en dat nog in een thuiswedstrijdquote:
Van de Ven is geen geweldige kopper.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Met de Ligt, van Dijk en de Ven moet je toch wat corners kunnen maken. Mits Depay ze niet neemt.
Anders hangt zijn haar zo in zijn gezicht he.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:53 schreef Paul het volgende:
Toch handig die zweetband weet je altijd waar Depay loopt
verkapt kijk me een macbook hebbenquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen moet ik nog steeds mijn macbook pro updaten naar 14.5
Neequote:
Klopt helemaal maat. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen met troep van Apple hebben doorgaans een kleine piemel.
Kijk jij op Sporza?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen moet ik nog steeds mijn macbook pro updaten naar 14.5
maar hij is wel moddertje vet!quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen met troep van Apple hebben doorgaans een kleine piemel.
Doet hij dat zelf nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:55 schreef Haags het volgende:
Ik zet even de wasmachine op centrifugeren jongens. brb
Daar zijn @GGMM en @onlogisch het mee eensquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:55 schreef Naesala_1981 het volgende:
Sympathiek dat Canada bereidt was de tenues van Polen aan te trekken.
Die rechten zitten op Eleven sports in België (deze oefenwedstrijd, op het EK is sporza)quote:
probeer gewoon wat sfeer te brengen hier. Jammer dat niemand meedoet. Jullie komen zeker nooit in een stadionquote:
Helemaal mee eens GGMMquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
Het is toch dieptriest dat Wijnaldum nog steeds speelt
okequote:Op donderdag 6 juni 2024 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
probeer gewoon wat sfeer te brengen hier. Jammer dat niemand meedoet. Jullie komen zeker nooit in een stadion
quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
De speler die in alle facetten van het voetbal beter is dan Bellingham (volgens Van der Vaart) met weer een kutbal
Wie vind jij de beste speler op deze planeet die nu actief is in Europa?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
De speler die in alle facetten van het voetbal beter is dan Bellingham (volgens Van der Vaart) met weer een kutbal
Wiefferquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie vind jij de beste speler op deze planeet die nu actief is in Europa?
Lex Immersquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Axel Witsel bezig gezien, ik dacht dat het niet erger konquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef -XOR- het volgende:
Opa Wijnaldum heeft het reactievermogen van Joe Biden.
Luke Littlerquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mintehquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar de komende 5 jaar gewoon klagen hé.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik moest nog stemmen
Volgende keer beter
Heb je mij ooit horen klagen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar de komende 5 jaar gewoon klagen hé.
Politiek is interessanter dan deze kluchtquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laten we het over voetbal hebben, POL is een paar deuren verder
Post dan lekker in POLquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:02 schreef byah het volgende:
[..]
Politiek is interessanter dan deze klucht
Mwah die was inderdaad nog wel een graadje erger. Ook op een positie waar dat echt niet handig is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Axel Witsel bezig gezien, ik dacht dat het niet erger kon
Goed dat je dit nog even meldt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen EK finale. Het is slechts een oefenwedstrijd
Ah, oké. Ik vond het al zo gek dat Canada in de EK-finale stond eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op zich wel fijn als ze een beetje op elkaar ingespeeld raken lijkt me. Speel je met de wisselvallige spits van de nummer 5 van de Eredivisiequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is ook geen Oranje om van te houden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal echt 0,0 plezier uit deze wedstrijd
Gaan we nog iets doen in de rust?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal echt 0,0 plezier uit deze wedstrijd
Wat wil je met mensen als Fingpong ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is ook geen Oranje om van te houden.
Depay ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat wil je met mensen als Fingpong ofzo
Die vent spreekt geen woord Nederlands
Volgens mij loop jij ietwat achter.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Blind kan het niet belopen en moet aan de noodrem trekken.
Pics van je kidsquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef byah het volgende:
Mijn kids lopen al weken in dit prachtige tenue. Wel uit China uiteraard
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blind, WIjnaldum, Memphis. In elke linie speel je eigenlijk met een man minder.
Dit doe je expres of niet?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat wil je met mensen als Fingpong ofzo
Die vent spreekt geen woord Nederlands
We hebben hier dus te maken met een vader die niet het beste voor heeft met zijn kinderen en ook voorstander is van kinderarbeid.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef byah het volgende:
Mijn kids lopen al weken in dit prachtige tenue. Wel uit China uiteraard
Ja, ik vond het wel makkelijk een like scoren zoquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit doe je expres of niet?
(Dit is mijn act)
Pietje wil een wissel voor Geertruida, Wijnaldum, Gravenbergh, Frimpong, Brobbey en Depay.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:PietjePuk2000 is er, nu wordt het leuk
Nee Kluivertquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
zou die ooit uitgescholden zijn met " he ben je blind ofzo"
Maar die is van de PvdA.quote:
Zou die Belg zijnquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben hier dus te maken met een vader die niet het beste voor heeft met zijn kinderen en ook voorstander is van kinderarbeid.
Opvallend
Alle vrijheden die we hebben verworven zijn weer niets waardquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar, eerwaarde @:Lokale_Notabele in dit topic.
Wat een weelde
Ik heb Odido, maar dat is ook flink kutquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb tegenwoordig Delta ipv Ziggy. Dat loopt serieus 20 seconden achter of zo
Hadden ze na afloop elk een stukje?quote:
IPTV hier genot.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Odido, maar dat is ook flink kut
Meestal zie ik hier dat er een goal gescoord is en dan moet ik nog wachten.
HoerenOdido
Eens. Volgende wedstrijd zou ik met Maatsen spelenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
IK moet me daar nog in verdiepenquote:
Waarom stel je ze dan op?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
dan kun je ook iedereen verplichten om pas 20 seconden nadat iets gebeurd te postenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Odido, maar dat is ook flink kut
Meestal zie ik hier dat er een goal gescoord is en dan moet ik nog wachten.
HoerenOdido
Is dit lekker legaal?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
50¤ p jaar alles kijken genot inclusief alle streamingdiensten genot
Beggars can’t be choosersquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb tegenwoordig Delta ipv Ziggy. Dat loopt serieus 20 seconden achter of zo
We moeten ons ergens mee vermaken op deze zouteloze avond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel makkelijk een like scoren zo
gebeurdquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kun je ook iedereen verplichten om pas 20 seconden nadat iets gebeurd te posten
Ik heb een andere stream gevonden die precies 20 seconden verder is. (en dus nagenoeg gelijk loopt met die van julliequote:
gebeurdquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kun je ook iedereen verplichten om pas 20 seconden nadat iets gebeurd te posten
zitten we hier in de les Nederlands?quote:
Deed hij nog ludiek knielen act?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij ieder balcontact van Wijnaldum sterft er iets van je ziel af. Het voordeel is dat Wijnaldum traditioneel weinig aan de bal komt. Dat spaart de ellende.
Het is écht een schandequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij ieder balcontact van Wijnaldum sterft er iets van je ziel af. Het voordeel is dat Wijnaldum traditioneel weinig aan de bal komt. Dat spaart de ellende.
Mist zojuist. Mooizo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we alsjeblieft zonder Depay gaan spelen?
Iemands anus?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
Het is zoet, zout zuur, het smaakte naar de zomerrrr
Wakanda foreverquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:18 schreef GGMM het volgende:
Misverstand met Fingpong
Z'n medespelers zullen wel Nederlands gesproken hebben
Dit is een Nederlands forum.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zitten we hier in de les Nederlands?
Ik ben zo ontzettend klaar met dat die totaaldebiel zich als de vedette van het Nederlands elftal gedraagt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we alsjeblieft zonder Depay gaan spelen?
Alleen Louis kan omgaan met Depay.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend klaar met dat die totaaldebiel zich als de vedette van het Nederlands elftal gedraagt.
Twee leuke jaartjes bij Lyon, nou pfoe.
Met een Belgische Modquote:
Okequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn opstelling:
Verbruggen
Dumfries - Van Dijk - Aké - Van der Ven
Koopmeiners - De Jong - Xavi Simons
Frimpong - Malen - Gakpo
Waarvan akte.
Wijnaldum is met cockring.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Wijnaldum degene met hoofdband of zonder?
*Surinaamsquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:18 schreef GGMM het volgende:
Misverstand met Fingpong
Z'n medespelers zullen wel Nederlands gesproken hebben
Hiermee zouden we het toch wel beter doen dan met wat Koeman er nu van maakt?quote:
Johquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiermee zouden we het toch wel beter doen dan met wat Koeman er nu van maakt?
Niet echt gek, Vlaamse broeders altijd welkom.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met een Belgische Mod
Gekker kan niet
KABELEDquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Situatieschets bij het volkslied :
[ afbeelding ]
Dan moet je wel tactieken en spelpatronen gaan oefenen enzo, dat is veel gedoe.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiermee zouden we het toch wel beter doen dan met wat Koeman er nu van maakt?
Man van mijn hart!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt gek, Vlaamse broeders altijd welkom.
Belgie mag je ergens anders besprekenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat als Nederland en Vlaanderen samen zou smelten
Dan hebben we De Bruyne
wat zou dan de opstelling zijn?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan hebben we De Bruyne
Geen kracht meer in opoe.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een zwak schot van Wijnaldum
Dit zijn toch ook gewoon een aantal rappe spelers?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet je wel tactieken en spelpatronen gaan oefenen enzo, dat is veel gedoe.
Nu kan je lekker 1 op 1 alle ballen op Memphis spelen
Was anno 2019 wel echt goed.quote:
Wijnaldum is op zich ook zichtbaar, alleen niet in positieve zin.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Schouten, Frimpong en vd Ven vallen in positieve zin op. De rest is onzichtbaar
Net alsof Zierikzee het verschil gaat maken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Van Hooijdonk weet uit betrouwbare bron te melden dat Zirkzee 'gewoon' fit is. "Ik vind het nog steeds heel erg jammer dat hij er niet bij is", aldus Van Hooijdonk bij de NOS. "Het is een speler die op basis van zijn afgelopen seizoen en zijn potentie hier echt bij had moeten zijn, vind ik."
"Ik weet uit..." Presentator Gert van het Hof vult aan: "Betrouwbare bron?" Van Hooijdonk: "Ja. Ik weet dat Zirkzee ruim voor deze wedstrijd fit was geweest. En dat hij nu dus ook fit is."
Van het Hof vraagt of de bron betrouwbaar is? "Die hebben goed contact", zegt Van Hooijdonk, die ongetwijfeld doelt op zijn zoon Sydney van Hooijdonk.
Sydney van Hooijdonk staat net als Zirkzee onder contract bij Bologna. Van Hooijdonk was het eerste half jaar van het seizoen de stand-in van Zirkzee, maar werd vanaf januari op huurbasis gesteld bij Norwich City.
“Het was natuurlijk gewoon het makkelijkste excuus voor Koeman om hem thuis te laten. Net zoals het zogenaamde argument dat hij nog nooit bij de groep gezeten had, wat natuurlijk niet vreemd is al je hem eerder niet oproept. Iets anders dan lafheid kan ik me persoonlijk niet voorstellen als reden om hem niet mee te nemen. ”
@:slobeend
In Saudi-Arabië haten ze hem niet.quote:
Brobbey is vooral goed in het creëren van kansen, niet in het afmaken.quote:
stoerquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Belgie mag je ergens anders bespreken
Gakpogodquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloze afmakers hebben we ook zeg
Die heeft zijn beste tijd ook echt wel gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan hebben we De Bruyne
Eens, ik ben al om.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Soldaat Micky nog een keer over de linkerflank buffelt, zijn we vanzelf verlost van de Maatsen-bubbel.
Nee. Met we bedoel ik Nederland/Vlaanderenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die heeft zijn beste tijd ook echt wel gehad.
Ben jij genaturaliseerd tot Hollander trouwens?
Groot-Nederland dus.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee. Met we bedoel ik Nederland/Vlaanderen
Belangrijker is: Ben jij roomblank?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee. Met we bedoel ik Nederland/Vlaanderen
Wel verbazingwekkend hoe de afgelopen weken iedereen elkaar leek na te praten over Maatsen. Ik geloof best dat die jongen goed is, maar het drama rond zijn uitsluiting wijst er weer eens op dat de prioriteiten niet op orde zijn bij het journaille.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
blond haar, blauwe ogenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Belangrijker is: Ben jij roomblank?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom spelen we niet in het oranje?Goedenavond Chevy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Een lekker wijf, naakt. Ik zeg doen!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
Deze wedstrijd kan wel een vrouwelijke scheids gebruiken. @:nober
Goedenavondquote:
Hij is rapperquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef byah het volgende:
Waarom heeft Depay een verband om zijn hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit thee, ik ben van de koffie.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Bald zonder twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dit soort plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je vaker doen
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Bald zonder twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fellainni in zijn goede dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Hij geeft een statement af over het juk van de witte man.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef byah het volgende:
Waarom heeft Depay een verband om zijn hoofd?
Rini dankjewel.quote:
Rapper dan zonder die band?quote:
Ik zie je morgen rond 12 wel weer bij de lunch!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dit soort plaatjes
Moet je vaker doen
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:31 schreef Nober het volgende:
Doen ze bij gelijkspel een verlenging of meteen penalties?
Ja want dit potje is zo leukquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dit soort plaatjes
Moet je vaker doen
Sorry ik ben een beetje chagrijnig (van deze teringwedstrijd)quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie je morgen rond 12 wel weer bij de lunch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |