SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Iedereen geniet!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een mummie opzetten lijkt mij een beetje dubbel.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een mummie opzetten lijkt mij een beetje dubbel.
Milkampioenenquote:
quote:
Oef..quote:Op zondag 23 juni 2024 20:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Overigens is Sharknado kennelijk wel een classic voor sommige mensen... die zitten inmiddels aan het zesde deel...
- Sharknado 2: The Second One
- Sharknado 3: Oh Hell No!
- Sharknado: The 4th Awakens
- Sharknado 5: Global Swarming
- The Last Sharknado: It's About Time
En Sharktopus heeft 2 sequels:
- Sharktopus vs. Pteracuda
- Sharktopus vs. Whalewolf
Dat was toch een Nederlands iets?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liggen heel wat bekers bij de hoekvlag. Daar heb ik de stadionspeaker niets over horen zeggen.
Nog steeds welquote:
Daar kom je nu meequote:Op zondag 23 juni 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Schotland - Hongarije gekeken ipv Duitsland - Zwitserland, geen spijt van
Waar was dat op? Ik keek op NPO3 maar dat was over daar toen voetbal begonquote:Op zondag 23 juni 2024 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Pinkpop live kijken is ook wel leuk imho trouwens.
NPO 2 Extra, nog bezig hoor. Nu Ed Sheeran nog een kwartier en dan Jane's Addiction tot 00:30. https://npo.nl/start/live?channel=NPO2+Extraquote:Op zondag 23 juni 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar was dat op? Ik keek op NPO3 maar dat was over daar toen voetbal begon
quote:Op zondag 23 juni 2024 23:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
NPO 2 Extra, nog bezig hoor. Nu Ed Sheeran nog een kwartier en dan Jane's Addiction tot 00:30. https://npo.nl/start/live?channel=NPO2+Extra
Vandaar dat ik maar niet op gang kom vandaagquote:Op maandag 24 juni 2024 09:17 schreef Cyan9 het volgende:
Oei, niemand heeft ons vandaag wakker gemaakt.
Ik was juist vrij vroeg voor mijn doen. De wereld klopt niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vandaar dat ik maar niet op gang kom vandaag
Dan is het de vraag of het wel goed gaat met Rogerquote:Op maandag 24 juni 2024 09:17 schreef Cyan9 het volgende:
Oei, niemand heeft ons vandaag wakker gemaakt.
Qua dufheid kan ik wel koffie gebruiken, maar het smaakt me momenteel totaal nietquote:
Is de koffiemachine stuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze een themadag vandaag of is het toeval?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:08 schreef NailQueen het volgende:
Ding a dong is nu aan de beurt. Maar die is toch wat minder aantrekkelijk
Hele week de Foute 1500. Of het fout is is natuurlijk subjectief. Maar leuk is het welquote:Op maandag 24 juni 2024 16:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze een themadag vandaag of is het toeval?
Ah kijk aanquote:Op maandag 24 juni 2024 16:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hele week de Foute 1500. Of het fout is is natuurlijk subjectief. Maar leuk is het wel
Kleine waarschuwing: men vindt dat Ruud de Wild veel praat maar Domien Verschuren kan er ook wat vanquote:Op maandag 24 juni 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah kijk aanDat is vaak wel vermakelijk. Misschien zo in de auto maar eens aanzetten
Lekker uitgeslapen jongen?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
In de categorie 'beter laat dan nooit':
[ afbeelding ]
Als het me teveel wordt schakel ik net zo makkelijk terug naar de zender die ik meestal luisterquote:Op maandag 24 juni 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing: men vindt dat Ruud de Wild veel praat maar Domien Verschuren kan er ook wat van
Nu is alles welquote:Op maandag 24 juni 2024 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt een goede muzieksmaak.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hele week de Foute 1500. Of het fout is is natuurlijk subjectief. Maar leuk is het wel
Nu kunnen we eindelijk wakker wordenquote:Op maandag 24 juni 2024 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Andere Faber bedoelde ik eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond 'm nooit een hele goede acteur. In Ciske de Rat was 'ie wel oké.
Ahh oké!! Doet hij het niet goed als manager bij Adelaide United?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere Faber bedoelde ik eigenlijk.
Het gaat om een vrouw.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké!! Doet hij het niet goed als manager bij Adelaide United?
Anne?quote:
Nee joh, die heet Keuning!quote:
Hoe zou het met de paardenslagerij gaan?quote:
Nou zat je ook niet op het makkelijkst bereikbare punt in het buitenland natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2024 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
THUIS!
Poh. Een buitenlands festival is leuk, maar we waren al vanaf 6.50 (NL tijd) onderweg en ik kwam rond 20.10 thuis. Meteen boodschappen gedaan, nu de schoenen uit en even rustig aan doen
Zo maar even bijlezen. Jullie hebben je vast ingehouden
Hmmmmjjmm Lex Goudsmit hmmmjjmmm die kleine opdonder hmmmmquote:
OMG ik was ook op een buitenlands festival!!quote:Op maandag 24 juni 2024 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
THUIS!
Poh. Een buitenlands festival is leuk, maar we waren al vanaf 6.50 (NL tijd) onderweg en ik kwam rond 20.10 thuis. Meteen boodschappen gedaan, nu de schoenen uit en even rustig aan doen
Zo maar even bijlezen. Jullie hebben je vast ingehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sam Smith was echt WAANZINNIG![]()
![]()
Wat een show heeft hen gegeven, het voelde echt alsof we er met z'n tienen waren ofzo, hen was ZO goed in contact maken
En de liedjes waren echt vet
Het was ook echt een hele show, met dansers en decors en outfitwissels. Het leek wel de afsluiter!
Ed Sheeran viel daardoor daarna een beetje tegenDie stond er in z'n uppie met z'n gitaar
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
!!! Welke? Ik heb nog aan je gedacht. Iemand zong: "Happy birthday" en toen vroeg ik me meteen af of jij weer jarig was.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG ik was ook op een buitenlands festival!!
Ja, Ed heeft jarenlang reacties vanuit Nederland op muzikanten gelezen dat iemand in een bloemetjesoverhemd of met een petje hier al als cIrCuS beschouwd wordt. Dan kan je dit toch niet kwalijk nemenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:08 schreef Meke het volgende:
Ed Sheeran viel daardoor daarna een beetje tegenDie stond er in z'n uppie met z'n gitaar
Deed Loreen weer zo’n spectaculaire versie van Forever, zoals op het ESF?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:09 schreef Meke het volgende:
Ojaa ik heb ook Loreen gezien maar dat helpt niet echt als je maar twee liedjes kentHet hele veld zong heel hard mee met Euphoria en Tattoo maar de rest viel een beetje in het water
En publieksinteractie ging ook niet helemaal top.
Davina Michelle daarentegenWat een strot en enthousiasme
Echt genoten van die show!
Hahaha jaa lekker gelezen Billiequote:Op maandag 24 juni 2024 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
!!! Welke? Ik heb nog aan je gedacht. Iemand zong: "Happy birthday" en toen vroeg ik me meteen af of jij weer jarig was.
edit: Ik heb een vermoeden waar je was. Het woord 'pinkpop' is een duidelijke hint!
Nee dat is wellicht waarquote:Op maandag 24 juni 2024 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Ed heeft jarenlang reacties vanuit Nederland op muzikanten gelezen dat iemand in een bloemetjesoverhemd of met een petje hier al als cIrCuS beschouwd wordt. Dan kan je dit toch niet kwalijk nemen
Ik weet dit niet eens meerquote:Op maandag 24 juni 2024 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deed Loreen weer zo’n spectaculaire versie van Forever, zoals op het ESF?
Zolang ze SerhatGod og niet hebben gedraaid, dan is het toevalquote:Op maandag 24 juni 2024 16:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze een themadag vandaag of is het toeval?
Lief maar stomquote:Op maandag 24 juni 2024 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn vriend had van een collega bonbons voor ons samen gekregen, in 8 van de 10 zit alcohol
Nee! Twee keer een ferry. Op de heenweg mochten we een ferry eerder nemen, waardoor we 3 uur in Portsmouth moesten wachten. Hoe spreek je dat nou eigenlijk uit? Niet als Portsemus, geloof ik.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou zat je ook niet op het makkelijkst bereikbare punt in het buitenland natuurlijk. Maar welkom terug
Ik heb niet voor jou gezongenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha jaa lekker gelezen Billie![]()
Maar ik waardeer het wel dat jullie zélfs op een ander festival voor m'n verjaardag zongen
Jaquote:
Pohrtsmuff volgens mijquote:Op maandag 24 juni 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! Twee keer een ferry. Op de heenweg mochten we een ferry eerder nemen, waardoor we 3 uur in Portsmouth moesten wachten. Hoe spreek je dat nou eigenlijk uit? Niet als Portsemus, geloof ik.
Isle of Wight is een prachtig eiland, al was het 50 jaar terug vast mooier.
[..]
Ik heb niet voor jou gezongenMaar ik heb wel aan je gedacht, is dat goed genoeg?
En ik moest ook 621.371.192,24 mijl lopen op het Engelse festival! Poh, dit was nog erger dan Pinkpop hoor Meke. Of moest je je auto ergens in Venlo parkeren? Parkeren tijdens pinkpop is wel een beetje een ramp
Zoomie?quote:
Idem voor een hondquote:Op maandag 24 juni 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is als een kat gedurende enkele minuten helemaal gestoord doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |