Oostenrijk is er ook al bijna, zelfs bij verlies.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:19 schreef Paul het volgende:
Denk een verliespartijtje, Oostenrijk moet winnen, NL niet
als oostenrijk verliest gaan ze ook sowieso door bij de beste top3?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oostenrijk is er ook al bijna, zelfs bij verlies.
Ligt er aan met hoeveel. Als ze met 4-0/5-0 verliezen gaat Hongarije ze voorbij op die ranglijst én dan moeten ook Tsjechië en Slovenië winnen. Kans is dus vrij klein dat ze NIET doorgaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
als oostenrijk verliest gaan ze ook sowieso door bij de beste top3?
Bij een kleine nederlaag zijn ze er 90 procent zeker ook gewoon. Grote kans dat zelfs als Nederland op 1-0 komt ze nog steeds verdedigend blijven spelen dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Oostenrijk zal ook 2e willen worden om zo een betere uitgangspositie te hebben in de volgende ronde, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij een kleine nederlaag zijn ze er 90 procent zeker ook gewoon. Grote kans dat zelfs als Nederland op 1-0 komt ze nog steeds verdedigend blijven spelen dus.
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Langquote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner. We mazzelen wel veel met blessures.
Ik zet in op 2-1 voor Frankrijk en 1-0 voor Nederland waarbij Frankrijk 1 gele kaart (meer) pakt
Fcupdate.nlquote:Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo
Voetbalprimeur.nlquote:Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Oostenrijk: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Reijnders; Simons, Memphis, Gakpo
Waarvan ik er geen een mis moet ik eerlijk zeggen. Allemaal middelmaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Lang
Mogen met 4-0 verliezen. Dan nog hebben ze hetzelfde doelsaldo als Hongarije, maar meer gescoorde doelpunten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
[..]
misschien niet, want NL wil 1e worden om zo aan de goede kant van de wedstrijdjes te komenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mogen met 4-0 verliezen. Dan nog hebben ze hetzelfde doelsaldo als Hongarije, maar meer gescoorde doelpunten.
Dit wordt me dus een zaadpartij 1e klas
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:39 schreef Paul het volgende:
[..]
misschien niet, want NL wil 1e worden om zo aan de goede kant van de wedstrijdjes te komen
Wat een pessimisme.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit want tegen welke tegenstander dan ook, de volgende ronde liggen ze eruit.
Dus dit. Alle criticasters even hun bakkes houden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ons tegenstanders mazzelen ook want geen Frenkie, Koopmeiners, De Roon, Wieffer, Lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |