SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Iedereen geniet!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Koen was te vroeg met zeggen dat de vroege vol was.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
Te vroeg? Heb je daar vaker last van, Luctor?
Luctor. Het is na 0.00 uur. Je weet dat wat dat betekent hè?quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de wekker gaat altijd te vroeg.![]()
NACHTPLOEG!!!!111!!!einz!!quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor. Het is na 0.00 uur. Je weet dat wat dat betekent hè?
GRIEPT EM GRIEPT EM!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:08 schreef NailQueen het volgende:
* blokkeert alle vluchtroutes naar de KSC
quote:
Dat de temperatuur gedaald is?quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor. Het is na 0.00 uur. Je weet dat wat dat betekent hè?
Aan het werk? Ik ga naar het strandquote:Op woensdag 26 juni 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is helemaal niet te vroeg, zelfs wat aan de late kant!
Dus kom op mensen, wakker worden en snel aan het werk!!!
[ afbeelding ]
Oh lekker! Veel plezierquote:
Oh heerlijk, veel plezier! Met dagen als dot vind ik het wel jammer dat ik niet wat dichter bij zee woon.quote:
Dat is bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh lekker! Veel plezier![]()
Ik zit straks lekker op zolder thuis te werken.
Misschien moet ik een teil met water neerzetten voor het gevoelquote:
Handdoekje over je bureaustoelquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien moet ik een teil met water neerzetten voor het gevoel
Jaja, ik ben er al uit en aan het werk, zij het een beetje stoned van de Tramadolquote:Op woensdag 26 juni 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is helemaal niet te vroeg, zelfs wat aan de late kant!
Dus kom op mensen, wakker worden en snel aan het werk!!!
[ afbeelding ]
Anders is iemand anders je straks voor en moet je de hele dag staan.quote:
Een bak zand naar binnen gooien.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien moet ik een teil met water neerzetten voor het gevoel
Ook een goede, even het speeltuintje in de buurt leegscheppenquote:
Dit topic heeft al een TTquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennnn
Blijkbaar begint de TT morgen.
In dat geval zal ik ze even bellen dat het geannuleerd kan worden.quote:
Openingszinnen uit de T. 2.0.quote:Oranje reisde met de trein en zelfvertrouwen naar Berlijn, maar was tegen Oostenrijk (2-3) op het EK het spoor volledig bijster.
Ik wil jou al een tijdje iets vragenquote:
Viaplay heeft een samenwerkingsverband met de NOS.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil jou al een tijdje iets vragen![]()
Ik vraag me af waarom Ziggo nooit een interview heeft met Max? Mag dat niet van ViaPlay of hoe zit dat? Want de NOS spreekt hem af en toe ook.
Weet jij dat?
24 gradenquote:
Wij hebben telkens dat als t weer heet is we gaan nadenken over airco en screens enzo. En dan niet doen. Dus dat schiet niet echt op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
24 graden
Dat was bijna 6000 euro investering in screens wel waard
Dat helpt me herinneren dat ik de was uit moet hangen, dank jequote:
Ik heb ook vloerkoeling, maar dat helpt niet tegen de warmte.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wij hebben telkens dat als t weer heet is we gaan nadenken over airco en screens enzo. En dan niet doen. Dus dat schiet niet echt op.
Ik heb zo'n droogtoren, maar die is wat lastig over de drempel te tillen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat helpt me herinneren dat ik de was uit moet hangen, dank je
Boh, dan is dit toch zoveel beter? Eindelijk een keer geen herfst, zo lekker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, vorige week hadden we de kachel nog aan op kantoor.
Volgende week woensdag wordt hier 15 graden en regen verwachtquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, vorige week hadden we de kachel nog aan op kantoor.
Ik vind het eerder sadistisch. Opeens slaagt het om naar 30 graden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, dan is dit toch zoveel beter? Eindelijk een keer geen herfst, zo lekker.
Liever 18 graden dan 30 graden eigenlijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor de meeste dingen welquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Liever 18 graden dan 30 graden eigenlijk
Dat klinkt inderdaad wel fijn!quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar even een ijsje erbij pakken.
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar even een ijsje erbij pakken.
Naar het strand? Zomaar, op een werkdag?quote:
Klinkt als het begin van een interessante dag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Jaja, ik ben er al uit en aan het werk, zij het een beetje stoned van de Tramadol
Nee en ik werk dus ook vanuit huis vandaagquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een interessante dag.
Werk je toevallig met zware machines en zo?
Herfst heeft ook zo zijn charmes, de belangrijkste daarvan is dat het meestal geen 30 graden is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ophefquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naar het strand? Zomaar, op een werkdag?![]()
Dat dit kan in Nederland!
Oh.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee en ik werk dus ook vanuit huis vandaagDe zwaarste machine is mijn laptop denk ik
Nou idd, ik zou er bijna een paint voor gaan maken.quote:
Sorryquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik verheugde me stiekem toch een beetje op de nieuwsberichten van vanavond.
Nou ja, het is daar misschien ook wel een beetje te warm voor allemaal.quote:
@Cyan9quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou idd, ik zou er bijna een paint voor gaan maken.
Oja ik moet nog weer op zoek naar een nieuwe pedicure.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben mezelf een pedicure aan het geven. Want dat moet nou eenmaal als NailQueen heet en het is warm weer
Herfst is ook ideaal voor appeltaart, bockbier en stoofgerechtenquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Herfst heeft ook zo zijn charmes, de belangrijkste daarvan is dat het meestal geen 30 graden is.
Ik vind dat toch wel een groot voordeel van de herfst (ook van de winter en de lente trouwens).
Appeltaart en stoofgerechtenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Herfst is ook ideaal voor appeltaart, bockbier en stoofgerechten
Winter leent zich daar ook goed voor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker, met de toevoeging van kerstkransjes, oliebollen en andere heerlijkhedenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Winter leent zich daar ook goed voor.
Wat heeft Kim van Kooten gedaan?quote:
Volgens de wet mag het tijdens ouderschapsverlof:Y en ik heb vooral mijn kind entertaint op het strand dus helemaal volgens verwachtingquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naar het strand? Zomaar, op een werkdag?![]()
Dat dit kan in Nederland!
Nee okee, maar Ziggo mag dan helemaal niet meer met Max praten qua interviews?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay heeft een samenwerkingsverband met de NOS.
Verder Ziggo zit niet meer op locaties bij de Grand Prixs. (Zandvoort uitgezonderd)
Heel goed van jou.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens de wet mag het tijdens ouderschapsverlof:Y en ik heb vooral mijn kind entertaint op het strand dus helemaal volgens verwachting
Ze stellen nooit teleur.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:51 schreef AgnesGru het volgende:
hln.be levert weer:
https://www.hln.be/ek-voe(...)wel-zitten~a3931399/
Ga je je eigen accountantskantoor beginnen ?quote:
Het viel me nog mee, moet ik zeggenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:51 schreef AgnesGru het volgende:
hln.be levert weer:
https://www.hln.be/ek-voe(...)wel-zitten~a3931399/
en kruidnootjes!quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hup belquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat zou je drag name zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:52 schreef NailQueen het volgende:
Mocht ik ooit optreden als drag queen zou ik Proud Mary als lipsync doen. Daar kun je veel mee.
(Disclaimer: Dit gaat nooit gebeuren)
Het STUGGE Roemenië heeft ondertussen een penalty benut.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:29 schreef blackswangreen het volgende:
Affluiten! Slowakije wint de groep en wordt de volgende tegenstander van Nederland
Kuifje-outfit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:45 schreef GeorgeM het volgende:
Ik weet niet wat ik van die bruine broekjes moet vinden.
Of eigenlijk wel
Ja!quote:
Wij hebben geen middenveld, België heeft een middenveld van één spelerquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:44 schreef Fred_B het volgende:
België roept het onheil over zichzelf af als ze zo doorgaan.
Ja, er waren tijden dat België annexeren een hoop problemen oploste in de nationale ploeg. Maar de Belgen spelen nu als Oranje op het EK van 2012, met De Bruyne als Sneijder.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wij hebben geen middenveld, België heeft een middenveld van één speler
Jon?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:07 schreef Troel het volgende:
Straks de bastard maar weer eens ontsteken.
Wij hebben hem ook aan gehadquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:07 schreef Troel het volgende:
Straks de bastard maar weer eens ontsteken.
Wat is het geworden?quote:
Oekraïne. Die hebben niks aan een gelijkspel.quote:
*popcorn pakt*quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef Momo het volgende:
Frankrijk- België volgende ronde bij deze stand
Dat is een beetje alsof Oostenrijk poule D wintquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:30 schreef Redefine het volgende:
Het zou toch wat zijn als Oekraïne scoort en de Belgen er dan uit liggen. En dat in zo'n zwakke poule
Ik heb kipdij en daar ga ik straks ui en paprika tussen worstelen en dan stokbrood en misschien nog een worstje op de bbq. Maar hij gaat pas aan als oudste thuis is van werken rond 21 uur. Dan is het hopelijk iets koelerquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben hem ook aan gehad![]()
Biefstukje en gevulde champignon gehad.
En natuurlijk veel stokbrooden salade en meloen.
Dat moet Frankrijk makkelijk winnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef Momo het volgende:
Zoveel mazzel hebben we nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:30 schreef Redefine het volgende:
Het zou toch wat zijn als Oekraïne scoort en de Belgen er dan uit liggen. En dat in zo'n zwakke poule
Wie zal de penalty veroorzaken dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet Frankrijk makkelijk winnen.
Ja. Al was die corner een paar minuten eerder nog erger. Van korte corner uiteindelijk terug moeten naar de keeperquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:56 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een armoede, De Bruyne die het spel gaat vertragen bij de cornervlag.
Oh, het was dus echt een Kuifje outfit.quote:
Ik denk dat het voor Nederland nog beter zou zijn om Engeland te treffen. Koeman wil van nature graag leunen en counteren, dat lukt beter als je de underdog bent. En Engeland speelt natuurlijk ruk.quote:
Dit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:46 schreef H_T het volgende:
Ik vind het stom warm en stom dat het nog uren licht en warm blijft
Lokaal is het nog 28 graden buitenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb wel alvast de ramen aan zowel voor als achterzijde geopend, zodat het wat kan doorluchten. Hopelijk helpt dat.
27,4 graden hier binnen, dus ja, dat maakt ook niks uit.quote:
Hier ookquote:
Als ik de praatprogramma's en deskundigen mag geloven zit Nederland ook bijna altijd in de 'poule des doods'quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
“Zeer zware tegenstander”
Al is elk land een zware tegenstander de laatste tijd
Volgens Windows weer is het 24 graden buiten. Ik weet niet wat de buitenthermometer zegt eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier ookIk heb wel vast ramen tegen elkaar open gezet zodat de temperatuur kan zakken als het wel serieus koeler wordt buiten. En anders is die eerste graad minder alvast mooi meegenomen
Het zou helemaal wat zijn geweest als zijn telefoon weg was geweest toen hij terugliep,quote:
Ja we hebben altijd “pech met de loting”.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik de praatprogramma's en deskundigen mag geloven zit Nederland ook bijna altijd in de 'poule des doods'
Het wordt hier sowieso maar 21 graden op z’n koelstquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier ookIk heb wel vast ramen tegen elkaar open gezet zodat de temperatuur kan zakken als het wel serieus koeler wordt buiten. En anders is die eerste graad minder alvast mooi meegenomen
quote:
Ik wil ditquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als we in dit tempo doorgaan 9 tegen 8.
Gefeliciteerd!quote:
Is de hitte je naar je hoofd gestegen?quote:
Hoezo Georgië Michael?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is de hitte je naar je hoofd gestegen?
George, Georgie, what's the differencequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is de hitte je naar je hoofd gestegen?
Meke snapt mij!quote:
quote:
Ik heb wel lekker gescoordquote:
Nederland Portugal hoeveelheden of dat nog net niet?quote:
Nog niet. Maar we zijn nog geen veertig ver, dus wie weet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederland Portugal hoeveelheden of dat nog net niet?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederland Portugal hoeveelheden of dat nog net niet?
En waar heb jij al die tijd uitgespookt jongeman?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:00 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 laat zijn virtuele hoofd ook maar weer eens zien.
Zijn er ook al mensen aan het tütteren?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:13 schreef Yesse het volgende:
Ik hoef de wedstrijd niet te volgen. Ik hoor in de verte gejuich als Turkije scoort :’)
Gewoon 2 - 0 tegen Portugal Bquote:
Naaah valt best mee tochquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waar heb jij al die tijd uitgespookt jongeman?
We waren allemaal zeer ongerust.
Ja, ik heb de wedstrijd verder niet gevolgd, maar een zeer opmerkelijke tussenstand.quote:
Geweldigquote:
quote:
Ik nietquote:
Ik zou het leuker vindenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Eruit vliegen tegen Roemenië is wel iets pijnlijker dan tegen Engeland.
Vanochtend kreeg ik nog te horen dat dit absoluut niet ging gebeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef Momo het volgende:
Ik denk niet dat Nederland op dit moment een tegenstander zal onderschatten. Deze ploeg is tegen niemand favoriet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou het leuker vinden
Wordt in dat geval een beetje een repeat van Tsjechië in 2021. "Ooooh dat redden we makkelijk", en dan onderschatten, en dan eruit vliegen.
Het Nederlandse publiek wel toch? Of althans, demense om mij heenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nederland op dit moment een tegenstander zal onderschatten. Deze ploeg is tegen niemand favoriet.
Er is toch niemand die vindt dat Nederland goed speelt op het moment?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Nederlandse publiek wel toch? Of althans, demense om mij heen
Ach, beter dan eruit vliegen tegen Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou het leuker vinden
Wordt in dat geval een beetje een repeat van Tsjechië in 2021. "Ooooh dat redden we makkelijk", en dan onderschatten, en dan eruit vliegen.
Ik denk dat WE gewoon favoriet zijn tegen Roemenië. Ook al spelen we als een krant.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er is toch niemand die vindt dat Nederland goed speelt op het moment?
Liever Roemenië dan Turkije, waar Oostenrijk nu tegen moet. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat WE gewoon favoriet zijn tegen Roemenië. Ook al spelen we als een krant.
Wacht, dit klinkt alsof je een leven hebt (of iig aan het krijgen bent)quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Naaah valt best mee toch
Veel vierdaagse aan het trainen. Met fijne mensen om me heen leuke dingen doen. EK-wedstrijden kijken.
Even niet zo veel behoefte aan dit forum omdat ik toch minder in the mood was na het hele ESF dit jaar
We zijn er eindelijk uitquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Nederland verliest expres tegen Oostenrijk om Oostenrijk op te zadelen met Turkije.
Nee, ben wel benieuwd hoeveel het er zijnquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Nederland verliest expres tegen Oostenrijk om Oostenrijk op te zadelen met Turkije.
Ik snap jouquote:
Misschienquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederland tegen Roemenië. Is dit te doen? #durftevragen
Om ze in de kwartfinale weer tegen te komen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Dan trekt Koeman wel de trukendoos open.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om ze in de kwartfinale weer tegen te komen.
En dan gewoon winnen. Oostenrijk kan niet eeuwig mazzelen met elk schot dat erin gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om ze in de kwartfinale weer tegen te komen.
Als ze net zo spelen als tegen Oostenrijk, dan nee...quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederland tegen Roemenië. Is dit te doen? #durftevragen
quote:
Het waren een paar mooie dagen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze net zo spelen als tegen Oostenrijk, dan nee...
Oostenrijk had echt mazzel, en die zijn twee klasses beter dan Roemenië. Het was niet best, maar zelfs dan moet dit gewoon gewonnen wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze net zo spelen als tegen Oostenrijk, dan nee...
Voor de supporters wel jammer dat ze helemaal naar München moeten terwijl Gelsenkirchen om de hoek ligt.quote:
Het is wel echt scheef verdeeld jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor de supporters wel jammer dat ze helemaal naar München moeten terwijl Gelsenkirchen om de hoek ligt.
Overigens:
Roemenie
Oostenrijk
Nederland
Turkije
Engeland
Slowakije
Zwitserland
Italie
Eén van deze landen gaat de finale halen.
Op het eerste oog zou je zeggen Italië moet dan makkelijk halen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor de supporters wel jammer dat ze helemaal naar München moeten terwijl Gelsenkirchen om de hoek ligt.
Overigens:
Roemenie
Oostenrijk
Nederland
Turkije
Engeland
Slowakije
Zwitserland
Italie
Lolquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het eerste oog zou je zeggen Italië moet dan makkelijk halen.
Oostenrijk zit in dezelfde helft, had geen drol uitgemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
Achteraf natuurlijk het grote plan van Cowman om zo andere helft te ontlopen
Als Engeland in het toernooi kan groeien, valt het nog mee, en heb je een redelijke verliezend finalist. Maar goed, die moeten nog tegen Italië (en het immer gevaarlijke Nederland uiteraard).quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Overigens:
Roemenie
Oostenrijk
Nederland
Turkije
Engeland
Slowakije
Zwitserland
Italie
Maar Frankrijk wel in de andere helftquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oostenrijk zit in dezelfde helft, had geen drol uitgemaakt.
Die waren in de groepsfase op een haar na uitgeschakeld hé. Het is dat er 8 minuten blessuretijd kwam ze daarin de in de laatste seconde scoren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moeten eerst nog maar van Zwitserland zien te winnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gingen sowieso tweede worden ongeacht de uitslag van Oostenrijk-Nederland.quote:
Dat was echt Duitsquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die waren in de groepsfase op een haar na uitgeschakeld hé. Het is dat er 8 minuten blessuretijd kwam ze daarin de in de laatste seconde scoren.
Had het nog steeds Kroatië meer gegund. Vind Italië een geweldig land, geweldige mensen, maar qua voetbal, mehquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die waren in de groepsfase op een haar na uitgeschakeld hé. Het is dat er 8 minuten blessuretijd kwam ze daarin de in de laatste seconde scoren.
Daarom op het eerste oog. Gewoon op basis van de landen die het zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Inmiddels is de temperatuur gedaald... tot 27 gradenquote:
25,9quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Inmiddels is de temperatuur gedaald... tot 27 graden
Niet veel later was ik wakker en heb ik niet meer echt geslapenquote:Op donderdag 27 juni 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, hoog tijd om lekker wakker te worden en aan het werk te gaan.
[ afbeelding ]
Lekker temperatuurtje ervoor ook.
De wattes?quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:36 schreef H_T het volgende:
Wat ik wilde zeggen:
Breng ons een dame
Hang aan mijn regenboog
Alane!quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:36 schreef H_T het volgende:
Wat ik wilde zeggen:
Breng ons een dame
Hang aan mijn regenboog
Hiep hiep hoeraquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:36 schreef H_T het volgende:
Wat ik wilde zeggen:
Breng ons een dame
Hang aan mijn regenboog
Luilak hang je jas opquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:32 schreef Troel het volgende:
[..]
De wattes?
Hang aan mijn regenboog? Dit klinkt heel dubieus
Gewoon netjes om half 9.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wie wordt dan ook pas om half 11 wakker
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Weliswaar op mijn vrije dag)
Uit ervaring kan ik zeggen dat het ook rond kwart over vijf achterlijk warm wasquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou ik snap er niks van, ik klaag normaal ook over warmte maar deze periode vind ik het opeens echt lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat het ook rond kwart over vijf achterlijk warm was![]()
En dan hou ik weer oven op met klagen over de warmte
Ik pink even een traantje weg.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik deel een prachtig zin uit de Nederlandse levenslied:
Boom boom bailando. Dans met mij de tango.
Ja, zo voelt het wel.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat het ook rond kwart over vijf achterlijk warm was![]()
En dan hou ik weer oven op met klagen over de warmte
Me 2quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:59 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vergat helemaal te melden dat ik alWEEKEND
heb
Heb je toevallig een regendouche?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:40 schreef Fred_B het volgende:
Het heeft hier blijkbaar geregend net![]()
Dat wil zeggen, de zon scheen toen ik onder de douche ging en die schijnt nu weer, maar in de tussentijd zijn de straten kletsnat geworden. En zo groot is die douchekop nou ook weer niet.
17 graden genotquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:03 schreef Arizona het volgende:
Nu een heerlijke 31 graden, prima vol te houden, halfbewolkt en lekker briesje![]()
En voor volgende week staat 17 graden in de kaarten
En die van de buren?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan blijkbaar de kraan buiten ook bedienen
Ik zal het eens proberen als Kroatië-Hongarije afgelopen is.quote:
Heb je de wedstrijd ervoor nog gekeken.Oekraïne - Servië om de negentiende plaats.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen als Kroatië-Hongarije afgelopen is.
Eerst eens te weten komen wie de wedstrijd om de 17e plaats wint.
Ja, jammer dat het 120 minuten 0-0 bleef en er nu zondagochtend een replay volgt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd ervoor nog gekeken.Oekraïne - Servië om de negentiende plaats.
Nog 27, nog 27 minuten voordat je gaahaat.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 38 minuten voordat ik moet gaan slapen.
Dat ik kap, dat ik nok.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog 27, nog 27 minuten voordat je gaahaat.
Nou, valt voes tegen hoor. Misschien als je buiten slaapt ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, slapen zal nu toch wel lukken? Het is weer flink afgekoeld!
Doe jij dat niet dan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, valt voes tegen hoor. Misschien als je buiten slaapt ofzo.
U bent geen Hendrik Haan uit Koog aan de Zaan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:40 schreef Fred_B het volgende:
Het heeft hier blijkbaar geregend net![]()
Dat wil zeggen, de zon scheen toen ik onder de douche ging en die schijnt nu weer, maar in de tussentijd zijn de straten kletsnat geworden. En zo groot is die douchekop nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |