Goed dat je dit nog even meldt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen EK finale. Het is slechts een oefenwedstrijd
Ah, oké. Ik vond het al zo gek dat Canada in de EK-finale stond eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op zich wel fijn als ze een beetje op elkaar ingespeeld raken lijkt me. Speel je met de wisselvallige spits van de nummer 5 van de Eredivisiequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is ook geen Oranje om van te houden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal echt 0,0 plezier uit deze wedstrijd
Gaan we nog iets doen in de rust?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal echt 0,0 plezier uit deze wedstrijd
Wat wil je met mensen als Fingpong ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is ook geen Oranje om van te houden.
Depay ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat wil je met mensen als Fingpong ofzo
Die vent spreekt geen woord Nederlands
Volgens mij loop jij ietwat achter.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Blind kan het niet belopen en moet aan de noodrem trekken.
Pics van je kidsquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef byah het volgende:
Mijn kids lopen al weken in dit prachtige tenue. Wel uit China uiteraard
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blind, WIjnaldum, Memphis. In elke linie speel je eigenlijk met een man minder.
Dit doe je expres of niet?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat wil je met mensen als Fingpong ofzo
Die vent spreekt geen woord Nederlands
We hebben hier dus te maken met een vader die niet het beste voor heeft met zijn kinderen en ook voorstander is van kinderarbeid.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef byah het volgende:
Mijn kids lopen al weken in dit prachtige tenue. Wel uit China uiteraard
Ja, ik vond het wel makkelijk een like scoren zoquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit doe je expres of niet?
(Dit is mijn act)
Pietje wil een wissel voor Geertruida, Wijnaldum, Gravenbergh, Frimpong, Brobbey en Depay.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:PietjePuk2000 is er, nu wordt het leuk
Nee Kluivertquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
zou die ooit uitgescholden zijn met " he ben je blind ofzo"
Maar die is van de PvdA.quote:
Zou die Belg zijnquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben hier dus te maken met een vader die niet het beste voor heeft met zijn kinderen en ook voorstander is van kinderarbeid.
Opvallend
Alle vrijheden die we hebben verworven zijn weer niets waardquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar, eerwaarde @:Lokale_Notabele in dit topic.
Wat een weelde
Ik heb Odido, maar dat is ook flink kutquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb tegenwoordig Delta ipv Ziggy. Dat loopt serieus 20 seconden achter of zo
Hadden ze na afloop elk een stukje?quote:
IPTV hier genot.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Odido, maar dat is ook flink kut
Meestal zie ik hier dat er een goal gescoord is en dan moet ik nog wachten.
HoerenOdido
Eens. Volgende wedstrijd zou ik met Maatsen spelenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blind, WIjnaldum, Memphis. In elke linie speel je eigenlijk met een man minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |