Eens, ik ben al om.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Soldaat Micky nog een keer over de linkerflank buffelt, zijn we vanzelf verlost van de Maatsen-bubbel.
Nee. Met we bedoel ik Nederland/Vlaanderenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die heeft zijn beste tijd ook echt wel gehad.
Ben jij genaturaliseerd tot Hollander trouwens?
Groot-Nederland dus.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee. Met we bedoel ik Nederland/Vlaanderen
Belangrijker is: Ben jij roomblank?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee. Met we bedoel ik Nederland/Vlaanderen
Wel verbazingwekkend hoe de afgelopen weken iedereen elkaar leek na te praten over Maatsen. Ik geloof best dat die jongen goed is, maar het drama rond zijn uitsluiting wijst er weer eens op dat de prioriteiten niet op orde zijn bij het journaille.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
blond haar, blauwe ogenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Belangrijker is: Ben jij roomblank?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom spelen we niet in het oranje?Goedenavond Chevy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Een lekker wijf, naakt. Ik zeg doen!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
Deze wedstrijd kan wel een vrouwelijke scheids gebruiken. @:nober
Goedenavondquote:
Hij is rapperquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef byah het volgende:
Waarom heeft Depay een verband om zijn hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit thee, ik ben van de koffie.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Bald zonder twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dit soort plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je vaker doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |