quote:De 67-jarige Schoof is op dit moment de hoogste ambtenaar op het ministerie van Justitie en Veiligheid. Daarvoor was hij de baas van de inlichtingendienst AIVD, Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en directeur van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).
Dick Advocaat, Dick Tracyquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is altijd mooi als de man die jouw land in het buitenland moet vertegenwoordigen Dick heet![]()
Alleen Tiny Kok was wat dat betreft nog geschikter geweestquote:
Kan me nog herinneren dat Wim Kok (MP) en Wim Dik (KPN) op een handelsmissie gingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is altijd mooi als de man die jouw land in het buitenland moet vertegenwoordigen Dick heet![]()
Dat jij hem niet kent. Maakt het nog niet meteen een totaal onbekendequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef heywoodu het volgende:
Wie de vliegende fuck is Dick Schoof
Lekker man, gewoon een totaal onbekende uit de hoge hoed toveren, heb je misschien ook iets minder gezeik
deze man is ex aivd e.d.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:07 schreef Harvest89 het volgende:
Doe het niet Dicky.
Geen enkele zelfrespecterende ambtenaar wil een verleden met de PVV aan zich hebben plakken.
Zou lachen zijn als ze hem in het Engels ook nog eens zouden aankondigen als Dick Shove.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat kan inderdaad wel, misschien worden De Vier opeens geprikt door een paraplu ofzo en zitten we tot 2050 aan Dicktator Schoof vast.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
deze man is ex aivd e.d.
zelfde carrire verloop als Vladimir P.?
Die werd constant verkeerd genoemd in Azi:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Gelachen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dick Schoof is de hoogste ambtenaar van het ministerie van Justitie en Veiligheid en hoeder van de rechtsstaat.
ik ga er nu achteraanquote:
Als meneer Schoof zich niet met oplichterij of andere louche zaken heeft bezig gehouden is er niks te gooien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Nou het moddergooien kan weer beginnen bij links hoor.
ik denk dat ie helemaal schoon is, pvv zal wel helemaal uitgepluisd hebben, voordat ze hem naar voren hebben geschovenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Dick Schoof zichzelf naar voren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat ie helemaal schoon is, pvv zal wel helemaal uitgepluisd hebben, voordat ze hem naar voren hebben geschoven
Net als met Gom van Strienquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat ie helemaal schoon is, pvv zal wel helemaal uitgepluisd hebben, voordat ze hem naar voren hebben geschoven
Ik zie dat ie al vergeleken wordt met putin.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als meneer Schoof zich niet met oplichterij of andere louche zaken heeft bezig gehouden is er niks te gooien.
Hopelijk gaat hij in de toekomst ook schuiven met geld in mijn richting.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dick Schoof zichzelf naar voren.
En nu?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zie dat ie al vergeleken wordt met putin.
Niks mis mee. Gezien de huidige toestand van de Natie dient het volk met ijzeren hand geregeerd te worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zie dat ie al vergeleken wordt met putin.
Op basis waarvan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:17 schreef Vincent_student het volgende:
Lijkt me een man die de boel gaat aanpakken. Geen gelul maar doen.
Zelfs GS plaatst kanttekeningen:quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Nja, rechts zou precies hetzelfde doen als er wat te vinden is over een linkse kandidaat. Is aan rechts om iemand naar voren te schuiven (pun intended) die geen rare dingen heeft uitgespookt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Er was ook een Duitse voetballer die Kuntz heette. Was lachen tijdens de interland Engeland-Duitsland.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voormalig directeur van de AIVD, dus dat zal wel snor zitten. Weet niet heel veel over de beste man, maar ik begrijp dat hij een kundig bestuurder is. Deed het naar mijn weten ook prima bij de AIVD.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als meneer Schoof zich niet met oplichterij of andere louche zaken heeft bezig gehouden is er niks te gooien.
Is deze geweldige woordgrap met opzet ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:17 schreef Vincent_student het volgende:
Lijkt me een man die de boel gaat aanpakken. Geen gelul maar doen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Eigenlijk alles dat Plasterk niet is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voormalig directeur van de AIVD, dus dat zal wel snor zitten. Weet niet heel veel over de beste man, maar ik begrijp dat hij een kundig bestuurder is. Deed het naar mijn weten ook prima bij de AIVD.
Aan de andere kant. Aangezien de man al 67 is zullen ruzies met Geert hem verder een worst zijn en kan hij zijn eigen plan trekken.quote:Alleen verrassend dat hij bereid is om zich te laten gebruiken als verlengstuk van Wilders. Je moet daar maar net zin in hebben.
De woordgrappen worden steeds beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat klinkt nog niet zo slecht.
1000x beter dan Plasterk.
Mooie sjoelbak.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij in de toekomst ook schuiven met geld in mijn richting.
Bij Geenstijl zijn ze minder enthousiast, zie ik. Zoals het een echte AIVD'er betaamt, hanteerde hij blijkbaar een nogal ruime interpretatie van de bewegingsruimte van de veiligheidsdienst.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eigenlijk alles dat Plasterk niet is.
[..]
Aan de andere kant. Aangezien de man al 67 is zullen ruzies met Geert hem verder een worst zijn en kan hij zijn eigen plan trekken.
Ken je J. Edgar Hoover ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voormalig directeur van de AIVD, dus dat zal wel snor zitten.
Hij heeft een anti-islam auto over zijn welse body.quote:
Geen pic?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een anti-islam auto over zijn welse body.
Ja. Ik ben hier ook veel enthousiaster over dan over Plasterk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor wie hem niet kent, een recent interview dat ik tegen kwam:
https://www.groene.nl/art(...)og-lang-niet-bereikt
Komt over als een goede MP.
Hij is een ondermijner van de rechtsstaat. Maar goed, Putin komt ook van de FSB, Pinochet, de Shah en Mobutu kwamen door de CIA, dus wat kan er mis gaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dick Schoof is de hoogste ambtenaar van het ministerie van Justitie en Veiligheid en hoeder van de rechtsstaat. Een eventuele PVV-regering ziet hij met vertrouwen tegemoet.
De AIVD gaat het overnemen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is een ondermijner van de rechtsstaat. Maar goed, Putin komt ook van de FSB, Pinochet, de Shah en Mobutu kwamen door de CIA, dus wat kan er mis gaan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bestaan er echt mensen die die Lubach grappig vinden?
Nou, kom op met die foto van Dick.quote:
Maar dan zonder Nokia.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:00 schreef Loverboii het volgende:
Hoop dat ie net zo vrolijk is als Rutte.
Elk normaal denkend mens is anti-islam.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan ook wel vervelend zijn voor een partij als Denk, zo'n ervaren AIVDer als premier.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
NRC heeft maart 2024 nog gepubliceerd over dubieus handelen van hem, dus ik denk eerder dat het strategie is om foute figuren naar voren te blijven schuiven.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Deze komt uit de koker van menner Wilders. 99% en die ene % ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan ook wel vervelend zijn voor een partij als Denk, zo'n ervaren AIVDer als premier.
De AIVD is inderdaad een CIA/NSA zetbaas. Die heeft de Trump Russia hoax gevoed en Snowden is heel duidelijk over hun rol in het algemeen geweest. Dat neemt niet weg dat Schoof zelfstandig de Nederlandse democratische rechtsstaat heeft ondermijnd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:57 schreef capricia het volgende:
[..]
De AIVD gaat het overnemen?
Of is Dick een CIA zetbaas?
Sommige zeurders gn je uiteindelijk gewoon Wilders als MP.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
waarom is het een ondermijner van de rechtstaat?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is een ondermijner van de rechtsstaat. Maar goed, Putin komt ook van de FSB, Pinochet, de Shah en Mobutu kwamen door de CIA, dus wat kan er mis gaan?
Joh, echt? Scherp opgemerkt hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze komt uit de koker van menner Wilders. 99% en die ene % ook.
Wilders mag van mij premier worden. Het is zijn kabinet dat zijn plannen uitvoert. Laat hem dan ook vooral de boel bestieren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sommige zeurders gn je uiteindelijk gewoon Wilders als MP.
Ja, ik ben er van overtuigd, ik ben klassiek geschoold. Dank je wel.quote:
Ik zie hier nog maar weinig zeurders eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Voor als hij kinderen van 10 tegenkomt die dan gniffelen om zn naam?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan hem niet lezen. Wat heeft ie op z'n kerfstok ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
NRC heeft maart 2024 nog gepubliceerd over dubieus handelen van hem, dus ik denk eerder dat het strategie is om foute figuren naar voren te blijven schuiven.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-niet-mocht-a4193391
Ik vind zelfs dat ie het moet doen, zodat ie ook verantwoording kan afleggen. Wilders is de PVV, de grootste fractie. Ik denk dat het een strategische fout is van zijn coalitiegenoten om hem geen MP te laten zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders mag van mij premier worden. Het is zijn kabinet dat zijn plannen uitvoert. Laat hem dan ook vooral de boel bestieren.
Het zal hier altijd een vriendelijk en vergevingsgezind klimaat blijven voor de dure ondernemers, maakt niet uit welke MP er zal zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Inderdaad, komt heel neutraal en genuanceerd over in het interview. Dat kan de politiek wel gebruiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor wie hem niet kent, een recent interview dat ik tegen kwam:
https://www.groene.nl/art(...)og-lang-niet-bereikt
Komt over als een goede MP.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan hem niet lezen. Wat heeft ie op z'n kerfstok ?
Weet je zeker dat het geen partijgenoot van Rutte is ?quote:
Oh, graag zelfs. Laat de man eindelijk maar eens verantwoordelijkheid nemen ipv schreeuwen vanaf de zijlijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als het aan hem ligt sowieso natuurlijk. Of dacht je dat de AIVD top man voor minder monitoren en afluisteren was haha.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:10 schreef Evangelion het volgende:
AIVD
Zullen de complotgekkies leuk vinden
Ze gaan ons nog meer in de gaten houden !!1
Omdat de democratische rechtsstaat inhoudt dat elke overheidshandelen is gebaseerd op de wet en binnen de grenzen van de wet blijft. Dan moet je dus niet van die toch al politieke geheime dienstjes als de NCTV hebben die stiekem en op onwettige wijze politieke tegenstanders gaan bespioneren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom is het een ondermijner van de rechtstaat?
Eerder bij de rechtse wappies die de overheid en dan met name de AIVD niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Stiekem onschuldige burgers via social media in de gaten houden terwijl hij wist dat het niet mocht.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan hem niet lezen. Wat heeft ie op z'n kerfstok ?
De overheid en AIVD die bewezen hebben onbetrouwbaar te zijn?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eerder bij de rechtse wappies die de overheid en dan met name de AIVD niet vertrouwen.
Dick Cheney ging hem voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef Cilantro het volgende:
Goede naam voor het internationale toneel.
Mooie zet van Geert. Eerst alle wappies inpalmen zodat die op hem stemmen, en niet op Thierry.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eerder bij de rechtse wappies die de overheid en dan met name de AIVD niet vertrouwen.
De COCK, met C.O.C.Kquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:06 schreef Libris het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Wim Kok (MP) en Wim Dik (KPN) op een handelsmissie gingen.
Nou ja, ik heb ook mijn twijfels gezien zijn staat van dienst bij de nctv.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:48 schreef Mubassie het volgende:
Wie het ook wordt, het is toch nooit goed voor links
Maargoed, ik hoop dat hij als premier zich wel kan gedragen.quote:
Hij komt in elk geval zijn eigen screening door.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
Iemand vanuit de geheime dienst naar voren schuiven als MP is wel naar goed Russisch gebruik
Geen idee hoe het met Dick's zelfrespect zit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:07 schreef Harvest89 het volgende:
Doe het niet Dicky.
Geen enkele zelfrespecterende ambtenaar wil een verleden met de PVV aan zich hebben plakken.
quote:Vrienden van uitreizigers
Als Dick Schoof op 1 maart 2013 terrorismecordinator wordt, verhoogt hij al na twee weken het dreigingsniveau: een aanslag in Nederland is voorstelbaar. Dat komt door de opkomst van terreurorganisatie IS. Naar schatting honderd Nederlanders vertrekken rond die tijd naar Syri voor de jihad.
De roep om informatie is niet te stillen. In ieder debat wordt Justitieminister Ivo Opstelten (VVD) en later zijn opvolger Ard van der Steur (VVD) bestookt met vragen over Syrigangers. Wie zijn ze? Hoeveel jongeren heeft u tegengehouden? Hoeveel paspoorten afgepakt?
De AIVD en het Openbaar Ministerie kunnen niet alle vragen beantwoorden: staatsgeheime informatie, lopende onderzoeken. Schoof wel. Zijn analisten volgen de Nederlandse jihadisten nauwgezet online. Alles wat ze vinden op Facebook en YouTube wordt opgeslagen en geanalyseerd: van onthoofdingsvideo’s uit Aleppo tot reacties van de in Nederland achtergebleven vrienden van uitreizigers.
De NCTV adviseert ook gemeenten of ze een pro-Hamas-demonstratie moeten toestaan en of die Turkse zanger die naar de stad komt geen terrorist is. En iedere dag praat Schoof de minister bij. „Dan schoof hij handig een A4’tje met alle antwoorden kant-en-klaar over tafel”, zegt een ambtenaar.
Intern wijzen medewerkers hem erop dat de NCTV burgers helemaal niet in de gaten mag houden. Daar is geen wettelijke grondslag voor. Alleen inlichtingendiensten en de politie mogen onder strenge voorwaarden de gangen van burgers in kaart brengen; daarvoor moeten ze toestemming vragen en elke stap verantwoorden. Een analist van de NCTV mag niets meer dan welke ambtenaar ook.
De bezwaren worden genegeerd. „Wie nog een keer over die grondslag begint, kan zijn spullen pakken”, snauwt Schoof een medewerker op een dag toe, bevestigen meerdere bronnen.
Ook de chef van de analisten is pragmatisch. Paul Abels deelt zo nu en dan op Twitter zijn ongenoegen over de „privacywaanzin” in Nederland. Privacy noemt hij „de westerse variant van de boerka”: beiden belemmeren immers „normale menselijke interactie en samenwerking”. Vooral de nieuwe privacywet AVG moet het ontgelden. Abels: „Dagelijks krijg ik te horen dat iets niet mag op grond van de AVG. Waarom op dit punt zoveel gezagsgetrouwheid?”
Weten de verantwoordelijke justitieministers eigenlijk waar de informatie van de NCTV vandaan komt? „Nee, als minister mag ik ervan uitgaan dat de analyses van de NCTV op zorgvuldige wijze tot stand komen”, zegt Ard van der Steur (2015-2017). „Ik heb nooit inzicht gekregen of gevraagd naar hoe het allemaal precies werkt. Als minister wilde ik vooral weten: begrijp ik de informatie en kan ik ermee werken?”
Een NCTV-analist mag niets meer dan een willekeurige gemeenteambtenaar, stelt ook de huidige terrorismecordinator Pieter-Jaap Aalbersberg. „Dat moet zo blijven ook. Anders zijn we een geheime dienst.” Net als zijn voorgangers wil ook hij geen extra bevoegdheden. Wel kunnen heel wat online activiteiten van de analisten „juridische versterking” gebruiken, meent hij. Aan het standaardiseren van analyses wordt gewerkt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-beschermen-a4039114
Als dit de koers is die Nederland wil gaan moeten ik en gelijkgestemden ons eens goed achter de oren krabben of we hier nog wel willen blijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:48 schreef Mubassie het volgende:
Wie het ook wordt, het is toch nooit goed voor links
Mooi, doei!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dit de koers is die Nederland wil gaan moeten ik en gelijkgestemden ons eens goed achter de oren krabben of we hier nog wel willen blijven.
Be carefull for what you wish. We dragen enorm bij aan de welvaart van dit land. Je wilt types als ik koste wat kost hier houden. En terecht.quote:
Lijkt nu vooral wappierechts dat aan het moddergooien is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Moet altijd wel lachen om mensen die half aankondigen dat ze echt vertrekken als dit gebeurd, of als dat gebeurd. Heb ik eigenlijk maar een ding op te zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dit de koers is die Nederland wil gaan moeten ik en gelijkgestemden ons eens goed achter de oren krabben of we hier nog wel willen blijven.
Leuk die fast cash on the chest en zo, maar niet te koste van alles!
Jij weet ons in ieder geval op waarde te schatten. Ik waardeer dat. Alleen zoals je ziet moet ik het hier een aantal toch uitleggen. Dus jou bedoel ik zeker niet. Anderen kunnen zeker een voorbeeld nemen. We zouden ons veel meer welkom voelen als ze jouw lijn zouden volgen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om mensen die half aankondigen dat ze echt vertrekken als dit gebeurd, of als dat gebeurd. Heb ik eigenlijk maar een ding op te zeggen.
[ afbeelding ]
Wie is we? Maar neem ze gerust mee. Wie we dan ook is. Kunnen de extra huizen goed gebruikenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Be carefull for what you wish. We dragen enorm bij aan de welvaart van dit land. Je wilt types als ik koste wat kost hier houden. En terecht.
Het vakje ‘WEF’ op mijn bingokaart is nog niet doorgekrast, maar dat zal een kwestie zijn van tijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt nu vooral wappierechts dat aan het moddergooien is.
[ x ]
Wie is ons?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij weet ons in ieder geval op waarde te schatten. Ik waardeer dat. Alleen zoals je ziet moet ik het hier een aantal toch uitleggen. Dus jou bedoel ik zeker niet. Anderen kunnen zeker een voorbeeld nemen. We zouden ons veel meer welkom voelen als ze jouw lijn zouden volgen.
Hoogopgeleide islamitische allochtonen met eigenwaarde/sterke principes n met poezelige voetjes in de klei van vader- en of moederland.quote:
http://www.dickschoof.nlquote:Over Dick Schoof
Dr. D.J.W. (Dick) Schoof houdt praktijk als professioneel tarotist en is als voorzitter en docent verbonden aan het Centrum voor Tarot (www.centrumvoortarot.nl). Dick is registertarotistSBT.
Dick heeft een exacte achtergrond als scheikundige en is gepromoveerd in de beleidswetenschappen. Hij vervulde een pioniersrol als milieukundige en heeft dit vakgebied mede vorm gegeven.
Dick is altijd gebiologeerd geweest door normatieve vraagstukken en de interactie tussen het harde en zachte denken en doen.
Hij verdiepte zich intensief in de I Tjing en de Tarot en heeft beide systemen op een eenduidige wijze aan elkaar gekoppeld.
Vooral rechts en wappie-land lijkt in rep en roer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen Tiny Kok was wat dat betreft nog geschikter geweest
Oke, zo te zien past hij goed bij dat clubje.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met Dick's zelfrespect zit.
Respect voor de wet heeft hij iig sowieso al niet.
[..]
Wybren met zijn 0 zetels.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Vooral rechts en wappie-land lijkt in rep en roer.
[ x ]
Dan is hij dus geschikt!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Nou Kees, voor het eerst in 20 jaar ben ik het met een post van je eensquote:
Van Hagaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Dicksticks?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou Kees, voor het eerst in 20 jaar ben ik het met een post van je eens
ik ga dit vieren, ik heb nog kaas dipsticks,wel toepasselijk
Zal wel meevallen als die Dick de Strijder zo makkelijk weg kon. Papieren tijger joh.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
zonder geheime dienst zouden we dagelijks het aantal lichaamsdelen moeten tellen om in te schatten hoeveel er nu weer zijn opgeblazen door religieuze fanaten en/of extreem rechts en/of extreem links en/of gewoon iemand die wil dat er breedbeeld tv beschikbaar is, altijd, overal!!!
dat valt niet mee. Dankzij o.a. dat soort instanties is het een stuk beter leven hier.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zal wel meevallen als die Dick de Strijder zo makkelijk weg kon. Papieren tijger joh.
Ik zie al dat sarcasme en humor niet aan jou besteed is. Typische kenmerken van de zandbakhaas.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben er van overtuigd, ik ben klassiek geschoold. Dank je wel.
Overigens ga ik mezelf cht niet druk maken. Dit talkpoederkabinet houdt toch geen stand.
Hoop alleen niet dat de immense voorsprong die we afgelopen maanden hebben opgedaan in het Palestina debat ineens ongedaan gemaakt wordt door een dergelijk kabinet. Ik kijk daarbij ook even naar @:Olliea
Nou, fuck me .. Ben ik het toch nog eens met van Haga eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Ga er maar aan staan. Hoe kan ik nou niet overladen worden door een gevoel van gelukzaligheid, euforie en blinde blijheid. Alle ingredinten om te falen zijn daar. Ik ben een topvent.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:07 schreef matspontius het volgende:
En vooral krampachtig blijven volhouden dat het niets wordt met dit nieuwe kabinet.
Kees Dicksticksquote:
Ja, dat is wat die wc-eenden ons vertellen. Of kan ik beter "wijsmaken" zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat valt niet mee. Dankzij o.a. dat soort instanties is het een stuk beter leven hier.
Mooi, opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk die fast cash on the chest en zo, maar niet te koste van alles!
Ik kan hier geen chocola van maken. Sorry.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Partijleiders trots: beoogd premier Dick Schoof ‘staat boven de partijen, is er voor alle Nederlanders’
Ja weet je, en je mag mij hier over onbepaalde tijd op afrekenen, maar ik denk dit ook. het is iemand ide naar mijn idee een duidelijk inzicht heeft over de problematiek van de huidige situatie. Ik ben er serieus heel erg blij mee, ik ken die vent totaal niet, maar als ik zijn CV zo zie en weet dat hij in feite PvdA is, maar dan voordat ze vanwege een stockholm syndroom zichzelf met liefde lieten gijzelen door een absurd conservatieve misogyne cultuur, zie ik het punt niet. Dit is echt wel een goede kandidaat, zeker nu.
Ik kwam letterlijk net om te posten dat hij lijkt op Billy Bob Thornton in Fargoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:21 schreef Aberkullie het volgende:
Hij lijkt op Billy Bob Thornton in Love Actually
oh gaan we die tour opquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is wat die wc-eenden ons vertellen. Of kan ik beter "wijsmaken" zeggen.
Het zegt wel wat dat zo'n so called zware vent gewoon weg kan.
Dat komt door je absurd grote ventrikelsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan hier geen chocola van maken. Sorry.
We kunnen het alleen maar hopen. Overigens was dit ook mijn gedachte.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:23 schreef TjjWester het volgende:
Het is een kwestie van een paar dagen voordat het eerste schandaal opduikt.
Eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Maar zoals Mark Rutte vindt je ze niet meer. Goedlachs, niet stuk te krijgen, dossier kennis, laat zich niet leiden door (primaten)lust. Prima vent. Duidelijk, anders houd je het niet zo lang vol.
En als er een probleem was, kon Rutte het weglachen, of had hij er geen herinnering aan...quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Maar zoals Mark Rutte vindt je ze niet meer. Goedlachs, niet stuk te krijgen, dossier kennis, laat zich niet leiden door (primaten)lust. Prima vent. Duidelijk, anders houd je het niet zo lang vol.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:23 schreef TjjWester het volgende:
Deze man heeft alleen maar gewerkt in mierennesten.
Zalm kon ook zo lachenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En als er een probleem was, kon Rutte het weglachen, of had hij er geen herinnering aan...
Ok man.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Partijleiders trots: beoogd premier Dick Schoof ‘staat boven de partijen, is er voor alle Nederlanders’
Ja weet je, en je mag mij hier over onbepaalde tijd op afrekenen, maar ik denk dit ook. het is iemand die naar mijn idee een duidelijk inzicht heeft over de problematiek van de huidige situatie. Ik ben er serieus heel erg blij mee, ik ken die vent totaal niet, maar als ik zijn CV zo zie en weet dat hij in feite PvdA is, maar dan voordat ze vanwege een stockholm syndroom zichzelf met liefde lieten gijzelen door een absurd conservatieve misogyne cultuur, zie ik het punt niet. Dit is echt wel een goede kandidaat, zeker nu.
"Maar als ik zijn cv zo lees" negeer je natuurlijk, want dat ik me pas verdiep nadat ik erover nadenk is werkelijk abjectquote:
Qua CV is deze man zeker geschikt om premier te zijn. Maar of hij het politieke spel voldoende beheerst, is eigenlijk maar de vraag.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
"Maar als ik zijn cv zo lees" negeer je natuurlijk, want dat ik me pas verdiep nadat ik erover nadenk is werkelijk abject
Oh zeker, we zullen zien, daarom mag je die post ook met onbeperkte houdbaarheid voor mijn voeten werpen, zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Qua CV is deze man zeker geschikt om premier te zijn. Maar of hij het politieke spel voldoende beheerst, is eigenlijk maar de vraag.
Denk het niet. Denk je dat ze bij de AIVD niet aan een screening doen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:23 schreef TjjWester het volgende:
Deze man heeft alleen maar gewerkt in mierennesten.
Dit dusquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk je dat ze bij de AIVD niet aan een screening doen?
En wat er aan ellende is blijft geheim en binnen de AIVD gok ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk je dat ze bij de AIVD niet aan een screening doen?
Ik neem aan dat Rutte nu wel SG Navo wordt, nu we een CIA-endorsed premier krijgen?quote:
O jee, dan geniet hij zomaar diplomatieke immuniteit voor de parlementaire enquete naar corona. Maar sluit niet uit dat we ook nog even bij het militair-industrieel complex moeten shoppen voor wapensystemen die alleen bruikbaar zijn met steun van de VS.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Rutte nu wel SG Navo wordt, nu we een CIA-endorsed premier krijgen?
Gelukkig is hij al 67, dus de kans is klein dat hij het tot 2050 redt... Rutte daarentegenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel, misschien worden De Vier opeens geprikt door een paraplu ofzo en zitten we tot 2050 aan Dicktator Schoof vast.
Pas maar op.quote:
Ja.quote:
Technocraat h.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:14 schreef Momo het volgende:
Hij moet nog een beetje leren met de media omgaan
Nostalgie is een verworven deugdquote:
Iig de Sterke Man die de natie nodig heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat hij The Netherlands weer Great maken?
Half jaartje.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij moet nog 4 jaar worstelen met de media en allerlei internationale partijen.
Jij bent optimistischquote:
De Balk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
we kennen ook geen andere premier natuurlijk
Ik kreeg een beetje een Cohen-vibe. Te lief voor het keiharde spel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij geen verkeerde kerel nee, iemand met veel ervaring achter de schermen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:29 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een Cohen-vibe. Te lief voor het keiharde spel.
Is overigens geen verkeerde eigenschap, maar een mediatraining zou niet misstaan.
Van een vernieuwend extraparlementair kabinet zoals zij het benoemen is geen sprake. Het is gewoon een meerderheidskabinet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:25 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat ze het langer gaan uithouden dat Rutte IV, omdat het nieuwe kabinet gewoon de uitvoerende macht wordt van de Tweede Kamer. Als het kabinet goed communiceert naar de Tweede Kamer, dan kunnen ze het best lang uithouden.
Ze hebben ook over veel geen akkoord gesloten, dus dat geef veel meer vrijheid dan de Tweede Kamer gewend was.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
Van een vernieuwend extraparlementair kabinet zoals zij het benoemen is geen sprake. Het is gewoon een meerderheidskabinet.
De 4 hebben een akkoord gesloten, ministers en premier gaan het regeerakkoord volgen in de uitwerking en zo lang mogelijk handhaven. Van het betrekken van andere fracties voor uitvoer van beleid en moties zal in de praktijk denk ik weinig van terecht komen. Idem dito voor moties die ongunstig zijn voor de 4, daarin gaan ze elkaar gewoon steunen.
Het enige verschil is dat als het fout gaat die 4 fractievoorzitters uit de wind worden gehouden en geen verantwoording hoeven af te leggen. Dat mogen de ministers en premier dan doen.
Gaat het wel goed dan strijken ze uiteraard wel de eer op.
Ik hoop dat de TK inderdaad de ruimte krijgt om initiatieven aan te dragen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze hebben ook over veel geen akkoord gesloten, dus dat geef veel meer vrijheid dan de Tweede Kamer gewend was.
quote:
Op zijn best drieeneenhalf jaar, hequote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Een cel in de tweede kamer voor de FvD kamerledenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:04 schreef Confetti het volgende:
Misschien kan die zijn veiligheidsachtergrond gebruiken om het gevaar van het toenemend aantal binnenlandse vijanden uit te schakelen. Je ziet al gelijk dat de ondermijning vanuit de Russische hoek opkomen.
Zou wat meer ruimte voorzien. De prominentste Nederlandse Poetin-versteher is toch Marcel de Graaff die namens de PVV in het EP werd verkozen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een cel in de tweede kamer voor de FvD kamerleden
Check dat hoofd. Als je hier een semen-analyse op loslaat.quote:
Hoeft niks te zeggen. Kijk naar jezelf, je zit voor 15k per maand op de loonlijst ergens en hebt verbinden als managementstijl.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:37 schreef Raw85 het volgende:
Die ogen doen me wel een beetje denken aan m’n eigen ogen na een goede baapsessie vroeger in t tussenuurtje
[ afbeelding ]
Lijkt me geen verkeerd plan met die 20 "potentile" terroristjes die binnen zijn gevlogen om pro-palestina protesten te organiseren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Ken die man niet, maar de AIVD achtergrond geeft mij vertrouwen dat mijn voorspelling over minder vrijheid en meer spionage door al onze "vrijheid" partijen ruimschoots uit gaat komen.
De paniek bij de FvD-achtigen lijkt toch een stuk groter?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:45 schreef AchJa het volgende:
Linkse relgroepjes in paniek omdat ze heus wel weten dat ze onder het vergrootglas van de AIVD liggen?
aan beide kanten paniek. Erg mooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De paniek bij de FvD-achtigen lijkt toch een stuk groter?
Alles aan de radicale weerskanten van het politieke- en geloofsspectrum.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:45 schreef AchJa het volgende:
Linkse relgroepjes in paniek omdat ze heus wel weten dat ze onder het vergrootglas van de AIVD liggen?
Reptilianquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:37 schreef Raw85 het volgende:
Die ogen doen me wel een beetje denken aan m’n eigen ogen na een goede baapsessie vroeger in t tussenuurtje
[ afbeelding ]
een topambtenaar kan men niet aanvallen met allerlei onzin, die heeft al een historiequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef heywoodu het volgende:
Wie de vliegende fuck is Dick Schoof
Lekker man, gewoon een totaal onbekende uit de hoge hoed toveren, heb je misschien ook iets minder gezeik
Fortuyn was ook een PvdA'er... Die hebben het licht gezien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:52 schreef Beathoven het volgende:
En weer een (oud) PvdA’er na Ronald en Kim
Geert heeft toch wel een hele bijzondere liefde voor de PvdA
Als jij ontevreden bent en iemand als Van Meijeren met z’n opruiing ontevreden is…quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:55 schreef Discombobulate het volgende:
Dat AIVD verleden is echt helemaal niks, verder is het gewoon een robotje net als Rutte. Zal ook wel ongeveer hetzelfde gaan ben ik bang.
Oh, er zijn genoeg ontevreden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als jij ontevreden bent en iemand als Van Meijeren met z’n opruiing ontevreden is…
ben ik zeer tevreden.
Het zullen wel een soort ex-rokers zijn: Eerst meedoen en daarna de grootst mogelijk tegenstanders.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:52 schreef Beathoven het volgende:
En weer een (oud) PvdA’er na Ronald en Kim
Geert heeft toch wel een hele bijzondere liefde voor de PvdA
Maar aangezien jouw linkjes met privacy inperkende voorstellen, kun je toch ook geen fan van de man zijn?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:45 schreef AchJa het volgende:
Ja de man is een ware ijzervreter tegen linkse, rechtse, wappie en geloofsextremisten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Alles aan de radicale weerskanten van het politieke- en geloofsspectrum.
Ik probeer me als ex-roker altijd in te houden. Iedereen weet zelf wel dat het ongezond is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zullen wel een soort ex-rokers zijn: Eerst meedoen en daarna de grootst mogelijk tegenstanders.
Vooralsnog alleen wappie-rechts dat boos is over Kabinet Deep State I.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:45 schreef AchJa het volgende:
Misschien heeft Dick nog wat Kompromat over ze.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het wordt ook eens tijd dat dat soort Kremlin-zetbazen eens flink wordt aangepakt.
Dit zijn reacties die juist volledig in lijn zijn met al hun eerdere politieke uitspraken over dit onderwerp? Het zou pas echt gek zijn als ze nu niet zo zouden reageren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien heeft Dick nog wat Kompromat over ze.
Ze schieten helemaal in de stress, daar op wappie-rechts:
[ x ]
Ook dat is exact volgens plan Wilders neem ik aan. Klapt het, dan lag het aan Schoof en het gedoe en heeft Geert zijn best gedaan voor het volk en krijgt hij alsnog zijn 50 zetels ipv dat hij zelf MP is en schuldig wordt bevonden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:39 schreef FYazz het volgende:
Het enige verschil is dat als het fout gaat die 4 fractievoorzitters uit de wind worden gehouden en geen verantwoording hoeven af te leggen. Dat mogen de ministers en premier dan doen.
“Shieldmaiden of the far right”quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Je kent haar niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
“Shieldmaiden of the far right”
Toen gestopt met lezen
Nee nog nooit van gehoord. Maar 2 sec haar twitter pagina was genoeg om te zien dat ik niks gemist hebquote:
Vermoedelijk denkt hij over de radicale islam precies hetzelfde als over jouw oeuvre hier. Niet voor niets dat al je soortgenoten helemaal op tilt gaan nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:36 schreef Beaurealis het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe de beste man denkt over de islam in Nederland. Zou de gesprekken tussen Dick en Geert wel willen horen
Een opiniemaakster die internationaal bekend is in de rechts conservatieve hoek.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee nog nooit van gehoord. Maar 2 sec haar twitter pagina was genoeg om te zien dat ik niks gemist heb
Eva gelooft wel een hoop onzin zeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Covid regime.quote:As if that isn’t bad enough, he was also:
- behind the Dutch covid regime
Alsof de Dick vanuit Nederland een Trump-Russia hoax opgezet heeft.quote:- involved in the Trump-Russia hoax
Ja hoor, Dick heeft ook nog rapporten over MH17 zoekgemaakt.quote:- behind the cover-up of flight MH17 reports
Fake accounts, nu is de grens wel bereikt hoor bij de Nederlandse Poetin-loyalisten.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:45 schreef AchJa het volgende:
Nou vandaar dat ik haar dus niet kenquote:
Dan moet je vooral de Joop en de reacties even lezen: https://www.bnnvara.nl/jo(...)k-schoof-als-premierquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen wappie-rechts dat boos is over Kabinet Deep State I.
Dat vind ik een hele beschaafde omschrijving van een dame die zo genoot van haar ongevaccineerde-zonnebrandvrije zomerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Een opiniemaakster die internationaal bekend is in de rechts conservatieve hoek.
Als zowel extreem links als extreem rechts boos zijn dan zal het vast goed zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moet je vooral de Joop en de reacties even lezen: https://www.bnnvara.nl/jo(...)k-schoof-als-premier
We houden het netjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:46 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele beschaafde omschrijving van een dame die zo genoot van haar ongevaccineerde-zonnebrandvrije zomer
Is het heel erg als ik haar ook niet ken. Maar na die eerste tweet de hoop ook al op gaf?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:45 schreef capricia het volgende:
Marianne Zwagerman (columnist Telegraaf) is ook geen fan van Dick Schoof.![]()
Die timeline.
[ x ]
[ x ]
Dan luister je iig niet veel naar Nieuws radio zenders.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik haar ook niet ken. Maar na die eerste tweet de hoop ook al op gaf?
Redelijk bekende columniste die geregeld complete onzin uitbraakt; althans, in ieder geval over klimaatverandering en de Amerikaanse politiek van wat ik me herinner. Ik ken haar van haar wekelijkse column op BNR, maar geen idee of ze dat nog doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik haar ook niet ken. Maar na die eerste tweet de hoop ook al op gaf?
Dat klopt. Helemaal nooit zelfs.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dan luister je iig niet veel naar Nieuws radio zenders.
Dat vind ik persoonlijk wel een aanbeveling, dat Zwagerman hem niet moet, als er iemand immers een compleet vervormd beeld heeft van geschikt en ongeschikt dan is dat mevrouw dor hout wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:45 schreef capricia het volgende:
Marianne Zwagerman (columnist Telegraaf) is ook geen fan van Dick Schoof.![]()
Die timeline.
[ x ]
[ x ]
Vertrek je per Vliegtuig, trein of auto?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn mensenkennis komt tot de conclusie dat hij onbetrouwbaar is. Dat lijk ik op te maken uit die ogen van hem.
Niet door de jonge katjes die hij in zijn vrije weekend verzuipt?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn mensenkennis komt tot de conclusie dat hij onbetrouwbaar is. Dat lijk ik op te maken uit die ogen van hem.
Beide zijden van het hoefijzer volledig in de vlekken!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als zowel extreem links als extreem rechts boos zijn dan zal het vast goed zijn.
Haha, dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik mis de aalgladde babbel van Rutte nu al.
Komen we toch jog in het midden uitquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beide zijden van het hoefijzer volledig in de vlekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |