Ik mag bestellen wat ik wil.Wat zou jij kiezen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee
Iets wat je niet hoeft te koken
quote:
Lachen.quote:
Ik nog niet, alles staat nog open.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik mn vakantie al gepland voor dit jaar.
Laters.quote:
waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik mn vakantie al gepland voor dit jaar.
Wat is dat voor codequote:
Zal wel een geheime code onder vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar gaat de reis heen?
[..]
Wat is dat voor code
Tegen Slovenië aanquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik nog niet, alles staat nog open.
Verder dan Innsbruck ben ik nog niet geweest trouwens. En hij zit een stuk lager en meer naar rechts volgens mij. Bij Klagenfurt am Wörthersee?
Zuid-Limburg paar dagen. En volgende week paar daagjes Zeeland met mn mams (zij betaaltquote:
Damesquote:[..]
Wat is dat voor code
Het is een eind weg.quote:
Limburg is mooi...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Zuid-Limburg paar dagen. En volgende week paar daagjes Zeeland met mn mams (zij betaalt)
Mario zal je met open armen ontvangenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een eind weg.
Eerst maar eens wat gaan plannen en uitzoeken.
Dat doe je niet in een dag.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een eind weg.
Eerst maar eens wat gaan plannen en uitzoeken.
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is jaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Lijkt mij wel lachen om hem te ontmoeten.
Ik heb al een aardig idee.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is ja
Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor figuur dat is ja
Dan mijn Duits ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.
Haha ja iddquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zijn Nederlands is ongetwijfeld beter dan mijn Duits.
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?quote:
Opluchting voor dts ookquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is dus niet tijdens het ek waar Nederland bij Oostenrijk in de poule zit de wedstrijd analyseren met Mario.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?
Ja ich verstehe das auchquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan het prima verstaan en lezen, maar het Sprechen is andere koek. En schrijven al helemaal niet.
Ik dacht het wel, hij was op zoek naar een forum over BB en toen is hij hier beland.quote:
Oh, herkenbaar. Ik neem ook altijd veel meer mee dan nodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Terug van de boodschappen!![]()
Er waren teveel aanbiedingen, weer dubbel zoveel gekocht als nodig was
Als er binnenkort weer een kloontje opduikt ....quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou mutti nu booswoest op ons zijn?
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratisquote:
Het mooiste stukje bestekquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heb jij trouwens met lepels? Of is dat een vreemde vraag?
De waspoeder momenteel niet. Maar ik kan nog een weekje vooruit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratis
Niet alleen daar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratis
Best wel knap danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, hij was op zoek naar een forum over BB en toen is hij hier beland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |