Harvard graduate krijgt reclame voor LOI HBO lolquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:maxi-mus gaat lekker man
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij zijn tenminste al zeker door
Klopt en maakt eigenlijk niet uit of je 1e, 2e, Beste 3e bent. Portugal werd Europees kampioen. Ging door in de groepsfase als 1 van de beste derdesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij zijn tenminste al zeker door
Slowakije is ook best lastigquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil jullie geen schrik aanjagen maar Oostenrijk is best ook zo'n "vechtploeg" Die gaan zich niet laten verliezen.
Argentinië verloor ook zijn eerste wedstrijd op het WK van 2022.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Slowakije is ook best lastig
Geertruida is in alles een betere voetballer dan Dumfries. Maar laatstgenoemde had Bergen krediet ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Veerkutje weer hoor![]()
Malen lijkt me prima, geeetruide en dumfries lijkt me om het even wie je daar neerzet
België had toen ook al zo'n geweldig WK inderdaad. Nu heb ik weer vertrouwen in jullie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Argentinië verloor ook zijn eerste wedstrijd op het WK van 2022.
Vieze vuile Belgen haterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
België had toen ook al zo'n geweldig WK inderdaad. Nu heb ik weer vertrouwen in jullie.
Johnny houdt niet van frikandellen zie ik.quote:
Kan aan mij liggen maar met iedere wedstrijd zie ik Koeman weer meer logische wissels in de basis maken. Wie weet dat hij het toch nog uit weet te vogelen tegen de kwart finales als we zo ver mogen komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef Caland het volgende:
Tegen Oostenrijk wil je diepte hebben op de flanken
Fijn dat Koeman nu ook inziet dat Dumfries en een diepgaande buitenspeler echt niet kan
Ik geloof dat ie er wel uitkomt. Dom lachend en wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel fijn dat driekwart van dit topic het gewoon beter weet dan opperprutser-nikskunner Koeman. Toch?
Nederland ook op het EK 1988!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Argentinië verloor ook zijn eerste wedstrijd op het WK van 2022.
herinneringen aan Ajax Red Bull Salzburg (0-3). de dagen ervoor stonden de VI mannen Rangnick nog uit te lachen met oude Sportschau beelden ( hij was toen nog trainer van SSV Ulm en werd als gekke voetbal professor gezien). na die wedstrijd lachten ze nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil jullie geen schrik aanjagen maar Oostenrijk is best ook zo'n "vechtploeg" Die gaan zich niet laten verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |