SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat bepaal ik zelf wel!![]()
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
En nu ga ik in de auto springen.
Even de vering testen
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Heb je een Renault Kangarooo ?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Even de vering testen![]()
Stoot je hoofd nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Even de vering testen![]()
![]()
Hai allen
@greysbones - ik had een cappu met dubbele espresso genomen... toch maar het (thee)glas bij laten vullen met melk tot ongeveer de Koffie Verkeerd die ik anders altijd heb![]()
Mij iets té sterk![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nog niet, straks moet je daar ook voor betalenquote:
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Nou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:33 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nog niet, straks moet je daar ook voor betalen![]()
![]()
Mindy is wel Bolkmeisterin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik sla jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kant nog walquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik sla jou
OEFFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze kunnen beide lief zijn maar ondertussen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
... bolken ze ons wel?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ze kunnen beide lief zijn maar ondertussen...![]()
Keihard.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu ga ik boodschappen doen!
geniet er vanquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker. Even languit op de bank zometeen.![]()
![]()
Heerlijk. Kopje koffie erbij...quote:![]()
de wasmachine is al bezig....Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Kopje koffie erbij...![]()
de wasmachine is al bezig....heeft iemand al gezegd dat je goed bezig bent?
![]()
![]()
Inmiddels wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]heeft iemand al gezegd dat je goed bezig bent?
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
Bolk ik heb een fantastische woning gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een bolk woning.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maar ik krijg hem waarschijnlijk niet moet gaan duimen Fok! Luck bidden reddit luck alles.
Maar sta plek 7 en mensen kunnen tot zaterdag reageren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh vertel?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bolk ik heb een fantastische woning gezien.
Kom je ervoor in aanmerking?![]()
We zullen voor je duimen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik krijg hem waarschijnlijk niet moet gaan duimen Fok! Luck bidden reddit luck alles.
Maar sta plek 7 en mensen kunnen tot zaterdag reageren.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Mensen die meer als een jaar in deze stad wonen krijgen voorrang ik woon er bijna 2 jaar. Normaal is de huur hoger maar ik kan hem huren voor ¤650 per maand zelfde buurtje waar ik al eens eerder ben geweest groot ruim balkon. Maar ik denk dat dit een is die de nummer 1 gelijk aanneemt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik viel ook steeds buiten de boot.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen die meer als een jaar in deze stad wonen krijgen voorrang ik woon er bijna 2 jaar. Normaal is de huur hoger maar ik kan hem huren voor ¤650 per maand zelfde buurtje waar ik al eens eerder ben geweest groot ruim balkon. Maar ik denk dat dit een is die de nummer 1 gelijk aanneemt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zo rollen wij
Duimen voor degenen die het nodig hebben👍👍👍👍👍👍👍👍👍
![]()
![]()
![]()
Anders duimen voor een ander huisje.
Gelukkig ben je een badeendjequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik viel ook steeds buiten de boot.![]()
![]()
Altijd mensen voor mij die mochten kiezen, stond ik eens eerste dan een urgentiegeval.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: