Eens. Ik werk tot 17 uur, geen mogelijkheid voor eerder vrij. Maar gelukkig op de motor dus kan beetje door de file heenrijden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:29 schreef roos94 het volgende:
Wat is 18.00 een kuttijd.
Dochter nog op, dus niet echt goed kunnen kijken.
Zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:40 schreef Kimiko het volgende:
Dat wordt weer eten met het bord op schoot.
Ja, Xabi zette hem daar vaker neer als hij dat nodig vond. Iets waar Koeman eerst helemaal niet mee overweg kon. Het leek wel alsof hij liever Frimpong daarom niet opriep. Verrassend wat een onverwachte landstitel kan doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:31 schreef Ramboetan het volgende:
Zit de kracht van Frimpong niet juist in het opstomen van achteruit of startte hij bij Leverkusen ook vaak als rechtsbuiten?
Let maar op dat het niet de overschatte Nederlanders zijn. Want ik lees toch weer veel hoogmoed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan zijn die overschatte Belgen in ieder geval gelijk uitgeschakeld.
Je kan ook aan tafel eten en TV kijken. Desnoods op je smartphonequote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:45 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Pleurishekel aan. Eten doe je aan tafel
Heeft niks mis met hoogmoed te maken, ik speel liever tegen België dan tegen een Turkije of Hongarije.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Let maar op dat het niet de overschatte Nederlanders zijn. Want ik lees toch weer veel hoogmoed.
En die komt ten val
We counteren jullie dood.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heeft niks mis met hoogmoed te maken, ik speel liever tegen België dan tegen een Turkije of Hongarije.
Het is gewoon een kuttijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan ook aan tafel eten en TV kijken. Desnoods op je smartphone
Capu, dat heeft niks met België te maken maar met de andere twee landen die hij noemt. Nederland heeft gewoon moeite met van die vechtploegen en loopt tegen een muur van onnodige kaarten op.quote:
Dagjesvolk in Berlijn kan wel meteen door naar de F1-camping in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
F1 fans gaan verward zijn![]()
die horen het Oostenrijks volkslied eerst en dan die van Nederland
Van mij mogen ze winnen hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:01 schreef KingRoland het volgende:
Hoop misgunners in dit topic. Waar is die VOC-mentaliteit?
NederlandGOD
sorry ik had het predicaat "achterbaks" er aan toe moeten voegen. Oostenrijk is veel te eerlijk en naïef om ons uit de tent te lokken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil jullie geen schrik aanjagen maar Oostenrijk is best ook zo'n "vechtploeg" Die gaan zich niet laten verliezen.
Maakt niet uit, wij zijn tenminste al zeker doorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil jullie geen schrik aanjagen maar Oostenrijk is best ook zo'n "vechtploeg" Die gaan zich niet laten verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |