PiAir is nog heel oké vergeleken gekke Marco.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens ..zit niet te wachten op de waardeloze meningen van types als Piair, Van Basten etc.
Wat moet je daarmee
2 dagen helemaal niets te doenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer 4 wedstrijden op een dag.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef KingRoland het volgende:
mensen die geen coca cola drinken hebben een micropenis
quote:nieuws Volgens Griekse onderzoekers is lopen mensen die veel cola drinken het risico op ernstig spierletsel omdat het kaliumgehalte in ons lichaam daalt door een overdaad aan cola. Daardoor kunnen de spieren, waaronder ook de hartspier, niet meer goed samentrekken.
quote:Na één uur bindt het fosforzuur calcium, magnesium en zink samen in je maagdarmkanaal. Hierdoor raakt je metabolisme overbelast. Daarnaast stijgt de afgifte van calcium via je urine. Na langer dan een uur begint de cola vocht af te drijven van je lichaam en verdwijnen calcium, magnesium en zink uit jouw lichaam.
Ik moet mijn OS-schema nog afronden en de Nostradamus nog bijwerken.quote:
Enge man die pi airquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PiAir is nog heel oké vergeleken gekke Marco.
Tijd om TDF-teams te bekijken en shortlistjes te maken voor CM.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mijn OS-schema nog afronden en de Nostradamus nog bijwerken.
Ohja ook dat nog. Daar is geen Nostradamus dit jaar, dat scheelt weerquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd om TDF-teams te bekijken en shortlistjes te maken voor CM.
OS-schema is ook een goeie
Hoezo?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef wdn het volgende:
NOS heeft de verkeerde wedstrijd op het verkeerde kanaal
Of Ziggo
Ja ik dacht ook al wtfquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef wdn het volgende:
Of Ziggo
Oh dan Tsjechiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik kijk Tsjechie Turkije, ik heb meer duiding nodig
Je loopt wat achter.quote:
Denk dat ze last minute gewijzigd zijn en de kanaalplanning niet meer aangepast is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef wdn het volgende:
Of Ziggo
er staat in balk als ik specificatie vraag van de uitzending (ie de gids) TJE-TUR maar er is GEO-POR op 3quote:
Ik gooi mijne morgen of overmorgen wel online.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd om TDF-teams te bekijken en shortlistjes te maken voor CM.
OS-schema is ook een goeie
Oke Braddiequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:05 schreef oblo het volgende:
Ik krijg wel echt zin in een lahmacun en een urquell door deze wedstrijd
Die Sportpools is dit jaar veel te moeilijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel nog Sportpools en onze vriendenpool invullen voor TDF.
Genoeg te doen morgenavond en vrijdag.
Iedereen heeft sterretjes?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Sportpools is dit jaar veel te moeilijk
Heb je dan alles erin gepropt of alleen wat je wil zien?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gooi mijne morgen of overmorgen wel online.
Die kent GGMM niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan Belgie Evenepoel gebruiken op het EK.
Zijn de OS weer bij Discovery+?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gooi mijne morgen of overmorgen wel online.
en/ofquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Dus als Georgië en Tsjechië winnen dan spelen we dus tegen Roemenië?
Teveel iigquote:
Nee dan tegen Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
1 van de 2quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Alles erin. Per dag op 1 pagina.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan alles erin gepropt of alleen wat je wil zien?
HBO MaxGod.quote:
PT of TR verliestquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als Portugal of Tsjechië verliest spelen we dan tegen Roemenië ?
Neequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als Portugal of Tsjechië verliest spelen we dan tegen Roemenië ?
En/ofquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Wielrennen is een sport voor blankequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef RamboDirk het volgende:
Doet er wel eens een Turk mee met de tour de france?
Nee de loting is zaterdagquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
weten we na vanavond tegen wie en wanneer Oranje speelt?
Lijkt me wel, want dan is de groepsfase voorbij.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Eens, de volgende die hiernaar vraagt krijgt een ban!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Als Turkije en/of Portugal verliest.
(dit is letterlijk al 100 keer gezegd én staat in de OP)
En allebei winst dus tegen Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Als Turkije en/of Portugal verliest.
(dit is letterlijk al 100 keer gezegd én staat in de OP)
Je weet het dit EK maar nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel, want dan is de groepsfase voorbij.
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even niet helemaal alles op een rijtje, maar als Georgië wint, is het sowieso door toch?
Nee, dat mag je zulf doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oei, heel wat gemist @:Zipportal heeft wel duiding.
Loting in de Kuip.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Met 4 punten ben je sowieso door ja (tenzij iedereen in de groep 4 punten heeft)quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even niet helemaal alles op een rijtje, maar als Georgië wint, is het sowieso door toch?
Vrijdag gaat Nederland in pot 3 voor de loting als Tsjechie wint.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Deel maar eens wat straffen uit aan die luie hansworsten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, de volgende die hiernaar vraagt krijgt een ban!
Ja en dan spelen ze dus niet tegen Roemenië als ik het allemaal goed begrijpquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
alles heeft voor en nadelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink een pintenaar @:klaasweetalles wat zijn daar de gezondheidsrisico's van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |