Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nu ga ik in de auto springen.
Even de vering testen
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Heb je een Renault Kangarooo ?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Even de vering testen![]()
Stoot je hoofd nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Even de vering testen![]()
![]()
Hai allen
@greysbones - ik had een cappu met dubbele espresso genomen... toch maar het (thee)glas bij laten vullen met melk tot ongeveer de Koffie Verkeerd die ik anders altijd heb![]()
Mij iets té sterk![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nog niet, straks moet je daar ook voor betalenquote:
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Nou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:33 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nog niet, straks moet je daar ook voor betalen![]()
![]()
Mindy is wel Bolkmeisterin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik sla jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kant nog walquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik sla jou
OEFFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze kunnen beide lief zijn maar ondertussen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
... bolken ze ons wel?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ze kunnen beide lief zijn maar ondertussen...![]()
Keihard.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geniet er vanquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker. Even languit op de bank zometeen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Kopje koffie erbij...![]()
de wasmachine is al bezig....heeft iemand al gezegd dat je goed bezig bent?
![]()
![]()
Inmiddels wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]heeft iemand al gezegd dat je goed bezig bent?
It was a dark and stormy night.![]()
Bolk ik heb een fantastische woning gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een bolk woning.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maar ik krijg hem waarschijnlijk niet moet gaan duimen Fok! Luck bidden reddit luck alles.
Maar sta plek 7 en mensen kunnen tot zaterdag reageren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh vertel?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bolk ik heb een fantastische woning gezien.
Kom je ervoor in aanmerking?![]()
We zullen voor je duimen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik krijg hem waarschijnlijk niet moet gaan duimen Fok! Luck bidden reddit luck alles.
Maar sta plek 7 en mensen kunnen tot zaterdag reageren.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Mensen die meer als een jaar in deze stad wonen krijgen voorrang ik woon er bijna 2 jaar. Normaal is de huur hoger maar ik kan hem huren voor ¤650 per maand zelfde buurtje waar ik al eens eerder ben geweest groot ruim balkon. Maar ik denk dat dit een is die de nummer 1 gelijk aanneemt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik viel ook steeds buiten de boot.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen die meer als een jaar in deze stad wonen krijgen voorrang ik woon er bijna 2 jaar. Normaal is de huur hoger maar ik kan hem huren voor ¤650 per maand zelfde buurtje waar ik al eens eerder ben geweest groot ruim balkon. Maar ik denk dat dit een is die de nummer 1 gelijk aanneemt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zo rollen wij
Duimen voor degenen die het nodig hebben👍👍👍👍👍👍👍👍👍
![]()
![]()
![]()
Anders duimen voor een ander huisje.
Gelukkig ben je een badeendjequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik viel ook steeds buiten de boot.![]()
![]()
Altijd mensen voor mij die mochten kiezen, stond ik eens eerste dan een urgentiegeval.
Klinkt fantastischquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen die meer als een jaar in deze stad wonen krijgen voorrang ik woon er bijna 2 jaar. Normaal is de huur hoger maar ik kan hem huren voor ¤650 per maand zelfde buurtje waar ik al eens eerder ben geweest groot ruim balkon. Maar ik denk dat dit een is die de nummer 1 gelijk aanneemt.♡♡♡♡![]()
Duim je even voor mij?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zo rollen wij
Duimen voor degenen die het nodig hebben👍👍👍👍👍👍👍👍👍
♡♡♡♡![]()
Waar in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oef ja dat is rot hier kwam ik telkens nadat ik plek 11 had geloot toch in aanmerking omdat mensen vaak aanbiedingen afwijzen hebben ze in mei de regels aangepast dat je nog maar 5x mag weigeren.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Altijd mensen voor mij die mochten kiezen, stond ik eens eerste dan een urgentiegeval.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Smeerlap.quote:
quote:![]()
Groetjes van Mario.
In Augustus is hij er weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat heeft hij nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
In Augustus is hij er weer.
Que?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
* doorgestreept![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
Ach - een gezellige vakantie in Oostenrijk op de berg?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
In Augustus is hij er weer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Huhquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
In Augustus is hij er weer.♡♡♡♡![]()
"Steeds meer inwoners protesteren tegen windturbines in Molenlanden: 'Ze horen hier niet'"
Valt wel tegen met zo'n gemeentenaam
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ergens gaat t dan vast effect hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
In Augustus is hij er weer.![]()
![]()
Energie label A+.
Woningoppervlakte: 81m2
Oppervlaktewoonkamer: 30m2
2 slaapkamers.
2 wc’s
Lift in het appartement.
Mooie ruime keuken.
Zie het wel zitten nu hopen dat ik zaterdag nog 7e sta en ze het allemaal voor mij niet rond krijgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan hij even eens goed van de zomer genietenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
In Augustus is hij er weer.Uw ADH vitamine Worst
Wat ga je eten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn berg schoonmaken.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan hij even eens goed van de zomer genieten
Veel kranten lezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan hij even eens goed van de zomer genieten
Veel BB kijken.
Veel salamibrot, kartoffelsalat, semmelknödel, hosi, pinki u.s.w.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga m missenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Veel kranten lezen.
Veel BB kijken.
Veel salamibrot, kartoffelsalat, semmelknödel, hosi, pinki u.s.w.![]()
![]()
Bergliedjes?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oostenrijkquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb vage plannen deze zomer naar Oostenrijk op vakantie te gaan.![]()
![]()
Tribute?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, het is een mooi land.quote:
En/of Zwitserland. Als ik toch in die buurt ben...
Maar watskeburt?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
In Augustus is hij er weer.![]()
Ja, die vliegen om. We zitten al begin juni. Echt onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Het is weer zo augustus.
Nog maar 2 maandjesIt was a dark and stormy night.![]()
Daar ga ik niet over.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is dus niet tijdens het ek waar Nederland bij Oostenrijk in de poule zit de wedstrijd analyseren met Mario.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Het is weer zo augustus.
Nog maar 2 maandjes![]()
![]()
Wrs opgestapeld hequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Tot augustus is best een lange tijd.
Breng m een bezoekjequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is een mooi land.
En/of Zwitserland. Als ik toch in die buurt ben...
Tsja. Is ook niet relevant verder. Maar jammer is het wel. Maar goed, gebeurd is gebeurd. En die 2 maanden zijn zo om inderdaad.quote:It was a dark and stormy night.![]()
Hij heeft nu de tijd.quote:
Ik mag bestellen wat ik wil.Wat zou jij kiezen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee
Iets wat je niet hoeft te koken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Helaas heb ik mn vakantie al gepland voor dit jaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lachen.quote:
Tot later D/H/H/X/0
Ik nog niet, alles staat nog open.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik mn vakantie al gepland voor dit jaar.
Verder dan Innsbruck ben ik nog niet geweest trouwens. En hij zit een stuk lager en meer naar rechts volgens mij. Bij Klagenfurt am Wörthersee?It was a dark and stormy night.![]()
Laters.quote:
waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik mn vakantie al gepland voor dit jaar.Wat is dat voor codequote:
Uw ADH vitamine Worst
Lay Ban Sally.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal wel een geheime code onder vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar gaat de reis heen?
[..]
Wat is dat voor code
Tegen Slovenië aanquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik nog niet, alles staat nog open.
Verder dan Innsbruck ben ik nog niet geweest trouwens. En hij zit een stuk lager en meer naar rechts volgens mij. Bij Klagenfurt am Wörthersee?Uw ADH vitamine Worst
Zuid-Limburg paar dagen. En volgende week paar daagjes Zeeland met mn mams (zij betaaltquote:)
Damesquote:[..]
Wat is dat voor code
Heren
Het'ten
X'en
0-len.
Erg genderinclusief!
Het is een eind weg.quote:
Eerst maar eens wat gaan plannen en uitzoeken.It was a dark and stormy night.![]()
Limburg is mooi...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Zuid-Limburg paar dagen. En volgende week paar daagjes Zeeland met mn mams (zij betaalt)
Mario zal je met open armen ontvangenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een eind weg.
Eerst maar eens wat gaan plannen en uitzoeken.Uw ADH vitamine Worst
Dat doe je niet in een dag.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een eind weg.
Eerst maar eens wat gaan plannen en uitzoeken.
Lijkt mij wel lachen om hem te ontmoeten.
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is jaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Lijkt mij wel lachen om hem te ontmoeten.![]()
![]()
Ik heb al een aardig idee.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is ja
Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is ja
Dan mijn Duits ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.
Haha ja iddquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.![]()
![]()
Dat heeft hij hier geleerd.
Ik kan het prima verstaan en lezen, maar het Sprechen is andere koek. En schrijven al helemaal niet.It was a dark and stormy night.![]()
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?quote:
Opluchting voor dts ookquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is dus niet tijdens het ek waar Nederland bij Oostenrijk in de poule zit de wedstrijd analyseren met Mario.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?![]()
![]()
Ja ich verstehe das auchquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan het prima verstaan en lezen, maar het Sprechen is andere koek. En schrijven al helemaal niet.![]()
Verstaan doe ik het ook goed.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Terug van de boodschappen!![]()
Er waren teveel aanbiedingen, weer dubbel zoveel gekocht als nodig was
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik dacht het wel, hij was op zoek naar een forum over BB en toen is hij hier beland.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oh, herkenbaar. Ik neem ook altijd veel meer mee dan nodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Terug van de boodschappen!![]()
Er waren teveel aanbiedingen, weer dubbel zoveel gekocht als nodig wasIt was a dark and stormy night.![]()
Als er binnenkort weer een kloontje opduikt ....quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?![]()
![]()
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratisquote:
Het mooiste stukje bestekquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heb jij trouwens met lepels? Of is dat een vreemde vraag?![]()
![]()
De waspoeder momenteel niet. Maar ik kan nog een weekje vooruit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratisIt was a dark and stormy night.![]()
Niet alleen daar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratis
Hier ook.![]()
![]()
Best wel knap danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, hij was op zoek naar een forum over BB en toen is hij hier beland.![]()
![]()
Goede vraag dit!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heb jij trouwens met lepels? Of is dat een vreemde vraag?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat is ook irritant dat idd net het product niet in de aanbieding hebben die op isquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De waspoeder momenteel niet. Maar ik kan nog een weekje vooruit.
Ah lekker..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wilde perziken en stokbrood met brie
Liebe Monaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
In Duitsland zijn vast soortgelijke forums als deze toch?![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag bestellen wat ik wil.Wat zou jij kiezen?
Ik ben moe♡♡♡♡![]()
Ja, klopt. Dus ik probeer het tegenwoordig altijd even een slag voor te zijn, en een kleine buffer te hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Dat is ook irritant dat idd net het product niet in de aanbieding hebben die op is
Die 1+1 gratis scheelt aanmerkelijk.
hema had laatst een mooie link gepost over hoe marketing werkt, met die 1+1. En het enorme verschil met Duitsland.It was a dark and stormy night.![]()
Oh dat wil ik wel even lezen, als @hemarookworst de link nog heeftquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dus ik probeer het tegenwoordig altijd even een slag voor te zijn, en een kleine buffer te hebben.
Die 1+1 gratis scheelt aanmerkelijk.
hema had laatst een mooie link gepost over hoe marketing werkt, met die 1+1. En het enorme verschil met Duitsland.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
fock punkt de?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
In Duitsland zijn vast soortgelijke forums als deze toch?![]()
Sie müssen dan nach Ostenreichquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Wir können es der mario vragen, vielleicht?![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jawohlquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ich hab gehört das er schon wieder auf feriën ist?![]()
![]()
Onder begeleiding kan het ook wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren juist wel grappig met hem!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou een hakkûh-gifje kunnen maken met "bolkûh" in allerlei kleuren knipperend op de maat van het stampen, maar dat is me te veel werk!quote:![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren juist wel grappig met hem!![]()
![]()
Tijgerbalsem gehaald. Vergeten hoe dat spul kan brandenmaar ik heb nu wel minder pijn
(Al kan dat ook aan de diclo liggen die ik van @Rob gejat heb in vooruitloop op het recept van m'n eigen huisarts)Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Had wel mooi geweestquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou een hakkûh-gifje kunnen maken met "bolkûh" in allerlei kleuren knipperend op de maat van het stampen, maar dat is me te veel werk!![]()
![]()
https://npo.nl/start/seri(...)en-21/1-1_1/afspelenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:52 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel even lezen, als @:Hemarookworst de link nog heeftUw ADH vitamine Worst
Ik kan ook vaak om hem lachen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren juist wel grappig met hem!
Ja z'n begeleider moet wel echt alles voor hem intypen, wil je het hier een beetje gezellig houden.quote:
Als hij zelf weer eens achter het toetsenbord zit, is het snel gedaan met de gezelligheid!![]()
![]()
Thnx zo even kijken..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/seri(...)en-21/1-1_1/afspelenLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
En messen uit de buurt leggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja z'n begeleider moet wel echt alles voor hem intypen, wil je het hier een beetje gezellig houden.
Als hij zelf weer eens achter het toetsenbord zit, is het snel gedaan met de gezelligheid!
Dat is toch dat liedje?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ondeugend nonnetje.
Zeker van de nozem gekregen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook iets met een toetsenbord toch? Of een muis?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hij begreep laatst echt niet wat ik bedoelde met de mes en de radiator!
Ja hij had z'n muis volgens mij tegen de muur geflikekrd en de muur was geloof ik beschadigd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook iets met een toetsenbord toch? Of een muis?![]()
Dat was een ander liedje.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ging het daarin volgens mij meer om geyle neuqsecks dan om drugs!
Tegen beeldscherm.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had z'n muis volgens mij tegen de muur geflikekrd en de muur was geloof ik beschadigd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die gingen samen brommers kiek'n.quote:![]()
![]()
Spuit 11Ik heb er één en ik ben er trots op
Spuit 11.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie edit. Er kwam een video call van m'n jongste zoon tussendoor waardoor ik afgeleid werd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik had al geedit zeikerd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Tssss prioriteiten, meid!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie edit. Er kwam een video call van m'n jongste zoon tussendoor waardoor ik afgeleid werd.![]()
![]()
Pfff. Als dat de toon is van vanavond ben ik snel wegquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij mag de andere versie posten.quote:
Wijntje?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij heb je je gevoel voor humor daar laten liggen!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pfff. Als dat de toon is van vanavond ben ik snel weg![]()
![]()
Nog nooit gehoord!quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag de andere versie posten.![]()
![]()
Ach zijn laptop is ook eens gesneuveld.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat verwacht je nou voor antwoord? Ja graag? Nee bedankt? Waarvoor denk je dat ik in zaandam zat idioot?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, dat liedje ken ik dan weer wel!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
En Ameland sprak er schande van!
Oh nee, weer een ander liedje.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach zijn laptop is ook eens gesneuveld.
Ja, maar dat zijn flink dure uitbarstingen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom verbaast jou dat?We hebben het hier over mario he!
It`s a sin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ossenhaas met champignons en witbrood zometeen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ach, hij heeft hier in het topic een nogal explosieve persoonlijkheid, dus dat er thuis wel eens wat duurs sneuvelt, vind ik niet raar!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn flink dure uitbarstingen.![]()
![]()
...with Sebastian?quote:![]()
![]()
Psies met kipsatequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je zo even opwarmen in de ping.♡♡♡♡![]()
Met goed zelf nasi maken ben je wel even druk.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En stik je niet in de stokjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met goed zelf nasi maken ben je wel even druk.![]()
![]()
En voor meerdere dagen eten.quote:
Ik ben altijd lief.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: