IK moet me daar nog in verdiepenquote:
Waarom stel je ze dan op?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blind, WIjnaldum, Memphis. In elke linie speel je eigenlijk met een man minder.
dan kun je ook iedereen verplichten om pas 20 seconden nadat iets gebeurd te postenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Odido, maar dat is ook flink kut
Meestal zie ik hier dat er een goal gescoord is en dan moet ik nog wachten.
HoerenOdido
Is dit lekker legaal?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
50¤ p jaar alles kijken genot inclusief alle streamingdiensten genot
Beggars can’t be choosersquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb tegenwoordig Delta ipv Ziggy. Dat loopt serieus 20 seconden achter of zo
We moeten ons ergens mee vermaken op deze zouteloze avond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel makkelijk een like scoren zo
gebeurdquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kun je ook iedereen verplichten om pas 20 seconden nadat iets gebeurd te posten
Ik heb een andere stream gevonden die precies 20 seconden verder is. (en dus nagenoeg gelijk loopt met die van julliequote:
gebeurdquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kun je ook iedereen verplichten om pas 20 seconden nadat iets gebeurd te posten
zitten we hier in de les Nederlands?quote:
Deed hij nog ludiek knielen act?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij ieder balcontact van Wijnaldum sterft er iets van je ziel af. Het voordeel is dat Wijnaldum traditioneel weinig aan de bal komt. Dat spaart de ellende.
Het is écht een schandequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij ieder balcontact van Wijnaldum sterft er iets van je ziel af. Het voordeel is dat Wijnaldum traditioneel weinig aan de bal komt. Dat spaart de ellende.
Mist zojuist. Mooizo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we alsjeblieft zonder Depay gaan spelen?
Iemands anus?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
Het is zoet, zout zuur, het smaakte naar de zomerrrr
Wakanda foreverquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:18 schreef GGMM het volgende:
Misverstand met Fingpong
Z'n medespelers zullen wel Nederlands gesproken hebben
Dit is een Nederlands forum.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zitten we hier in de les Nederlands?
Ik ben zo ontzettend klaar met dat die totaaldebiel zich als de vedette van het Nederlands elftal gedraagt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we alsjeblieft zonder Depay gaan spelen?
Alleen Louis kan omgaan met Depay.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend klaar met dat die totaaldebiel zich als de vedette van het Nederlands elftal gedraagt.
Twee leuke jaartjes bij Lyon, nou pfoe.
Het geblondeerde kapseltje van übermensch de Ligt valt ook op.quote:
Met een Belgische Modquote:
Okequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn opstelling:
Verbruggen
Dumfries - Van Dijk - Aké - Van der Ven
Koopmeiners - De Jong - Xavi Simons
Frimpong - Malen - Gakpo
Waarvan akte.
| Forum Opties | |
|---|---|