Fijn dat ik hier nog één vriend over heb. De rest gaat op de lijst aartsvijanden (ik kijk naar jou @RamboDirk )quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijne was gewoon waar, hoogstens ietwat cynisch. Er is vooraf al bepaald welke nummers 3 tegen welke tegenstanders spelen afhankelijk van welke groepen de nummers 3 leveren.
Is de “zit je op tafeltennis?” meneer er?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk beide wedstrijden in een café in Amsterdam terwijl ik ondertussen aan het praten ben met een leuke Turks Duitse meid die voor Turkije juicht. Prima.
Dan wordt Mario Been ontslagen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Fretwork het volgende:
Als Georgië nou wint met 10-0, en Tsjechië met 10-0 van de mat gaat en 3 rode kaarten pakt, wat dan?
Ik denk niet dat de scheidsrechter van dienst Nederlands kanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeg die scheids "deed je het expresso?" Dat ie na een ja-antwoord alsnog geel gaf ofzo
duidelijk ik ben weer helemaal bijquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als Portugal ook nog eens verliest
Dat lijkt me heel sterk, maar je snapt in ieder geval de standen in deze poulequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk ik ben weer helemaal bij
Is dit een zwartrijdert?quote:
Er komt geen kabinet Schoof Iquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er als kabinet Schoof 1 valt?
Like gegeven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk, maar je snapt in ieder geval de standen in deze poule
Dan worden ze aan de kant geschoofenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geven er tegen de Fransen een patat op en die snappen het niet want het was toch Franse Friet en daarna pakken ze de Portugezen want die trainer daar denkt dat ie de Belgen snapt maar die snappen zichzelf niet eens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel vertrouwen in de Belgjes zeg.
Doe dit maar niet meerquote:
jij bent echt een grappige manquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan krijgen we Wilders Iquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
de eindrankschikking is bepalendquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |