Ik weet niet, maar als een jury je unaniem op 34 punten schuldig acht voor een misdrijf waar je zelfs een forse celstraf voor zou kunnen krijgen, dan laat dat weinig aan de verbeelding over. Dat hij "Donald Trump" heet maakt hem niet ineens onaantastbaar.quote:‘Schandalig’
Een campagnemedewerkster van Trump zei op de Amerikaanse tv-zender Fox News het ‘schandalig’ te vinden dat de campagne van Biden Trump een veroordeelde misdadiger noemt.
Wat Trump onder de lakens deed was ook niet het probleem.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
We weten onderhand ook niet meer of Trump echt een crimineel is, of als dit een politiek proces is.
Dat ie niet deugt wisten we.
Uiteindelijk stemt USA welke richting het op moet, en niet van Trump onder de lakens doet. Hetzelfde geldt voor Biden, je stemt op de democraten, en niet op een bejaarde.
Er zijn een aantal aanklachten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
We weten onderhand ook niet meer of Trump echt een crimineel is, of als dit een politiek proces is.
De keuze in de US is wel heel beroerd, 333 miljoen mensen in dat land en dit is het "beste" dat ze aan konden dragen.quote:Uiteindelijk stemt USA welke richting het op moet, en niet van Trump onder de lakens doet. Hetzelfde geldt voor Biden, je stemt op de democraten, en niet op een bejaarde.
Maar vind je dan dat misdadigers die president willen worden niet vervolgd hoeven worden?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:02 schreef SpecialK het volgende:
Piers Morgan heeft gelijk.
Geen enkele andere (ex)president is voor zoiets lulligs door het modder gesleept in het rechtssysteem. En dat allemaal voor de vernederingsfactor zodat je kan zeggen dat je tegenstander een strafblad heeft.
Dat gezegd hebbende. Tijd dat deze 2 bejaarden het veld ruimen voor mensen met frisse nieuwe ideeen.
Ik denk niet dat het ‘hetzelfde’ is. Bij de Republikeinen stem je toch vooral op Trump, vrijwel iedereen die kritiek op hem heeft is de partij uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
Uiteindelijk stemt USA welke richting het op moet, en niet van Trump onder de lakens doet. Hetzelfde geldt voor Biden, je stemt op de democraten, en niet op een bejaarde.
Ik vind dat iemand zwijggeld betalen omdat je iets (consensueel) schaamtevols hebt gedaan niet valt onder "dingen waardoor je geen president meer zou mogen worden." en ook niet "dingen waar we je expliciet voor gaan lopen veroordelen tijdens een politiek proces"quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar vind je dan dat misdadigers die president willen worden niet vervolgd hoeven worden?
De vraag is nu hoe eerlijk zijn deze juryleden geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als een jury je unaniem op 34 punten schuldig acht voor een misdrijf waar je zelfs een forse celstraf voor zou kunnen krijgen, dan laat dat weinig aan de verbeelding over. Dat hij "Donald Trump" heet maakt hem niet ineens onaantastbaar.
Trump toont ook geen enkele vorm van spijt en berouw (integendeel, hij zoekt constant de aanval) en dat zal meewegen in de strafmaat.
Trump is niet veroordeeld vanwege het betalen van dat zwijggeld. Verdiep je eerst even in deze zaak. Het is de manier waarop, het vervalsen van zakelijke transacties om de transactie “onzichtbaar” te maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand zwijggeld betalen omdat je iets (consensueel) schaamtevols hebt gedaan niet valt onder "dingen waardoor je geen president meer zou mogen worden." en ook niet "dingen waar we je expliciet voor gaan lopen veroordelen tijdens een politiek proces"
Je mag in de VS ook geen lachwekkende nepsnor dragen in de kerk. Dat is strafbaar. Maar je bent het met me eens dat als je expliciet achter een presidentskandidaat aan gaat om hem voor die wet te laten veroordelen en je vervolgens dingen roept als "mijn tegenstander is een harde crimineel". Dat dat niks meer met gerechtelijke genoegdoening te maken heeft en alles met vernedering en politieke besmeuring.
Maar de zoon van Biden is nog geen Joe Biden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:36 schreef junkiesietze het volgende:
Nee die zoon van Biden is lekker. tis allemaal tuig
Het zijn gewoon burgers die geselecteerd jurylid zijn. Dat is hoe het in de US werkt. Ik vind het ook niets maar je kan niet gaan zeuren over dat systeem omdat de uitslag je een keer niet goed uitkomt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De vraag is nu hoe eerlijk zijn deze juryleden geweest.
Zonder de voortreffelijke voorzet van Trump was er geen bal voor open doel geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:48 schreef Confetti het volgende:
De 6 januari-strafzaak is veel belangrijker. Dit was een aanklager die wilde scoren. Zonde dat hij nu munitie krijgt.
O daar ben ik ook mee eensquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn gewoon burgers die geselecteerd jurylid zijn. Dat is hoe het in de US werkt. Ik vind het ook niets maar je kan niet gaan zeuren over dat systeem omdat de uitslag je een keer niet goed uitkomt.
Als Trump een legale route voor dat geld had gekozen was deze zaak geen zaak. Zo simpel is leven soms.
Als hij het accepteert omdat geen advocaat hier nog chocola van kan maken, dan is hij gewoon terecht schuldig.quote:De oud-president zei zondag dat hij huisarrest of gevangenisstraf zou accepteren, maar dat het Amerikaanse publiek dat moeilijk zal kunnen accepteren.
Was jij nog een goede advocaat geweest voor hem of had je er ook geen kloten van gebakken?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet overdrijven. We weten allemaal dat het politiek showproces is, maar om Trump nou op één lijn te zetten met Nelson Mandela omdat hij ook veroordeeld is door het regime gaat te ver.
Zwijggeld betalen was ook niet illegaal in deze zaak heb ik begrepen. Wel het uit de boekhouding laten van de kosten van dat zwijggeld, waarschijnlijk ook om democraten van je af te houden. Het is hoe dan ook ongelofelijk onhandig en dom van Trump, èn een politiek proces geweest. En eerlijk gezegd is het zo klein bier, dat het me niet verbaasd als het nauwelijks impact gaat hebben op de verkiezingen. Dat democraten dit als een enorm ding gaan neerzetten, tja, wat moeten ze anders?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand zwijggeld betalen omdat je iets (consensueel) schaamtevols hebt gedaan niet valt onder "dingen waardoor je geen president meer zou mogen worden." en ook niet "dingen waar we je expliciet voor gaan lopen veroordelen tijdens een politiek proces"
Je mag in de VS ook geen lachwekkende nepsnor dragen in de kerk. Dat is strafbaar. Maar je bent het met me eens dat als je expliciet achter een presidentskandidaat aan gaat om hem voor die wet te laten veroordelen en je vervolgens dingen roept als "mijn tegenstander is een harde crimineel". Dat dat niks meer met gerechtelijke genoegdoening te maken heeft en alles met vernedering en politieke besmeuring.
Bush jr was een verslaafde coke snuiver.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:36 schreef junkiesietze het volgende:
Welke oorlog is Biden begonnen ? Welke andere gekke dingen ?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]Oh de Soros tactiek is nu opgepakt door marionet Biden hoor, dat de democraten echt zo dom zijn om te denken dat dit werkt. Maarja schaapjes zullen er wel achteraan blaten.
Daarnaast zal Trump gewoon een betere president zijn vanuit de cel dan Biden op dit moment is. Alleen maar inflatie, oorlogen en andere gekke dingen uit die familie.
En nu smeken om ingrijpen door de universitair opgeleide Ivy League elite in het Hooggerechtshof nadat eerst een grand jury van gewone hardwerkende belastingbetalende arbeiders vond dat er genoeg redenen waren Trump aan te klagen en een jury van gewone hardwerkende belastingbetalende arbeiders hem schuldig bevonden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd bijzonder dat er mensen zijn met een voorkeur voor klassenjustitie.
Daarvoor is hij niet veroordeeld. Hij is veroordeeld wegens fraude in de boekhouding om daarmee een andere misdaad te verhullen. En dat is in heel veel landen strafbaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als de veroordeling een eremedaille zou zijn, waarom wil Trump dan in beroep?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:48 schreef Red_85 het volgende:
Daar was het voor de dems allemaal voor te doen. Het kunnen wegzetten van trump als 'veroordeelde misdadiger'.
Terecht, niet terecht, geen idee. Wel makkelijk in de frames.
En weet je wat? Het zet alleen maar weer meer kwaad bloed bij de reps en hun stemmers en de kans dat trump gaat winnen wordt alleen maar groter want hij gaat het gebruiken.
Willen we dat? Het is superstom deze approach. Komt alleen maar terug als een boomerang.
Wie probeerde het proces uit alle macht uit te stellen? Trump of 'de Democraten'? Bij mijn weten was dat Trump zelf.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:18 schreef Antideeltje.. het volgende:
De vervolging van Trump vlak voor de verkiezingen heeft als doel zodat Biden dit kan zeggen, zoals Erdogan en Poetin deden vlak voor de verkiezingen met hun politieke opponenten (of zoals in NL gebeurde met Van Meijeren en De Graaff). Ik ben geen fan van Trump of FvD, maar "democratie" is een farce hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschil is wel dat Trump fraude gepleegd heeft en dit bewezen kon worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:18 schreef Antideeltje.. het volgende:
De vervolging van Trump vlak voor de verkiezingen heeft als doel zodat Biden dit kan zeggen, zoals Erdogan en Poetin deden vlak voor de verkiezingen met hun politieke opponenten (of zoals in NL gebeurde met Van Meijeren en De Graaff). Ik ben geen fan van Trump of FvD, maar "democratie" is een farce hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De misdadigers hier zijn degenen die dit laten gebeuren of toejuichen, of het nu gebeurt in Rusland, Turkije, de VS of NL.
Er hoefde maar 1 jurylid te zijn die het er niet mee eens was dat er "without reasonable doubt" bewezen was dat Trump schuldig was. Dan was het een hung jury geweest en was de uitspraak een mistrial geworden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De vraag is nu hoe eerlijk zijn deze juryleden geweest.
Dit klinkt raar maar als het zooi zijn die niet willen dat Trump president word .
Is dit een mooi manier om te voorkomen.
Wereld is niet zwart / wit maar erg grijs.
Maar goed dit is mijn gedachten er over.
Omdat ik zelf mee heb gemaakt dat een onafhankelijke arts voor de uwv was en mij Medic documenten alles weg haalde om vervolgens aan de uwv verzekering arts te geven.
Vol op leugens en Medic bewijs er uit zijn gehaald.
Het betalen van zwijggeld en de NDA die daarvoor getekend werd stond niet ter discussie. Dat was niet de aanklacht waar het om ging.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De januari 6 strafzaak ligt op dit ogenblik stil in de Supreme Court, net zoals de verkiezings inmeningszaak, en de beslissing over zijn immuniteit..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:48 schreef Confetti het volgende:
De 6 januari-strafzaak is veel belangrijker. Dit was een aanklager die wilde scoren. Zonde dat hij nu munitie krijgt.
quote:
quote:Aileen Cannon (geheime documenten zaak) - Is de zaak keer op keer aan het uitstellen, doet over de simpelste beslissingen zo lang mogelijk. De zaak had een zittingsdatum vastgesteld (afgelopen maand), maar deze heeft zij geannuleerd en op de lange baan geschoven. Dit is van alle rechtszaken diegene die het gemakkelijkst zou moeten zijn. Er is een overdaad aan bewijs namelijk. Hij is op heterdaad betrapt tenslotte.
Samuel Alito - Had thuis een vlag hangen (Amerikaanse vlag ondersteboven) als steunbetuiging aan Trump en zijn claim dat de verkiezingen gestolen zijn van hem. Ook had hij een andere vlag in zijn vakantiehuis hangen die hetzelfde betekend. Een vlag met een denneboom erop.
Clarence Thomas - (verkiezingsinmenging/fraude/beïnvloeding, maar gaat ook over zijn immuniteit) - Zijn vrouw was direct betrokken bij de insurrectie, en heeft haar steun hiervoor ook uitgesproken. Ook is zij betrokken bij het gevecht tegen de "gestolen" verkiezingen.
> BNW graag.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:35 schreef Delenlill het volgende:
[..]
De januari 6 strafzaak ligt op dit ogenblik stil in de Supreme Court, net zoals de verkiezings inmeningszaak, en de beslissing over zijn immuniteit..
2 van deze rechters zijn in verband gebracht met pro Trump/pro insurrectie/pro stolen election. Die hebben dus niks meer te zoeken in deze zaak. Aileen is aangesteld door Trump persoonlijk (maar dat is niet de Supreme Court).
[..]
[..]
We weten allemaal dat Trump bij jou geen kwaad kan doen en het altijd aan iemand anders zal liggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
> BNW graag.
Wat een conspiracy kul, je mag Clarence vast niet omdat hij een kleurtje heeft.
Aandacht. Aandacht. Aandacht.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als de veroordeling een eremedaille zou zijn, waarom wil Trump dan in beroep?
En dat klopt, de meeste andere misdadige oud-presidenten zijn niet veroordeeld.quote:uitgemaakt voor ‘veroordeelde misdadiger’.
In de laatste polls na zijn veroordeling:quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:54 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Zwijggeld betalen was ook niet illegaal in deze zaak heb ik begrepen. Wel het uit de boekhouding laten van de kosten van dat zwijggeld, waarschijnlijk ook om democraten van je af te houden. Het is hoe dan ook ongelofelijk onhandig en dom van Trump, èn een politiek proces geweest. En eerlijk gezegd is het zo klein bier, dat het me niet verbaasd als het nauwelijks impact gaat hebben op de verkiezingen. Dat democraten dit als een enorm ding gaan neerzetten, tja, wat moeten ze anders?
De reden waarom deze rechtszaak zo vlak voor de verkiezingen gebeurde is omdat Trump en zijn verdediging een jaar lang bezig zijn geweest om de boel te vertragen en om de rechtszaak in zijn geheel te stoppen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:18 schreef Antideeltje.. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De misdadigers hier zijn degenen die dit laten gebeuren of toejuichen, of het nu gebeurt in Rusland, Turkije, de VS of NL.
https://www.politico.com/(...)court-cases-00132788quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
> BNW graag.
Wat een conspiracy kul, je mag Clarence vast niet omdat hij een kleurtje heeft.
https://www.bbc.com/news/(...)orial&at_format=linkquote:A quick refresher on the facts: In the weeks following the election, Ginni Thomas sent then-White House Chief of Staff Mark Meadows a series of unhinged text messages echoing Trump’s false claims of election fraud, urging Meadows to prevent “Biden and the Left” from “attempting the greatest Heist of our History” and imploring Meadows to “save us from the left taking America down.” She lobbied lawmakers in at least two battleground states to overturn Biden’s win and attended the rally on Jan. 6, 2021, prior to the siege of the U.S. Capitol.
Beide beweringen zijn gewoon waar, en er is bewijs voor.quote:US Supreme Court Justice Samuel Alito has rejected calls to remove himself from crucial election-year cases after a controversy over flags outside his homes.
Justice Alito, a conservative, said in a letter to Democratic senators that the flags in question had been flown by his wife.
An upside-down US flag and a pine tree, or 'Appeal to Heaven', flag were pictured outside his home in suburban Virginia and a holiday home in New Jersey.
Both were carried during the US Capitol riot of 6 January 2021, when supporters of Donald Trump stormed Congress.
Justice Alito said the matter did not affect his impartiality in cases involving Mr Trump and Capitol rioters.
“My wife is fond of flying flags,” he wrote in a letter to two senators who asked him to remove himself from key cases. “I am not.”
Justice Alito said the upside-down US flag, which is sometimes used to signify distress, was raised by his wife, Martha-Ann Alito, after a dispute with neighbours in January 2021 – shortly after the US Capitol riot.
“As I have stated publicly, I had nothing whatsoever to do with the flying of that flag,” Justice Alito wrote.
“I was not even aware of the upside-down flag until it was called to my attention. As soon as I saw it, I asked my wife to take it down, but for several days, she refused.”
Een jaar is niet lang en is ook kort voor de verkiezingen, aangezien Trump toen al duidelijk maakte mee te doen met de verkiezingen en de tegenpartij peentjes zweette. Dus sorry, wat je hier zegt is gewoon recht lullen wat duidelijk krom is, het wordt ook recht gepraat als het in NL, Rusland, Turkije, etc., gebeurd. Als puntje bij paaltje komt blijken "democratie" en "scheiding der machten" hier ook gewoon een farce te zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:48 schreef Delenlill het volgende:
[..]
De reden waarom deze rechtszaak zo vlak voor de verkiezingen gebeurde is omdat Trump en zijn verdediging een jaar lang bezig zijn geweest om de boel te vertragen en om de rechtszaak in zijn geheel te stoppen.
Zij zijn dus de hoofdreden waarom het zo dicht tegen de verkiezingen aan heeft plaatsgevonden.
Je suggereert dat dit een politieke rechtszaak is terwijl het om bewezen strafbare feiten gaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:44 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Een jaar is niet lang en is ook kort voor de verkiezingen, aangezien Trump toen al duidelijk maakte mee te doen met de verkiezingen en de tegenpartij peentjes zweette. Dus sorry, wat je hier zegt is gewoon recht lullen wat duidelijk krom is, het wordt ook recht gepraat als het in NL, Rusland, Turkije, etc., gebeurd. Als puntje bij paaltje komt blijken "democratie" en "scheiding der machten" hier ook gewoon een farce te zijn.
2018quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:44 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Een jaar is niet lang en is ook kort voor de verkiezingen, aangezien Trump toen al duidelijk maakte mee te doen met de verkiezingen en de tegenpartij peentjes zweette. Dus sorry, wat je hier zegt is gewoon recht lullen wat duidelijk krom is, het wordt ook recht gepraat als het in NL, Rusland, Turkije, etc., gebeurd. Als puntje bij paaltje komt blijken "democratie" en "scheiding der machten" hier ook gewoon een farce te zijn.
Zomaar een ideetje hoor. Een zeer rijke crimineel met een grote achterban op de socials heeft de afgelopen 3 jaar een campagne gevoerd om zijn rechtszaken verdacht te maken en jij bent erin getrapt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ja. Dat snap ik ja. Maargoed: Lekker boeiend. Laten we eerlijk zijn. Obama dropt 8 jaar lang bommen op Libische en Syrische burgers en dat is allemaal prima. Achteraf.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump is niet veroordeeld vanwege het betalen van dat zwijggeld. Verdiep je eerst even in deze zaak. Het is de manier waarop, het vervalsen van zakelijke transacties om de transactie “onzichtbaar” te maken.
En dat is strafbaar.
Het is een tong-topic. Die man is geobsedeerd door Wilders om een of andere reden. Misschien een stiekeme crush ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Wilders erbij gehaald wordt
Dion Graus is in die partij toch van de seksschandalen?
Het gaat toch niet over Obama hier? Het gaat over Trump.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik ja. Maargoed: Lekker boeiend. Laten we eerlijk zijn. Obama dropt 8 jaar lang bommen op Libische en Syrische burgers en dat is allemaal prima. Achteraf.
"een slordige manier"?quote:Trump probeert zijn pisavontuurtje te verdoezelen (op een slordige manier) en nu zijn we ineens over elkaar heen aan het struikelen om te doen alsof dit over de grens gaat?
Jeetje, mensen.
NOGMAALS:
Afgezien van dit alles... laat de VS eens naar wat jongere mensen kijken als nieuwe kandidaten ipv dit bejaardenspel.
Je strooit hiermee in verschillende topics, straks begin je bij de stichting van Amerika zoals Poetin in zijn interview met Tucker Carlson begon met de hele geschiedenis van Rusland. In landen die ik opnoemde komen ze met soortgelijke riedeltjes als rechtvaardiging voor vervolging van politieke opponenten om ze te belemmeren mee te doen met de verkiezingen. Bij Trump, Navalny, Imamoglu, Van Meijeren etc. zien we hetzelfde patroon. Eerst sprak jezelf van "dat Trump en zijn verdediging een jaar lang bezig zijn geweest om de boel te vertragen", nu spring je naar 2018. Trump kondigde op 15 november 2022 officieel zijn kandidatuur aan en zinspeelde daarop sinds zijn verlies in 2020. In 2019 werd deze zaak met Daniels gesloten. In 2021, nadat Biden gewonnen had, openden het kantoor van de procureur-generaal van de staat New York een strafrechtelijk onderzoek naar de zakelijke activiteiten van Trump. Het kantoor van de officier van justitie dagvaardde toen Trump (Organisatie) voor documenten met betrekking tot de betalingen en voor acht jaar belastingaangiften. En het gaat niet alleen om deze aanklacht, maar tal van andere die volgden nadat hij zich officieel kandidaat stelde voor het presidentschap. Ze proberen hem letterlijk leeg te plukken, te veroordelen en achter de tralies te krijgen, kort voor de verkiezingen. Politiek die de rechterlijke macht gebruikt/misbruikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:06 schreef Delenlill het volgende:
[..]
2018
- 21 augustus 2018: Michael Cohen bekende schuldig te zijn aan onder meer bank- en belastingfraude en het overtreden van wetgeving op het gebied van de financiering van verkiezingscampagnes, ook impliceert hij Trump hierin
- Manhattan District Attorney (DA) Cyrus Vance Jr. begint naar aanleiding van deze implicatie zijn onderzoek naar Trump
- Het onderzoek wordt gepauzeerd omdat de federale U.S. Attorney for the Southern District of New York een afzonderlijke onderzoek naar deze betalingen start.
- 12 december 2018: Cohen wordt veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf en een boete van $ 50.000.
2019
- Juli 2019: De federale U.S. Attorney for the Southern District of New York laat zijn onderzoek vallen.
- Augustus 2019: Cyrus Vance herstart het onderzoek, en de Trump organisatie wordt gedagvaard voor de documenten gerelateerd aan de betalingen. Ook wordt een belasting kantoor gedagvaard voor Trump organisatie zijn belastingaangiften/papieren.
- Trump zijn advocaten klagen hierop Cyrus Vance aan, en claimen dat Trump presidentiele immuniteit had ten tijde van deze betalingen.
- November 2019: De Second Circuit panel beslist dat hij geen immuniteit had, unaniem.
- December 2019: De zaak wordt voor de Supreme Court gebracht
2020
- 12 mei 2020: Deze zaak gaat van start in de Supreme Court
- 9 juli 2020: Er wordt uitspraak gedaan, de claim van Trump zijn advocaten dat Trump immuniteit geniete wordt afgewezen met 7-2 stemmen. (de twee rechters die tegen tegen stemden waren: Samuel Alito and Clarence Thomas)
- Meerdere andere moties en beroepen door Trump en zijn team, waardoor er een flinke vertraging is.
2021
- 22 februari 2021: Eindelijk de laatste beslissing, de dagvaarding staat en de Trump organisatie en het belastingkantoor moeten de documenten gaan leveren.
- 22 february 2021: Het belastingkantoor levert alle gedagvaarde documenten, dit gaat om miljoenen pagina's.
- Maart 2021: Cyrus Vance geeft aan zich niet voor een 4de termijn verkiesbaar te stellen.
- 2 november 2021: Er wordt een nieuwe district attorney gekozen die Vance gaat vervangen. Alvin Bragg wordt gekozen om zijn taken over te nemen.
2022
- De nieuwe DA moet zich bekend maken met de zaak, moet zich inlezen en moet flink studeren dus.
- Meer onderzoek vindt plaats, bewijs wordt vergaart, getuigen worden gezocht en verklaringen worden afgenomen, documenten worden opgevraagd. Miljoenen pagina's moeten gelezen worden om al het relevante er uit te halen.
- De zaak wordt opgezet
- Natuurlijk is een deel van dit alles ook in 2021 en 2023 gedaan.
2023
- January 2023: Alvin Bragg zet een "grand jury" op om het vergaarde bewijs aan te presenteren.
- Maart 2023: Alvin Bragg geeft aan dat het waarschijnlijk is dat zij Trump zullen aanklagen.
- 9 maart 2023: Trump wordt in de gelegenheid gesteld om voor de "grand jury" te getuigen
- 13 maart 2023: Trump zal niet getuigen.
- 30 maart 2023: De "grand jury" stemt er mee in om Trump officieel aan te klagen.
- 4 april 2023 is Trump daadwerkelijk aangeklaagd.
- 23 mei 2023: De rechter zet de datum van de rechtszaak op 25 maart 2024
- 8 augustus 2023: De rechter zet een deadline op deze datum voor het indienen van pre-trial motions vanuit beide partijen.
- Trump en zijn verdediging beginnen met hun "attack-and-delay" tactics. Ze doen er alles aan om de boel te traineren, met het doel om de rechtszaak pas achter in 2024 te laten beginnen.
- 29 september 2023: Trump en zijn verdediging is nog steeds bezig met alles te traineren. Zij willen dat de aanklachten ingetrokken worden, ook willen zij de aanklachten verduidelijkt hebben.
2024
- 15 februari 2024: De rechter beslist dat de aanklachten niet ingetrokken worden, wel geeft hij toe aan de motie om de aanklachten te verduidelijken.
- 15 maart, 2024: De rechtszaak wordt uitgesteld omdat de aanklager een hoop extra documenten aanlevert, en Trump zijn verdediging heeft tijd nodig om deze te bestuderen.
- 25 maart 2024: De datum van de rechtszaak wordt vast gezet op 15 april en wijst een motie van Trump zijn verdediging af voor nog meer uitstel.
- 15 april 2024: De rechtszaak begint eindelijk.
De zaak is lang voordat er sprake was van deelname van Trump aan de verkiezingen in 2024 al begonnen. Hier zijn zij bijna non stop mee bezig geweest zoals je hierboven kan lezen.
Trump en zijn verdediging zijn de reden waarom dit allemaal zo lang heeft moeten duren. Omdat zij het tot aan de Supreme Court aangevochten hebben. En daarna hebben zij tientallen moties en zo ingediend om te traineren, en om de hele zaak gestopt te krijgen. Zonder succes.
In die tijd heeft de aanklager een solide zaak opgebouwd, met belangrijke getuigen, specialisten en direct/ondersteunend bewijs.
Zo'n solide zaak dat de jury niks anders kon doen dan hem schuldig te verklaren op elk van de 34 aanklachten.
Wanneer hadden zij de rechtszaak volgens jou dan kunnen beginnen in de afgelopen 5 1/2 jaar? Waar zie jij een opening hiervoor?
Het detail dat je iedere keer over het hoofd lijkt / probeert te zien is...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:50 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Je strooit hiermee in verschillende topics, straks begin je bij de stichting van Amerika zoals Poetin in zijn interview met Tucker Carlson begon met de hele geschiedenis van Rusland. In landen die ik opnoemde komen ze met soortgelijke riedeltjes als rechtvaardiging voor vervolging van politieke opponenten om ze te belemmeren mee te doen met de verkiezingen. Bij Trump, Navalny, Imamoglu, Van Meijeren etc. zien we hetzelfde patroon. Eerst sprak jezelf van "dat Trump en zijn verdediging een jaar lang bezig zijn geweest om de boel te vertragen", nu spring je naar 2018. Trump kondigde op 15 november 2022 officieel zijn kandidatuur aan en zinspeelde daarop sinds zijn verlies in 2020. In 2019 werd deze zaak met Daniels gesloten. In 2021, nadat Biden gewonnen had, openden het kantoor van de procureur-generaal van de staat New York een strafrechtelijk onderzoek naar de zakelijke activiteiten van Trump. Het kantoor van de officier van justitie dagvaardde toen Trump (Organisatie) voor documenten met betrekking tot de betalingen en voor acht jaar belastingaangiften. En het gaat niet alleen om deze aanklacht, maar tal van andere die volgden nadat hij zich officieel kandidaat stelde voor het presidentschap. Ze proberen hem letterlijk leeg te plukken, te veroordelen en achter de tralies te krijgen, kort voor de verkiezingen. Politiek die de rechterlijke macht gebruikt/misbruikt.
Het is dus een corrupte bende, net als in Rusland, Turkije, etc. en dat zeg ik, constateer ik, als iemand die niks met Trump heeft. Je hebt mensen die zijn veroordeling/vervolging goed vinden, omdat ze hem haten en niet willen dat hij wint (uit emotie), daarmee kijken ze niet neutraal naar de zaak en ondermijnen ze eigenhandig de democratie en de scheiding der machten. Het is niet anders dan met mensen die Navalny, Imamoglu, Van Meijeren etc. haten en het best vinden dat ze kort voor de verkiezingen vervolgd werden.
Ondertussen wordt een veel belangrijkere zaak, waarin het vrij helder is dat Trump geheime documenten heeft verdonkeremaand door een voor hem gunstig gezinde rechter op alle manieren getraineerd. Dus als we dit proces 'politiek' noemen, dan is het traineren van een echte misdadige act ook politiek. Daarnaast heeft Trump uiteraard al honderden rechtzaken in het verleden moeten afkopen en is de enige reden dat hij nog niet in het gevang zit het feit dat hij met een gouden lepel in zijn mond is geboren en hierdoor een voorkeurspositie geniet en iedereen gewoon kapot kan procederen tot ze de handdoek in de ring gooien.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:02 schreef SpecialK het volgende:
Piers Morgan heeft gelijk.
Geen enkele andere (ex)president is voor zoiets lulligs door het modder gesleept in het rechtssysteem. En dat allemaal voor de vernederingsfactor zodat je kan zeggen dat je tegenstander een strafblad heeft.
Dat gezegd hebbende. Tijd dat deze 2 bejaarden het veld ruimen voor mensen met frisse nieuwe ideeen.
Gaat deze whataboutisme nou nooit vervelen? de tandjes.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:36 schreef junkiesietze het volgende:
Lijkt me dan ook gezond als ze zich op dat soort zaken richten ipv dit wat overduidelijk ge-ent is op de vernederingsfactor.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ondertussen wordt een veel belangrijkere zaak, waarin het vrij helder is dat Trump geheime documenten heeft verdonkeremaand door een voor hem gunstig gezinde rechter op alle manieren getraineerd. Dus als we dit proces 'politiek' noemen, dan is het traineren van een echte misdadige act ook politiek. Daarnaast heeft Trump uiteraard al honderden rechtzaken in het verleden moeten afkopen en is de enige reden dat hij nog niet in het gevang zit het feit dat hij met een gouden lepel in zijn mond is geboren en hierdoor een voorkeurspositie geniet en iedereen gewoon kapot kan procederen tot ze de handdoek in de ring gooien.
Het blijft bijzonder dat de GOP zo achter een veroordeeld misdadiger/verkrachter volstrekt immoreel subject aanloopt. Of eigenlijk ook niet. Dat is blijkbaar waar men in die kringen op geilt.
Die Nikki Haley deed het prima nadat ze was gestopt met campagne voeren. 20% van de stemmen krijgen als je al maanden daarvoor gezegd hebt de handdoek in de ring te gooien is helemaal niet slecht. Maar dat kunnen ze drie dagen na de bepaling van de straf beslissen. Helemaal als Trump de cel in moet. Aanklagen kan niet als hij het WItte Huis in moet, maar de cel in zou geen probleem moeten zijn, daar is volgens mij geen regel over. Dus dan neemt de VP het maar over.quote:
Verkiezingen beïnvloeden door verboden trucjes uit te halen is niet zo'n groot probleem?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook gezond als ze zich op dat soort zaken richten ipv dit wat overduidelijk ge-ent is op de vernederingsfactor.
Was dat de intentie of was het om zijn huwelijk te redden of zijn gezin dat clintonesque gezooi te besparen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Verkiezingen beïnvloeden door verboden trucjes uit te halen is niet zo'n groot probleem?
Een keuze op Trump is ook niet uit luxe, maar uit gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn een aantal aanklachten.
Zijn verdediging heeft slecht werk afgeleverd.
Een jury (!) heeft hem unaniem op 34 punten schuldig bevonden (iedere random volwassen Amerikaan zonder strafblad kan daarvoor opgeroepen en uitgekozen worden).
Vind het niet politiek, als je als politicus niet in deze situatie wil komen dan moet je je verre houden van dit soort activiteiten.
[..]
De keuze in de US is wel heel beroerd, 333 miljoen mensen in dat land en dit is het "beste" dat ze aan konden dragen.
Dat was de intentie. Blijkt gewoon uit alle verklaringen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Was dat de intentie of was het om zijn huwelijk te redden of zijn gezin dat clintonesque gezooi te besparen?
Ik zou hetzelfde hebben geprobeerd denk ik.
Het zijn maar 4 woordjes richting je boekhouder he:
"make it go away"
Maar het is maar goed dat we ons hier op focussen nu want er is niks belangrijkers blijkbaar.
Je levert hier precies 0 bewijs voor corruptie. Wat je wel doet is iedere vervolging verdachtmaken met als enig bewijs je onderbuik. Trump is een van de meest machtige mensen ter wereld. Hem immuniteit geven voor misdrijven is juist wat er zou gebeuren in landen als Rusland. En het argument VlAk Vor DuH veRkiesinguH is al helemaal kinderlijk. Ieder jaar zijn er wel verkiezingen, dus dan zou je nooit meer een foute politicus mogen vervolgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:50 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Je strooit hiermee in verschillende topics, straks begin je bij de stichting van Amerika zoals Poetin in zijn interview met Tucker Carlson begon met de hele geschiedenis van Rusland. In landen die ik opnoemde komen ze met soortgelijke riedeltjes als rechtvaardiging voor vervolging van politieke opponenten om ze te belemmeren mee te doen met de verkiezingen. Bij Trump, Navalny, Imamoglu, Van Meijeren etc. zien we hetzelfde patroon. Eerst sprak jezelf van "dat Trump en zijn verdediging een jaar lang bezig zijn geweest om de boel te vertragen", nu spring je naar 2018. Trump kondigde op 15 november 2022 officieel zijn kandidatuur aan en zinspeelde daarop sinds zijn verlies in 2020. In 2019 werd deze zaak met Daniels gesloten. In 2021, nadat Biden gewonnen had, openden het kantoor van de procureur-generaal van de staat New York een strafrechtelijk onderzoek naar de zakelijke activiteiten van Trump. Het kantoor van de officier van justitie dagvaardde toen Trump (Organisatie) voor documenten met betrekking tot de betalingen en voor acht jaar belastingaangiften. En het gaat niet alleen om deze aanklacht, maar tal van andere die volgden nadat hij zich officieel kandidaat stelde voor het presidentschap. Ze proberen hem letterlijk leeg te plukken, te veroordelen en achter de tralies te krijgen, kort voor de verkiezingen. Politiek die de rechterlijke macht gebruikt/misbruikt.
Het is dus een corrupte bende, net als in Rusland, Turkije, etc. en dat zeg ik, constateer ik, als iemand die niks met Trump heeft. Je hebt mensen die zijn veroordeling/vervolging goed vinden, omdat ze hem haten en niet willen dat hij wint (uit emotie), daarmee kijken ze niet neutraal naar de zaak en ondermijnen ze eigenhandig de democratie en de scheiding der machten. Het is niet anders dan met mensen die Navalny, Imamoglu, Van Meijeren etc. haten en het best vinden dat ze kort voor de verkiezingen vervolgd werden.
De beste man mag zo niet eens meer stemmen, maar kan wel het hoogste ambt bekleden. Wat een land.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:35 schreef Montagui het volgende:
Amerika blijft natuurlijk het land van de onbegrensde mogelijkheden.
Een soort 'American dream' waar zelfs veroordeelde misdadigers president kunnen worden.
God bless America!!
Ze belemmeren Trump niet om mee te doen met de verkiezingen. Daar is nooit sprake van geweest. Hij doet nog steeds mee toch? Zelfs als hij een gevangenisstraf krijgt die hij moet beginnen met uitzitten voordat de verkiezingen zijn mag hij mee blijven doen. Hij kan president worden vanuit de gevangenis zelfs.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:50 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
En ja, dankzij jou ben ik mij verder in deze zaak gaan verdiepen. En het blijkt dat de officier van justitie al begonnen is met zijn onderzoek in deze zaak in 2018. En Trump en zijn verdediging waren al bezig met het traineren van deze zaak sinds 2019. Ik ging alleen maar uit vanaf het punt dat de "grand jury" begon. En hierin heb ik geen enkel probleem om te erkennen dat ik het mis had. Wat mijn punt alleen maar sterker maakt. Dat hij er zelf verantwoordelijk voor is waarom de rechtszaak nu zo dicht voor de verkiezingen was. Deze had namelijk al onder Cyrus Vance hebben kunnen plaatsvinden.quote:Eerst sprak jezelf van "dat Trump en zijn verdediging een jaar lang bezig zijn geweest om de boel te vertragen", nu spring je naar 2018.
Cyrus Vance was begonnen met zijn onderzoek naar Trump en de zwijggeld betalingen, hij was de officier van justitie van de Manhattan district, de plek waar deze misdaden zich afgespeeld hebben (Hij gaat over wetten op staats niveau).quote:In 2019 werd deze zaak met Daniels gesloten.
En de onderzoek naar deze zaak was al in 2018 gestart. De stafbare feiten zelf vonden plaats voor de verkiezingen in 2016.quote:Trump kondigde op 15 november 2022 officieel zijn kandidatuur aan en zinspeelde daarop sinds zijn verlies in 2020
Als jij mijn overzicht had bekeken had je kunnen zien dat dit al in augustus 2019 was, toen heeft de officier van justitie de Trump organisatie en het belastingkantoor al gedagvaard voor deze documenten/belastingpapieren. Door Trump en zijn verdediging heeft het tot 22 februari 2021 geduurd, toen er geen beroepen, moties en andere opties meer over waren voor Trump om te traineren/het te stoppen. En de finale uitspraak was dat alle documenten geleverd moesten worden. Wat het belasting kantoor die dag nog deed. En ja, deze documenten zijn toen ook op federaal niveau aangevraagd. En niet om politieke redenen.quote:In 2021, nadat Biden gewonnen had, openden het kantoor van de procureur-generaal van de staat New York een strafrechtelijk onderzoek naar de zakelijke activiteiten van Trump. Het kantoor van de officier van justitie dagvaardde toen Trump (Organisatie) voor documenten met betrekking tot de betalingen en voor acht jaar belastingaangiften.
- geheime documenten zaak: Trump heeft gelogen dat hij geen geheime documenten meer in bezit had, de FBI heeft toen een onderzoek gestart omdat zij gegronde redenen hadden om aan te nemen dat dit niet waar was. En tadaaa, dozen vol geheime documenten die hij niet meer had mogen hebben, waarover hij had gelogen dat hij ze niet had. En later nog een keer na een inval van de FBI in Mar-a-Lago . Natuurlijk wordt hij hier voor vervolgd, het is een slam dunk, en de gemakkelijkste veroordeling op papier. Hij had (staats)geheimen in bezit die hij niet meer had mogen hebben, en waarvan hij had gezegd deze niet te hebben tenslotte. Dit gehele gebeuren was al in Mei 2021 gestart, en uiteindelijk is op 18 november 2022 een aanklager hiervoor aangesteld: Jack Smith, die ook de aanval op het Capitool moest onderzoekenquote:En het gaat niet alleen om deze aanklacht, maar tal van andere die volgden nadat hij zich officieel kandidaat stelde voor het presidentschap. Ze proberen hem letterlijk leeg te plukken, te veroordelen en achter de tralies te krijgen, kort voor de verkiezingen. Politiek die de rechterlijke macht gebruikt/misbruikt.
Jij bent niet neutraal in deze zaak. Jij ziet namelijk spoken die er niet zijn. En dan ga jij dit gehele gebeuren ook nog eens met autocratische landen/dictatorschappen vergelijken. Er komt bij mij geen emotie bij kijken. Ik kijk namelijk naar de feiten.quote:Je hebt mensen die zijn veroordeling/vervolging goed vinden, omdat ze hem haten en niet willen dat hij wint (uit emotie), daarmee kijken ze niet neutraal naar de zaak en ondermijnen ze eigenhandig de democratie en de scheiding der machten.
Ik kan niks hierover op het nieuws vinden. Behalve dat zij niet uitsluit om uit de partij te stappen door Trump. Dat zij gefrustreerd is door Trump zijn legale dramas. En dat de republikeinen de verkiezingen kunnen winnen met een kandidaat die geen baggage heeft.quote:
Ik zie vooral dat je de focus er vanaf probeert te krijgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Was dat de intentie of was het om zijn huwelijk te redden of zijn gezin dat clintonesque gezooi te besparen?
Ik zou hetzelfde hebben geprobeerd denk ik.
Het zijn maar 4 woordjes richting je boekhouder he:
"make it go away"
Maar het is maar goed dat we ons hier op focussen nu want er is niks belangrijkers blijkbaar.
Dat kan ook nog wel een staartje krijgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:11 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Ik kan niks hierover op het nieuws vinden. Behalve dat zij niet uitsluit om uit de partij te stappen door Trump. Dat zij gefrustreerd is door Trump zijn legale dramas. En dat de republikeinen de verkiezingen kunnen winnen met een kandidaat die geen baggage heeft.
En het plaatje door google gooien levert ook niet echt betrouwbare bronnen op. Maar ja het plaatje zelf ziet er natuurlijk ook niet echt betrouwbaar uit. Zal dus wel een parodie zijn.
Deze daarintegen:
[ x ]
Was ik al via andere bronnen tegengekomen.
Dat is ook wel een grappige van de Trumpisten:quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het was een maandje voor de verkiezingen, nogal naïef om te willen suggereren dat het daar niets mee te maken had.
Lol, dat is goed in elkaar gezet en erg grappig. Maar dit is meer omdat Trump er weer eens belachelijk uitziet.quote:
Wat suggereer je hiermee? Dat ik een persoonlijk (eventueel financieel) belang heb om op lelijke-mensen-forum-fok de negatieve aandacht weg te sturen van Trump?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat je de focus er vanaf probeert te krijgen.
Ik weet niet of er een belang achter zit (kan me er weinig bij voorstellen) maar je probeert dit misdrijf nogal te bagatelliseren.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat suggereer je hiermee? Dat ik een persoonlijk (eventueel financieel) belang heb om op lelijke-mensen-forum-fok de negatieve aandacht weg te sturen van Trump?
Dank je wel dat jij mij zo belangrijk vindt.
Niet?!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
We weten onderhand ook niet meer of Trump echt een crimineel is
bron: https://www.mijnwoordenbo(...)rd=crimineel&lang=NLquote:Crimineel
Crimineel logo #1010
1) Allemachtig 2) Boef 3) Criminologisch 4) Dader van strafbare feiten 5) Delinquent 6) Gemeen mens 7) Geweldig 8) Heler 9) In hinderlijke mate 10) Inbreker bijvoorbeeld 11) Misdadig 12) Misdadiger 13) Onderwereldfiguur 14) Ontzettend 15) Strafrechtelijk 16) Straffeloze 17) Veedief 18) Verdachte van misdaden
bron: https://nos.nl/video/2522(...)rliest-zwijggeldzaakquote:Oud-president Trump is op alle 34 punten schuldig bevonden door een jury in New York. Hij betaalde zwijggeld aan een pornoster, maar verborg dat door fraude te plegen met zijn boekhouding, zo was het oordeel. De strafmaat volgt later.
In het geval van Trump doel ik uiteraard op dat ze hem ‘belemmeren’ in de zin van dat ze het hem moeilijk maken in de verkiezingen door alle rechtszaken, veroordelingen en financiële straffen in de hoop dat ze hem demoraliseren en hij zich uit de verkiezingen terugtrekt of dat mensen niet meer op hem stemmen. In de landen die ik noemde hebben ze hun eigen manieren om politieke opponenten te belemmeren in de verkiezingen, dat ze zich daaruit terugtrekken of dat ze door rechtszaken/veroordelingen negatief belicht worden waardoor ze stemmen verliezen. Het doel is hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:53 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Ze belemmeren Trump niet om mee te doen met de verkiezingen. Daar is nooit sprake van geweest. Hij doet nog steeds mee toch? Zelfs als hij een gevangenisstraf krijgt die hij moet beginnen met uitzitten voordat de verkiezingen zijn mag hij mee blijven doen. Hij kan president worden vanuit de gevangenis zelfs.
Je was er dus niet goed over ingelicht. Zoals ik al zei de zaak werd in 2019 gesloten en werd handig heropend in 2021 nadat Biden won. Dat je denkt dat het je punt “sterker” maakt als je het “mis” hebt is weer een andere kronkel. Dit is niet de enige aanklacht tegen hem sinds hij zich officieel kandidaat stelde voor het presidentschap. De hele gang van zaken riekt naar corruptie waarbij de politieke macht de rechterlijke macht aanstuurt. Het is gewoon allemaal duidelijk in your face, tenzij iemand er niet neutraal maar met een bias naar kijkt.quote:[..]
En ja, dankzij jou ben ik mij verder in deze zaak gaan verdiepen. En het blijkt dat de officier van justitie al begonnen is met zijn onderzoek in deze zaak in 2018. En Trump en zijn verdediging waren al bezig met het traineren van deze zaak sinds 2019. Ik ging alleen maar uit vanaf het punt dat de "grand jury" begon. En hierin heb ik geen enkel probleem om te erkennen dat ik het mis had. Wat mijn punt alleen maar sterker maakt. Dat hij er zelf verantwoordelijk voor is waarom de rechtszaak nu zo dicht voor de verkiezingen was. Deze had namelijk al onder Cyrus Vance hebben kunnen plaatsvinden.
En ja, Trump heeft naar zijn goed recht all mogelijke moties en beroepen aangewend om deze zaak afgewezen te krijgen. Tot in het treure. Maar dan moet hij daarvan ook de consequenties nemen.
Je probeert jezelf eruit te lullen door onnodig hierover uit te weiden. Het is duidelijk dat de zaak in 2019 gesloten werd en handig in 2021 heropend werd nadat Biden won. En over “misdaden” gesproken: Elke Amerikaanse president is een Misdadiger waaraan het bloed van honderdduizenden onschuldige burgers kleeft, dan moet je niet aankomen met ‘zwijggeld’ aan een pornoactrice, dat is gewoon lachwekkend. Het kan best zijn dat hij haar betaald heeft, ik vind dat niet interessant, elke president heeft iets op zijn kerfstok, veel erger dan “zwijggeld”, het gaat om de timing om Trump te overladen met rechtszaken uit politieke motieven, niet alleen met deze zaak waar je je op blindstaart. Je moet kijken naar het grotere plaatje (waarvan ik weet dat je dat niet kan).quote:[..]
Cyrus Vance was begonnen met zijn onderzoek naar Trump en de zwijggeld betalingen, hij was de officier van justitie van de Manhattan district, de plek waar deze misdaden zich afgespeeld hebben (Hij gaat over wetten op staats niveau).
Toen de federale officier van justitie een zaak begon voor dezelfde feiten heeft Vance zijn onderzoek op pauze gezet, dus niet gestopt. (federaal gaat over federale wetten, dus die gelden in de gehele US). Voor een onbekende reden zag de federale officier van justitie er geen brood in om Trump te vervolgen, dus hij heeft de zaak laten vallen. Waarom hij dit gedaan heeft heb ik niet kunnen vinden.
Cyrus Vance heeft daarop zijn onderzoek weer opgestart (van de pauze gehaald dus). Beide onderzoeken gingen over twee verschillende jurisdicties, en ook verschillende wetgeving dus, waarin federaal hoger is (gehele US vs staat). De onderzoek van Cyrus was dus nooit gestopt. Alleen die op federaal niveau. Sterker nog het federale onderzoek heeft Vance een hoop bewijs opgeleverd, die hij gebruikt heeft om Trump te veroordelen (op staats niveau).
En het werd in 2019 gesloten en weer handig heropend in 2021 nadat Biden won. En nogmaals: Het gaat niet alleen om deze zaak, maar tal van andere zaken om Trump te demoraliseren zodat hij zich uit de verkiezingen terugtrekt of minder stemmen krijgt. Het is dezelfde vieze spel die in sommige dictatoriale landen gespeeld wordt waar geen scheiding der machten bestaat.quote:[..]
En de onderzoek naar deze zaak was al in 2018 gestart. De stafbare feiten zelf vonden plaats voor de verkiezingen in 2016.
Criminal conviction in Stormy Daniels hush money casequote:[..]
Als jij mijn overzicht had bekeken had je kunnen zien dat dit al in augustus 2019 was, toen heeft de officier van justitie de Trump organisatie en het belastingkantoor al gedagvaard voor deze documenten/belastingpapieren. Door Trump en zijn verdediging heeft het tot 22 februari 2021 geduurd, toen er geen beroepen, moties en andere opties meer over waren voor Trump om te traineren/het te stoppen. En de finale uitspraak was dat alle documenten geleverd moesten worden. Wat het belasting kantoor die dag nog deed. En ja, deze documenten zijn toen ook op federaal niveau aangevraagd. En niet om politieke redenen.
2019
- Augustus 2019: Cyrus Vance herstart het onderzoek, en de Trump organisatie wordt gedagvaard voor de documenten gerelateerd aan de betalingen. Ook wordt een belasting kantoor gedagvaard voor Trump organisatie zijn belastingaangiften/papieren.
- Trump zijn advocaten klagen hierop Cyrus Vance aan, en claimen dat Trump presidentiele immuniteit had ten tijde van deze betalingen.
- November 2019: De Second Circuit panel beslist dat hij geen immuniteit had, unaniem.
- December 2019: De zaak wordt voor de Supreme Court gebracht
2020
- 12 mei 2020: Deze zaak gaat van start in de Supreme Court
- 9 juli 2020: Er wordt uitspraak gedaan, de claim van Trump zijn advocaten dat Trump immuniteit geniete wordt afgewezen met 7-2 stemmen. (de twee rechters die tegen tegen stemden waren: Samuel Alito and Clarence Thomas)
- Meerdere andere moties en beroepen door Trump en zijn team, waardoor er een flinke vertraging is.
2021
- 22 februari 2021: Eindelijk de laatste beslissing, de dagvaarding staat en de Trump organisatie en het belastingkantoor moeten de documenten gaan leveren.
- 22 february 2021: Het belastingkantoor levert alle gedagvaarde documenten, dit gaat om miljoenen pagina's.
Wederom een onnodige lap tekst om het punt te ondersneeuwen. Er zijn talloze onderzoeken en aanklachten tegen Trump gestart, heel handig nadat hij zich kandidaat stelde met als doel om hem onder druk te zetten zodat hij zich uit de verkiezingen terugtrekt, door hemzelf of partijgenoten, of i.i.g. stemmen verliest. Geheime documenten zijn er overigens ook bij Biden in huis gevonden, die met allerlei excuses ermee wegkwam. Kijken we naar Navalny, Van Meijeren, Imamoglu, etc. dan kan iemand ook zeggen: “Ja natuurlijk en terecht dat ze vervolgd werden gezien dit en dat feitje. Dat het vlak voor de verkiezingen gebeurt is gewoon toeval en er was lang daarvoor al een onderzoek gestart.”quote:[..]
- geheime documenten zaak: Trump heeft gelogen dat hij geen geheime documenten meer in bezit had, de FBI heeft toen een onderzoek gestart omdat zij gegronde redenen hadden om aan te nemen dat dit niet waar was. En tadaaa, dozen vol geheime documenten die hij niet meer had mogen hebben, waarover hij had gelogen dat hij ze niet had. En later nog een keer na een inval van de FBI in Mar-a-Lago . Natuurlijk wordt hij hier voor vervolgd, het is een slam dunk, en de gemakkelijkste veroordeling op papier. Hij had (staats)geheimen in bezit die hij niet meer had mogen hebben, en waarvan hij had gezegd deze niet te hebben tenslotte. Dit gehele gebeuren was al in Mei 2021 gestart, en uiteindelijk is op 18 november 2022 een aanklager hiervoor aangesteld: Jack Smith, die ook de aanval op het Capitool moest onderzoeken
- Verkiezingsinmening/omverwerpen: Hij heeft de door Biden gewonnen verkiezingen proberen omver te werpen, al zeggend dat de verkiezingen van hem gestolen waren. Hij heeft dit op allerlei vooral illegale manieren proberen te doen. Natuurlijk wordt hij hier voor vervolgd. Er zijn 3 zaken bij betrokken, de zaak van jack Smith op federaal niveau x2 en die van Willis op staats nivea (Georgia)
- Januari 6 insurrectie zaak: Hij heeft bijgedragen aan een gewapende aanval op het Capitool. Onder andere om de verkiezingsuitslag tegen te houden. Hoeverre hij hier in verantwoordelijk is moet natuurlijk onderzocht worden, en hopelijk zal een rechter hier over beslissen.
En de kans is aanwezig dat er nog meer rechtszaken tegen Trump zullen komen. Er zijn namelijk verschillende onderzoeken bezig waarin hij ook verdachte is.
Gezien je posts in verschillende topics waarin je je als jurist voordoet en met lappen teksten strooit om de politieke vervolging van Trump vlak voor de verkiezingen te rechtvaardigen sta je er zelf totaal niet neutraal in. Je probeert punten die users maken alleen te ondersneeuwen met onnodige lange lappen teksten. Ik heb niks met Trump, sterker nog zijn uitspraken over bijv. immigranten en andere onderwerpen raken mij persoonlijk, toch zie ik dat er met twee maten gemeten wordt en dat het om een politieke vervolging gaat. Van mij mag hij de verkiezingen ‘eerlijk’ verliezen, maar niet op zo’n valse ondemocratische manier waarbij politiek de rechterlijke macht aanstuurt. Mensen als jij die dit rechtvaardigen vind je ook in Rusland, Turkije, Noord-Korea, etc.quote:[..]
Jij bent niet neutraal in deze zaak. Jij ziet namelijk spoken die er niet zijn. En dan ga jij dit gehele gebeuren ook nog eens met autocratische landen/dictatorschappen vergelijken. Er komt bij mij geen emotie bij kijken. Ik kijk namelijk naar de feiten.
- Hij is aangeklaagd voor meer dan 50 verschillende dingen, waarvan een boel nog lopend zijn.
- Hij is veroordeeld in 34 aanklachten, hij is dus schuldig, en hij is officieel een veroordeelde crimineel volgens de wet.
- Hij is aangeklaagd voor aanranding en smaad (Carroll zaak/civiel) en veroordeeld tot het betalen van 5 miljoen schade vergoeding.
Hij is aangeklaagd voor smaad (weer Carroll/civiel) Omdat hij zijn grote mond niet kan houden, en 5 miljoen blijkbaar niet genoeg is hiervoor, dus hij is veroordeeld in 83 miljoen aan schadevergoeding
- Hij is veroordeeld in een fraudezaak (civiel helaas) en moet hiervoor 463 miljoen euro schadevergoeding betalen.
- Een rechter heeft in haar uitspraak Trump schuldig bevonden aan de januari 6 rellen, als aanstichter, maar helaas ging de zaak daar niet om. De zaak is afgewezen (weren van stembiljet).
Politiek heeft hier niets mee te maken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:10 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Verder bevestig je mijn punt met je opsomming. Als je zo ver in de geschiedenis duikt om elke scheet van Trump te benoemen om deze politiek gemotiveerde vervolging te rechtvaardigen zo vlak voor de verkiezingen dan zit het je wel degelijk heel hoog (maar dat is je al eens eerder verteld).
Biden droeg die documenten uit zichzelf over toen hij er kennis van had dat zijn advocaten die documenten hadden aangetroffen.quote:Geheime documenten zijn er overigens ook bij Biden in huis gevonden, die met allerlei excuses ermee wegkwam.
Een grand jury van gewone burgers vond dat er genoeg was om Trump aan te klagen, en Trump is door een jury van gewone burgers schuldig verklaard. Wat is er dan mis mee om de man de cel in te smijten? Hoort de elite buiten de gevangenis te blijven? Of is je verkiesbaar stellen voldoende? En zou het dan ook moeten gelden voor anderen, of alleen voor die mensen die populair genoeg zijn?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:10 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
In het geval van Trump doel ik uiteraard op dat ze hem ‘belemmeren’ in de zin van dat ze het hem moeilijk maken in de verkiezingen door alle rechtszaken, veroordelingen en financiële straffen in de hoop dat ze hem demoraliseren en hij zich uit de verkiezingen terugtrekt of dat mensen niet meer op hem stemmen.
"Law and order! But not for me".quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een grand jury van gewone burgers vond dat er genoeg was om Trump aan te klagen, en Trump is door een jury van gewone burgers schuldig verklaard. Wat is er dan mis mee om de man de cel in te smijten? Hoort de elite buiten de gevangenis te blijven? Of is je verkiesbaar stellen voldoende? En zou het dan ook moeten gelden voor anderen, of alleen voor die mensen die populair genoeg zijn?
Ik heb het over “alle rechtszaken” die handig gestart zijn zo vlak voor de verkiezingen, duidelijk politiek gemotiveerd. Over Navalny, Imamoglu, Van Meijeren etc. kan je ook zeggen: “De openbare aanklager heeft ze gedagvaard, wat is er mis mee als ze dan door de rechter schuldig worden bevonden en in de cel gesmeten worden, hoort de elite buiten de gevangenis te blijven? Dat het kort voor de verkiezingen gebeurt komt door allerlei omstandigheden.”quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een grand jury van gewone burgers vond dat er genoeg was om Trump aan te klagen, en Trump is door een jury van gewone burgers schuldig verklaard. Wat is er dan mis mee om de man de cel in te smijten? Hoort de elite buiten de gevangenis te blijven? Of is je verkiesbaar stellen voldoende? En zou het dan ook moeten gelden voor anderen, of alleen voor die mensen die populair genoeg zijn?
Leuke afleidingsmanoeuvre maar het gaat er uiteindelijk om of het voor de wet strafbaar is wat Trump heeft gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:58 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ik heb het over “alle rechtszaken” die handig gestart zijn zo vlak voor de verkiezingen, duidelijk politiek gemotiveerd. Over Navalny, Imamoglu, Van Meijeren etc. kan je ook zeggen: “De openbare aanklager heeft ze gedagvaard, wat is er mis mee als ze dan door de rechter schuldig worden bevonden en in de cel gesmeten worden, hoort de elite buiten de gevangenis te blijven? Dat het kort voor de verkiezingen gebeurt komt door allerlei omstandigheden.”
Die zaken tegen Trump zijn niet gestart vlak voor de verkiezingen. Ze zijn al jaren bezig, maar ze zijn door Trump zo vertraagd dat er nu pas een beetje schot in komt. Maar vertragen deed hij zelf.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:58 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ik heb het over “alle rechtszaken” die handig gestart zijn zo vlak voor de verkiezingen, duidelijk politiek gemotiveerd. Over Navalny, Imamoglu, Van Meijeren etc. kan je ook zeggen: “De openbare aanklager heeft ze gedagvaard, wat is er mis mee als ze dan door de rechter schuldig worden bevonden en in de cel gesmeten worden, hoort de elite buiten de gevangenis te blijven? Dat het kort voor de verkiezingen gebeurt komt door allerlei omstandigheden.”
Ron Jeremy, OJ Simpson en Bill Cosby gingen toch ook nat ? Populairder vind je niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heb ik al op geantwoord in mijn reacties aan Delenlill. Niet allemaal nee. Trump wordt tegengewerkt sinds zijn presidentschap in 2017, en nog meer sinds hij zinspeelde op het presidentschap nadat Biden won in 2020 en zich opnieuw verkiesbaar stelde in 2022. Het is allemaal politiek gemotiveerd, dat is duidelijk zichtbaar nu hij overladen wordt met aanklachten kort voor de aankomende verkiezingen. Dat is allemaal politiek gestuurd. Men praat het goed en probeert er rechtvaardiging voor te vinden zoals men ook kan doen bij Navalny, Imamoglu, Van Meijeren, enz. Men holt hiermee de democratie en de rechtsstaat uit. Deze misstanden zullen door dictatoriale landen gebruikt worden tegen de VS wanneer ze die landen de les proberen te lezen, en terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die zaken tegen Trump zijn niet gestart vlak voor de verkiezingen. Ze zijn al jaren bezig, maar ze zijn door Trump zo vertraagd dat er nu pas een beetje schot in komt. Maar vertragen deed hij zelf.
Trump is "overladen met aanklachten" omdat hij de wet aan z'n laars lapt. Hij heeft een eerlijk proces gehad en zal een eerlijk proces krijgen in de komende zaken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:24 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Heb ik al op geantwoord in mijn reacties aan Delenlill. Niet allemaal nee. Trump wordt tegengewerkt sinds zijn presidentschap in 2017, en nog meer sinds hij zinspeelde op het presidentschap nadat Biden won in 2020 en zich opnieuw verkiesbaar stelde in 2022. Het is allemaal politiek gemotiveerd, dat is duidelijk zichtbaar nu hij overladen wordt met aanklachten kort voor de aankomende verkiezingen. Dat is allemaal politiek gestuurd. Men praat het goed en probeert er rechtvaardiging voor te vinden zoals men ook kan doen bij Navalny, Imamoglu, Van Meijeren, enz. Men holt hiermee de democratie en de rechtsstaat uit. Deze misstanden zullen door dictatoriale landen gebruikt worden tegen de VS wanneer ze die landen de les proberen te lezen, en terecht.
Trump is een waterval van corruptie.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:11 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Ik kan niks hierover op het nieuws vinden. Behalve dat zij niet uitsluit om uit de partij te stappen door Trump. Dat zij gefrustreerd is door Trump zijn legale dramas. En dat de republikeinen de verkiezingen kunnen winnen met een kandidaat die geen baggage heeft.
En het plaatje door google gooien levert ook niet echt betrouwbare bronnen op. Maar ja het plaatje zelf ziet er natuurlijk ook niet echt betrouwbaar uit. Zal dus wel een parodie zijn.
Deze daarintegen:
[ x ]
Was ik al via andere bronnen tegengekomen.
Daarom heeft hij nog nooit een aanklacht tegen zich gehad totdat hij President werd. Idiot.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump is een waterval van corruptie.
Trump is geen slachtoffer. Het is een dader.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom heeft hij nog nooit een aanklacht tegen zich gehad totdat hij President werd. Idiot.
[ x ]
Als Trump niks gedaan had, had zijn verdediging ook niks hoeven doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn een aantal aanklachten.
Zijn verdediging heeft slecht werk afgeleverd.
Iedere random volwassen Amerikaan, inclusief Trump zelf, weet dat het rechtssysteem zo werkt. En de meeste random volwassen Amerikanen handelen daarnaar. Trump hoort bij de uitzonderingen, en hij wordt nu geconfronteerd met de gevolgen.quote:Een jury (!) heeft hem unaniem op 34 punten schuldig bevonden (iedere random volwassen Amerikaan zonder strafblad kan daarvoor opgeroepen en uitgekozen worden).
Precies.quote:Vind het niet politiek, als je als politicus niet in deze situatie wil komen dan moet je je verre houden van dit soort activiteiten.
Trump ZELF is nog wel het beste bewijs van hoe slecht het Amerikaanse verkiezingssysteem werkt.quote:De keuze in de US is wel heel beroerd, 333 miljoen mensen in dat land en dit is het "beste" dat ze aan konden dragen.
Biden zou maar verliezen tegen een convicted felon.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump is geen slachtoffer. Het is een dader.
Ik kan de verkiezingen of de keuze van het volk niet voorspellen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden zou maar verliezen tegen een convicted felon.
Wat zou dat lachen zijn.
Trump wordt voornamelijk gesteund door mensen die, net als hijzelf, de wet aan de laars wensen te lappen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:32 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
+5
Maak Trump meer populairder! Praat meer over hem! Tracht nog meer aanklachten in te dienen.
Trump wil dictator worden, heeft hij gezegd. Dus dit voordeel bestaat niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is overigens 1 lichtpuntje als Trump wint en dat is dat het de laatste keer is dat hij president is.
Dat lichtpuntje zie ik bij Biden ook dus misschien moeten ze het "gedeeld presidentschap" aanvaarden.
Hij mag het proberen, het zal niet heel goed voor hem aflopen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Trump wil dictator worden, heeft hij gezegd. Dus dit voordeel bestaat niet.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Trump wil dictator worden, heeft hij gezegd. Dus dit voordeel bestaat niet.
voor diefstal kan je ook vier jaar krijgen, meestal krijg je een taakstrafjequote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als een jury je unaniem op 34 punten schuldig acht voor een misdrijf waar je zelfs een forse celstraf voor zou kunnen krijgen, dan laat dat weinig aan de verbeelding over. Dat hij "Donald Trump" heet maakt hem niet ineens onaantastbaar.
Trump toont ook geen enkele vorm van spijt en berouw (integendeel, hij zoekt constant de aanval) en dat zal meewegen in de strafmaat.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Trump wil dictator worden"
Heeft hij niet 4 jaar lang juist niet de dicator uitgehangen?
Wie is nu de echte dictator. Biden ja.
Ik denk ook dat het averechts gaat werken voor de democratenquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:32 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
+5
Maak Trump meer populairder! Praat meer over hem! Tracht nog meer aanklachten in te dienen.
U bedoelt onzin voor in BNW.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:24 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sorry, waar zijn precies je argumenten, in deze reply? Ik zie alleen maar mening.
Clarence Thomas denkt daar anders over, gelukkig zit jij niet in de Supreme Court.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:26 schreef -XOR- het volgende:
Beetje flauw natuurlijk wel. Bijvoorbeeld Jaques Chirac, toch een erudiet man, is sec gezien voor gelijkaardige misdrijven veroordeeld.
Trumps rol bij de 6/1 rellen vind ik eerder grond om hem niet serieus te nemen.
Hij heeft het volle recht om het te proberen. Hoe het af zal lopen kan ik niet voorspellen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij mag het proberen, het zal niet heel goed voor hem aflopen.
Wil je nu zeggen dat Biden stiekem in de jury zat?quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft hij niet 4 jaar lang juist niet de dictator uitgehangen?
Zou mij niets verbazen idd, die gast weet merendeel van de tijd niet eens waar hij is. Zo dement.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Biden stiekem in de jury zat?
Typische Trump reactie: geen verantwoordelijkheid voor eigen daden accepteren en constant wijzen naar anderen.
Thomas is dan ook zo corrupt als een bananenrepubliek.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Clarence Thomas denkt daar anders over, gelukkig zit jij niet in de Supreme Court.
Gevoelens zijn geen feiten.
Gevoelens zijn geen feiten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen idd, die gast weet merendeel van de tijd niet eens waar hij is. Zo dement.
En ook de NY court is zo corrupt als een bananenrepubliek.
Oef ga je nu mijn eigen quote gebruiken tegen mij, ik weet dat je mijn status ambieert. En iedereen weet dat the left can't meme.quote:
Racist, een zwarte man associëren met een bananenrepubliek.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Thomas is dan ook zo corrupt als een bananenrepubliek.
Er zit een verschil tussen een strafblad en een strafblad natuurlijk. Genoeg Kamerleden met een (fors) strafblad, velen bij de PVV, sowieso wat volk van GL en in het verleden nog een potentiële premierskandidaat (die zelf vond van niet, opmerkelijke gekkigheid).quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:02 schreef SpecialK het volgende:
De veroordeling van Trump is overigens heel normaal en gerechtelijk verlopen. Trump heeft bestaande wetten overtreden en hij is vervolgens aangeklaagd en veroordeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het doel is helemaal niet om Trump te belemmeren of te demoraliseren. Trump is een veroordeelde crimineel die nog veel meer op zijn kerfstok heeft. Waarvoor hij nu de consequenties draagt. Al die rechtszaken tegen hem zijn het gevolg van zijn eigen handelen. Dit is geen politieke heksenjacht zoals hij het graag wil noemen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:10 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
In het geval van Trump doel ik uiteraard op dat ze hem ‘belemmeren’ in de zin van dat ze het hem moeilijk maken in de verkiezingen door alle rechtszaken, veroordelingen en financiële straffen in de hoop dat ze hem demoraliseren en hij zich uit de verkiezingen terugtrekt of dat mensen niet meer op hem stemmen. In de landen die ik noemde hebben ze hun eigen manieren om politieke opponenten te belemmeren in de verkiezingen, dat ze zich daaruit terugtrekken of dat ze door rechtszaken/veroordelingen negatief belicht worden waardoor ze stemmen verliezen. Het doel is hetzelfde.
Ik heb daar een andere mogelijke reden voor, één die meer voor de hand liggend is in mijn optiek. Wie was er in 2019 ook nog maar weer president? Juist ja. Donald Trump. En raad eens wie onderzoeken op federaal niveau kan stoppen als hij dat wilt? De president.quote:Je was er dus niet goed over ingelicht. Zoals ik al zei de zaak werd in 2019 gesloten en werd handig heropend in 2021 nadat Biden won. Dat je denkt dat het je punt “sterker” maakt als je het “mis” hebt is weer een andere kronkel. Dit is niet de enige aanklacht tegen hem sinds hij zich officieel kandidaat stelde voor het presidentschap. De hele gang van zaken riekt naar corruptie waarbij de politieke macht de rechterlijke macht aanstuurt. Het is gewoon allemaal duidelijk in your face, tenzij iemand er niet neutraal maar met een bias naar kijkt.
Helaas heb je het ook daar mis. Die presidenten hebben inderdaad bloed aan hun handen kleven, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, dat heeft namelijk elke president, maar ze zijn daar nooit voor veroordeeld. Dus het zijn officieel geen misdadigers.quote:Je probeert jezelf eruit te lullen door onnodig hierover uit te weiden. Het is duidelijk dat de zaak in 2019 gesloten werd en handig in 2021 heropend werd nadat Biden won. En over “misdaden” gesproken: Elke Amerikaanse president is een Misdadiger waaraan het bloed van honderdduizenden onschuldige burgers kleeft, dan moet je niet aankomen met ‘zwijggeld’ aan een pornoactrice, dat is gewoon lachwekkend. Het kan best zijn dat hij haar betaald heeft, ik vind dat niet interessant, elke president heeft iets op zijn kerfstok, veel erger dan “zwijggeld”, het gaat om de timing om Trump te overladen met rechtszaken uit politieke motieven, niet alleen met deze zaak waar je je op blindstaart. Je moet kijken naar het grotere plaatje (waarvan ik weet dat je dat niet kan).
Jij haalt nu twee zaken, 3 technisch gezien, door elkaar. In 2019 was de federale zwijggeld zaak inderdaad gesloten. Maar de zaak die in 2021 geopend werd is de criminele fraude zaak aan het adres van de Trump organisatie, en zijn CFO Weisselberg (Die de Trump organisatie/Weisselberg verloren hebben). En dan is er ook nog de civiele rechtszaak in de New York fraude zaak aan het adres van Trump en zijn zonen zelf. Die zij alle 3 ook verloren hebben.quote:En het werd in 2019 gesloten en weer handig heropend in 2021 nadat Biden won. En nogmaals: Het gaat niet alleen om deze zaak, maar tal van andere zaken om Trump te demoraliseren zodat hij zich uit de verkiezingen terugtrekt of minder stemmen krijgt. Het is dezelfde vieze spel die in sommige dictatoriale landen gespeeld wordt waar geen scheiding der machten bestaat.
[..]
Criminal conviction in Stormy Daniels hush money case
Federal prosecutors closed the investigation in 2019, but in 2021, the New York State Attorney General's Office and Manhattan District Attorney's Office opened a criminal investigations into Trump's business activities. The Manhattan DA's Office subpoenaed the Trump Organization and AMI for records related to the payments and Trump and the Trump Organization for eight years of tax returns.
- New York fraude zaak (civiel en crimineel): Het onderzoek was al gestart in 2019, toen Trump nog president was.quote:Wederom een onnodige lap tekst om het punt te ondersneeuwen. Er zijn talloze onderzoeken en aanklachten tegen Trump gestart, heel handig nadat hij zich kandidaat stelde met als doel om hem onder druk te zetten zodat hij zich uit de verkiezingen terugtrekt, door hemzelf of partijgenoten, of i.i.g. stemmen verliest.
Nadat deze documenten gevonden waren werd gelijk NARA gecontacteerd en zijn de documenten de volgende dag gelijk opgehaald. Biden heeft toen zijn medewerking verstrekt aan een onderzoek van de DOJ, en heeft hun ook nog eens toestemming gegeven voor een huiszoeking.quote:Geheime documenten zijn er overigens ook bij Biden in huis gevonden, die met allerlei excuses ermee wegkwam.
Ik doe mij helemaal niet voor als jurist. Ik geef antwoorden, en weerleg uitspraken doormiddel van onderzoek en het leveren van bewijs en bronnen. Dat dit uit in "lappen teksten strooien" dat is geen wonder. Het is nu eenmaal in de meeste gevallen ingewikkeld. En ja ik geef ook wel eens mijn eigen mening, maar dat staat los van de feiten die ik lever.quote:Gezien je posts in verschillende topics waarin je je als jurist voordoet en met lappen teksten strooit om de politieke vervolging van Trump vlak voor de verkiezingen te rechtvaardigen sta je er zelf totaal niet neutraal in. Je probeert punten die users maken alleen te ondersneeuwen met onnodige lange lappen teksten.
Nee, ik duik in de geschiedenis in om mensen hun ongelijk te laten zien. Ik kom met bronnen en bewijzen, en ja ik steek daar tijd in. Er is geen politiek gemotiveerde vervolging, niet vanuit Biden zijn kant in elk geval. En ook niet vanuit mijn kant.quote:Verder bevestig je mijn punt met je opsomming. Als je zo ver in de geschiedenis duikt om elke scheet van Trump te benoemen om deze politiek gemotiveerde vervolging te rechtvaardigen zo vlak voor de verkiezingen dan zit het je wel degelijk heel hoog (maar dat is je al eens eerder verteld).
https://en.wikipedia.org/(...)airs_of_Donald_Trumpquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom heeft hij nog nooit een aanklacht tegen zich gehad totdat hij President werd. Idiot.
[ x ]
Iedereen, zelfs alle linkse cucks hielden van Trump.
Hij mag misschien nooit officieel aangeklaagd zijn in een criminele rechtszaak. (voor zover ik heb kunnen vinden) Hij heeft ondertussen wel zijn eigen parkeerplek bij de rechtszaal.quote:From the 1970s until he was elected president in 2016, Donald Trump and his businesses were involved in over 4,000 legal cases in United States federal and state courts, including battles with casino patrons, million-dollar real estate lawsuits, personal defamation lawsuits, and over 100 business tax disputes.[1] He has also been accused of sexual harassment and sexual assault,[2][3] with one accusation resulting in his being held civilly liable.[4]
In de VS telt vrijwel alleen maar gevoelens, vooral bij de GOP. Daarom is het zo lastig een gezamenlijke realiteit te creeren met ze. Net als bij jou. Feiten zijn niet aan jou besteed. Trump is net terecht volgens de feiten op 34 punten veroordeeld. Biden heeft daar nada niets noppes mee te maken gehad. Maar toch doe je dat voorkomen. Alsof het niet terecht is. Alsof Biden er wel iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Clarence Thomas denkt daar anders over, gelukkig zit jij niet in de Supreme Court.
Gevoelens zijn geen feiten.
Je bent ondertussen al iets van 50 en dan post je dit soort kleuterplaatjes.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je spreekt jezelf tegen in deze post.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Blijf het knap vinden dat ze Trump om zoiets onbenulligs hebben weten te veroordelen.. maar er tot nu toe geen EEN van de Epstein lijst mensen zijn veroordeeld.
Hoezo "onbenullig"? Vijf kilometer te hard rijden is "onbenullig".quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Blijf het knap vinden dat ze Trump om zoiets onbenulligs hebben weten te veroordelen..
Wat heeft dat er mee te maken? Overigens staat Trump ook op die lijst en die is wel veroordeeld. Weliswaar voor wat anders.quote:maar er tot nu toe geen EEN van de Epstein lijst mensen zijn veroordeeld.
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat Trump ooit meer naar de democratische kant neigde.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Iedereen, zelfs alle linkse cucks hielden van Trump.
Die krijgen nog een staartje inderdaad. Al ben ik bang dat voor alles uit de kast is Trump al jaren aan een natuurlijke dood is gestorven. Hij loopt nu een beetje verkapt de rechter en dochter te bedreigen. Figuurlijk dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het afkopen van minimaal 9 getuigen in Trump z'n rechtszaken (zoals hier eerder al in een post voorbij kwam) kan overigens ook nog een staartje voor hem krijgen.
Dat is deels gedaan met promoties, loonsverhogingen, opties en bedragen in cash.
Gast ik ben in de jaren 90 geboren, ik ben een jonge god op dit fora. Denk dat merendeel van FOK in bejaardenhuis zit voordat ik 50 aantik. Of 6 feet under.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent ondertussen al iets van 50 en dan post je dit soort kleuterplaatjes.
En dat allemaal om iemand te steunen die president is geworden met als verkiezingsslogun: Lock her up!
Her was in dit geval een politieke tegenstander voor als je het alweer vergeten was.
Dit plaatje is pijnlijk voor iedereen met een functionerend brein.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast ik ben in de jaren 90 geboren, ik ben een jonge god op dit fora. Denk dat merendeel van FOK in bejaardenhuis zit voordat ik 50 aantik. Of 6 feet under.
Hardop moeten lachen om je stukje projectie. Het plaatje is gewoon pijnlijk voor de Biden aanhang. Daarom maar weer een persoonlijke aanval.
Ik heb geen afgunst, het is gewoon een hele slechte president.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
Trump is de nieuwe Navalny.
Linkse mensen zullen hem vast willen doodschieten, omdat hij mean tweetjes verstuurt en andere mening heeft. Daarom zijn linkse mensen zo gek op de ISIS/pro-palestina gekkies. Die houden ook niet van andere mening.
[ afbeelding ]
Stel wanhopige losers zijn het allemaal, iedereen die afgunst heeft tegen Trumpgod zit 100% in een diep gewortelde depressie. Het is afgunst op zijn charisma, zijn geld, zijn knappe pornosterretjes en vrouw.
Kijk nu ook naar ElonGod, die is ook succesvol. Dus moet worden gecanceld en gehaat.
Oh moet je nu een geschoolde arts zijn om je mening te mogen uiten op dit forum? wat ga je doen? mijn post reporten? weer zo'n eentje die niet tegen meningen kan en mean posts. Ga huilen dan als je niet emotioneel stabiel genoeg bent om op dit forum te incasseren. Je kan je PCtje ook uitzetten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik heb geen afgunst, het is gewoon een hele slechte president.
Misschien kun je verder kappen mensen te beschuldigen aan een depressie te lijden, want je bent duidelijk geen geschoolde arts.
Lieverd, wat je allemaal zegt ben jezelf 😘😘quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh moet je nu een geschoolde arts zijn om je mening te mogen uiten op dit forum? wat ga je doen? mijn post reporten? weer zo'n eentje die niet tegen meningen kan en mean posts. Ga huilen dan als je niet emotioneel stabiel genoeg bent om op dit forum te incasseren. Je kan je PCtje ook uitzetten.
Je politieke voorkeur een god noemenquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
Stel wanhopige losers zijn het allemaal, iedereen die afgunst heeft tegen Trumpgod zit 100% in een diep gewortelde depressie.
De TDS is strong in this one.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
Trump is de nieuwe Navalny.
Linkse mensen zullen hem vast willen doodschieten, omdat hij mean tweetjes verstuurt en andere mening heeft. Daarom zijn linkse mensen zo gek op de ISIS/pro-palestina gekkies. Die houden ook niet van andere mening.
[ afbeelding ]
Stel wanhopige losers zijn het allemaal, iedereen die afgunst heeft tegen Trumpgod zit 100% in een diep gewortelde depressie. Het is afgunst op zijn charisma, zijn geld, zijn knappe pornosterretjes en vrouw.
Kijk nu ook naar ElonGod, die is ook succesvol. Dus moet worden gecanceld en gehaat.
Als je leven zo KUT is dat je moet haten op succesvolle mensen kan je beter eens afvragen of het wel goed met je gaat.
Hoezo onbenullig? Cohen kreeg voor vergelijkbare misdaden 36 maanden. Een jaar cel en de rest als huisarrest. Waarom zou Trump er mee weg mogen komen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Blijf het knap vinden dat ze Trump om zoiets onbenulligs hebben weten te veroordelen.. maar er tot nu toe geen EEN van de Epstein lijst mensen zijn veroordeeld.
Dit gaat ook over dingen die hij flikte voordat hij president werd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:28 schreef Discombobulate het volgende:
Dat gedoe met Trump gaat ook echt helemaal nergens over. Was een prima president.
Hoe is het weer in de dimensie waar jij leeft?quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:28 schreef Discombobulate het volgende:
Dat gedoe met Trump gaat ook echt helemaal nergens over. Was een prima president.
Slechste meme in eeuwen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Biden says he won’t pardon son if he’s convicted at trial
President Joe Biden said in an interview Thursday he would not pardon his son, Hunter Biden, if he’s found guilty of criminal federal gun charges.
When asked by interviewer David Muir of ABC if he would rule out pardoning Hunter Biden, the president said, “Yes.”
He also affirmed he would accept the outcome of the trial, currently underway in Delaware.
quote:The White House had said previously that Biden would not pardon his son.
“I’ve been very clear; the president is not going to pardon his son,” press secretary Karine Jean-Pierre said in December.
Zo hoort een president zich te gedragen. Hij is er voor zijn zoon, maar hij zal hem geen speciale behandeling geven. Hij heeft respect voor de wet en de rechterlijke macht. Zijn zoon heeft iets fout gedaan en moet hiervoor de consequenties dragen.quote:Biden has previously voiced support for his son and said he was proud of his recovery from addiction.
“I am the President, but I am also a Dad. Jill and I love our son, and we are so proud of the man he is today,” the president said in a statement Monday as the trial was getting underway.
“Hunter’s resilience in the face of adversity and the strength he has brought to his recovery are inspiring to us. A lot of families have loved ones who have overcome addiction and know what we mean,” he went on. “As the President, I don’t and won’t comment on pending federal cases, but as a Dad, I have boundless love for my son, confidence in him, and respect for his strength. Our family has been through a lot together, and Jill and I are going to continue to be there for Hunter and our family with our love and support.”
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 07:32 schreef Delenlill het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-pardon-hunter-biden
[..]
[..]
[..]
Zo hoort een president zich te gedragen. Hij is er voor zijn zoon, maar hij zal hem geen speciale behandeling geven. Hij heeft respect voor de wet en de rechterlijke macht. Zijn zoon heeft iets fout gedaan en moet hiervoor de consequenties dragen.
Te oud zijn is ook mijn enigste puntje van kritiek op zijn Presidentschap, hij doet het verder prima.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 07:32 schreef Delenlill het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-pardon-hunter-biden
[..]
[..]
[..]
Zo hoort een president zich te gedragen. Hij is er voor zijn zoon, maar hij zal hem geen speciale behandeling geven. Hij heeft respect voor de wet en de rechterlijke macht. Zijn zoon heeft iets fout gedaan en moet hiervoor de consequenties dragen.
Erg belangrijk wat deze 'DC_Draino' voor rare complotpsychoses heeft ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Dictatuur voor dummys.
Gaat deze weer verwijderd worden?
Het probleem met zijn persoonlijkheid is dat hij zijn eigen leugens geloofd en ze als waarheid gaat zien. En ook dat hij zichzelf als slachtoffer ziet terwijl volgens hem de hele wereld tegen hem is. Terwijl op de andere hand hij de middelpunt van deze wereld is en de wereld om hem heen draait.quote:
Ik ben niet dag en nacht 100 topics over Trump aan het vullen, kijk naar AMV en POL. Mensen hebben serieus TDS. Tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
Ik mis ineens wat word salad van EpicTDS.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Dictatuur voor dummys.
Gaat deze weer verwijderd worden? Als jullie mijn post verwijderen remove hem dan en zet je mod naampje er bij ipv anoniem posts te verwijderen zonder uitleg waarom. Dictatuur van Biden reikt zelfs hier tot aan FOK forum.
Voor klachten over moderatie kun je beter gaan huilen in NWS-FB. Daar is het immers voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben niet dag en nacht 100 topics over Trump aan het vullen, kijk naar AMV en POL. Mensen hebben serieus TDS. Tot diep in de nacht.
Elk topic gaat het over Trump, dit forum kan beter het anti-Trump forum genoemd worden.
En dan beetje projecteren over mijn godTrump getroll. En pijn dat het jullie doet. Ik geniet, jullie zijn gefrustreerd. Bewijst wel dat mijn posts worden weggehaald omdat ze gevoelens kwetsen.
Een eigen mening is heel wat anders dan een screenshot van een tweet van iemand met psychoses delen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jullie zijn zo intelligent dat jullie daar via mij moeten achter komen, misschien moet het in het MSM nieuws komen? want dan geloven jullie het toch pas? Een eigen mening of blik creëren op iets kunnen jullie niet.
Robots/NPC's.
Het gaat al goed fout bij regel 1 maar bij regel 3 ontspoort het helemaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Dictatuur voor dummys.
Gaat deze weer verwijderd worden? Als jullie mijn post verwijderen remove hem dan en zet je mod naampje er bij ipv anoniem posts te verwijderen zonder uitleg waarom. Dictatuur van Biden reikt zelfs hier tot aan FOK forum.
Kun je het regel voor regel eens uitleggen wat het met een dictatuur van doen heeft?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Dictatuur voor dummys.
Heb je het desbetreffende artikel zelf ook gelezen? Of ga je weer op een twitter bericht af die je uit het verband rukt?quote:
Ze kwamen vanuit een andere demonstratie (waar er 250 aanwezig waren). Trump zou in de buurt een fundraiser houden, waarvan die tech gast de organisator was.quote:More than 100 Donald Trump supporters squeezed onto a Pacific Heights street corner Thursday night as the former president arrived in the ritzy San Francisco neighborhood for a campaign fundraiser just two blocks away.
The rally at Divisadero Street and Pacific Avenue brought out familiar faces from a large demonstration earlier in the day at Marina Green plus a small group of counter-protesters. A Trump supporter and counter-protester got into a brief confrontation around 8 p.m., but only words were exchanged.
Een eigen mening hebben hoeft niet te betekenen dat deze uniek is. Je kan deze mening prima met andere mensen delen. Net zoals jouw mening over Trump niet in de buurt van uniek zijn komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jullie zijn zo intelligent dat jullie daar via mij moeten achter komen, misschien moet het in het MSM nieuws komen? want dan geloven jullie het toch pas? Een eigen mening of blik creëren op iets kunnen jullie niet.
Robots/NPC's.
Jij denkt te weten waarom ik gek ben op godTrump. Verder heb jij totaal geen idee wat mijn beweegredenen zijn om hem te supporten. Net zoals ik Elon support.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:08 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Een eigen mening hebben hoeft niet te betekenen dat deze uniek is. Je kan deze mening prima met andere mensen delen. Net zoals jouw mening over Trump niet in de buurt van uniek zijn komt.
Ik kan er wel een slag naar slaan. Het begint met m en het eindigt op oron.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij denkt te weten waarom ik gek ben op godTrump. Verder heb jij totaal geen idee wat mijn beweegredenen zijn om hem te supporten. Net zoals ik Elon support.
Dat is niet slim. Als dit gedrag wordt toegestaan gaat elke crimineel het proberen. Ik denk dat de rechter korte metten met hem maakt. Die zal het zeker meenemen bij het bepalen van de strafmaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 02:17 schreef Delenlill het volgende:
Ondertussen gaat Trump lekker verder met het overtreden van zijn gag order. Niet zo handig terwijl de rechter nog aan het nadenken is over je straf. Terwijl hij al voor 10 eerdere overtredingen bestraft is, met de melding dat een volgende keer gevangenis straf zou kunnen opleveren.
En ook is hij weer bezig met smaad richting Carroll.
Eerst 5 miljoen, daarna 83 miljoen. Blijkbaar is dat nog steeds niet genoeg om Trump zijn grote mond te laten houden. Een volgende rechtszaak is hier niet uitgesloten.
De meeste mensen leren van hun fouten. Maar ja, Trump valt niet onder de meeste mensen blijkt wel.
Ook is Steven Bannon nu veroordeeld tot gevangenis straf.
Oef, de linkse kliek gaat zelfs over tot homo-haat. Verbaast mij niets met die pro-Palestina gekkies hier. Ga je ook homo's van daken afgooien?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gek op Trump omdat je een homofiel bent met voorkeur voor vadsige ouwe kerels. Lekker blubberen in lillend vlees.
Of niet?
Dat gebeurt er met misdadige clubjes op basis van bewezen feiten. Itt echte dictaturen waar het fake-rechtszaken zijn met fake-evidence. Deze lijst is bij uitstek een teken dat het recht uiteindelijk toch lijkt te zegevieren in vrije westerse samenlevingen. Gelukkig maar. Al begrijp ik goed dat jij dat graag anders zou zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Dictatuur voor dummys.
Godsamme vent wat ben jij tering vervelendquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:52 schreef epicbeardman het volgende:
Holy shit, is de homo haat reactie van Ulx nu verwijderd?
Goed dat ik hem nog onder de copy paste heb;
[..]
Oef, de linkse kliek gaat zelfs over tot homo-haat. Verbaast mij niets met die pro-Palestina gekkies hier. Ga je ook homo's van daken afgooien?
Manmanman wat zitten jullie toch allemaal vol met onvrede, agressie en intolerantie. Is jullie leven echt zo depressief? gaat het zo slecht in jullie leventjes?
Echt het hele linkse anti-Trump kliekje valt zo hard door de mand. Altijd maar persoonlijke aanvallen.
Ja dus? jij abused je mod rechten om je linkse cuck vriendjes een handje boven het hoofd te houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Godsamme vent wat ben jij tering vervelend
Ik doe aan de lijn, dus ik heb een woke organische geitenkaas salade gepakt.quote:
Oh help help help mijn vrijheid van meningsuiting wordt onderdrukt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:52 schreef epicbeardman het volgende:
Holy shit, is de homo haat reactie van Ulx nu verwijderd?
Goed dat ik hem nog onder de copy paste heb;
[..]
Oef, de linkse kliek gaat zelfs over tot homo-haat. Verbaast mij niets met die pro-Palestina gekkies hier. Ga je ook homo's van daken afgooien?
Manmanman wat zitten jullie toch allemaal vol met onvrede, agressie en intolerantie. Is jullie leven echt zo depressief? gaat het zo slecht in jullie leventjes?
Echt het hele linkse anti-Trump kliekje valt zo hard door de mand. Altijd maar persoonlijke aanvallen.
Tuurlijk weten we dat wel. Trump is een echte crimineel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
Net zo gevaarlijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:47 schreef tong80 het volgende:
Buiten dat is Trump net zo gevaarlijk als Wilders.
Wel consequent. Allebei megalomane, narcistische autisten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij denkt te weten waarom ik gek ben op godTrump. Verder heb jij totaal geen idee wat mijn beweegredenen zijn om hem te supporten. Net zoals ik Elon support.
Ja, maar dat jij niet helemaal spoort heb je al meerdere malen bewezen op dit forum.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:20 schreef Za het volgende:
[..]
Mooi interview, rustig, prettig, betrouwbaar.
Ik kijk zo uit naar zijn herverkiezing![]()
Vooral vanwege de schuimbekkende mensen die dit zal veroorzakenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:20 schreef Za het volgende:
[..]
Dan kun je natuurlijk ook op een winst van Biden hopen. Zeker 6 januari 2021 vergeten?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:02 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Vooral vanwege de schuimbekkende mensen die dit zal veroorzaken
Heb je gelijk in, maar op micro niveau kan die blonde Greet ook destructief zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk weten we dat wel. Trump is een echte crimineel.
[..]
Net zo gevaarlijk?![]()
Als Trump president wordt, heeft hij het grootste nucleaire arsenaal onder zijn rechterduim. Geert komt uit Limburg.
Waar is het te zien ?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:02 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Vooral vanwege de schuimbekkende mensen die dit zal veroorzaken
Het is jammer dat de Republikeinen geen andere kandidaat naar voren hebben kunnen schuiven, maar op basis van beleid is Trump natuurlijk een duidelijk betere keus dan Biden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:20 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom zou een weldenkend mens dat doen? Veel Amerikanen hebben grote zorgen over inflatie, de economie, veiligheid en de enorme toestroom van migranten. Om nog maar te zwijgen over alle oorlogen die er in de wereld gaande zijn. Biden heeft aangetoond deze problemen niet te kunnen oplossen, zijn partij maakt alles alleen maar erger.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan kun je natuurlijk ook op een winst van Biden hopen. Zeker 6 januari 2021 vergeten?
Wanbeleid bedoel je denk ik, want behalve belastingverlaging voor de rijken, verder heeft hij ondanks een politieke meerderheid geen beleid er doorheen gekregen ....quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is jammer dat de Republikeinen geen andere kandidaat naar voren hebben kunnen schuiven, maar op basis van beleid is Trump natuurlijk een duidelijk betere keus dan Biden.
[..]
Hmm.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:10 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wanbeleid bedoel je denk ik, want behalve belastingverlaging voor de rijken, verder heeft hij ondanks een politieke meerderheid geen beleid er doorheen gekregen ....
Ah, een bericht van Trump over de uitstekende resultaten van Trump zelf.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Trump Administration Accomplishments
Omdat de Democraten beter beleid hebben, over de linie minder moreel corrupt zijn en Biden een veel beter bestuurder is dan Trump - het is niet voor niets dat zoveel oud ministers onder Trump hem een idioot vinden. Om nog maar te zwijgen dat Trump een coup probeerde te plegen met frauduleuze kiesmannen, wat zelfs als hij een betere kandidaat was geweest op de genoemde punten, het een non-starter zou moeten maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou een weldenkend mens dat doen?
Ze mogen zorgen hebben natuurlijk, maar het is wat gek om dat op het bordje te gooien van Biden.quote:Veel Amerikanen hebben grote zorgen over inflatie, de economie, veiligheid en de enorme toestroom van migranten. Om nog maar te zwijgen over alle oorlogen die er in de wereld gaande zijn. Biden heeft aangetoond deze problemen niet te kunnen oplossen, zijn partij maakt alles alleen maar erger.
Dat is wel wat het Witte Huis ons wil laten geloven en velen dus ook geloven. De realiteit is dat ze erg diep in een recessie zitten, dat het Witte Huis de betekenis van recessie heeft aangepast om deze reden te verbloemen zegt genoeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Omdat de Democraten beter beleid hebben, over de linie minder moreel corrupt zijn en Biden een veel beter bestuurder is dan Trump - het is niet voor niets dat zoveel oud ministers onder Trump hem een idioot vinden. Om nog maar te zwijgen dat Trump een coup probeerde te plegen met frauduleuze kiesmannen, wat zelfs als hij een betere kandidaat was geweest op de genoemde punten, het een non-starter zou moeten maken.
[..]
Ze mogen zorgen hebben natuurlijk, maar het is wat gek om dat op het bordje te gooien van Biden.
• Inflatie: Je stemt hier VVD terwijl onze inflatie nog hoger was dan daar in de VS. Make it make sense. Niet dat de Amerikaanse president of onze MP daar veel aan kunnen doen uiteraard, maar dat standpunt heb je kennelijk niet.
• Economie draait erg goed, zeker in verhouding tot hier. Goede GDP groei, lonen stijgen harder dan inflatie, lage werkeloosheid nadat Trump het achterliet met meer dan 6% werkeloosheid. Niet dat ik denk dat de president hier een groot aandeel aan heeft, maar dat is kennelijk jouw standpunt.
• Veiligheid kun je toevertrouwen aan de Democratische partij, die niet alleen van repressie zijn, maar ook van preventie.
• Voor wat betreft migratie hadden ze een deal uitonderhandeld die een groot deel van de problemen zou aanpakken, maar Trump vond dat hij geen campagne meer kon voeren hierop en dus torperdeerde hij deze deal met wat gelobby. Zo'n bestuurder moet je natuurlijk willen.
• Voor wat betreft het buitenlandbeleid onder Trump maakte hij de wereld minder veilig door het openlijke geflirt met dictators, eenzijdige "onderhandelde" vredesdeals, waar Biden en wij de zure vruchten van plukken. Ik zou niet weten wat je Biden hier verwijt, wat moet er veranderen in het Amerikaanse beleid?
Wat recente ontwikkelingen hebben dit ook niet beter gemaakt...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:55 schreef ems. het volgende:
Waarom zijn het ook altijd dezelfde soort types die zo opkijken tegen Trump? Ze zijn altijd zo op zoek naar dingen om slachtoffer over te spelen en geloven blind alles wat ze toegespeeld krijgen in hun echokamers.
Ook qua uiterlijk zijn ze herkenbaar. Je kan ze vaak door je beeldscherm heen ruiken.
Alle serieuze mensen zijn het er over eens dat de VS een 3e wereldland is. Dit is wat je krijgt met neo liberaal beleid, denk ik. Kleine overheid die amper in wil grijpen en een individualistische samenleving waarbij ikke-ikke-ikke het devies is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is wel wat het Witte Huis ons wil laten geloven en velen dus ook geloven. De realiteit is dat ze erg diep in een recessie zitten, dat het Witte Huis de betekenis van recessie heeft aangepast om deze reden te verbloemen zegt genoeg.
[ afbeelding ]
https://fred.stlouisfed.org/series/MORTGAGE30US
Kijk alleen al naar de hypotheekrentes die maar blijven stijgen onder Biden(ook bij ons merkbaar in NL), de inflatie is ook zeker nog niet tot een halt geroepen.
Veel steden zijn vrijwel alle winkels straten dood, alles maar ook alles wordt gejat in California wegens de wetten dat je onder een bepaald bedrag mag stelen (links beleid, ook in Amsterdam mag je jatten en krijg je geen strafblad maar een boete)
Als je echt daadwerkelijk documentaires kijkt over de steden, de leegstand van alle grote kantoorpanden sinds corona. De automarkt die op zijn gat ligt en mensen die verplicht hen auto moeten afstaan met verlies.
Er is meer crime dan ooit eerder, ja en dan komen er vast weer linkjes van MSM bronnen die het tegendeel bewijzen. Maar als je echt zoekt dan vindt je wel de realiteit. Dankzij defund the police kunnen ze het gewoon niet meer aan, aangiftes worden niet meer behandeld adequaat zoals in NL.
Het lijkt er zelfs op dat onder Biden er een hardere economische crash gaat plaatsvinden dan in 2008. Alleen MSM zal je vertellen dat alles ok is. Als je dat wil geloven prima, maar heel slim komt het niet over.
Iemand moet higher dan Hunter zijn om te geloven dat Biden het goed doet in Amerika.
Ook dat ze claimen dat werkloosheid gezakt is klopt niet zoals ze het projecteren.
Inside The Most Ridiculous Jobs Report In Years
Liegen dat kunnen de democraten als de beste.
Het gaat zo onmogelijk goed onder Bidenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:19 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Alle serieuze mensen zijn het er over eens dat de VS een 3e wereldland is. Dit is wat je krijgt met neo liberaal beleid, denk ik. Kleine overheid die amper in wil grijpen en een individualistische samenleving waarbij ikke-ikke-ikke het devies is.
Men is er van links tot rechts trouwens over eens dat de VS het boven verwachting goed doet als het gaat om de economie onder Biden.
Maar als je gelooft dat alles een deepfake is van de msm en de deepstate en the big guy enz enz ja, dan geloof je dat natuurlijk niet. Ik vermoed dat jij lekker in je bubbel blijft en het avontuur op de voet zal blijven volgen. Morgen ongetwijfeld weer een nieuwe spannende aflevering in uw favoriete internetmedia.
De reden dat GDP omhoog gaat is dat iedereen zich in de schulden aan het werken is onder Biden dankzij Bidenflation.quote:@FahQ760
2 weeks ago
I'm 44 and have never experienced anything like this. Laid off 10 months ago from $97k a year job. Since then all I can find is working part time for 3 different companies. I'm a single fathera 6 year old son. Aside from inflation. My previous car insurance provider stopped doing business in CA. I was paying about $80 for full coverage. Cheapest I could find back in Feb was $400 a month with a mandatory 30% of a 6 month premium as a down payment. The stress to keep it together is through the roof.
@zerohero8756
3 weeks ago
Pre pandemic, 60k was enough. Currently, 130k is bare minimum living.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit niet in een bubbel, de mensen die Witte Huis propaganda geloven zitten in een bubbel.
Ze zeggen dat ze 1.5 miljoen jobs created hebben, maar dat zijn allemaal part time jobs, en er zijn meer dan 1.5 miljoen fulltime jobs verdwenen. Maar dat vertellen ze je niet. Ze zijn meester in spelen met statistieken.
[ Bericht 9% gewijzigd door epicbeardman op 08-06-2024 23:16:47 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
Okay. Dan mag de VS gaan kiezen tussen een veroordeelde en een man die op onzichtbare stoelen gaat zitten. Succes!
Ik vroeg me al af waar je het over had, maar je bent zo te zien door iemand voor gek gehouden met een fake video ...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
Okay. Dan mag de VS gaan kiezen tussen een veroordeelde en een man die op onzichtbare stoelen gaat zitten. Succes!
Wat een walgelijk media tijdperk is het eigenlijkquote:Op zondag 9 juni 2024 00:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je het over had, maar je bent zo te zien door iemand voor gek gehouden met een fake video
Kun je dit concreet maken?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:30 schreef Albertooo het volgende:
JA dat land is inderdaad naar de klote (door het neoliberalisme van met name de republikeinen is mijn analyse). Ik beschouw het als een derde wereldland. Al decennia.
Neemt niet weg dat Biden het beter heeft gedaan, doet en zal doen dan Trump.
Trump is psychisch en moreel ongeschikt. Dat is waar het om gaat.
Ja, blijkbaar. Er is wat mij betreft meer dan genoeg aan te merken op Trump en ik adoreer de man geenszins, maar ik vind het ronduit lachwekkend dat het geen reet uitmaakt wat hij doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan iemand als Biden.quote:
Het punt is dat hij niets deed. Dan kun je wel gaan stellen dat niets doen soms beter is dan iets doen als je het niet zeker weet, maar als dat bij elke te nemen beslissing zo gaat....quote:Op zondag 9 juni 2024 01:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Er is wat mij betreft meer dan genoeg aan te merken op Trump en ik adoreer de man geenszins, maar ik vind het ronduit lachwekkend dat het geen reet uitmaakt wat hij doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan iemand als Biden.
Zelfs als de feiten dat tegenspreken, wordt er nog een verklaring gefabriceerd waardoor het uiteindelijk Trumps schuld is dat verschillende zaken onder Biden slechter gaan. En andersom, gaan bepaalde zaken onder Trump beter dan in de periode daarvoor onder democratisch bewind, dan is het de verdienste van de voorgaande president. Gek genoeg geldt dat niet wanneer het onder een democratische president beter gaat. Dan is het wel de verdienste van de man zelf.
Economie gaat beterquote:
Die denkwijze kun je prima omdraaien natuurlijk. Dat het ronduit lachwekkend is dat het geen reet uit maakt wat Biden doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan Trump.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Er is wat mij betreft meer dan genoeg aan te merken op Trump en ik adoreer de man geenszins, maar ik vind het ronduit lachwekkend dat het geen reet uitmaakt wat hij doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan iemand als Biden.
Zelfs als de feiten dat tegenspreken, wordt er nog een verklaring gefabriceerd waardoor het uiteindelijk Trumps schuld is dat verschillende zaken onder Biden slechter gaan. En andersom, gaan bepaalde zaken onder Trump beter dan in de periode daarvoor onder democratisch bewind, dan is het de verdienste van de voorgaande president. Gek genoeg geldt dat niet wanneer het onder een democratische president beter gaat. Dan is het wel de verdienste van de man zelf.
Tuurlijk, de aanrander, pathologische leugenaar en veroordeelde crimineel voor 34 strafbare feiten, die overal complotten tegen hem ziet, die denkt dat iedereen tegen hem is en hem tegenwerkt in alles wat hij wil doen, die denkt dat hij boven de wet staat en dat de wereld om hem heen draait is de psychisch gezonde man.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:58 schreef ludovico het volgende:
Het is niet echt Trump die wint, maar meer Biden die verliest.
En terecht dat die verliest overigens, man is psychisch gewoon niet daar, triest gedoe.
Altijd maar weer vergelijken, alsof Biden minder afgetakeld psychisch zwak is omdat Trump de grootste idioot op aarde is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:36 schreef Delenlill het volgende:
Tuurlijk, de aanrander, pathologische leugenaar en veroordeelde crimineel voor 34 strafbare feiten, die overal complotten tegen hem ziet, die denkt dat iedereen tegen hem is en hem tegenwerkt in alles wat hij wil doen, die denkt dat hij boven de wet staat en dat de wereld om hem heen draait is de psychisch gezonde man.
Blijkt maar weer hoe belangrijk het is dat een samenleving gebouwd wordt op ethische mensen die de grondwetten op de juiste manier interpreteren.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:36 schreef Delenlill het volgende:
Nu is hij diegene met een federale aanklacht aan de broek. (en nog veel meer) Dus is hij volgens zijn eigen logica ongeschikt om president te worden. "lock him up"
Maar ja dit soort argumenten werken alleen naar zijn tegenstanders toe volgens hem en zijn cult. Want Trump kan niks mis doen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Altijd maar weer vergelijken, alsof Biden minder afgetakeld psychisch zwak is omdat Trump de grootste idioot op aarde is.
Die twee zijn niet causaal verbonden aan elkaar, snap je?
Jij had het over de psychische gesteldheid van Biden, ik over die van Biden in vergelijking met Trump.quote:Het is niet echt Trump die wint, maar meer Biden die verliest.
En terecht dat die verliest overigens, man is psychisch gewoon niet daar, triest gedoe.
Stijgende inflatie, hogere kosten voor levensonderhoud, stijgende rente. Economie gaat beter?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:15 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Economie gaat beter
Medicijn mafia wordt aangepakt
Infrastructuur
Dit kan je niet alleen op cnn terug vinden
Trump heeft 4 jaar lang staan golfen tijdens een pandemie
Tja, als je "punt" is dat "hij niets deed", dan wordt het wel een vrij lastige discussie. Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het punt is dat hij niets deed. Dan kun je wel gaan stellen dat niets doen soms beter is dan iets doen als je het niet zeker weet, maar als dat bij elke te nemen beslissing zo gaat....
Dat ben ik met je eens, dat je die denkwijze ook prima kunt omdraaien. Het is inderdaad geenszins zeker dat het onder een nieuwe termijn van Trump beter gaat en Biden het altijd slechter zal doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:17 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Die denkwijze kun je prima omdraaien natuurlijk. Dat het ronduit lachwekkend is dat het geen reet uit maakt wat Biden doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan Trump.
En dan de argumenten van sommigen hier dat wij niet naar de MSM moeten luisteren, omdat die de waarheid niet zouden spreken. Terwijl de bronnen die zij gebruiken 90 procent van de tijd de grootste onzin uit kramen. Maar ja die gasten kunnen niks verkeerd doen volgens deze mensen.
Geen actie ondernemen tijdens de coronacrisis en die daardoor uit de hand laten lopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, als je "punt" is dat "hij niets deed", dan wordt het wel een vrij lastige discussie. Waar baseer je dit op?
LOCK HIM UP.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:21 schreef L_auteur het volgende:
Over veroordeelde misdadigers gesproken:
[ x ]
Een eerlijk process waarin de jury van zijn gelijken hem schuldig heeft bevonden. Net zoals Trump een eerlijk process heeft gehad en schuldig is bevonden door de jury van zijn gelijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:21 schreef L_auteur het volgende:
Over veroordeelde misdadigers gesproken:
[ x ]
quote:In statement after his son's conviction, Biden says "I am the President, but I am also a Dad"
In his first statement since his son Hunter Biden's conviction on federal gun charges, President Joe Biden on Tuesday sought to reiterate his role of a father seeking to support his son through his struggles.
In the brief statement, the president underscored his pride in his son for overcoming his battle with addiction.
"As I said last week, I am the President, but I am also a Dad. Jill and I love our son, and we are so proud of the man he is today. So many families who have had loved ones battle addiction understand the feeling of pride seeing someone you love come out the other side and be so strong and resilient in recovery," Biden said.
He added, "As I also said last week, I will accept the outcome of this case and will continue to respect the judicial process as Hunter considers an appeal. Jill and I will always be there for Hunter and the rest of our family with our love and support. Nothing will ever change that."
Biden has previously affirmed he will not pardon his son.
quote:Judge said sentencing is usually set for 120 days after verdict
From CNN's Marshall Cohen and Holmes Lybrand in the courthouse
Before dismissing the parties, the judge told them sentencing is usually set for 120 days following a verdict, which would mean sentencing is in mid-October before Election Day.
Prosecutors declined to comment following the verdict.
Kloptquote:Op maandag 10 juni 2024 23:58 schreef ludovico het volgende:
Het is niet echt Trump die wint, maar meer Biden die verliest.
Niemand wist in het begin goed om te gaan met de pandemie. Het was compleet nieuw en onbekend en, zoals de naam al aangeeft, op een globale schaal. De VS heeft het niet veel anders gedaan dan andere landen. Hoe je dat dan als "uit de hand laten lopen" door Trump probeert te verkopen, vind ik wel bijzonder.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen actie ondernemen tijdens de coronacrisis en die daardoor uit de hand laten lopen.
Als je iets tegenhoudt, doe je dus wel iets. Daarnaast: Obama weigerde juist om wapens te leveren aan Oekraïne, Trumps regering heeft dat wel gedaan. En de tegengehouden wapens zijn daarna alsnog geleverd. Er was ook nog geen Russische invasie destijds.quote:Wapens voor Oekraïne tegenhouden
Ja, er wordt bij stemmingen ook wel eens iets tegengehouden. Betekent niet dat je niks doet, maar dat het wordt geblokkeerd.quote:Het infrastructuurplanfiasco. (Maar misschien komt dat over twee weken,)
Obamacare vervangen door iets veel beters. Gebeurde ook niet.
En daarnaast pas om een uur of elf naar de Oval Office komen, geen briefings en dossiers lezen, vooral TV kijken, drie keer per week naar de golfbaan, noem maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |