het blijft een gave elke wedstrijd goed te voorspellen zoals ikquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Tarado en @:klaasweetalles (alweer) met de juiste voorspelling
Oh wat is die man toch akelig eng he. Die kop ook toen hij die 2de kans had gemist, alsof de wereld verging. Eeuwig zonder dat Luuk niet meewilde als pinchhitter.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 07:56 schreef Pino112 het volgende:
Wout heeft z'n zwangergebaartje geoefend op de hotelkamer
Memphis met zijn liefde voor Ghana de hele dag, noemt zichzelf ook continu een Ghanees op Instagram. Snap best dat je er een warm gevoel bij hebt, maar beetje pijnlijk is het wel dat onze topscorer aller tijden straks meer met Ghana (het land van z'n pa die niets van hem wilde weten) op lijkt te hebben dan met Nederland waar ie geboren en getogen is. Maar Nederland is een land van racisme trouwens, even vergeten.quote:
Nou snap ik het: dit is een project in aanbouw.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Had zomaar gekund als we in december zaten....
Als Wout zijn rol weer net zo invult als tijdens het WK dan vind ik het prima. Die verongelijkte kop van Luuk de Jong is ook niet te harden, die op hoger niveau ook altijd tegenvalt trouwens.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Oh wat is die man toch akelig eng he. Die kop ook toen hij die 2de kans had gemist, alsof de wereld verging. Eeuwig zonder dat Luuk niet meewilde als pinchhitter.
Ik snap die haat richting de voetballer Weghorst ook niet zo. De mens is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Wout zijn rol weer net zo invult als tijdens het WK dan vind ik het prima. Die verongelijkte kop van Luuk de Jong is ook niet te harden, die op hoger niveau ook altijd tegenvalt trouwens.
Als voetballer toch ook, komt altijd ontzettend opgefokt het veld in. Lekker mensen omver beuken, smerige overtredingen maken, continu dat overdreven acteergedrag, en als de wedstrijd voorbij is gaat die ook nog eens gaan zeiken en uitdagen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik snap die haat richting de voetballer Weghorst ook niet zo. De mens is een ander verhaal.
Dat was toch altijd wat het Nederlands elftal nodig had volgens sommigen? Voetballers die het bloed onder je nagels vandaan halen, zoals teams zoals Portugal, Argentinie, Brazilie etc al jaren hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als voetballer toch ook, komt altijd ontzettend opgefokt het veld in. Lekker mensen omver beuken, smerige overtredingen maken, continu dat overdreven acteergedrag, en als de wedstrijd voorbij is gaat die ook nog eens gaan zeiken en uitdagen.
Maar zij acteren dat nietquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was toch altijd wat het Nederlands elftal nodig had volgens sommigen? Voetballers die het bloed onder je nagels vandaan halen, zoals teams zoals Portugal, Argentinie, Brazilie etc al jaren hebben.
Ga jij maar korfbal kijken dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:44 schreef Zipportal het volgende:
1.5 miljoen kijkers voor dit BLM feestje.
Zij acteren dat niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar zij acteren dat niet
Ik heb bijvoorbeeld ook niets tegen arrogante spelers, behalve als Cillessen dat maskertje opzet
Ik geef je in dit geval graag gelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zij acteren dat niet.Die is goed zeg.
Klopt. Maar los van dat is het niet heel vreemd dat Nederland niet warmloopt voor dit toernooi. 10 jaar geleden alweer dat we een serieuze wedstrijd tegen een topland hebben gewonnen op een groot toernooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Memphis met zijn liefde voor Ghana de hele dag, noemt zichzelf ook continu een Ghanees op Instagram. Snap best dat je er een warm gevoel bij hebt, maar beetje pijnlijk is het wel dat onze topscorer aller tijden straks meer met Ghana (het land van z'n pa die niets van hem wilde weten) op lijkt te hebben dan met Nederland waar ie geboren en getogen is. Maar Nederland is een land van racisme trouwens, even vergeten.
Dat zijn ook maar domme oneliners. Nederland heeft toch zelden heel sympathieke teams. Alsof Robben en vBommel nou zo leuk waren op het veld.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was toch altijd wat het Nederlands elftal nodig had volgens sommigen? Voetballers die het bloed onder je nagels vandaan halen, zoals teams zoals Portugal, Argentinie, Brazilie etc al jaren hebben.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben enkel wat minder psychopaten op het veld dan de Zuid-Europese en Amerikaanse landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |