Om de groep te winnen moet NL winnen van Oostenrijk én met een beter doelsaldo dan Frankrijk van Polen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:34 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Win liever de groep.
Ontwijk je Spanje/Duitsland in een mogelijke halve finale.
Nu lijkt het een beetje op:
P1: L16: Turkije/Portugal - QF: Roemenie/Belgie - SF: Italie/Engeland
P2: L16: Belgie/Roemenie - QF: Portugal/Turkije - SF: Duitsland/Spanje
Zal na dit weekend wel wat duidelijker worden wat een betere positie is, maar beetje om het even nu op de halve finale na. Als Belgie en Portugal gewoon eerste worden, dan is iets als:
P1: L16: Turkije- QF: Belgie - SF: Italie/Engeland
P2: L16: Roemenie - QF: Portugal- SF: Duitsland/Spanje
Maakt eigenlijk allemaal niet zoveel uit. Maar als Belgie het vandaag verpest en Portugal wint gewoon, dan wordt ik echt liever eerste.
P1: L16: Turkije- QF: Roemenie - SF: Italie/Engeland
Das knap, gezien D2 tegen E2 speelt en Turkije in groep F zit.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:59 schreef asco het volgende:
Nederland wordt 2e en gaat daarna spelen tegen Turkije.
U hoorde het hier voor het eerst.
3-0 voor Frankrijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT aangepast en Polen-Frankrijk moet ook besproken worden in dit topic, al hoewel het er niet veel zal over gaan
Depay gewoon lekker banken als het morgen weer niet loopt, ben onderhand wel weer klaar met die gast.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel voor Nederland (en mogelijk een nipte winst als alles mee zit), maar onvoldoende voor een eerste plek in de poule. 2E wordt denk ik Roemenië op basis van wat ik gezien heb van die wedstrijden. België zal alles op alles zetten om met een flinke uitslag 1e te worden in poule E.
Polen is uitgeschakeld. Als het bij Frankrijk begint te lopen kan dat zomaar 4-0 worden. Ik zie Nederland niet met zulke cijfers van Oostenrijk winnen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gepakte kaarten kunnen ook nog wel belangrijk gaan worden. Als Nederland en Frankrijk op een gelijk doelsaldo eindigen en op een gelijk aantal gescoorde goals dan wordt de groepswinnaar bepaald door het Fair-Play klassement. Daarin staat het op dit moment ook nog gelijk tussen Nederland en Frankrijk. Mocht dat dus ook geen uitsluitsel bieden dan gaat Frankrijk door vanwege de hogere positie op de wereldranglijst.
Waarom moet dat in dit topic? Van wie? Geef alle wedstrijden een eigen topic.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT aangepast en Polen-Frankrijk moet ook besproken worden in dit topic, al hoewel het er niet veel zal over gaan
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk zie ik Gernot in levende lijve. (En scoort hij weer zodat ik kan zeggen DAAR was IK bij
Geen paniek. Geen paniek.quote:
België heeft op een dusdanige intensiteit al twee wedstrijden gespeeld dat ze vooral moeten uitkijken niet voor aanstaand weekend al uitgeput te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel voor Nederland (en mogelijk een nipte winst als alles mee zit), maar onvoldoende voor een eerste plek in de poule. 2E wordt denk ik Roemenië op basis van wat ik gezien heb van die wedstrijden. België zal alles op alles zetten om met een flinke uitslag 1e te worden in poule E.
Belgen hebben een lachwekkende achterhoede. Die mogen weer van geluk spreken dat ze in een poule zitten met de lamme, de blinde en de stomme.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
België heeft op een dusdanige intensiteit al twee wedstrijden gespeeld dat ze vooral moeten uitkijken niet voor aanstaand weekend al uitgeput te zijn.
Helaas makker.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen paniek. Geen paniek.
Volgt bij Feyenoord ook een op hem gemaakt programma.![]()
Alleen voor de hele grote.
Ik had eigenlijk liever gehad dat die bejaarde opa er wel bij was maar als zijn vervanger Wober is zitten we ook prima.quote:
@DombohetOlifantje1quote:Op maandag 24 juni 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk liever gehad dat die bejaarde opa er wel bij was maar als zijn vervanger Wober is zitten we ook prima.
Ik heb een deja vuquote:Op maandag 24 juni 2024 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst wordt Seba gewisseld na 45 minuten en nu dit.
Beter speelt Nederland de volgende ronde tegen Tsjechië.
Lewandowski, Mbappe, Traunerquote:Op maandag 24 juni 2024 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst wordt Seba gewisseld na 45 minuten en nu dit.
Beter speelt Nederland de volgende ronde tegen Tsjechië.
Dan hoop ik niet dat Nederland tegen Spanje komt, dan moet het de hele selectie verongelukken.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Lewandowski, Mbappe, Trauner
Nederland heeft het geluk van een aanstaand Europees kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Deze sla ik even op.quote:
Lewandowski en Mbappe waren wel echt gelukkig ja, Trauner is natuurlijk een doorsnee middelmatige verdediger.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner. We mazzelen wel veel met blessures.
Ik zet in op 2-1 voor Frankrijk en 1-0 voor Nederland waarbij Frankrijk 1 gele kaart (meer) pakt
Trauner vergelijken met twee van de beste spelers van deze eeuw.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner. We mazzelen wel veel met blessures.
Ik zet in op 2-1 voor Frankrijk en 1-0 voor Nederland waarbij Frankrijk 1 gele kaart (meer) pakt
Oostenrijk is er ook al bijna, zelfs bij verlies.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:19 schreef Paul het volgende:
Denk een verliespartijtje, Oostenrijk moet winnen, NL niet
als oostenrijk verliest gaan ze ook sowieso door bij de beste top3?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oostenrijk is er ook al bijna, zelfs bij verlies.
Ligt er aan met hoeveel. Als ze met 4-0/5-0 verliezen gaat Hongarije ze voorbij op die ranglijst én dan moeten ook Tsjechië en Slovenië winnen. Kans is dus vrij klein dat ze NIET doorgaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
als oostenrijk verliest gaan ze ook sowieso door bij de beste top3?
Bij een kleine nederlaag zijn ze er 90 procent zeker ook gewoon. Grote kans dat zelfs als Nederland op 1-0 komt ze nog steeds verdedigend blijven spelen dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Oostenrijk zal ook 2e willen worden om zo een betere uitgangspositie te hebben in de volgende ronde, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij een kleine nederlaag zijn ze er 90 procent zeker ook gewoon. Grote kans dat zelfs als Nederland op 1-0 komt ze nog steeds verdedigend blijven spelen dus.
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Langquote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Fcupdate.nlquote:Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo
Voetbalprimeur.nlquote:Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Oostenrijk: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Memphis, Gakpo
Waarvan ik er geen een mis moet ik eerlijk zeggen. Allemaal middelmaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Lang
Mogen met 4-0 verliezen. Dan nog hebben ze hetzelfde doelsaldo als Hongarije, maar meer gescoorde doelpunten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
misschien niet, want NL wil 1e worden om zo aan de goede kant van de wedstrijdjes te komenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mogen met 4-0 verliezen. Dan nog hebben ze hetzelfde doelsaldo als Hongarije, maar meer gescoorde doelpunten.
Dit wordt me dus een zaadpartij 1e klas
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:39 schreef Paul het volgende:
[..]
misschien niet, want NL wil 1e worden om zo aan de goede kant van de wedstrijdjes te komen
Wat een pessimisme.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.
Dus dit. Alle criticasters even hun bakkes houden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Lang
Pas op straks heb je heel het feyenoordtopic tegen jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
Ja zonder Wieffer stort het eigenlijk in als een kaartenhuis
Voetbalzonequote:
Kijk zelf even:quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Fcupdate:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Reijnders, Wijnaldum, Schouten; Frimpong, Memphis, Gakpo
Sportnieuws:
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Depay, Gakpo
Voetbalprimeur:
De vermoedelijke opstelling van Oranje: Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Veerman, Schouten, Reijnders; Frimpong, Memphis, Gakpo
Voetbalzone:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Veerman; Simons, Memphis, Gakpo
Voetbalnieuws:
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Veerman, Schouten, Reijnders; Simons/Frimpong, Memphis, Gakpo
Soccernews:
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal tegen Frankrijk op EK 2024 (1-4-3-3)
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Depay, Gakpo
Fr-fans:
Vermoedelijke opstelling:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Wijnaldum; Frimpong, Depay, Gakpo
Meemetoranje:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Reijnders, Schouten; Wijnaldum; Frimpong, Depay en Gakpo
Komen daar mensen ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pas op straks heb je heel het feyenoordtopic tegen je
Die kan ik wel aanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pas op straks heb je heel het feyenoordtopic tegen je
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:26 schreef Caland het volgende:
Oja Veerhond moet natuurlijk tevreden gehouden worden anders gaat hij huilend terug naar zijn inteeltdorp.
Valt wel mee toch? Hij wordt wel gemist natuurlijk, al acht ik hem niet cruciaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
Ja zonder Wieffer stort het eigenlijk in als een kaartenhuis
@GGMM was lichtelijk sarcastisch. Overigens wordt hij totaal niet gemist want anders had hij wellicht op de plek van de uitstekende Schouten gespeeld, daar moet je nu toch niet aan denken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hij wordt wel gemist natuurlijk, al acht ik hem niet cruciaal.
Gewoon kijken wat het wordt. Speculeren is ook maar onzin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:40 schreef Zorro het volgende:
Ik stel voor om voortaan van "mogelijke opstelling" te spreken.
Dat "vermoedelijk" slaat natuurlijk HE-LE-MAAL nergens op.
Ben het met je eens dat Schouten het goed doet, maar in een later stadium voelt het toch wat zekerder met Wieffer op die plek.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm was lichtelijk sarcastisch. Overigens wordt hij totaal niet gemist want anders had hij wellicht op de plek van de uitstekende Schouten gespeeld, daar moet je nu toch niet aan denken.
Kunnen ze niet afspreken dat ze die kerel Memphis of Depay gaan noeman en niet de ene keer Depay en de andere keer Memphis?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbalzone
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Frimpong, Memphis, Gakpo
Soccernews
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Oostenrijk:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo
Voetbalnieuws
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Oostenrijk: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Memphis, Gakpo
Sportnieuws
De vermoedelijke opstelling van Oranje
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Veerman, Schouten, Reijnders; Gakpo, Memphis, Frimpong
Meemetoranje
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Frimpong, Depay en Gakpo
MSN
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo
Eurosport
VERMOEDELIJKE OPSTELLING
•Bart Verbruggen
•Denzel Dumfries, Stefan de Vrij, Virgil van Dijk, Nathan Aké,
•Jerdy Schouten, Xavi Simons, Tijani Reijnders
•Donyell Malen, Memphis Depay, Cody Gakpo
Gazet van Antwerpen
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké - Schouten, Simons, Reijnders - Frimpong, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Oostenrijk: Pentz - Posch, Danso, Lienhart, Mwene - Seiwald, Laimer, Wimmer, Baumgartner, Sabitzer - Gregoritsch
[..]
Kijk zelf even:
[..]
Per achtste finales zal ik het zelf aanpassen. Dank voor uw inbreng.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Kunnen ze niet afspreken dat ze die kerel Memphis of Depay gaan noeman en niet de ene keer Depay en de andere keer Memphis?
Ik vermoed dat je mogelijk gelijk hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:40 schreef Zorro het volgende:
Ik stel voor om voortaan van "mogelijke opstelling" te spreken.
Dat "vermoedelijk" slaat natuurlijk HE-LE-MAAL nergens op.
Maar je weet toch hoe dan ook om wie het gaat?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Kunnen ze niet afspreken dat ze die kerel Memphis of Depay gaan noeman en niet de ene keer Depay en de andere keer Memphis?
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuk om te zien dat @:coco ook onderweg is
Het wachten is op een buitenlandse media's die een wissel van Memphis voor Depay aankondigenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar je weet toch hoe dan ook om wie het gaat?
Fuck al die influencers die stoeltjes bezetten bij wedstrijden of concerten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuk om te zien dat @:coco ook onderweg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |