Het mooiste stukje bestekquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heb jij trouwens met lepels? Of is dat een vreemde vraag?
De waspoeder momenteel niet. Maar ik kan nog een weekje vooruit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratis
Niet alleen daar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Vaak hebben ze daar juist wel weer 1+1 gratis of 2 halve prijs of 2+2 gratis
Best wel knap danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, hij was op zoek naar een forum over BB en toen is hij hier beland.
Goede vraag dit!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heb jij trouwens met lepels? Of is dat een vreemde vraag?
Dat is ook irritant dat idd net het product niet in de aanbieding hebben die op isquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De waspoeder momenteel niet. Maar ik kan nog een weekje vooruit.
Ah lekker..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wilde perziken en stokbrood met brie
Liebe Monaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
In Duitsland zijn vast soortgelijke forums als deze toch?
Geen ideequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag bestellen wat ik wil.Wat zou jij kiezen?
Ja, klopt. Dus ik probeer het tegenwoordig altijd even een slag voor te zijn, en een kleine buffer te hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Dat is ook irritant dat idd net het product niet in de aanbieding hebben die op is
Oh dat wil ik wel even lezen, als @hemarookworst de link nog heeftquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dus ik probeer het tegenwoordig altijd even een slag voor te zijn, en een kleine buffer te hebben.
Die 1+1 gratis scheelt aanmerkelijk.
hema had laatst een mooie link gepost over hoe marketing werkt, met die 1+1. En het enorme verschil met Duitsland.
fock punkt de?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
In Duitsland zijn vast soortgelijke forums als deze toch?
Sie müssen dan nach Ostenreichquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Wir können es der mario vragen, vielleicht?
Jawohlquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ich hab gehört das er schon wieder auf feriën ist?
Onder begeleiding kan het ook wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren juist wel grappig met hem!
Ik zou een hakkûh-gifje kunnen maken met "bolkûh" in allerlei kleuren knipperend op de maat van het stampen, maar dat is me te veel werk!quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Had wel mooi geweestquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou een hakkûh-gifje kunnen maken met "bolkûh" in allerlei kleuren knipperend op de maat van het stampen, maar dat is me te veel werk!
https://npo.nl/start/seri(...)en-21/1-1_1/afspelenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:52 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel even lezen, als @:Hemarookworst de link nog heeft
Ik kan ook vaak om hem lachen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja z'n begeleider moet wel echt alles voor hem intypen, wil je het hier een beetje gezellig houden.quote:
Thnx zo even kijken..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/seri(...)en-21/1-1_1/afspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |