Het mooiste stukje bestekquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heb jij trouwens met lepels? Of is dat een vreemde vraag?
De waspoeder momenteel niet. Maar ik kan nog een weekje vooruit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratis
Niet alleen daar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratis
Best wel knap danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, hij was op zoek naar een forum over BB en toen is hij hier beland.
Goede vraag dit!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heb jij trouwens met lepels? Of is dat een vreemde vraag?
Wilde perziken en stokbrood met briequote:
Dat is ook irritant dat idd net het product niet in de aanbieding hebben die op isquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De waspoeder momenteel niet. Maar ik kan nog een weekje vooruit.
Ah lekker..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wilde perziken en stokbrood met brie
Liebe Monaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
In Duitsland zijn vast soortgelijke forums als deze toch?
Geen ideequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag bestellen wat ik wil.Wat zou jij kiezen?
Ja, klopt. Dus ik probeer het tegenwoordig altijd even een slag voor te zijn, en een kleine buffer te hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Dat is ook irritant dat idd net het product niet in de aanbieding hebben die op is
Oh dat wil ik wel even lezen, als @hemarookworst de link nog heeftquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dus ik probeer het tegenwoordig altijd even een slag voor te zijn, en een kleine buffer te hebben.
Die 1+1 gratis scheelt aanmerkelijk.
hema had laatst een mooie link gepost over hoe marketing werkt, met die 1+1. En het enorme verschil met Duitsland.
fock punkt de?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
In Duitsland zijn vast soortgelijke forums als deze toch?
Vielleicht. Aber keine Ahnung.quote:
Sie müssen dan nach Ostenreichquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Wir können es der mario vragen, vielleicht?
Jawohlquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ich hab gehört das er schon wieder auf feriën ist?
Onder begeleiding kan het ook wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren juist wel grappig met hem!
Ik zou een hakkûh-gifje kunnen maken met "bolkûh" in allerlei kleuren knipperend op de maat van het stampen, maar dat is me te veel werk!quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Had wel mooi geweestquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou een hakkûh-gifje kunnen maken met "bolkûh" in allerlei kleuren knipperend op de maat van het stampen, maar dat is me te veel werk!
https://npo.nl/start/seri(...)en-21/1-1_1/afspelenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:52 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel even lezen, als @:Hemarookworst de link nog heeft
Ik kan ook vaak om hem lachen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja z'n begeleider moet wel echt alles voor hem intypen, wil je het hier een beetje gezellig houden.quote:
Thnx zo even kijken..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/seri(...)en-21/1-1_1/afspelen
En messen uit de buurt leggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja z'n begeleider moet wel echt alles voor hem intypen, wil je het hier een beetje gezellig houden.
Als hij zelf weer eens achter het toetsenbord zit, is het snel gedaan met de gezelligheid!
Dat is toch dat liedje?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ondeugend nonnetje.
Zeker van de nozem gekregen!
Ook iets met een toetsenbord toch? Of een muis?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hij begreep laatst echt niet wat ik bedoelde met de mes en de radiator!
Ja hij had z'n muis volgens mij tegen de muur geflikekrd en de muur was geloof ik beschadigd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook iets met een toetsenbord toch? Of een muis?
Dat was een ander liedje.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ging het daarin volgens mij meer om geyle neuqsecks dan om drugs!
Tegen beeldscherm.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had z'n muis volgens mij tegen de muur geflikekrd en de muur was geloof ik beschadigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |