Om de groep te winnen moet NL winnen van Oostenrijk én met een beter doelsaldo dan Frankrijk van Polen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:34 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Win liever de groep.
Ontwijk je Spanje/Duitsland in een mogelijke halve finale.
Nu lijkt het een beetje op:
P1: L16: Turkije/Portugal - QF: Roemenie/Belgie - SF: Italie/Engeland
P2: L16: Belgie/Roemenie - QF: Portugal/Turkije - SF: Duitsland/Spanje
Zal na dit weekend wel wat duidelijker worden wat een betere positie is, maar beetje om het even nu op de halve finale na. Als Belgie en Portugal gewoon eerste worden, dan is iets als:
P1: L16: Turkije- QF: Belgie - SF: Italie/Engeland
P2: L16: Roemenie - QF: Portugal- SF: Duitsland/Spanje
Maakt eigenlijk allemaal niet zoveel uit. Maar als Belgie het vandaag verpest en Portugal wint gewoon, dan wordt ik echt liever eerste.
P1: L16: Turkije- QF: Roemenie - SF: Italie/Engeland
Das knap, gezien D2 tegen E2 speelt en Turkije in groep F zit.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:59 schreef asco het volgende:
Nederland wordt 2e en gaat daarna spelen tegen Turkije.
U hoorde het hier voor het eerst.
3-0 voor Frankrijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT aangepast en Polen-Frankrijk moet ook besproken worden in dit topic, al hoewel het er niet veel zal over gaan
Depay gewoon lekker banken als het morgen weer niet loopt, ben onderhand wel weer klaar met die gast.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel voor Nederland (en mogelijk een nipte winst als alles mee zit), maar onvoldoende voor een eerste plek in de poule. 2E wordt denk ik Roemenië op basis van wat ik gezien heb van die wedstrijden. België zal alles op alles zetten om met een flinke uitslag 1e te worden in poule E.
Polen is uitgeschakeld. Als het bij Frankrijk begint te lopen kan dat zomaar 4-0 worden. Ik zie Nederland niet met zulke cijfers van Oostenrijk winnen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gepakte kaarten kunnen ook nog wel belangrijk gaan worden. Als Nederland en Frankrijk op een gelijk doelsaldo eindigen en op een gelijk aantal gescoorde goals dan wordt de groepswinnaar bepaald door het Fair-Play klassement. Daarin staat het op dit moment ook nog gelijk tussen Nederland en Frankrijk. Mocht dat dus ook geen uitsluitsel bieden dan gaat Frankrijk door vanwege de hogere positie op de wereldranglijst.
Waarom moet dat in dit topic? Van wie? Geef alle wedstrijden een eigen topic.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT aangepast en Polen-Frankrijk moet ook besproken worden in dit topic, al hoewel het er niet veel zal over gaan
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk zie ik Gernot in levende lijve. (En scoort hij weer zodat ik kan zeggen DAAR was IK bij
Geen paniek. Geen paniek.quote:
België heeft op een dusdanige intensiteit al twee wedstrijden gespeeld dat ze vooral moeten uitkijken niet voor aanstaand weekend al uitgeput te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel voor Nederland (en mogelijk een nipte winst als alles mee zit), maar onvoldoende voor een eerste plek in de poule. 2E wordt denk ik Roemenië op basis van wat ik gezien heb van die wedstrijden. België zal alles op alles zetten om met een flinke uitslag 1e te worden in poule E.
Belgen hebben een lachwekkende achterhoede. Die mogen weer van geluk spreken dat ze in een poule zitten met de lamme, de blinde en de stomme.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
België heeft op een dusdanige intensiteit al twee wedstrijden gespeeld dat ze vooral moeten uitkijken niet voor aanstaand weekend al uitgeput te zijn.
Helaas makker.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen paniek. Geen paniek.
Volgt bij Feyenoord ook een op hem gemaakt programma.![]()
Alleen voor de hele grote.
Ik had eigenlijk liever gehad dat die bejaarde opa er wel bij was maar als zijn vervanger Wober is zitten we ook prima.quote:
@DombohetOlifantje1quote:Op maandag 24 juni 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk liever gehad dat die bejaarde opa er wel bij was maar als zijn vervanger Wober is zitten we ook prima.
Ik heb een deja vuquote:Op maandag 24 juni 2024 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst wordt Seba gewisseld na 45 minuten en nu dit.
Beter speelt Nederland de volgende ronde tegen Tsjechië.
Lewandowski, Mbappe, Traunerquote:Op maandag 24 juni 2024 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst wordt Seba gewisseld na 45 minuten en nu dit.
Beter speelt Nederland de volgende ronde tegen Tsjechië.
Dan hoop ik niet dat Nederland tegen Spanje komt, dan moet het de hele selectie verongelukken.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Lewandowski, Mbappe, Trauner
Nederland heeft het geluk van een aanstaand Europees kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Deze sla ik even op.quote:
Lewandowski en Mbappe waren wel echt gelukkig ja, Trauner is natuurlijk een doorsnee middelmatige verdediger.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner. We mazzelen wel veel met blessures.
Ik zet in op 2-1 voor Frankrijk en 1-0 voor Nederland waarbij Frankrijk 1 gele kaart (meer) pakt
Trauner vergelijken met twee van de beste spelers van deze eeuw.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner. We mazzelen wel veel met blessures.
Ik zet in op 2-1 voor Frankrijk en 1-0 voor Nederland waarbij Frankrijk 1 gele kaart (meer) pakt
Oostenrijk is er ook al bijna, zelfs bij verlies.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:19 schreef Paul het volgende:
Denk een verliespartijtje, Oostenrijk moet winnen, NL niet
als oostenrijk verliest gaan ze ook sowieso door bij de beste top3?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oostenrijk is er ook al bijna, zelfs bij verlies.
Ligt er aan met hoeveel. Als ze met 4-0/5-0 verliezen gaat Hongarije ze voorbij op die ranglijst én dan moeten ook Tsjechië en Slovenië winnen. Kans is dus vrij klein dat ze NIET doorgaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
als oostenrijk verliest gaan ze ook sowieso door bij de beste top3?
Bij een kleine nederlaag zijn ze er 90 procent zeker ook gewoon. Grote kans dat zelfs als Nederland op 1-0 komt ze nog steeds verdedigend blijven spelen dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Oostenrijk zal ook 2e willen worden om zo een betere uitgangspositie te hebben in de volgende ronde, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij een kleine nederlaag zijn ze er 90 procent zeker ook gewoon. Grote kans dat zelfs als Nederland op 1-0 komt ze nog steeds verdedigend blijven spelen dus.
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Langquote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Fcupdate.nlquote:Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo
Voetbalprimeur.nlquote:Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Oostenrijk: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Memphis, Gakpo
Waarvan ik er geen een mis moet ik eerlijk zeggen. Allemaal middelmaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Lang
Mogen met 4-0 verliezen. Dan nog hebben ze hetzelfde doelsaldo als Hongarije, maar meer gescoorde doelpunten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
misschien niet, want NL wil 1e worden om zo aan de goede kant van de wedstrijdjes te komenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mogen met 4-0 verliezen. Dan nog hebben ze hetzelfde doelsaldo als Hongarije, maar meer gescoorde doelpunten.
Dit wordt me dus een zaadpartij 1e klas
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:39 schreef Paul het volgende:
[..]
misschien niet, want NL wil 1e worden om zo aan de goede kant van de wedstrijdjes te komen
Wat een pessimisme.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.
Dus dit. Alle criticasters even hun bakkes houden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Lang
Pas op straks heb je heel het feyenoordtopic tegen jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
Ja zonder Wieffer stort het eigenlijk in als een kaartenhuis
Voetbalzonequote:
Kijk zelf even:quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Fcupdate:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Reijnders, Wijnaldum, Schouten; Frimpong, Memphis, Gakpo
Sportnieuws:
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Depay, Gakpo
Voetbalprimeur:
De vermoedelijke opstelling van Oranje: Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Veerman, Schouten, Reijnders; Frimpong, Memphis, Gakpo
Voetbalzone:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Veerman; Simons, Memphis, Gakpo
Voetbalnieuws:
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Veerman, Schouten, Reijnders; Simons/Frimpong, Memphis, Gakpo
Soccernews:
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal tegen Frankrijk op EK 2024 (1-4-3-3)
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Depay, Gakpo
Fr-fans:
Vermoedelijke opstelling:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Wijnaldum; Frimpong, Depay, Gakpo
Meemetoranje:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Reijnders, Schouten; Wijnaldum; Frimpong, Depay en Gakpo
Komen daar mensen ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pas op straks heb je heel het feyenoordtopic tegen je
Die kan ik wel aanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pas op straks heb je heel het feyenoordtopic tegen je
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:26 schreef Caland het volgende:
Oja Veerhond moet natuurlijk tevreden gehouden worden anders gaat hij huilend terug naar zijn inteeltdorp.
Valt wel mee toch? Hij wordt wel gemist natuurlijk, al acht ik hem niet cruciaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
Ja zonder Wieffer stort het eigenlijk in als een kaartenhuis
@GGMM was lichtelijk sarcastisch. Overigens wordt hij totaal niet gemist want anders had hij wellicht op de plek van de uitstekende Schouten gespeeld, daar moet je nu toch niet aan denken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hij wordt wel gemist natuurlijk, al acht ik hem niet cruciaal.
Gewoon kijken wat het wordt. Speculeren is ook maar onzin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:40 schreef Zorro het volgende:
Ik stel voor om voortaan van "mogelijke opstelling" te spreken.
Dat "vermoedelijk" slaat natuurlijk HE-LE-MAAL nergens op.
Ben het met je eens dat Schouten het goed doet, maar in een later stadium voelt het toch wat zekerder met Wieffer op die plek.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm was lichtelijk sarcastisch. Overigens wordt hij totaal niet gemist want anders had hij wellicht op de plek van de uitstekende Schouten gespeeld, daar moet je nu toch niet aan denken.
Kunnen ze niet afspreken dat ze die kerel Memphis of Depay gaan noeman en niet de ene keer Depay en de andere keer Memphis?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbalzone
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Frimpong, Memphis, Gakpo
Soccernews
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Oostenrijk:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo
Voetbalnieuws
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Oostenrijk: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Memphis, Gakpo
Sportnieuws
De vermoedelijke opstelling van Oranje
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Veerman, Schouten, Reijnders; Gakpo, Memphis, Frimpong
Meemetoranje
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Frimpong, Depay en Gakpo
MSN
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo
Eurosport
VERMOEDELIJKE OPSTELLING
•Bart Verbruggen
•Denzel Dumfries, Stefan de Vrij, Virgil van Dijk, Nathan Aké,
•Jerdy Schouten, Xavi Simons, Tijani Reijnders
•Donyell Malen, Memphis Depay, Cody Gakpo
Gazet van Antwerpen
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké - Schouten, Simons, Reijnders - Frimpong, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Oostenrijk: Pentz - Posch, Danso, Lienhart, Mwene - Seiwald, Laimer, Wimmer, Baumgartner, Sabitzer - Gregoritsch
[..]
Kijk zelf even:
[..]
Per achtste finales zal ik het zelf aanpassen. Dank voor uw inbreng.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Kunnen ze niet afspreken dat ze die kerel Memphis of Depay gaan noeman en niet de ene keer Depay en de andere keer Memphis?
Ik vermoed dat je mogelijk gelijk hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:40 schreef Zorro het volgende:
Ik stel voor om voortaan van "mogelijke opstelling" te spreken.
Dat "vermoedelijk" slaat natuurlijk HE-LE-MAAL nergens op.
Maar je weet toch hoe dan ook om wie het gaat?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Kunnen ze niet afspreken dat ze die kerel Memphis of Depay gaan noeman en niet de ene keer Depay en de andere keer Memphis?
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuk om te zien dat @:coco ook onderweg is
Het wachten is op een buitenlandse media's die een wissel van Memphis voor Depay aankondigenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar je weet toch hoe dan ook om wie het gaat?
Fuck al die influencers die stoeltjes bezetten bij wedstrijden of concerten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
TIKTOK-KOTSquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik schaar Gernot wel onder dat rijtje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner.
Stukje diversiteit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fuck al die influencers die stoeltjes bezetten bij wedstrijden of concerten.
Om te kotsen.
https://www.telegraaf.nl/(...)tenrijk-tegen-oranjequote:Pubquizvraag: welke Nederlander scoorde ooit voor Oostenrijk tegen Oranje?
Een opfrisser voor alle pubquizliefhebbers: welke Nederlander scoorde ooit in een wedstrijd voor Oostenrijk tegen Oranje? Elke paar jaar duikt die vraag weer op en Frenk Schinkels is het juiste antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vergeten!
OK, het was een eigen goal, maar toch.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Ik was al door duitsland genaaidquote:Op maandag 24 juni 2024 22:55 schreef Szura het volgende:
@:klaasweetalles ik zei toch dat Italië je zou naaien
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:12 schreef thedeedster het volgende:
Die koekenbakkers zijnWat was er na zijn carriere ook iets waar één van toepassing was bij Michel Valke ? En wie speelde die wedstrijd zijn enige interland ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vergeten!
OK, het was een eigen goal, maar toch.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Geen idee Tong.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er na zijn carriere ook iets waar één van toepassing was bij Michel Valke ? En wie speelde die wedstrijd zijn enige interland ?
Bij het eerste gaat het om een lichaamsdeel, bij de tweede betreft het een oud-trainer en huidig analist.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik denk dat Memphis iedereen de mond ga snoeren vandaag
nou nou poe poequote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dit x is het echt hoor. Ik voorspel een benutte penalty
Verloor een (Mario) Been?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij het eerste gaat het om een lichaamsdeel, bij de tweede betreft het een oud-trainer en huidig analist.
Zolang je wint zal iedereen je voeten kussenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:49 schreef Paul het volgende:
[..]
nou nou poe poe
Alleen een penal scoren is niet genoeg om mondjes te snoeren
Hij neukt ze allemaal de moeder.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
👉🏽🦁👈🏽quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mario Been is idd de eenmalig international. Qua lichaamsdeel bij Valke, zoek ik wat anders.quote:
Leuk idee. Ken er wel een paar met een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zou eens een topic moeten maken over éénvoudig internationals @:Tong80Kan best interessant zijn denk ik
Stukje Vennegoor of Hesselinkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wachten is op een buitenlandse media's die een wissel van Memphis voor Depay aankondigen
Ik speel dit door naar @Mortaxxquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
"JA Hallo Heinz ich bin StummkopfDasElephantchenEins auf Fickforum!"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net een heel gezellig gesprek gehad met een Oostenrijker over Gernot Trauner.
Meteen een nieuwe Feyenoord-fan erbij. #influencer
Was het een Oostenrijker die zich identificeerde als Duitser? Daar moet je altijd mee oppassenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net een heel gezellig gesprek gehad met een Oostenrijker over Gernot Trauner.
Meteen een nieuwe Feyenoord-fan erbij. #influencer
Misschien Gravenberch voor Veerman, verder wel mee eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:17 schreef byah het volgende:
Ik zou lekker dit proberen
Verbruggen; Geertruida, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Veerman; Frimpong, Depay, Gakpo
Kwestie van stevig de regie pakken als Man Des Huizes.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:29 schreef roos94 het volgende:
Wat is 18.00 een kuttijd.
Dochter nog op, dus niet echt goed kunnen kijken.
Leuk dat je er bent. Dit is het Nederland - Oostenrijk topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
eens met de kroaten
mekkelie is ook nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent. Dit is het Nederland - Oostenrijk topic.
Dan zijn die overschatte Belgen in ieder geval gelijk uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stiekem hoop ik dat jullie 2e eindigen en wij Belgen ook 2e
Clash der lage landen in de grensstreek
Ze hebben toch pas één nacht erop zitten sinds de wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
eens met de kroaten
Eens. Ik werk tot 17 uur, geen mogelijkheid voor eerder vrij. Maar gelukkig op de motor dus kan beetje door de file heenrijden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:29 schreef roos94 het volgende:
Wat is 18.00 een kuttijd.
Dochter nog op, dus niet echt goed kunnen kijken.
Zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:40 schreef Kimiko het volgende:
Dat wordt weer eten met het bord op schoot.
Ja, Xabi zette hem daar vaker neer als hij dat nodig vond. Iets waar Koeman eerst helemaal niet mee overweg kon. Het leek wel alsof hij liever Frimpong daarom niet opriep. Verrassend wat een onverwachte landstitel kan doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:31 schreef Ramboetan het volgende:
Zit de kracht van Frimpong niet juist in het opstomen van achteruit of startte hij bij Leverkusen ook vaak als rechtsbuiten?
Let maar op dat het niet de overschatte Nederlanders zijn. Want ik lees toch weer veel hoogmoed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan zijn die overschatte Belgen in ieder geval gelijk uitgeschakeld.
Je kan ook aan tafel eten en TV kijken. Desnoods op je smartphonequote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:45 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Pleurishekel aan. Eten doe je aan tafel
Heeft niks mis met hoogmoed te maken, ik speel liever tegen België dan tegen een Turkije of Hongarije.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Let maar op dat het niet de overschatte Nederlanders zijn. Want ik lees toch weer veel hoogmoed.
En die komt ten val
We counteren jullie dood.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heeft niks mis met hoogmoed te maken, ik speel liever tegen België dan tegen een Turkije of Hongarije.
Het is gewoon een kuttijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan ook aan tafel eten en TV kijken. Desnoods op je smartphone
Capu, dat heeft niks met België te maken maar met de andere twee landen die hij noemt. Nederland heeft gewoon moeite met van die vechtploegen en loopt tegen een muur van onnodige kaarten op.quote:
Dagjesvolk in Berlijn kan wel meteen door naar de F1-camping in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
F1 fans gaan verward zijn![]()
die horen het Oostenrijks volkslied eerst en dan die van Nederland
Van mij mogen ze winnen hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:01 schreef KingRoland het volgende:
Hoop misgunners in dit topic. Waar is die VOC-mentaliteit?
NederlandGOD
sorry ik had het predicaat "achterbaks" er aan toe moeten voegen. Oostenrijk is veel te eerlijk en naïef om ons uit de tent te lokken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil jullie geen schrik aanjagen maar Oostenrijk is best ook zo'n "vechtploeg" Die gaan zich niet laten verliezen.
Maakt niet uit, wij zijn tenminste al zeker doorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil jullie geen schrik aanjagen maar Oostenrijk is best ook zo'n "vechtploeg" Die gaan zich niet laten verliezen.
Harvard graduate krijgt reclame voor LOI HBO lolquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:maxi-mus gaat lekker man
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij zijn tenminste al zeker door
Klopt en maakt eigenlijk niet uit of je 1e, 2e, Beste 3e bent. Portugal werd Europees kampioen. Ging door in de groepsfase als 1 van de beste derdesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij zijn tenminste al zeker door
Slowakije is ook best lastigquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Argentinië verloor ook zijn eerste wedstrijd op het WK van 2022.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Slowakije is ook best lastig
Geertruida is in alles een betere voetballer dan Dumfries. Maar laatstgenoemde had Bergen krediet ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Veerkutje weer hoor![]()
Malen lijkt me prima, geeetruide en dumfries lijkt me om het even wie je daar neerzet
België had toen ook al zo'n geweldig WK inderdaad. Nu heb ik weer vertrouwen in jullie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Argentinië verloor ook zijn eerste wedstrijd op het WK van 2022.
Vieze vuile Belgen haterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
België had toen ook al zo'n geweldig WK inderdaad. Nu heb ik weer vertrouwen in jullie.
Johnny houdt niet van frikandellen zie ik.quote:
Kan aan mij liggen maar met iedere wedstrijd zie ik Koeman weer meer logische wissels in de basis maken. Wie weet dat hij het toch nog uit weet te vogelen tegen de kwart finales als we zo ver mogen komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef Caland het volgende:
Tegen Oostenrijk wil je diepte hebben op de flanken
Fijn dat Koeman nu ook inziet dat Dumfries en een diepgaande buitenspeler echt niet kan
Ik geloof dat ie er wel uitkomt. Dom lachend en wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel fijn dat driekwart van dit topic het gewoon beter weet dan opperprutser-nikskunner Koeman. Toch?
Nederland ook op het EK 1988!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Argentinië verloor ook zijn eerste wedstrijd op het WK van 2022.
herinneringen aan Ajax Red Bull Salzburg (0-3). de dagen ervoor stonden de VI mannen Rangnick nog uit te lachen met oude Sportschau beelden ( hij was toen nog trainer van SSV Ulm en werd als gekke voetbal professor gezien). na die wedstrijd lachten ze nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je een super onlogische rechterflank in elkaar frutselt dan kan het met elke wissel alleen maar logischer worden inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar met iedere wedstrijd zie ik Koeman weer meer logische wissels in de basis maken. Wie weet dat hij het toch nog uit weet te vogelen tegen de kwart finales als we zo ver mogen komen.
Boeiend, wij zijn al door, en België?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja maar Koeman...die stugge boer was prima in staat om het allemaal maar te laten staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:36 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Als je een super onlogische rechterflank in elkaar frutselt dan kan het met elke wissel alleen maar logischer worden inderdaad
Jawel lekker gezelligquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat ging gisteren en zondag toch ook prima?
Ik vind ze alletwee even matig maar geertruide is wel in betere vorm dus opzich wel logisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Geertruida is in alles een betere voetballer dan Dumfries. Maar laatstgenoemde had Bergen krediet ofzo.
Geertruida heb je aanvallend minder aan of nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Veerkutje weer hoor![]()
Malen lijkt me prima, geeetruide en dumfries lijkt me om het even wie je daar neerzet
Je ziet liever Brobbeast starten in de spits?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:54 schreef Kerftminister het volgende:
Op Depay na kan je geen betere 11 namen neer zetten voor tegen Oostenrijk. We gaan de poule winnen.
Bij dat bijquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij dat racistisch jong bij de oren.
Idealiter Zirkzee, maar die is niet fit vandaag. Denk dat Brubbie een redelijke 2e optie is ja. Lijdt iig niet continu balverlies op eigen helft.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je ziet liever Brobbeast starten in de spits?
Dan pas ik het weer aanquote:
En wie modereertquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie moeten het zonder mij doen vanavond. @:3rr0r neemt mijn plaats in bij hax
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan pas ik het weer aan
Jij staat immers 1ste bij de FOK poule uit 2020
@:maxi-mus check deze grap
Je bent een oerdomme lulquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zijn dit wedstrijden uit 2020?
@:maxi-mus is in de war
Op hoeveel punten sta je Klaas?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zijn dit wedstrijden uit 2020?
@:maxi-mus is in de war
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op hoeveel punten sta je Klaas?
Kreeg jij niet ook al les van de moeder van Dumfriesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:04 schreef roos94 het volgende:
Beter gewoon jetro willems terugbrengen, mijn klasgenoot op de basisschool
Graag reden van absentie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie moeten het zonder mij doen vanavond. @:3rr0r neemt mijn plaats in bij hax
Ik had hier een tijdje geleden nog een klassenfoto van groep 4 moeten posten met jetro erop omdat niemand me geloofde. Zoek maarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kreeg jij niet ook al les van de moeder van Dumfries
Dit wordt wel heel ongeloofwaardig allemaal
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kreeg jij niet ook al les van de moeder van Dumfries
Dit wordt wel heel ongeloofwaardig allemaal
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef roos94 het volgende:
Ik zat bij jetro in de klas, toen al altijd aan het voetballen. Toch tof om te zien hoe ver hij is gekomen
NOS website of werkt dat niet waar je zit?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:08 schreef oblo het volgende:
Kan iemand mij een link dmen waar ik NL kan zien spelen? De zender waar ik normaal kijk heeft besloten om decwedstrijd van Frankrijk uit te zenden?
Waar woon je? In NL?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:08 schreef oblo het volgende:
Kan iemand mij een link dmen waar ik NL kan zien spelen? De zender waar ik normaal kijk heeft besloten om decwedstrijd van Frankrijk uit te zenden?
quote:
Bedankt vriendenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dan kun je het via NPO.nl proberen, of NOS.nl of via je provider als je daar een TV abo hebt.
We zijn niet allemaal hoogbegaafd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken
Zonder jou was het nooit geluktquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken
zelfs 2 streams.quote:
Je hebt gelijk, want Depay staat erinquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is gewoon het b elftal
koeman spaart spelers voor de volgende ronde
net als spanje
Geen Ajacieden dus dat is dan inderdaad een B-teamquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is gewoon het b elftal
koeman spaart spelers voor de volgende ronde
net als spanje
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:17 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, want Depay staat erin
Ik snap niet dat je dit anno 2024 durft te posten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen Ajacieden dus dat is dan inderdaad een B-team
Flufferquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:26 schreef byah het volgende:
Hoe heet de rol van de warming-up coach? Die kale, lijkt me echt wat voor mij voor het volgende WK
Braddie komt wel altijd met een nuttig doelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:33 schreef Zorro het volgende:
Een beetje het veld op lopen met geen enkel ander doel dan "kijk ons eens het veld op mogen lopen"
Nou, dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Welkom, en dat de beste mogen winnen :p
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |