Geen kracht meer in opoe.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een zwak schot van Wijnaldum
Dit zijn toch ook gewoon een aantal rappe spelers?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet je wel tactieken en spelpatronen gaan oefenen enzo, dat is veel gedoe.
Nu kan je lekker 1 op 1 alle ballen op Memphis spelen
Was anno 2019 wel echt goed.quote:
Wijnaldum is op zich ook zichtbaar, alleen niet in positieve zin.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Schouten, Frimpong en vd Ven vallen in positieve zin op. De rest is onzichtbaar
Net alsof Zierikzee het verschil gaat maken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Van Hooijdonk weet uit betrouwbare bron te melden dat Zirkzee 'gewoon' fit is. "Ik vind het nog steeds heel erg jammer dat hij er niet bij is", aldus Van Hooijdonk bij de NOS. "Het is een speler die op basis van zijn afgelopen seizoen en zijn potentie hier echt bij had moeten zijn, vind ik."
"Ik weet uit..." Presentator Gert van het Hof vult aan: "Betrouwbare bron?" Van Hooijdonk: "Ja. Ik weet dat Zirkzee ruim voor deze wedstrijd fit was geweest. En dat hij nu dus ook fit is."
Van het Hof vraagt of de bron betrouwbaar is? "Die hebben goed contact", zegt Van Hooijdonk, die ongetwijfeld doelt op zijn zoon Sydney van Hooijdonk.
Sydney van Hooijdonk staat net als Zirkzee onder contract bij Bologna. Van Hooijdonk was het eerste half jaar van het seizoen de stand-in van Zirkzee, maar werd vanaf januari op huurbasis gesteld bij Norwich City.
“Het was natuurlijk gewoon het makkelijkste excuus voor Koeman om hem thuis te laten. Net zoals het zogenaamde argument dat hij nog nooit bij de groep gezeten had, wat natuurlijk niet vreemd is al je hem eerder niet oproept. Iets anders dan lafheid kan ik me persoonlijk niet voorstellen als reden om hem niet mee te nemen. ”
@:slobeend
In Saudi-Arabië haten ze hem niet.quote:
Brobbey is vooral goed in het creëren van kansen, niet in het afmaken.quote:
stoerquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Belgie mag je ergens anders bespreken
Gakpogodquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloze afmakers hebben we ook zeg
Die heeft zijn beste tijd ook echt wel gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat als Nederland en Vlaanderen samen zou smelten
Dan hebben we De Bruyne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |