Ik speel dit door naar @Mortaxxquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuk om te zien dat @:coco ook onderweg is
"JA Hallo Heinz ich bin StummkopfDasElephantchenEins auf Fickforum!"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net een heel gezellig gesprek gehad met een Oostenrijker over Gernot Trauner.
Meteen een nieuwe Feyenoord-fan erbij. #influencer
Was het een Oostenrijker die zich identificeerde als Duitser? Daar moet je altijd mee oppassenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net een heel gezellig gesprek gehad met een Oostenrijker over Gernot Trauner.
Meteen een nieuwe Feyenoord-fan erbij. #influencer
Misschien Gravenberch voor Veerman, verder wel mee eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:17 schreef byah het volgende:
Ik zou lekker dit proberen
Verbruggen; Geertruida, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Veerman; Frimpong, Depay, Gakpo
Kwestie van stevig de regie pakken als Man Des Huizes.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:29 schreef roos94 het volgende:
Wat is 18.00 een kuttijd.
Dochter nog op, dus niet echt goed kunnen kijken.
Leuk dat je er bent. Dit is het Nederland - Oostenrijk topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
eens met de kroaten
mekkelie is ook nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent. Dit is het Nederland - Oostenrijk topic.
Dan zijn die overschatte Belgen in ieder geval gelijk uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stiekem hoop ik dat jullie 2e eindigen en wij Belgen ook 2e
Clash der lage landen in de grensstreek
Ze hebben toch pas één nacht erop zitten sinds de wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
eens met de kroaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |