TIKTOK-KOTSquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuk om te zien dat @:coco ook onderweg is
Ik schaar Gernot wel onder dat rijtje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Tegen Polen geen Lewandolski, tegen Frankrijk geen Mbappe, tegen Oostenrijk geen Trauner.
Stukje diversiteit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fuck al die influencers die stoeltjes bezetten bij wedstrijden of concerten.
Om te kotsen.
https://www.telegraaf.nl/(...)tenrijk-tegen-oranjequote:Pubquizvraag: welke Nederlander scoorde ooit voor Oostenrijk tegen Oranje?
Een opfrisser voor alle pubquizliefhebbers: welke Nederlander scoorde ooit in een wedstrijd voor Oostenrijk tegen Oranje? Elke paar jaar duikt die vraag weer op en Frenk Schinkels is het juiste antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vergeten!
OK, het was een eigen goal, maar toch.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Ik was al door duitsland genaaidquote:Op maandag 24 juni 2024 22:55 schreef Szura het volgende:
@:klaasweetalles ik zei toch dat Italië je zou naaien
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:12 schreef thedeedster het volgende:
Die koekenbakkers zijnWat was er na zijn carriere ook iets waar één van toepassing was bij Michel Valke ? En wie speelde die wedstrijd zijn enige interland ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vergeten!
OK, het was een eigen goal, maar toch.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Geen idee Tong.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er na zijn carriere ook iets waar één van toepassing was bij Michel Valke ? En wie speelde die wedstrijd zijn enige interland ?
Bij het eerste gaat het om een lichaamsdeel, bij de tweede betreft het een oud-trainer en huidig analist.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik denk dat Memphis iedereen de mond ga snoeren vandaag
nou nou poe poequote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dit x is het echt hoor. Ik voorspel een benutte penalty
Verloor een (Mario) Been?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij het eerste gaat het om een lichaamsdeel, bij de tweede betreft het een oud-trainer en huidig analist.
Zolang je wint zal iedereen je voeten kussenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:49 schreef Paul het volgende:
[..]
nou nou poe poe
Alleen een penal scoren is niet genoeg om mondjes te snoeren
Hij neukt ze allemaal de moeder.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
👉🏽🦁👈🏽quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mario Been is idd de eenmalig international. Qua lichaamsdeel bij Valke, zoek ik wat anders.quote:
Leuk idee. Ken er wel een paar met een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zou eens een topic moeten maken over éénvoudig internationals @:Tong80Kan best interessant zijn denk ik
Stukje Vennegoor of Hesselinkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wachten is op een buitenlandse media's die een wissel van Memphis voor Depay aankondigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |