Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is ja
Dan mijn Duits ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.
Haha ja iddquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?quote:
Best knap, zo via een forum.quote:
Opluchting voor dts ookquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is dus niet tijdens het ek waar Nederland bij Oostenrijk in de poule zit de wedstrijd analyseren met Mario.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?
Ja ich verstehe das auchquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan het prima verstaan en lezen, maar het Sprechen is andere koek. En schrijven al helemaal niet.
Ein Loffelquote:
Ik dacht het wel, hij was op zoek naar een forum over BB en toen is hij hier beland.quote:
Oh, herkenbaar. Ik neem ook altijd veel meer mee dan nodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Terug van de boodschappen!![]()
Er waren teveel aanbiedingen, weer dubbel zoveel gekocht als nodig was
Als er binnenkort weer een kloontje opduikt ....quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |