Ik had eigenlijk liever gehad dat die bejaarde opa er wel bij was maar als zijn vervanger Wober is zitten we ook prima.quote:
@DombohetOlifantje1quote:Op maandag 24 juni 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk liever gehad dat die bejaarde opa er wel bij was maar als zijn vervanger Wober is zitten we ook prima.
Ik heb een deja vuquote:Op maandag 24 juni 2024 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst wordt Seba gewisseld na 45 minuten en nu dit.
Beter speelt Nederland de volgende ronde tegen Tsjechië.
Lewandowski, Mbappe, Traunerquote:Op maandag 24 juni 2024 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst wordt Seba gewisseld na 45 minuten en nu dit.
Beter speelt Nederland de volgende ronde tegen Tsjechië.
Dan hoop ik niet dat Nederland tegen Spanje komt, dan moet het de hele selectie verongelukken.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Lewandowski, Mbappe, Trauner
Nederland heeft het geluk van een aanstaand Europees kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Deze sla ik even op.quote:
Lewandowski en Mbappe waren wel echt gelukkig ja, Trauner is natuurlijk een doorsnee middelmatige verdediger.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner. We mazzelen wel veel met blessures.
Ik zet in op 2-1 voor Frankrijk en 1-0 voor Nederland waarbij Frankrijk 1 gele kaart (meer) pakt
Trauner vergelijken met twee van de beste spelers van deze eeuw.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner. We mazzelen wel veel met blessures.
Ik zet in op 2-1 voor Frankrijk en 1-0 voor Nederland waarbij Frankrijk 1 gele kaart (meer) pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |