SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Iedereen geniet!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een mummie opzetten lijkt mij een beetje dubbel.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een mummie opzetten lijkt mij een beetje dubbel.
Milkampioenenquote:
quote:
Oef..quote:Op zondag 23 juni 2024 20:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Overigens is Sharknado kennelijk wel een classic voor sommige mensen... die zitten inmiddels aan het zesde deel...
- Sharknado 2: The Second One
- Sharknado 3: Oh Hell No!
- Sharknado: The 4th Awakens
- Sharknado 5: Global Swarming
- The Last Sharknado: It's About Time
En Sharktopus heeft 2 sequels:
- Sharktopus vs. Pteracuda
- Sharktopus vs. Whalewolf
Dat was toch een Nederlands iets?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liggen heel wat bekers bij de hoekvlag. Daar heb ik de stadionspeaker niets over horen zeggen.
Nog steeds welquote:
Daar kom je nu meequote:Op zondag 23 juni 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Schotland - Hongarije gekeken ipv Duitsland - Zwitserland, geen spijt van
Waar was dat op? Ik keek op NPO3 maar dat was over daar toen voetbal begonquote:Op zondag 23 juni 2024 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Pinkpop live kijken is ook wel leuk imho trouwens.
NPO 2 Extra, nog bezig hoor. Nu Ed Sheeran nog een kwartier en dan Jane's Addiction tot 00:30. https://npo.nl/start/live?channel=NPO2+Extraquote:Op zondag 23 juni 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar was dat op? Ik keek op NPO3 maar dat was over daar toen voetbal begon
quote:Op zondag 23 juni 2024 23:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
NPO 2 Extra, nog bezig hoor. Nu Ed Sheeran nog een kwartier en dan Jane's Addiction tot 00:30. https://npo.nl/start/live?channel=NPO2+Extra
Vandaar dat ik maar niet op gang kom vandaagquote:Op maandag 24 juni 2024 09:17 schreef Cyan9 het volgende:
Oei, niemand heeft ons vandaag wakker gemaakt.
Ik was juist vrij vroeg voor mijn doen. De wereld klopt niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vandaar dat ik maar niet op gang kom vandaag
Dan is het de vraag of het wel goed gaat met Rogerquote:Op maandag 24 juni 2024 09:17 schreef Cyan9 het volgende:
Oei, niemand heeft ons vandaag wakker gemaakt.
Qua dufheid kan ik wel koffie gebruiken, maar het smaakt me momenteel totaal nietquote:
Is de koffiemachine stuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze een themadag vandaag of is het toeval?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:08 schreef NailQueen het volgende:
Ding a dong is nu aan de beurt. Maar die is toch wat minder aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |