Als ze tegen Nederland moetenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is Portugal uitgeschakeld?
pics Turkse chickquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk beide wedstrijden in een café in Amsterdam terwijl ik ondertussen aan het praten ben met een leuke Turks Duitse meid die voor Turkije juicht. Prima.
Ja dat laatste struikelde ik even over, maar dat kan hier natuurlijk helemaal nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 4 punten ben je sowieso door ja (tenzij iedereen in de groep 4 punten heeft)
Klopt, maar dat is dus een oefenwedstrijd de echte wedstrijd spelen ze tegen Ierlandquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en dan spelen ze dus niet tegen Roemenië als ik het allemaal goed begrijp
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk beide wedstrijden in een café in Amsterdam terwijl ik ondertussen aan het praten ben met een leuke Turks Duitse meid die voor Turkije juicht. Prima.
Na de kwartfinalequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is Portugal uitgeschakeld?
Mijne was gewoon waar, hoogstens ietwat cynisch. Er is vooraf al bepaald welke nummers 3 tegen welke tegenstanders spelen afhankelijk van welke groepen de nummers 3 leveren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik word zeer verdrietig van jullie onoprechte antwoorden
zo'n succes zal het wel niet zijn als je tussendoor hier aan het posten bentquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Klopt, want als Georgië wint speelt Nederland tegen Roemenië, ongeacht wat de andere wedstrijd wordt. Dat staat gewoon in de uitstekende OP.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en dan spelen ze dus niet tegen Roemenië als ik het allemaal goed begrijp
Jij hebt wel vertrouwen in de Belgjes zeg.quote:
Wow en ook nog op fok posten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen als Portugal ook nog eens verliestquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
als georgie wint dan speelt nederland tegen roemenie???
Dan ben je stinkend rijk als je daarop hebt ingezet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Fretwork het volgende:
Als Georgië nou wint met 10-0, en Tsjechië met 10-0 van de mat gaat en 3 rode kaarten pakt, wat dan?
Dan valt Putin Nederland binnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Fretwork het volgende:
Als Georgië nou wint met 10-0, en Tsjechië met 10-0 van de mat gaat en 3 rode kaarten pakt, wat dan?
Poeh lastig allemaalquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus een oefenwedstrijd de echte wedstrijd spelen ze tegen Ierland
Ik sta in het döner-register.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:de_kraam heeft een schotelantenne (of: zit aan een Döner-schotel).
Als dat de prijs is om Georgië met 10-0 te zien winnen, kom maar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan valt Putin Nederland binnen.
Fijn dat ik hier nog één vriend over heb. De rest gaat op de lijst aartsvijanden (ik kijk naar jou @RamboDirk )quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijne was gewoon waar, hoogstens ietwat cynisch. Er is vooraf al bepaald welke nummers 3 tegen welke tegenstanders spelen afhankelijk van welke groepen de nummers 3 leveren.
Is de “zit je op tafeltennis?” meneer er?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Dan wordt Mario Been ontslagen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk niet dat de scheidsrechter van dienst Nederlands kanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeg die scheids "deed je het expresso?" Dat ie na een ja-antwoord alsnog geel gaf ofzo
duidelijk ik ben weer helemaal bijquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als Portugal ook nog eens verliest
Dat lijkt me heel sterk, maar je snapt in ieder geval de standen in deze poulequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk ik ben weer helemaal bij
Is dit een zwartrijdert?quote:
Er komt geen kabinet Schoof Iquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er als kabinet Schoof 1 valt?
Like gegeven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk, maar je snapt in ieder geval de standen in deze poule
Dan worden ze aan de kant geschoofenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geven er tegen de Fransen een patat op en die snappen het niet want het was toch Franse Friet en daarna pakken ze de Portugezen want die trainer daar denkt dat ie de Belgen snapt maar die snappen zichzelf niet eens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel vertrouwen in de Belgjes zeg.
Doe dit maar niet meerquote:
jij bent echt een grappige manquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan krijgen we Wilders Iquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
de eindrankschikking is bepalendquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie jij een Willem III in het betaald voetbal dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Er komt geen kabinet Schoof I
Dat zou impliceren dat er nog een tweede komt
Ik heb het idee dat een aantal users aan hele sterke wijn zitten.quote:
Ik stel voor dat ze net als in Duitsland met een Co-commentator gaan werken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Commentator bij tsj - tur is niet geschikt voor dit vak
Water met ijsklontjesquote:
Da's toch algauw 50 jaar geleden denk ik, dat we dat voor het laatst haddenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Er komt geen kabinet Schoof I
Dat zou impliceren dat er nog een tweede komt
Adriaanse lijkt me niet heel geschikt om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze net als in Duitsland met een Co-commentator gaan werken.
Nee dit zat tegen het schandalige aanquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik zei nog voor de gein dat het absoluut geen penalty was terwijl ik niet aan het kijken was
Maar dat was ook nog eens zo @:gurneyisbestoke
Ik eet een Festini peerijsjequote:
Stompe.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adriaanse lijkt me niet heel geschikt om eerlijk te zijn.
Ja lijkt me wel primaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze net als in Duitsland met een Co-commentator gaan werken.
Den Uyl jaren 70 jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's toch algauw 50 jaar geleden denk ik, dat we dat voor het laatst hadden
Hallo Tjacksterquote:
Ik 19921quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
ik heb nog maar 6666 stappen gelopen vandaag
Dit is geil.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lik je er dan aan of zuig je eraan of bijt je stukjes eraf?
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Royal Club 0% suiker Tonic with a hint of Grapefruit + Ginquote:
Ik heb de blaren onder mijn voeten staan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@klaasbegrijptallesquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
nu begrijp ik het helemaal denk ik
Verduiveld weinig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Kipbucket erbij?quote:
Wat? Train je voor de avondvierdaagse of zoquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Die AH lijkt een sponsor op Fok!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Royal Club 0% suiker Tonic with a hint of Grapefruit + Gin
(sorry het is 1+1 week in de AH dus ik heb allemaal halfgare frisdrankjes gekocht )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |