dat we voor Tsjechië moeten juichen vanavond als NEDERLAND?
Dit doet me pijnquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
Jammer dat de OP helemaal geen rekening houdt met uitslagen en mogelijke scenario's voor Nederland
Dit is een beetje verdieping dat echt mist in deze OP @:ggmm
Klasse maat. Hele duidelijke infographic ookquote:
gelijkspel? denk dat portugal dat even gaat winnen, die hebben de beste bank van het EK.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:01 schreef fetX het volgende:
Gespeeld. Ria heeft 2-1 voor de Turken en een gelijkspel bij Georgië - Portugal.
als Lucille werner ja..quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Present. Nu begint het topic te lopen.
En vuurwerkmongooltjes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Een afgang voor de Turken scheelt wel een hoop getûter..
Ja meneer de mod.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:21 schreef Coco het volgende:
Hier verder
EK / [26-06 21:00] Groep F: Tsjechië - Turkije & Georgië - Portugal #1
Een miljoen selfies uitdelen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op de Duitse TV zijn ze ONGELOFELIJK lovend over hoe Ronaldo zich dit EK profileert. (Buiten het veld dan)
Ik vind dat wel prettig eigenlijk, Tsjechie-Georgie ofzo hoef ik geen voorbeschouwing vanquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:35 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat we poule F hadden vanavond, maar blijkbaar gaan we nog drie kwartier Oranje analyseren. Dit had je toch gisteravond uitgebreid kunnen doen, ik snap echt niks van dit kutprogramma.
Gisteravond was er wat meer reclame waardoor er nog maar 2 minuten tijd was om te analyserenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:35 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat we poule F hadden vanavond, maar blijkbaar gaan we nog drie kwartier Oranje analyseren. Dit had je toch gisteravond uitgebreid kunnen doen, ik snap echt niks van dit kutprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geintje, ik heb niet eens een auto
fietsbel, kling klingAan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik toeter niet,Fatbike Turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geintje, ik heb niet eens een auto
fietsbel, kling kling
nee joh, gewoon een normale fiets 28inch met krat, niet elektrischquote:
Ik niet, ik kijk Tsjechiequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga Turkije kijken; dan hoef ik niet 350 keer de commentator Christiano Ronaldo horen zeggen.
Alleen al om die reden zou je die andere wedstrijd opzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga Turkije kijken; dan hoef ik niet 350 keer de commentator Christiano Ronaldo horen zeggen.
En net keek je nog Turkije!quote:
Juist, ik ben geen fan van die speler.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen al om die reden zou je die andere wedstrijd opzetten.
wiezijndiemensen?.jpgquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:41 schreef PSVCL het volgende:
respect voor de mensen die naar voorbeschouwing kunnen luisteren
dat doe ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:41 schreef PSVCL het volgende:
De TV gaat pas aan om 20:55 aan, respect voor de mensen die naar voorbeschouwing kunnen luisteren
ik drink ook meestal fanta zeroquote:
Eens ..zit niet te wachten op de waardeloze meningen van types als Piair, Van Basten etc.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat doe ik ook![]()
ik zet meestal het geluid uit
wat een fukking onzin die voorbeschouwingen en dat gelul van die clowns
Voor domme meningen kan je ook gewoon door je PoHi bladeren inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens ..zit niet te wachten op de waardeloze meningen van types als Piair, Van Basten etc.
Wat moet je daarmee
PiAir is nog heel oké vergeleken gekke Marco.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens ..zit niet te wachten op de waardeloze meningen van types als Piair, Van Basten etc.
Wat moet je daarmee
2 dagen helemaal niets te doenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer 4 wedstrijden op een dag.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef KingRoland het volgende:
mensen die geen coca cola drinken hebben een micropenis
quote:nieuws Volgens Griekse onderzoekers is lopen mensen die veel cola drinken het risico op ernstig spierletsel omdat het kaliumgehalte in ons lichaam daalt door een overdaad aan cola. Daardoor kunnen de spieren, waaronder ook de hartspier, niet meer goed samentrekken.
quote:Na één uur bindt het fosforzuur calcium, magnesium en zink samen in je maagdarmkanaal. Hierdoor raakt je metabolisme overbelast. Daarnaast stijgt de afgifte van calcium via je urine. Na langer dan een uur begint de cola vocht af te drijven van je lichaam en verdwijnen calcium, magnesium en zink uit jouw lichaam.
Ik moet mijn OS-schema nog afronden en de Nostradamus nog bijwerken.quote:
Enge man die pi airquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PiAir is nog heel oké vergeleken gekke Marco.
Tijd om TDF-teams te bekijken en shortlistjes te maken voor CM.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mijn OS-schema nog afronden en de Nostradamus nog bijwerken.
Ohja ook dat nog. Daar is geen Nostradamus dit jaar, dat scheelt weerquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd om TDF-teams te bekijken en shortlistjes te maken voor CM.
OS-schema is ook een goeie
Hoezo?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef wdn het volgende:
NOS heeft de verkeerde wedstrijd op het verkeerde kanaal
Of Ziggo
Ja ik dacht ook al wtfquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef wdn het volgende:
Of Ziggo
Oh dan Tsjechiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik kijk Tsjechie Turkije, ik heb meer duiding nodig
Je loopt wat achter.quote:
Denk dat ze last minute gewijzigd zijn en de kanaalplanning niet meer aangepast is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef wdn het volgende:
Of Ziggo
er staat in balk als ik specificatie vraag van de uitzending (ie de gids) TJE-TUR maar er is GEO-POR op 3quote:
Ik gooi mijne morgen of overmorgen wel online.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd om TDF-teams te bekijken en shortlistjes te maken voor CM.
OS-schema is ook een goeie
Oke Braddiequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:05 schreef oblo het volgende:
Ik krijg wel echt zin in een lahmacun en een urquell door deze wedstrijd
Die Sportpools is dit jaar veel te moeilijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel nog Sportpools en onze vriendenpool invullen voor TDF.
Genoeg te doen morgenavond en vrijdag.
Iedereen heeft sterretjes?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Sportpools is dit jaar veel te moeilijk
Heb je dan alles erin gepropt of alleen wat je wil zien?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gooi mijne morgen of overmorgen wel online.
Die kent GGMM niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan Belgie Evenepoel gebruiken op het EK.
Zijn de OS weer bij Discovery+?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gooi mijne morgen of overmorgen wel online.
en/ofquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Dus als Georgië en Tsjechië winnen dan spelen we dus tegen Roemenië?
Teveel iigquote:
Nee dan tegen Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
1 van de 2quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Alles erin. Per dag op 1 pagina.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan alles erin gepropt of alleen wat je wil zien?
HBO MaxGod.quote:
PT of TR verliestquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als Portugal of Tsjechië verliest spelen we dan tegen Roemenië ?
Neequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als Portugal of Tsjechië verliest spelen we dan tegen Roemenië ?
En/ofquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Wielrennen is een sport voor blankequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef RamboDirk het volgende:
Doet er wel eens een Turk mee met de tour de france?
Nee de loting is zaterdagquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
weten we na vanavond tegen wie en wanneer Oranje speelt?
Lijkt me wel, want dan is de groepsfase voorbij.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Eens, de volgende die hiernaar vraagt krijgt een ban!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Als Turkije en/of Portugal verliest.
(dit is letterlijk al 100 keer gezegd én staat in de OP)
En allebei winst dus tegen Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Als Turkije en/of Portugal verliest.
(dit is letterlijk al 100 keer gezegd én staat in de OP)
Je weet het dit EK maar nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel, want dan is de groepsfase voorbij.
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even niet helemaal alles op een rijtje, maar als Georgië wint, is het sowieso door toch?
Nee, dat mag je zulf doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oei, heel wat gemist @:Zipportal heeft wel duiding.
Loting in de Kuip.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Met 4 punten ben je sowieso door ja (tenzij iedereen in de groep 4 punten heeft)quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even niet helemaal alles op een rijtje, maar als Georgië wint, is het sowieso door toch?
Vrijdag gaat Nederland in pot 3 voor de loting als Tsjechie wint.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Deel maar eens wat straffen uit aan die luie hansworsten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, de volgende die hiernaar vraagt krijgt een ban!
Ja en dan spelen ze dus niet tegen Roemenië als ik het allemaal goed begrijpquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
alles heeft voor en nadelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink een pintenaar @:klaasweetalles wat zijn daar de gezondheidsrisico's van
Als ze tegen Nederland moetenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is Portugal uitgeschakeld?
pics Turkse chickquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk beide wedstrijden in een café in Amsterdam terwijl ik ondertussen aan het praten ben met een leuke Turks Duitse meid die voor Turkije juicht. Prima.
Ja dat laatste struikelde ik even over, maar dat kan hier natuurlijk helemaal nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 4 punten ben je sowieso door ja (tenzij iedereen in de groep 4 punten heeft)
Klopt, maar dat is dus een oefenwedstrijd de echte wedstrijd spelen ze tegen Ierlandquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en dan spelen ze dus niet tegen Roemenië als ik het allemaal goed begrijp
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk beide wedstrijden in een café in Amsterdam terwijl ik ondertussen aan het praten ben met een leuke Turks Duitse meid die voor Turkije juicht. Prima.
Na de kwartfinalequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is Portugal uitgeschakeld?
Mijne was gewoon waar, hoogstens ietwat cynisch. Er is vooraf al bepaald welke nummers 3 tegen welke tegenstanders spelen afhankelijk van welke groepen de nummers 3 leveren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik word zeer verdrietig van jullie onoprechte antwoorden
zo'n succes zal het wel niet zijn als je tussendoor hier aan het posten bentquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Klopt, want als Georgië wint speelt Nederland tegen Roemenië, ongeacht wat de andere wedstrijd wordt. Dat staat gewoon in de uitstekende OP.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en dan spelen ze dus niet tegen Roemenië als ik het allemaal goed begrijp
Jij hebt wel vertrouwen in de Belgjes zeg.quote:
Wow en ook nog op fok posten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen als Portugal ook nog eens verliestquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
als georgie wint dan speelt nederland tegen roemenie???
Dan ben je stinkend rijk als je daarop hebt ingezet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Fretwork het volgende:
Als Georgië nou wint met 10-0, en Tsjechië met 10-0 van de mat gaat en 3 rode kaarten pakt, wat dan?
Dan valt Putin Nederland binnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Fretwork het volgende:
Als Georgië nou wint met 10-0, en Tsjechië met 10-0 van de mat gaat en 3 rode kaarten pakt, wat dan?
Poeh lastig allemaalquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus een oefenwedstrijd de echte wedstrijd spelen ze tegen Ierland
Ik sta in het döner-register.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:de_kraam heeft een schotelantenne (of: zit aan een Döner-schotel).
Als dat de prijs is om Georgië met 10-0 te zien winnen, kom maar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan valt Putin Nederland binnen.
Fijn dat ik hier nog één vriend over heb. De rest gaat op de lijst aartsvijanden (ik kijk naar jou @RamboDirk )quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijne was gewoon waar, hoogstens ietwat cynisch. Er is vooraf al bepaald welke nummers 3 tegen welke tegenstanders spelen afhankelijk van welke groepen de nummers 3 leveren.
Is de “zit je op tafeltennis?” meneer er?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Dan wordt Mario Been ontslagen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk niet dat de scheidsrechter van dienst Nederlands kanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeg die scheids "deed je het expresso?" Dat ie na een ja-antwoord alsnog geel gaf ofzo
duidelijk ik ben weer helemaal bijquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als Portugal ook nog eens verliest
Dat lijkt me heel sterk, maar je snapt in ieder geval de standen in deze poulequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk ik ben weer helemaal bij
Is dit een zwartrijdert?quote:
Er komt geen kabinet Schoof Iquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er als kabinet Schoof 1 valt?
Like gegeven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk, maar je snapt in ieder geval de standen in deze poule
Dan worden ze aan de kant geschoofenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geven er tegen de Fransen een patat op en die snappen het niet want het was toch Franse Friet en daarna pakken ze de Portugezen want die trainer daar denkt dat ie de Belgen snapt maar die snappen zichzelf niet eens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel vertrouwen in de Belgjes zeg.
Doe dit maar niet meerquote:
jij bent echt een grappige manquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan krijgen we Wilders Iquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
de eindrankschikking is bepalendquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie jij een Willem III in het betaald voetbal dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Er komt geen kabinet Schoof I
Dat zou impliceren dat er nog een tweede komt
Ik heb het idee dat een aantal users aan hele sterke wijn zitten.quote:
Ik stel voor dat ze net als in Duitsland met een Co-commentator gaan werken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Commentator bij tsj - tur is niet geschikt voor dit vak
Water met ijsklontjesquote:
Da's toch algauw 50 jaar geleden denk ik, dat we dat voor het laatst haddenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Er komt geen kabinet Schoof I
Dat zou impliceren dat er nog een tweede komt
Adriaanse lijkt me niet heel geschikt om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze net als in Duitsland met een Co-commentator gaan werken.
Nee dit zat tegen het schandalige aanquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik zei nog voor de gein dat het absoluut geen penalty was terwijl ik niet aan het kijken was
Maar dat was ook nog eens zo @:gurneyisbestoke
Ik eet een Festini peerijsjequote:
Stompe.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adriaanse lijkt me niet heel geschikt om eerlijk te zijn.
Ja lijkt me wel primaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze net als in Duitsland met een Co-commentator gaan werken.
Den Uyl jaren 70 jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's toch algauw 50 jaar geleden denk ik, dat we dat voor het laatst hadden
Hallo Tjacksterquote:
Ik 19921quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
ik heb nog maar 6666 stappen gelopen vandaag
Dit is geil.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lik je er dan aan of zuig je eraan of bijt je stukjes eraf?
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Royal Club 0% suiker Tonic with a hint of Grapefruit + Ginquote:
Ik heb de blaren onder mijn voeten staan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@klaasbegrijptallesquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
nu begrijp ik het helemaal denk ik
Verduiveld weinig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Kipbucket erbij?quote:
Wat? Train je voor de avondvierdaagse of zoquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Die AH lijkt een sponsor op Fok!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Royal Club 0% suiker Tonic with a hint of Grapefruit + Gin
(sorry het is 1+1 week in de AH dus ik heb allemaal halfgare frisdrankjes gekocht )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |