quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je hier loopt te liegen
Ik snap ook niet wiens erkenning je nou precies wil door zogenaamd te doen alsof je het goed had.
quote:Op maandag 13 mei 2024 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd tijd. Topic is al bijna vol gepost. 4-1 trouwens.
Ik vind het ook wel een beetje valsspelen door meerdere voorspellingen te posten.quote:
Maar het is 4-0 geworden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef die arme man gewoon de credits die hij verdient
Hij heeft al zo weinig.
Fijne avond makkerquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot ziens, allemaal. Ik ga me niet onderwerpen aan de gevoelsvraagjes van de schoolkrantjournalist.
Heb je die klaploper ook weer. Hoest met je bruine arm ?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:37 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Hermien wordt met pek en veren weggejaagd uit het mega gezellige oefeninterland topic.
Fixed.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Goed om te zien dat je Wijnaldum dus totaal niet nodig hebt in je basis selectie.
Dit neem je terug.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Moderator @:Coco zakt diep door de morele ondergrens.
Alles met Wijn in de naam moet je niet meer uitnodigen. Je hebt het van een nuchtere Hermien de ex-wijndrinkster.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Goed om te zien dat je Wijnaldum dus totaal niet nodig hebt in je basis.
Dat heeft klaas ook eens gedaan, nou dat heeft hij geweten hoor!quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje valsspelen door meerdere voorspellingen te posten.
Dan kan ik het ook wel
Mwah, Canada speelde niet goed maar heeft best aardig materiaal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef tong80 het volgende:
'Tegen zeker geen slechte tegenstander.' Ha ha ha ha ha
Die eerste voorspelling had ik al vroeg gepost. Kan een keer gebeuren. Wel grappig dat de haviken gelijk aan komen gevlogen om het lijk te prikken terwijl de gieren er geen zin in hadden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje valsspelen door meerdere voorspellingen te posten.
Dan kan ik het ook wel
Nee, Bennie Wijnstekers kan echt niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles met Wijn in de naam moet je niet meer uitnodigen. Je hebt het van een nuchtere Hermien de ex-wijndrinkster.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |