nee joh, gewoon een normale fiets 28inch met krat, niet elektrischquote:
Ik niet, ik kijk Tsjechiequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga Turkije kijken; dan hoef ik niet 350 keer de commentator Christiano Ronaldo horen zeggen.
Alleen al om die reden zou je die andere wedstrijd opzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga Turkije kijken; dan hoef ik niet 350 keer de commentator Christiano Ronaldo horen zeggen.
En net keek je nog Turkije!quote:
Juist, ik ben geen fan van die speler.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen al om die reden zou je die andere wedstrijd opzetten.
wiezijndiemensen?.jpgquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:41 schreef PSVCL het volgende:
respect voor de mensen die naar voorbeschouwing kunnen luisteren
dat doe ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:41 schreef PSVCL het volgende:
De TV gaat pas aan om 20:55 aan, respect voor de mensen die naar voorbeschouwing kunnen luisteren
ik drink ook meestal fanta zeroquote:
Eens ..zit niet te wachten op de waardeloze meningen van types als Piair, Van Basten etc.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat doe ik ook![]()
ik zet meestal het geluid uit
wat een fukking onzin die voorbeschouwingen en dat gelul van die clowns
Voor domme meningen kan je ook gewoon door je PoHi bladeren inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens ..zit niet te wachten op de waardeloze meningen van types als Piair, Van Basten etc.
Wat moet je daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |