Als je een super onlogische rechterflank in elkaar frutselt dan kan het met elke wissel alleen maar logischer worden inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar met iedere wedstrijd zie ik Koeman weer meer logische wissels in de basis maken. Wie weet dat hij het toch nog uit weet te vogelen tegen de kwart finales als we zo ver mogen komen.
Boeiend, wij zijn al door, en België?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil jullie geen schrik aanjagen maar Oostenrijk is best ook zo'n "vechtploeg" Die gaan zich niet laten verliezen.
Ja maar Koeman...die stugge boer was prima in staat om het allemaal maar te laten staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:36 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Als je een super onlogische rechterflank in elkaar frutselt dan kan het met elke wissel alleen maar logischer worden inderdaad
Jawel lekker gezelligquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat ging gisteren en zondag toch ook prima?
Ik vind ze alletwee even matig maar geertruide is wel in betere vorm dus opzich wel logisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Geertruida is in alles een betere voetballer dan Dumfries. Maar laatstgenoemde had Bergen krediet ofzo.
Geertruida heb je aanvallend minder aan of nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Veerkutje weer hoor![]()
Malen lijkt me prima, geeetruide en dumfries lijkt me om het even wie je daar neerzet
Je ziet liever Brobbeast starten in de spits?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:54 schreef Kerftminister het volgende:
Op Depay na kan je geen betere 11 namen neer zetten voor tegen Oostenrijk. We gaan de poule winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |