Wat een walgelijk media tijdperk is het eigenlijkquote:Op zondag 9 juni 2024 00:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je het over had, maar je bent zo te zien door iemand voor gek gehouden met een fake video
Kun je dit concreet maken?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:30 schreef Albertooo het volgende:
JA dat land is inderdaad naar de klote (door het neoliberalisme van met name de republikeinen is mijn analyse). Ik beschouw het als een derde wereldland. Al decennia.
Neemt niet weg dat Biden het beter heeft gedaan, doet en zal doen dan Trump.
Trump is psychisch en moreel ongeschikt. Dat is waar het om gaat.
Ja, blijkbaar. Er is wat mij betreft meer dan genoeg aan te merken op Trump en ik adoreer de man geenszins, maar ik vind het ronduit lachwekkend dat het geen reet uitmaakt wat hij doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan iemand als Biden.quote:
Het punt is dat hij niets deed. Dan kun je wel gaan stellen dat niets doen soms beter is dan iets doen als je het niet zeker weet, maar als dat bij elke te nemen beslissing zo gaat....quote:Op zondag 9 juni 2024 01:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Er is wat mij betreft meer dan genoeg aan te merken op Trump en ik adoreer de man geenszins, maar ik vind het ronduit lachwekkend dat het geen reet uitmaakt wat hij doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan iemand als Biden.
Zelfs als de feiten dat tegenspreken, wordt er nog een verklaring gefabriceerd waardoor het uiteindelijk Trumps schuld is dat verschillende zaken onder Biden slechter gaan. En andersom, gaan bepaalde zaken onder Trump beter dan in de periode daarvoor onder democratisch bewind, dan is het de verdienste van de voorgaande president. Gek genoeg geldt dat niet wanneer het onder een democratische president beter gaat. Dan is het wel de verdienste van de man zelf.
Economie gaat beterquote:
Die denkwijze kun je prima omdraaien natuurlijk. Dat het ronduit lachwekkend is dat het geen reet uit maakt wat Biden doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan Trump.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Er is wat mij betreft meer dan genoeg aan te merken op Trump en ik adoreer de man geenszins, maar ik vind het ronduit lachwekkend dat het geen reet uitmaakt wat hij doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan iemand als Biden.
Zelfs als de feiten dat tegenspreken, wordt er nog een verklaring gefabriceerd waardoor het uiteindelijk Trumps schuld is dat verschillende zaken onder Biden slechter gaan. En andersom, gaan bepaalde zaken onder Trump beter dan in de periode daarvoor onder democratisch bewind, dan is het de verdienste van de voorgaande president. Gek genoeg geldt dat niet wanneer het onder een democratische president beter gaat. Dan is het wel de verdienste van de man zelf.
Tuurlijk, de aanrander, pathologische leugenaar en veroordeelde crimineel voor 34 strafbare feiten, die overal complotten tegen hem ziet, die denkt dat iedereen tegen hem is en hem tegenwerkt in alles wat hij wil doen, die denkt dat hij boven de wet staat en dat de wereld om hem heen draait is de psychisch gezonde man.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:58 schreef ludovico het volgende:
Het is niet echt Trump die wint, maar meer Biden die verliest.
En terecht dat die verliest overigens, man is psychisch gewoon niet daar, triest gedoe.
Altijd maar weer vergelijken, alsof Biden minder afgetakeld psychisch zwak is omdat Trump de grootste idioot op aarde is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:36 schreef Delenlill het volgende:
Tuurlijk, de aanrander, pathologische leugenaar en veroordeelde crimineel voor 34 strafbare feiten, die overal complotten tegen hem ziet, die denkt dat iedereen tegen hem is en hem tegenwerkt in alles wat hij wil doen, die denkt dat hij boven de wet staat en dat de wereld om hem heen draait is de psychisch gezonde man.
Blijkt maar weer hoe belangrijk het is dat een samenleving gebouwd wordt op ethische mensen die de grondwetten op de juiste manier interpreteren.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:36 schreef Delenlill het volgende:
Nu is hij diegene met een federale aanklacht aan de broek. (en nog veel meer) Dus is hij volgens zijn eigen logica ongeschikt om president te worden. "lock him up"
Maar ja dit soort argumenten werken alleen naar zijn tegenstanders toe volgens hem en zijn cult. Want Trump kan niks mis doen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Altijd maar weer vergelijken, alsof Biden minder afgetakeld psychisch zwak is omdat Trump de grootste idioot op aarde is.
Die twee zijn niet causaal verbonden aan elkaar, snap je?
Jij had het over de psychische gesteldheid van Biden, ik over die van Biden in vergelijking met Trump.quote:Het is niet echt Trump die wint, maar meer Biden die verliest.
En terecht dat die verliest overigens, man is psychisch gewoon niet daar, triest gedoe.
Stijgende inflatie, hogere kosten voor levensonderhoud, stijgende rente. Economie gaat beter?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:15 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Economie gaat beter
Medicijn mafia wordt aangepakt
Infrastructuur
Dit kan je niet alleen op cnn terug vinden
Trump heeft 4 jaar lang staan golfen tijdens een pandemie
Tja, als je "punt" is dat "hij niets deed", dan wordt het wel een vrij lastige discussie. Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het punt is dat hij niets deed. Dan kun je wel gaan stellen dat niets doen soms beter is dan iets doen als je het niet zeker weet, maar als dat bij elke te nemen beslissing zo gaat....
Dat ben ik met je eens, dat je die denkwijze ook prima kunt omdraaien. Het is inderdaad geenszins zeker dat het onder een nieuwe termijn van Trump beter gaat en Biden het altijd slechter zal doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:17 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Die denkwijze kun je prima omdraaien natuurlijk. Dat het ronduit lachwekkend is dat het geen reet uit maakt wat Biden doet, omdat het volgens sommigen bij voorbaat al vaststaat dat hij het altijd slechter doet dan Trump.
En dan de argumenten van sommigen hier dat wij niet naar de MSM moeten luisteren, omdat die de waarheid niet zouden spreken. Terwijl de bronnen die zij gebruiken 90 procent van de tijd de grootste onzin uit kramen. Maar ja die gasten kunnen niks verkeerd doen volgens deze mensen.
Geen actie ondernemen tijdens de coronacrisis en die daardoor uit de hand laten lopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, als je "punt" is dat "hij niets deed", dan wordt het wel een vrij lastige discussie. Waar baseer je dit op?
LOCK HIM UP.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:21 schreef L_auteur het volgende:
Over veroordeelde misdadigers gesproken:
[ x ]
Een eerlijk process waarin de jury van zijn gelijken hem schuldig heeft bevonden. Net zoals Trump een eerlijk process heeft gehad en schuldig is bevonden door de jury van zijn gelijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:21 schreef L_auteur het volgende:
Over veroordeelde misdadigers gesproken:
[ x ]
quote:In statement after his son's conviction, Biden says "I am the President, but I am also a Dad"
In his first statement since his son Hunter Biden's conviction on federal gun charges, President Joe Biden on Tuesday sought to reiterate his role of a father seeking to support his son through his struggles.
In the brief statement, the president underscored his pride in his son for overcoming his battle with addiction.
"As I said last week, I am the President, but I am also a Dad. Jill and I love our son, and we are so proud of the man he is today. So many families who have had loved ones battle addiction understand the feeling of pride seeing someone you love come out the other side and be so strong and resilient in recovery," Biden said.
He added, "As I also said last week, I will accept the outcome of this case and will continue to respect the judicial process as Hunter considers an appeal. Jill and I will always be there for Hunter and the rest of our family with our love and support. Nothing will ever change that."
Biden has previously affirmed he will not pardon his son.
quote:Judge said sentencing is usually set for 120 days after verdict
From CNN's Marshall Cohen and Holmes Lybrand in the courthouse
Before dismissing the parties, the judge told them sentencing is usually set for 120 days following a verdict, which would mean sentencing is in mid-October before Election Day.
Prosecutors declined to comment following the verdict.
Kloptquote:Op maandag 10 juni 2024 23:58 schreef ludovico het volgende:
Het is niet echt Trump die wint, maar meer Biden die verliest.
Niemand wist in het begin goed om te gaan met de pandemie. Het was compleet nieuw en onbekend en, zoals de naam al aangeeft, op een globale schaal. De VS heeft het niet veel anders gedaan dan andere landen. Hoe je dat dan als "uit de hand laten lopen" door Trump probeert te verkopen, vind ik wel bijzonder.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen actie ondernemen tijdens de coronacrisis en die daardoor uit de hand laten lopen.
Als je iets tegenhoudt, doe je dus wel iets. Daarnaast: Obama weigerde juist om wapens te leveren aan Oekraïne, Trumps regering heeft dat wel gedaan. En de tegengehouden wapens zijn daarna alsnog geleverd. Er was ook nog geen Russische invasie destijds.quote:Wapens voor Oekraïne tegenhouden
Ja, er wordt bij stemmingen ook wel eens iets tegengehouden. Betekent niet dat je niks doet, maar dat het wordt geblokkeerd.quote:Het infrastructuurplanfiasco. (Maar misschien komt dat over twee weken,)
Obamacare vervangen door iets veel beters. Gebeurde ook niet.
En daarnaast pas om een uur of elf naar de Oval Office komen, geen briefings en dossiers lezen, vooral TV kijken, drie keer per week naar de golfbaan, noem maar op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |