SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Iedereen geniet!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een mummie opzetten lijkt mij een beetje dubbel.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een mummie opzetten lijkt mij een beetje dubbel.
Milkampioenenquote:
quote:
Oef..quote:Op zondag 23 juni 2024 20:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Overigens is Sharknado kennelijk wel een classic voor sommige mensen... die zitten inmiddels aan het zesde deel...
- Sharknado 2: The Second One
- Sharknado 3: Oh Hell No!
- Sharknado: The 4th Awakens
- Sharknado 5: Global Swarming
- The Last Sharknado: It's About Time
En Sharktopus heeft 2 sequels:
- Sharktopus vs. Pteracuda
- Sharktopus vs. Whalewolf
Dat was toch een Nederlands iets?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liggen heel wat bekers bij de hoekvlag. Daar heb ik de stadionspeaker niets over horen zeggen.
Nog steeds welquote:
Daar kom je nu meequote:Op zondag 23 juni 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Schotland - Hongarije gekeken ipv Duitsland - Zwitserland, geen spijt van
Waar was dat op? Ik keek op NPO3 maar dat was over daar toen voetbal begonquote:Op zondag 23 juni 2024 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Pinkpop live kijken is ook wel leuk imho trouwens.
NPO 2 Extra, nog bezig hoor. Nu Ed Sheeran nog een kwartier en dan Jane's Addiction tot 00:30. https://npo.nl/start/live?channel=NPO2+Extraquote:Op zondag 23 juni 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar was dat op? Ik keek op NPO3 maar dat was over daar toen voetbal begon
quote:Op zondag 23 juni 2024 23:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
NPO 2 Extra, nog bezig hoor. Nu Ed Sheeran nog een kwartier en dan Jane's Addiction tot 00:30. https://npo.nl/start/live?channel=NPO2+Extra
Vandaar dat ik maar niet op gang kom vandaagquote:Op maandag 24 juni 2024 09:17 schreef Cyan9 het volgende:
Oei, niemand heeft ons vandaag wakker gemaakt.
Ik was juist vrij vroeg voor mijn doen. De wereld klopt niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vandaar dat ik maar niet op gang kom vandaag
Dan is het de vraag of het wel goed gaat met Rogerquote:Op maandag 24 juni 2024 09:17 schreef Cyan9 het volgende:
Oei, niemand heeft ons vandaag wakker gemaakt.
Qua dufheid kan ik wel koffie gebruiken, maar het smaakt me momenteel totaal nietquote:
Is de koffiemachine stuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze een themadag vandaag of is het toeval?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:08 schreef NailQueen het volgende:
Ding a dong is nu aan de beurt. Maar die is toch wat minder aantrekkelijk
Hele week de Foute 1500. Of het fout is is natuurlijk subjectief. Maar leuk is het welquote:Op maandag 24 juni 2024 16:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze een themadag vandaag of is het toeval?
Ah kijk aanquote:Op maandag 24 juni 2024 16:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hele week de Foute 1500. Of het fout is is natuurlijk subjectief. Maar leuk is het wel
Kleine waarschuwing: men vindt dat Ruud de Wild veel praat maar Domien Verschuren kan er ook wat vanquote:Op maandag 24 juni 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah kijk aanDat is vaak wel vermakelijk. Misschien zo in de auto maar eens aanzetten
Lekker uitgeslapen jongen?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
In de categorie 'beter laat dan nooit':
[ afbeelding ]
Als het me teveel wordt schakel ik net zo makkelijk terug naar de zender die ik meestal luisterquote:Op maandag 24 juni 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing: men vindt dat Ruud de Wild veel praat maar Domien Verschuren kan er ook wat van
Nu is alles welquote:Op maandag 24 juni 2024 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt een goede muzieksmaak.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hele week de Foute 1500. Of het fout is is natuurlijk subjectief. Maar leuk is het wel
Nu kunnen we eindelijk wakker wordenquote:Op maandag 24 juni 2024 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Andere Faber bedoelde ik eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond 'm nooit een hele goede acteur. In Ciske de Rat was 'ie wel oké.
Ahh oké!! Doet hij het niet goed als manager bij Adelaide United?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere Faber bedoelde ik eigenlijk.
Het gaat om een vrouw.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké!! Doet hij het niet goed als manager bij Adelaide United?
Anne?quote:
Nee joh, die heet Keuning!quote:
Hoe zou het met de paardenslagerij gaan?quote:
Nou zat je ook niet op het makkelijkst bereikbare punt in het buitenland natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2024 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
THUIS!
Poh. Een buitenlands festival is leuk, maar we waren al vanaf 6.50 (NL tijd) onderweg en ik kwam rond 20.10 thuis. Meteen boodschappen gedaan, nu de schoenen uit en even rustig aan doen
Zo maar even bijlezen. Jullie hebben je vast ingehouden
Hmmmmjjmm Lex Goudsmit hmmmjjmmm die kleine opdonder hmmmmquote:
OMG ik was ook op een buitenlands festival!!quote:Op maandag 24 juni 2024 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
THUIS!
Poh. Een buitenlands festival is leuk, maar we waren al vanaf 6.50 (NL tijd) onderweg en ik kwam rond 20.10 thuis. Meteen boodschappen gedaan, nu de schoenen uit en even rustig aan doen
Zo maar even bijlezen. Jullie hebben je vast ingehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sam Smith was echt WAANZINNIG![]()
![]()
Wat een show heeft hen gegeven, het voelde echt alsof we er met z'n tienen waren ofzo, hen was ZO goed in contact maken
En de liedjes waren echt vet
Het was ook echt een hele show, met dansers en decors en outfitwissels. Het leek wel de afsluiter!
Ed Sheeran viel daardoor daarna een beetje tegenDie stond er in z'n uppie met z'n gitaar
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
!!! Welke? Ik heb nog aan je gedacht. Iemand zong: "Happy birthday" en toen vroeg ik me meteen af of jij weer jarig was.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG ik was ook op een buitenlands festival!!
Ja, Ed heeft jarenlang reacties vanuit Nederland op muzikanten gelezen dat iemand in een bloemetjesoverhemd of met een petje hier al als cIrCuS beschouwd wordt. Dan kan je dit toch niet kwalijk nemenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:08 schreef Meke het volgende:
Ed Sheeran viel daardoor daarna een beetje tegenDie stond er in z'n uppie met z'n gitaar
Deed Loreen weer zo’n spectaculaire versie van Forever, zoals op het ESF?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:09 schreef Meke het volgende:
Ojaa ik heb ook Loreen gezien maar dat helpt niet echt als je maar twee liedjes kentHet hele veld zong heel hard mee met Euphoria en Tattoo maar de rest viel een beetje in het water
En publieksinteractie ging ook niet helemaal top.
Davina Michelle daarentegenWat een strot en enthousiasme
Echt genoten van die show!
Hahaha jaa lekker gelezen Billiequote:Op maandag 24 juni 2024 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
!!! Welke? Ik heb nog aan je gedacht. Iemand zong: "Happy birthday" en toen vroeg ik me meteen af of jij weer jarig was.
edit: Ik heb een vermoeden waar je was. Het woord 'pinkpop' is een duidelijke hint!
Nee dat is wellicht waarquote:Op maandag 24 juni 2024 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Ed heeft jarenlang reacties vanuit Nederland op muzikanten gelezen dat iemand in een bloemetjesoverhemd of met een petje hier al als cIrCuS beschouwd wordt. Dan kan je dit toch niet kwalijk nemen
Ik weet dit niet eens meerquote:Op maandag 24 juni 2024 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deed Loreen weer zo’n spectaculaire versie van Forever, zoals op het ESF?
Zolang ze SerhatGod og niet hebben gedraaid, dan is het toevalquote:Op maandag 24 juni 2024 16:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze een themadag vandaag of is het toeval?
Lief maar stomquote:Op maandag 24 juni 2024 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn vriend had van een collega bonbons voor ons samen gekregen, in 8 van de 10 zit alcohol
Nee! Twee keer een ferry. Op de heenweg mochten we een ferry eerder nemen, waardoor we 3 uur in Portsmouth moesten wachten. Hoe spreek je dat nou eigenlijk uit? Niet als Portsemus, geloof ik.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou zat je ook niet op het makkelijkst bereikbare punt in het buitenland natuurlijk. Maar welkom terug
Ik heb niet voor jou gezongenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha jaa lekker gelezen Billie![]()
Maar ik waardeer het wel dat jullie zélfs op een ander festival voor m'n verjaardag zongen
Jaquote:
Pohrtsmuff volgens mijquote:Op maandag 24 juni 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! Twee keer een ferry. Op de heenweg mochten we een ferry eerder nemen, waardoor we 3 uur in Portsmouth moesten wachten. Hoe spreek je dat nou eigenlijk uit? Niet als Portsemus, geloof ik.
Isle of Wight is een prachtig eiland, al was het 50 jaar terug vast mooier.
[..]
Ik heb niet voor jou gezongenMaar ik heb wel aan je gedacht, is dat goed genoeg?
En ik moest ook 621.371.192,24 mijl lopen op het Engelse festival! Poh, dit was nog erger dan Pinkpop hoor Meke. Of moest je je auto ergens in Venlo parkeren? Parkeren tijdens pinkpop is wel een beetje een ramp
Zoomie?quote:
Idem voor een hondquote:Op maandag 24 juni 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is als een kat gedurende enkele minuten helemaal gestoord doet.
Komt denk ik omdat het moeilijker is om er een te stoppen dan er een te maken.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een keeper die een penalty pakt vind ik toch mooier dan een speler die er een scoort.
Die penalty was dramatisch, maar hij maakt zijn fout wel heel snel goedquote:Op maandag 24 juni 2024 22:13 schreef Redefine het volgende:
Slap ingeschoten van Modric. Maar dan scoort die maar een reguliere goal
Maar hij houdt niet in voordat hij schietquote:Op maandag 24 juni 2024 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die penalty was dramatisch, maar hij maakt zijn fout wel heel snel goed
Zeeker goed genoegquote:Op maandag 24 juni 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb niet voor jou gezongen Maar ik heb wel aan je gedacht, is dat goed genoeg?
En ik moest ook 621.371.192,24 mijl lopen op het Engelse festival! Poh, dit was nog erger dan Pinkpop hoor Meke. Of moest je je auto ergens in Venlo parkeren? Parkeren tijdens pinkpop is wel een beetje een ramp
Op een foutje in de eerste helft na, maar dat was ook erg lastig.quote:
Ik denk dat ik reddingen eigenlijk sowieso vaak mooier vind dan goals.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat het moeilijker is om er een te stoppen dan er een te maken.
Behalve Nederlandse goals natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ik reddingen eigenlijk sowieso vaak mooier vind dan goals.
Ow dat klinkt goed! Wij stonden op Graspop anderhalf uur in de rij voor de pendelbus en hebben toen een te dure taxi genomen naar onze parkeerplaats... #zonnesteekquote:Op maandag 24 juni 2024 22:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeeker goed genoegMaar neem dat die andere bezoekers wel voor mij zongen toch
![]()
We stonden in HeerlenOnze eigenlijke parkeerplek was ondergelopen
![]()
Maar eigenlijk was dit beter want we konden met pendelbusjesEn die waren qua timing echt top! We konden zowel heen als terug gewoon zitten! En had ook verwacht dat we drie uur op de parkeerplaats moesten uitrijden en dan stapvoets naar de snelweg, maar niets van dat alles
We hebben wel even naar de auto gezocht
Maar toen we die hadden waren we binnen twee minuten weg
![]()
Ik was erg bang voor het parkeren maar viel me alles mee!
Oh neee zeg wat kutquote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow dat klinkt goed! Wij stonden op Graspop anderhalf uur in de rij voor de pendelbus en hebben toen een te dure taxi genomen naar onze parkeerplaats... #zonnesteek
Dat is wel heel zuur. Veel last van? Beterschap!quote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow dat klinkt goed! Wij stonden op Graspop anderhalf uur in de rij voor de pendelbus en hebben toen een te dure taxi genomen naar onze parkeerplaats... #zonnesteek
Veel water en bijkomen en moet wel weer goedkomen.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur. Veel last van? Beterschap!
Ja, dat wel, maar ik kan me voorstellen dat vandaag niet heel soepel ging.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Veel water en bijkomen en moet wel weer goedkomen.
Neuh was echt ruk. Ze gaven ook geen water ofzo, gewoon iedereen (in zwarte shirts natuurlijk) vol in de zon. En steeds meer rode kruis die mensen moest helpen.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik kan me voorstellen dat vandaag niet heel soepel ging.
Tegen wie moeten we dan?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef sportfreak het volgende:
In ieder geval zeker van de volgende ronde nu.
Boehquote:Op maandag 24 juni 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
Nou Italië wordt dus kampioen, want zo rollen ze.
Was het er zo warm?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Neuh was echt ruk. Ze gaven ook geen water ofzo, gewoon iedereen (in zwarte shirts natuurlijk) vol in de zon. En steeds meer rode kruis die mensen moest helpen.
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het er zo warm?De volgende keer maar een petje op, ook al past dat niet echt in het metal imago
Ah ja, tuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2024 23:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoeveelste we worden in de poule.
Jij had 1 - 1 voor Kroatië voorspeld en dat nog net op tijd veranderd in 1 - 1 voor Italië?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had weer bijna een uitslag precies verkeerd om voorspeld.
Volgende keer iets minder hard gillen, ik werd er wakker vanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen! Tijd om aan het werk te gaan!![]()
[ afbeelding ]
Gisteren dacht ik het wel een keer te kunnen overslaan en ben ik gewoon gaan werken, ervan uitgaand dat jullie inmiddels zelf wel wakker zouden worden, maar we hebben allemaal gezien wat een chaos dat werd dus ja...![]()
Ja, zo ongeveer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij had 1 - 1 voor Kroatië voorspeld en dat nog net op tijd veranderd in 1 - 1 voor Italië?
De 1-1 van Italie tegen Kroatie?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had weer bijna een uitslag precies verkeerd om voorspeld.
https://www.nu.nl/voetbal(...)proken-parry-af.htmlquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen proflicentie meer voor Vitesse.
Vitessequote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen proflicentie meer voor Vitesse.
Mattie en Marieke zaten net ook flink te wauwelenquote:Op maandag 24 juni 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing: men vindt dat Ruud de Wild veel praat maar Domien Verschuren kan er ook wat van
Sterkte!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:56 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me sleeeecht, halfjaarlijkse tandartscontrole en nu is de kies die voor mij getrokken kies zit gevoelig dus ik sterf weer 1000 doden.
Nog 1 uur en 20 minuten ellende.
Je kunt hetquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:56 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me sleeeecht, halfjaarlijkse tandartscontrole en nu is de kies die voor mij getrokken kies zit gevoelig dus ik sterf weer 1000 doden.
Mattie en Mariekequote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Mattie en Marieke zaten net ook flink te wauwelen
Komt goedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:56 schreef Arizona het volgende:
Als Marieke aan het woord is zet het geluid ook altijd uit. Ik vind haar bloedirritantquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Mattie en Marieke zaten net ook flink te wauwelen
Met zijn tweeën is ook best krap.quote:
Goede keuzequote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik luister alleen naar Qmusic voor de foute 1500 en verder mijd de radiozender als de pest
Bedankt voor het taggen.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
maar kennelijk heeft Graspop die buien gekregen
Ging je het maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vannacht over pesto gedroomd.
Die had ik gisteren op een broodje van de Jumboquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik droomde laatst dat ik teveel knoflooksaus had.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
Toen ging je iemand zoenenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik teveel knoflooksaus had.
Ik dacht dat de hele camping gesloten was, maar een deel is toch open gebleven en was goed begaanbaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt voor het taggen.
Op Graspop vrijdag aan het begin van de festivaldag behoorlijk wat regen, maar goed: met een poncho en een vestwissel na de buien was het prima te doen. Mochten niet klagen, voorspelling was veel erger. Op de camping stond ik op een heel droog deel dus geen water/modderoverlast aldaar. Op het terrein veel modder maar de organisatie heeft goed haar best gedaan de overlast te beperken door stro aan te brengen etc. Het kost even wat meer moeite om het terrein te oversteken maar ik kan er niet wakker om liggen. Graspop 2016 en Werchter 2016 had ik immers ook al meegemaakt dus ervaring met modder had ik wel. Goed schoeisel doet wonderen (kisten zijn mijn standaard concert/festivalschoeisel dus gewoon het hele weekend droge voeten gehouden).
Aan moshpits op Graspop geen gebrek, ik heb ook weer tientallen keren gecrowdsurft. Verder aan vele cirkelpits en een aantal wall of deaths deelgenomen alsook een rowing pit en zelfs een push-up pit! ()
Ik ging het kopen in een supermarkt, maar wilde kijken welke smaken ze hadden, door in de supermarkt te googlen welke smaken er waren. Heel vaag. De medewerker keek me ook vaag aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ging je het maken?
Ging je het eten?
Wat deed je ermee?
Wat zou dit betekenen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat had ik laatst toen ik aan een vakkenvullend meisje vroeg waar de pasteitjes waren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ging het kopen in een supermarkt, maar wilde kijken welke smaken ze hadden, door in de supermarkt te googlen welke smaken er waren. Heel vaag. De medewerker keek me ook vaag aan.
Een (relatief) klein deel van de camping werd niet gebruikt. Ze vroegen daarom mensen met dagtickets om niet op de camping te komen overnachten. Ook werden de parkeerterreinen (op weiland) niet gebruikt. Maar daar had ik verder niets mee te maken (was met het OV). Het avondprogramma van woensdag (pre-party met dj's) was afgelast om mensen te ontmoedigen op woensdag al te komen (en vooral om met de auto te komen). Maar uiteindelijk is het grootste deel alsnog op woensdag gekomen (al dan niet met de auto een paar stations verderop en laatste stukje met trein). Ook was er op het terrein gewoon een dj op woensdagavond, niet het originele programma maar het was prima vertoeven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele camping gesloten was, maar een deel is toch open gebleven en was goed begaanbaar?
Moshpits, Circlepits, Wall of Deaths, Rowing Pits, check, die kennen we allemaal wel. Van een push-up pit heb ik dan weer nooit gehoordDat klinkt niet als iets waaraan ik zou willen deelnemen
Fijn dat het voor jou wel meeviel. @egeltje1985 was er ook, maar die had wat meer pech.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een (relatief) klein deel van de camping werd niet gebruikt. Ze vroegen daarom mensen met dagtickets om niet op de camping te komen overnachten. Ook werden de parkeerterreinen (op weiland) niet gebruikt. Maar daar had ik verder niets mee te maken (was met het OV). Het avondprogramma van woensdag (pre-party met dj's) was afgelast om mensen te ontmoedigen op woensdag al te komen (en vooral om met de auto te komen). Maar uiteindelijk is het grootste deel alsnog op woensdag gekomen (al dan niet met de auto een paar stations verderop en laatste stukje met trein). Ook was er op het terrein gewoon een dj op woensdagavond, niet het originele programma maar het was prima vertoeven.
Ga ik regelen!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat het voor jou wel meeviel. @:egeltje1985 was er ook, maar die had wat meer pech.
Kan je me trouwens helpen? Vrijdag zag ik de artiest Sun King, maar ik kan ze niet toevoegen op setlist.fmJij kan dat wel doen?
KNALLENquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:53 schreef NailQueen het volgende:
Jij bent de zon. Jij bent de zee. Jij bent de liefde. Ga met me mee. HEEE HOOOO
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:53 schreef NailQueen het volgende:
Jij bent de zon. Jij bent de zee. Jij bent de liefde. Ga met me mee. HEEE HOOOO
Je kan nog naar de winkel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
Gezien de aankomende temperaturen had ik meer ijs moeten kopen.
of zelf ijs makenquote:
Waar een wil is, is een wegquote:
Maar wij hebben nu Bart Verbruggen.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat het moeilijker is om er een te stoppen dan er een te maken.
Dat is idd wel het idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 04:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgende keer iets minder hard gillen, ik werd er wakker van
Hoe werkt dit, hoe kan je daar teveel van hebben?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wij hebben ook een nieuwe krabpaal, een grote stevige, voor twee grote stevige kattenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakket 2 moet nog komen.
Dat moet een krabpaal zijn voor de katten
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook een nieuwe krabpaal, een grote stevige, voor twee grote stevige katten
Dat is wel een mooiequote:
There's no such thingquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeh lekker!! Ik heb net voor mijn thuiswerkplek ook ijsjes gehaald
Ook mooiquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooie!
Wij hebben deze nu: https://www.zooveel.nl/ka(...)s-parklane-175-cream
Helemaal fijnquote:
Ik heb 'm nu ook opgezet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik luister alleen naar Qmusic voor de foute 1500 en verder mijd de radiozender als de pest
Kon ie jou ook horen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig ben ik alleen thuis. Ik heb al heel wat geschreeuwd tegen de accountant.
Waarom moest je tegen de accountant schreeuwen dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig ben ik alleen thuis. Ik heb al heel wat geschreeuwd tegen de accountant.
Hier op het plein voor mijn werk wordt ook een kleine fanzone opgebouwd, ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb niet zo heel veel meer met voetbal (vroeger meer maar is beetje weggezakt afgelopen jaren). Maar ik heb zo'n zwak voor het "oranje legioen". Ik word altijd helemaal happy van de beelden van grote golven oranje
Omdat ie dingen opvraagt die ik al eerder heb aangeleverd en aan komt zetten met correcties die ik zou moeten doorvoeren, maar die ik allang had gedaan. Dus maar goed dat ik het eerst even ging controleren en niet klakkeloos ging corrigeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom moest je tegen de accountant schreeuwen dan?
Leukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier op het plein voor mijn werk wordt ook een kleine fanzone opgebouwd, ziet er leuk uit
Voor mijn gevoel is dat ook echt lang geledenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb niet zo heel veel meer met voetbal (vroeger meer maar is beetje weggezakt afgelopen jaren). Maar ik heb zo'n zwak voor het "oranje legioen". Ik word altijd helemaal happy van de beelden van grote golven oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Vriend van ons was er ook. Soortgelijk verhaal. Helaas op alle kanten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Goed voorbeeld doet volgen.![]()
Het festival.
Graspop in Dessel, België. We zouden met vier gaan, maar een vriendin is zwanger dus met de verhalen over modder en deels onbruikbare camping is zij uiteindelijk een dagje aangehaakt. Parkings waren ook onbruikbaar, dus was de oproep in ieder geval een stuk met OV of pendelbussen te gaan en niet op woensdag maar pas op donderdag te komen als dat even kon. Dus we zijn op donderdagochtend vertrokken en hebben uiteindelijk in Mol geparkeerd, waar we makkelijk een pendelbus konden pakken naar het festival. Waarschijnlijk hebben we zo veel minder hoeveel lopen dan normaal vanaf parking 34 ofzo, dus dat was top.
Op de camping bleek dat de meeste mensen wel al woensdag waren afgereisd, dus het was lastig zoeken naar een droog en vrij stukje camping. Wel gevonden, dus onze tentjes opgegooid, biertje gepakt en het was tijd voor dag 1. Duidelijk hoogtepunt: TOOL. Echt supertof om ze een keer op een festival te zien. Bij hun concerten mag je alleen zitten, maar nu stonden we best vooraan en konden we goed van hun muziek genieten. Ook nice: Health, Alice Cooper, stukje babymetal.
Dag 2: ontbeten met zelfgebakken pannenkoeken, uit zo'n schudfles. Het begon inmiddels flink te regenen... Tussen de buien door even naar de douche gegaan. Verschil met festivals als Lowlands is meteen duidelijk: bij de vrouwen geen rij voor de douche! En bij de mannen wel. Prima douche ook, warm, genoeg water. Alleen jammer dat de deur constant openstaat zonder hek ofzo en dat de mannen in de rij gezellig naar binnen kijken bij de omkledende vrouwen.
Met ponchos aan zijn we om een uur of
4 richting terrein gegaan. Met hooi en houtsnippers proberen ze het terrein oké te houden. Mijn zwarte wandelschoenen zijn al snel bruin van de modder, maar het is te doen. High on fire was het hoogtepunt van de dag voor ons, naast natuurlijk de wedstrijd Nederland - Frankrijk die uitgezonden werd in de buurt van de speciaalbier bar. Maar wel dus wat ik eerder aangaf wat rare mensen die random racistisch waren...
Dag 3: onze tent staat inmiddels naast een meer. En de paden veranderen steeds meer in modder. Het kwartier lopen naar de wc doe ik in mn laarzen, waarbij je soms tot half je kuiten in het water staat. Onder mijn matje is het water omhoog getrokken, maar het is nog wel oké. Kleren zijn ook niet nat ofzo. Dus na weer even douchen ontbeten met gebakken ei. En mistroostig gekeken naar de modder om ons heen.![]()
Bands gezien met bijzondere namen als pestilence en rotting Christ, maar hoogtepunt waren Brutus en batushka. Brutus is een Vlaamse band met een zangeres die ook drumt. Heel tof altijd. Alleen het was wel 'ontwijk de crowdsurfer' op een gegeven moment, ook bij rustige nummers. Het publiek is bij veel concerten erg opgefokt en mensen lopen eerder door dan om je heen. En nee, ik stond niet per ongeluk in de mosh pit. Bands als Steel Panther dragen ook niet echt bij aan de gezelligheid. Is blijkbaar satire, maar ik persoonlijk vind semilollige opmerkingen over iemand die er 'gay' uitziet niet echt wat. En bij de kraker 'asian hookers' gaven we het op en doken de speciaalbierbar in...
Limp bizkit later was weer leuk, wolfmother was helaas niet zo goed bij stem. Nog een stukje België gekeken en kunnen juichen voor een doelpunt.
Dag 4: zon! We moesten ons haasten deze dag, want al om 12:10 stond de band John coffey op het programma. Mijn man en vriend van ons die mee was doken al snel de moshpit in en ik heb van veilige afstand ook genoten. Daarna lekker in het stro gezeten bij the last internationale. Daar was het erg rustig, de band is waarschijnlijk ook wat te rustig voor een metal festival. En te links. En te pro-palestina. Hierna op naar het terras. De mensen die af en toe aansloten bij onze tafel en een gesprekje aanknoopten haalden ons weer even goed uit onze bubbel. Zo hebben we gehoord dat Vlaams belang top is want Europa stom. En een mevrouw uit Nederland vond dat we wel een dictator konden gebruiken en deed even voor de gein een Hitlergroet. En toen een Vlaamse man tegen mn man zei dat t tijd was een jongere vrouw te zoeken en me op mn hoofd begin te tikken (?!) had ik het helemaal gehad. We zijn terug gegaan naar de tent en hebben een groot deel van de bier voorraad opgedronken en wat gegeten. Later nog naar deep purple en Scorpions gegaan, ondanks dat ze allebei flink op leeftijd zijn wel tof. Maar bij winds of change dacht ik toch vooral aan de wind die inderdaad uit een andere hoek lijkt te waaien...
Top 3:
1) brutus
2) John coffey
3) batushka
Het publiek.
Metal. Dus denk baarden, lang haar, zwarte band shirts. En af en toe iemand in cosplay als wizard ofzo en vrouwen met latex pakjes. Leukste: mensen die hun tunnels in hun oren gebruiken om hun oordopjes aan een touwtje door te hangen.
Veel moshpits, walls of death, circle pits, crowdsurfers. Tof om te zien. En ik heb ook wat crowdsurfers mee in de lucht gehouden.
Eten en Drinken
best goed eten. Lekkere broodjes, dunne frietjes met pepersaus genaamd metal grass, pizza, gevulde gehaktbal... Qua drinken is het voornamelijk bier. Jupiler als standaard en dan nog flink wat speciaalbier zoals Karmeliet, Kwak rouge, goose ipa.
Het weer
Behoorlijk matig. Door alle regen waa het terrein verzadigd, na de extra regen op vrijdag werd het helemaal een ramp. En maandag was het bij het weggaan weer heel heet en stonden we te creperen in de zon.
Het terrein
Redelijk leuke aankleding. Maar wel best basic. Graspop heeft twee hoofdpodia naast elkaar, waar de band elkaar afwisselen. En dan nog een kleiner podium en twee tenten. In 1 tent was een soort standaard achtergrond met led-schermen voor de beginnende bands die zelf nog niet echt visuals hadden, leuk gedaan.
Ik vond t ook gek, het was ook niet dat we telkens aan onze tafelgenoten vroegen 'en, wat is jouw politieke voorkeur?' Maar gewoon de standaard vragen als 'en, hoe is je eten, aanrader?' of 'welke band ga je vandaag nog zien?'.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriend van ons was er ook. Soortgelijk verhaal. Helaas op alle kanten.
Dat was zondagquote:
Echt hequote:
Op de bank?quote:
Dat was in zijn eerste periode al een chronisch probleem.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:14 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel procent van de wedstrijden met Koeman als bondscoach is Oranje in de eerste helft op 1 - 0 achter gekomen. Volgens mij is dat percentage schrikbarend hoog
Gewoon doenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
Mijn lichaam en hoofd hebben nu meer behoefte aan zich laven aan de avondzon in het groen, dan voor de buis hangen voor Oranje.
Tssssskquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
Mijn lichaam en hoofd hebben nu meer behoefte aan zich laven aan de avondzon in het groen, dan voor de buis hangen voor Oranje.
Alsjeblieft niet doen, we hebben je nodig!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
Klopt. Bijna elke wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was in zijn eerste periode al een chronisch probleem.
Nein, we zijn al doorquote:
Het is wachten op de televote. In de pauze treed Johnny Logan op. Die laat zien hoe het wel moet.quote:
Straks valt de confetti op Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is wachten op de televote. In de pauze treed Johnny Logan op. Die laat zien hoe het wel moet.
Ja. Zeker nadat die al daarvoor uit de basis was gehaald en dan nu juist weer mocht starten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:33 schreef Strani het volgende:
Nou, dat is wel een statement van Koeman om nu al te wisselen.
Net als hierquote:
Was wel eerst een enorme blunder. Die hij dan wel weer goed herstelde.quote:
Bezwijken onder de drukquote:
Oh dan liggen we er over 5 dagen uitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Fred_B het volgende:
Oostenrijk heeft natuurlijk best een aardige ploeg. Tegen Frankrijk waren ze sterk, tegen Polen oppermachtig en tegen Nederland gaat het ook vlot.
Ja, er is nog een Oostenrijker die ooit zo een groot toernooi begon![]()
Wie?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Fred_B het volgende:
Ja, er is nog een Oostenrijker die ooit zo een groot toernooi begon![]()
Haai van dichtbijquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef Arizona het volgende:
Ok ik ben weer thuis! Streekgenoot van Wout dus ongetwijfeld ook redster des Vaderlands!
Ftfyquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef Redefine het volgende:
Lijkt erop of Oranje dat niet meer kan, spelen
Als ik hier de paniek zie wanneer het in Nederland één dag 30 graden dreigt te worden, lijkt dit Oranje me een aardige vertegenwoordigingquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef Redefine het volgende:
Van der Vaart heeft het erover dat ze last van de warmte lijken te hebben. Dat doet mij denken aan het vorige EK tegen Tsjechië toen het ook zo warm was. Lijkt erop of Oranje dat niet meer kan, spelen in de warmte
Nou ja, het doet wel denken aan die wedstrijd tegen Tsjechië. Toen kreeg De Ligt (niet geheel ten onrechte) de schuld, maar hebben we ook 90 minuten geen knikker geraakt, en Malen miste de enige grote kans.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef Redefine het volgende:
Van der Vaart heeft het erover dat ze last van de warmte lijken te hebben. Dat doet mij denken aan het vorige EK tegen Tsjechië toen het ook zo warm was. Lijkt erop of Oranje dat niet meer kan, spelen in de warmte
Ik wen al goed aan de hitte! Terwijl ik er normaal wel snel last van heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik hier de paniek zie wanneer het in Nederland één dag 30 graden dreigt te worden, lijkt dit Oranje me een aardige vertegenwoordiging
Er wordt wel snel wat overdreven gedaan bij één warme dag ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik hier de paniek zie wanneer het in Nederland één dag 30 graden dreigt te worden, lijkt dit Oranje me een aardige vertegenwoordiging
Toen speelden ze ook zo futloos ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het doet wel denken aan die wedstrijd tegen Tsjechië. Toen kreeg De Ligt (niet geheel ten onrechte) de schuld, maar hebben we ook 90 minuten geen knikker geraakt, en Malen miste de enige grote kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |