Breng m een bezoekjequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is een mooi land.
En/of Zwitserland. Als ik toch in die buurt ben...
Tsja. Is ook niet relevant verder. Maar jammer is het wel. Maar goed, gebeurd is gebeurd. En die 2 maanden zijn zo om inderdaad.quote:
Hij heeft nu de tijd.quote:
Ik mag bestellen wat ik wil.Wat zou jij kiezen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee
Iets wat je niet hoeft te koken
quote:
Lachen.quote:
Ik nog niet, alles staat nog open.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik mn vakantie al gepland voor dit jaar.
Laters.quote:
waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik mn vakantie al gepland voor dit jaar.
Wat is dat voor codequote:
Zal wel een geheime code onder vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar gaat de reis heen?
[..]
Wat is dat voor code
Tegen Slovenië aanquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik nog niet, alles staat nog open.
Verder dan Innsbruck ben ik nog niet geweest trouwens. En hij zit een stuk lager en meer naar rechts volgens mij. Bij Klagenfurt am Wörthersee?
Zuid-Limburg paar dagen. En volgende week paar daagjes Zeeland met mn mams (zij betaaltquote:
Damesquote:[..]
Wat is dat voor code
Het is een eind weg.quote:
Limburg is mooi...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Zuid-Limburg paar dagen. En volgende week paar daagjes Zeeland met mn mams (zij betaalt)
Mario zal je met open armen ontvangenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een eind weg.
Eerst maar eens wat gaan plannen en uitzoeken.
Dat doe je niet in een dag.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een eind weg.
Eerst maar eens wat gaan plannen en uitzoeken.
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is jaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Lijkt mij wel lachen om hem te ontmoeten.
Ik heb al een aardig idee.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |