abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213820894

Dictatuur voor dummys.

Gaat deze weer verwijderd worden? Als jullie mijn post verwijderen remove hem dan en zet je mod naampje er bij ipv anoniem posts te verwijderen zonder uitleg waarom. Dictatuur van Biden reikt zelfs hier tot aan FOK forum.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213820929
Good company. A convicted felon with a snake oil doctor. Very good company.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_213820931
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Dictatuur voor dummys.

Gaat deze weer verwijderd worden?
Erg belangrijk wat deze 'DC_Draino' voor rare complotpsychoses heeft ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213820934
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:26 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

GodTrump bij Dr Phil!
Het probleem met zijn persoonlijkheid is dat hij zijn eigen leugens geloofd en ze als waarheid gaat zien. En ook dat hij zichzelf als slachtoffer ziet terwijl volgens hem de hele wereld tegen hem is. Terwijl op de andere hand hij de middelpunt van deze wereld is en de wereld om hem heen draait.

Net zoals MAGA, volgens hem is dat "Make America Great Again" Waar het inderdaad een afkorting van is. Maar hij is de MAGA beweging, die draait namelijk om hem, niet om het beter worden van Amerika. Hij is de cultleider, en de leden en aanhangers zijn zijn volgers.

Ik zal het volledige interview later vandaag bekijken. Want het is zeker een interessant interview.

[ Bericht 0% gewijzigd door Delenlill op 07-06-2024 10:47:28 ]
pi_213820983
twitter
pi_213821007
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
Ik mis ineens wat word salad van EpicTDS.
Ik ben niet dag en nacht 100 topics over Trump aan het vullen, kijk naar AMV en POL. Mensen hebben serieus TDS. Tot diep in de nacht.

Elk topic gaat het over Trump, dit forum kan beter het anti-Trump forum genoemd worden.

En dan beetje projecteren over mijn godTrump getroll. En pijn dat het jullie doet. Ik geniet, jullie zijn gefrustreerd. Bewijst wel dat mijn posts worden weggehaald omdat ze gevoelens kwetsen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213821062
Epicbeardman geeft toe dat 'ie een troll is.

News at eleven.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_213821085
quote:
[ afbeelding ]

Dictatuur voor dummys.

Gaat deze weer verwijderd worden? Als jullie mijn post verwijderen remove hem dan en zet je mod naampje er bij ipv anoniem posts te verwijderen zonder uitleg waarom. Dictatuur van Biden reikt zelfs hier tot aan FOK forum.
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik ben niet dag en nacht 100 topics over Trump aan het vullen, kijk naar AMV en POL. Mensen hebben serieus TDS. Tot diep in de nacht.

Elk topic gaat het over Trump, dit forum kan beter het anti-Trump forum genoemd worden.

En dan beetje projecteren over mijn godTrump getroll. En pijn dat het jullie doet. Ik geniet, jullie zijn gefrustreerd. Bewijst wel dat mijn posts worden weggehaald omdat ze gevoelens kwetsen.
Voor klachten over moderatie kun je beter gaan huilen in NWS-FB. Daar is het immers voor.
pi_213821118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je bedoelt de nsb fw?
Of BFN-SW
pi_213821137
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jullie zijn zo intelligent dat jullie daar via mij moeten achter komen, misschien moet het in het MSM nieuws komen? want dan geloven jullie het toch pas? Een eigen mening of blik creëren op iets kunnen jullie niet.
Robots/NPC's.
Een eigen mening is heel wat anders dan een screenshot van een tweet van iemand met psychoses delen.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 11:02:02 #161
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_213821181
quote:
[ afbeelding ]

Dictatuur voor dummys.

Het gaat al goed fout bij regel 1 maar bij regel 3 ontspoort het helemaal.

Mensen doen strafbare zaken en worden daar voor veroordeeld. Maar blijkbaar is dat de creatie van een dictatuur.

Waarbij degene die dat beweert zelf een coupe probeerde te plegen en de democratie omver te werpen

quote:
[ afbeelding ]

Dictatuur voor dummys.

Kun je het regel voor regel eens uitleggen wat het met een dictatuur van doen heeft?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_213821214
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Heb je het desbetreffende artikel zelf ook gelezen? Of ga je weer op een twitter bericht af die je uit het verband rukt?

quote:
More than 100 Donald Trump supporters squeezed onto a Pacific Heights street corner Thursday night as the former president arrived in the ritzy San Francisco neighborhood for a campaign fundraiser just two blocks away.

The rally at Divisadero Street and Pacific Avenue brought out familiar faces from a large demonstration earlier in the day at Marina Green plus a small group of counter-protesters. A Trump supporter and counter-protester got into a brief confrontation around 8 p.m., but only words were exchanged.
Ze kwamen vanuit een andere demonstratie (waar er 250 aanwezig waren). Trump zou in de buurt een fundraiser houden, waarvan die tech gast de organisator was.

Maar eerlijk is eerlijk. 100 demonstranten waren er meer dan in zijn gehele zwijggeld rechtszaak aanwezig waren buiten de rechtszaal. En dan heb ik het dus over de gehele 7 weken ofzo.

Er waren haast nog meer republikeinse politici/MAGA politici daar om voor hem te protesteren. En om als zijn spreekpop te dienen met hun aanvallen op de jury, getuigen, rechter, aanklager, hun families en Biden en zijn regering.

Zij waren daar dus onder andere om Trump zijn "gag order" te omzijlen.

Dan is er ook nog de vraag hoeveel van deze mensen daar daadwerkelijk spontaan zijn komen protesteren. Want Trump heeft er ook een handje van om mensen uit zijn omgeving/vanuit de republikeinen in te huren/op te laten draven daarvoor.
pi_213821238
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jullie zijn zo intelligent dat jullie daar via mij moeten achter komen, misschien moet het in het MSM nieuws komen? want dan geloven jullie het toch pas? Een eigen mening of blik creëren op iets kunnen jullie niet.
Robots/NPC's.
Een eigen mening hebben hoeft niet te betekenen dat deze uniek is. Je kan deze mening prima met andere mensen delen. Net zoals jouw mening over Trump niet in de buurt van uniek zijn komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Delenlill op 07-06-2024 11:14:55 ]
pi_213821744
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 11:08 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Een eigen mening hebben hoeft niet te betekenen dat deze uniek is. Je kan deze mening prima met andere mensen delen. Net zoals jouw mening over Trump niet in de buurt van uniek zijn komt.
Jij denkt te weten waarom ik gek ben op godTrump. Verder heb jij totaal geen idee wat mijn beweegredenen zijn om hem te supporten. Net zoals ik Elon support.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 13:01:58 #165
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213822407
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 11:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jij denkt te weten waarom ik gek ben op godTrump. Verder heb jij totaal geen idee wat mijn beweegredenen zijn om hem te supporten. Net zoals ik Elon support.
Ik kan er wel een slag naar slaan. Het begint met m en het eindigt op oron.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213822725
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 02:17 schreef Delenlill het volgende:
Ondertussen gaat Trump lekker verder met het overtreden van zijn gag order. Niet zo handig terwijl de rechter nog aan het nadenken is over je straf. Terwijl hij al voor 10 eerdere overtredingen bestraft is, met de melding dat een volgende keer gevangenis straf zou kunnen opleveren.

En ook is hij weer bezig met smaad richting Carroll.

Eerst 5 miljoen, daarna 83 miljoen. Blijkbaar is dat nog steeds niet genoeg om Trump zijn grote mond te laten houden. Een volgende rechtszaak is hier niet uitgesloten.

De meeste mensen leren van hun fouten. Maar ja, Trump valt niet onder de meeste mensen blijkt wel.

Ook is Steven Bannon nu veroordeeld tot gevangenis straf.
Dat is niet slim. Als dit gedrag wordt toegestaan gaat elke crimineel het proberen. Ik denk dat de rechter korte metten met hem maakt. Die zal het zeker meenemen bij het bepalen van de strafmaat.
pi_213822913
Holy shit, is de homo haat reactie van Ulx nu verwijderd?

Goed dat ik hem nog onder de copy paste heb;

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Volgens mij ben je gek op Trump omdat je een homofiel bent met voorkeur voor vadsige ouwe kerels. Lekker blubberen in lillend vlees.

Of niet?
Oef, de linkse kliek gaat zelfs over tot homo-haat. Verbaast mij niets met die pro-Palestina gekkies hier. Ga je ook homo's van daken afgooien?

Manmanman wat zitten jullie toch allemaal vol met onvrede, agressie en intolerantie. Is jullie leven echt zo depressief? gaat het zo slecht in jullie leventjes?

Echt het hele linkse anti-Trump kliekje valt zo hard door de mand. Altijd maar persoonlijke aanvallen.
pi_213822938
quote:
[ afbeelding ]

Dictatuur voor dummys.

Dat gebeurt er met misdadige clubjes op basis van bewezen feiten. Itt echte dictaturen waar het fake-rechtszaken zijn met fake-evidence. Deze lijst is bij uitstek een teken dat het recht uiteindelijk toch lijkt te zegevieren in vrije westerse samenlevingen. Gelukkig maar. Al begrijp ik goed dat jij dat graag anders zou zien.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Forum Admin vrijdag 7 juni 2024 @ 13:55:58 #169
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213822939
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oef, de linkse kliek gaat zelfs over tot homo-haat. Verbaast mij niets met die pro-Palestina gekkies hier. Ga je ook homo's van daken afgooien?

Manmanman wat zitten jullie toch allemaal vol met onvrede, agressie en intolerantie. Is jullie leven echt zo depressief? gaat het zo slecht in jullie leventjes?

Echt het hele linkse anti-Trump kliekje valt zo hard door de mand. Altijd maar persoonlijke aanvallen.
Godsamme vent wat ben jij tering vervelend
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_213822945
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Godsamme vent wat ben jij tering vervelend
Ja dus? jij abused je mod rechten om je linkse cuck vriendjes een handje boven het hoofd te houden.
Maar ga vooral zo door, met removen en bannen van mensen met andere mening. Helpt je forum wel naar de gallemiezen.
pi_213822966
Ff popcorn pakken.
pi_213823082
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
Ff popcorn pakken.
Ik doe aan de lijn, dus ik heb een woke organische geitenkaas salade gepakt.
pi_213823365
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 13:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Oh help help help mijn vrijheid van meningsuiting wordt onderdrukt.

Maar het is geen homohaat hoor. Het was ook niet bedoeld als bodyshaming. Het leek mij gewoon de meest waarschijnlijke verklaring. Je lijkt zo verliefd op de man dat er moeilijk een andere conclusie mogelijk is. Dat is alles. Ieder zijn kink.
pi_213823429
Okay. Dan mag de VS gaan kiezen tussen een veroordeelde en een man die op onzichtbare stoelen gaat zitten. Succes!
pi_213835268
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')