Goedenavondquote:
Hij is rapperquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef byah het volgende:
Waarom heeft Depay een verband om zijn hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit thee, ik ben van de koffie.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Bald zonder twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dit soort plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je vaker doen
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Bald zonder twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fellainni in zijn goede dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Hij geeft een statement af over het juk van de witte man.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef byah het volgende:
Waarom heeft Depay een verband om zijn hoofd?
Rini dankjewel.quote:
Rapper dan zonder die band?quote:
Ik zie je morgen rond 12 wel weer bij de lunch!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dit soort plaatjes
Moet je vaker doen
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:31 schreef Nober het volgende:
Doen ze bij gelijkspel een verlenging of meteen penalties?
Ja want dit potje is zo leukquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dit soort plaatjes
Moet je vaker doen
Sorry ik ben een beetje chagrijnig (van deze teringwedstrijd)quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie je morgen rond 12 wel weer bij de lunch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |