... bolken ze ons wel?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ze kunnen beide lief zijn maar ondertussen...
Keihard.quote:
geniet er vanquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker. Even languit op de bank zometeen.
Heerlijk. Kopje koffie erbij...quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Kopje koffie erbij...![]()
de wasmachine is al bezig....
Inmiddels wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]heeft iemand al gezegd dat je goed bezig bent?
Oh vertel?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bolk ik heb een fantastische woning gezien.
We zullen voor je duimen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik krijg hem waarschijnlijk niet moet gaan duimen Fok! Luck bidden reddit luck alles.
Maar sta plek 7 en mensen kunnen tot zaterdag reageren.
Mensen die meer als een jaar in deze stad wonen krijgen voorrang ik woon er bijna 2 jaar. Normaal is de huur hoger maar ik kan hem huren voor ¤650 per maand zelfde buurtje waar ik al eens eerder ben geweest groot ruim balkon. Maar ik denk dat dit een is die de nummer 1 gelijk aanneemt.quote:
Ik viel ook steeds buiten de boot.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen die meer als een jaar in deze stad wonen krijgen voorrang ik woon er bijna 2 jaar. Normaal is de huur hoger maar ik kan hem huren voor ¤650 per maand zelfde buurtje waar ik al eens eerder ben geweest groot ruim balkon. Maar ik denk dat dit een is die de nummer 1 gelijk aanneemt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zo rollen wij
Duimen voor degenen die het nodig hebben👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Gelukkig ben je een badeendjequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik viel ook steeds buiten de boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |