quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kreeg jij niet ook al les van de moeder van Dumfries
Dit wordt wel heel ongeloofwaardig allemaal
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef roos94 het volgende:
Ik zat bij jetro in de klas, toen al altijd aan het voetballen. Toch tof om te zien hoe ver hij is gekomen
NOS website of werkt dat niet waar je zit?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:08 schreef oblo het volgende:
Kan iemand mij een link dmen waar ik NL kan zien spelen? De zender waar ik normaal kijk heeft besloten om decwedstrijd van Frankrijk uit te zenden?
Waar woon je? In NL?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:08 schreef oblo het volgende:
Kan iemand mij een link dmen waar ik NL kan zien spelen? De zender waar ik normaal kijk heeft besloten om decwedstrijd van Frankrijk uit te zenden?
quote:
Bedankt vriendenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dan kun je het via NPO.nl proberen, of NOS.nl of via je provider als je daar een TV abo hebt.
We zijn niet allemaal hoogbegaafd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken
Zonder jou was het nooit geluktquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken
zelfs 2 streams.quote:
Je hebt gelijk, want Depay staat erinquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is gewoon het b elftal
koeman spaart spelers voor de volgende ronde
net als spanje
Geen Ajacieden dus dat is dan inderdaad een B-teamquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is gewoon het b elftal
koeman spaart spelers voor de volgende ronde
net als spanje
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:17 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, want Depay staat erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |