PT of TR verliestquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als Portugal of Tsjechië verliest spelen we dan tegen Roemenië ?
Neequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als Portugal of Tsjechië verliest spelen we dan tegen Roemenië ?
En/ofquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Dus als Georgië en Tsjechië winnen dan spelen we dus tegen Roemenië?
Wielrennen is een sport voor blankequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef RamboDirk het volgende:
Doet er wel eens een Turk mee met de tour de france?
Nee de loting is zaterdagquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
weten we na vanavond tegen wie en wanneer Oranje speelt?
Lijkt me wel, want dan is de groepsfase voorbij.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Eens, de volgende die hiernaar vraagt krijgt een ban!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Als Turkije en/of Portugal verliest.
(dit is letterlijk al 100 keer gezegd én staat in de OP)
En allebei winst dus tegen Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Als Turkije en/of Portugal verliest.
(dit is letterlijk al 100 keer gezegd én staat in de OP)
Je weet het dit EK maar nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel, want dan is de groepsfase voorbij.
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even niet helemaal alles op een rijtje, maar als Georgië wint, is het sowieso door toch?
Nee, dat mag je zulf doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oei, heel wat gemist @:Zipportal heeft wel duiding.
Loting in de Kuip.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Met 4 punten ben je sowieso door ja (tenzij iedereen in de groep 4 punten heeft)quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even niet helemaal alles op een rijtje, maar als Georgië wint, is het sowieso door toch?
Vrijdag gaat Nederland in pot 3 voor de loting als Tsjechie wint.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Deel maar eens wat straffen uit aan die luie hansworsten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, de volgende die hiernaar vraagt krijgt een ban!
Ja en dan spelen ze dus niet tegen Roemenië als ik het allemaal goed begrijpquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
alles heeft voor en nadelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink een pintenaar @:klaasweetalles wat zijn daar de gezondheidsrisico's van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |