quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
De speler die in alle facetten van het voetbal beter is dan Bellingham (volgens Van der Vaart) met weer een kutbal
Wie vind jij de beste speler op deze planeet die nu actief is in Europa?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
De speler die in alle facetten van het voetbal beter is dan Bellingham (volgens Van der Vaart) met weer een kutbal
Wiefferquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie vind jij de beste speler op deze planeet die nu actief is in Europa?
Lex Immersquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Axel Witsel bezig gezien, ik dacht dat het niet erger konquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef -XOR- het volgende:
Opa Wijnaldum heeft het reactievermogen van Joe Biden.
Luke Littlerquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mintehquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar de komende 5 jaar gewoon klagen hé.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik moest nog stemmen
Volgende keer beter
Heb je mij ooit horen klagen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar de komende 5 jaar gewoon klagen hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |