SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat bepaal ik zelf wel!![]()
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
En nu ga ik in de auto springen.
Even de vering testen
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Heb je een Renault Kangarooo ?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Even de vering testen![]()
Stoot je hoofd nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Even de vering testen![]()
![]()
Hai allen
@greysbones - ik had een cappu met dubbele espresso genomen... toch maar het (thee)glas bij laten vullen met melk tot ongeveer de Koffie Verkeerd die ik anders altijd heb![]()
Mij iets té sterk![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nog niet, straks moet je daar ook voor betalenquote:
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Nou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:33 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nog niet, straks moet je daar ook voor betalen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: