Klinkt fantastischquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen die meer als een jaar in deze stad wonen krijgen voorrang ik woon er bijna 2 jaar. Normaal is de huur hoger maar ik kan hem huren voor ¤650 per maand zelfde buurtje waar ik al eens eerder ben geweest groot ruim balkon. Maar ik denk dat dit een is die de nummer 1 gelijk aanneemt.
Duim je even voor mij?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zo rollen wij
Duimen voor degenen die het nodig hebben👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Waar in.quote:
Oef ja dat is rot hier kwam ik telkens nadat ik plek 11 had geloot toch in aanmerking omdat mensen vaak aanbiedingen afwijzen hebben ze in mei de regels aangepast dat je nog maar 5x mag weigeren.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Altijd mensen voor mij die mochten kiezen, stond ik eens eerste dan een urgentiegeval.
Smeerlap.quote:
quote:
Wat heeft hij nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
In Augustus is hij er weer.
Que?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
Ach - een gezellige vakantie in Oostenrijk op de berg?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
Huhquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ergens gaat t dan vast effect hebben
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
Kan hij even eens goed van de zomer genietenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Groetjes van Mario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |