Is deze geweldige woordgrap met opzet ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:17 schreef Vincent_student het volgende:
Lijkt me een man die de boel gaat aanpakken. Geen gelul maar doen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Nou het moddergooien kan weer beginnen bij links hoor.
Eigenlijk alles dat Plasterk niet is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voormalig directeur van de AIVD, dus dat zal wel snor zitten. Weet niet heel veel over de beste man, maar ik begrijp dat hij een kundig bestuurder is. Deed het naar mijn weten ook prima bij de AIVD.
Aan de andere kant. Aangezien de man al 67 is zullen ruzies met Geert hem verder een worst zijn en kan hij zijn eigen plan trekken.quote:Alleen verrassend dat hij bereid is om zich te laten gebruiken als verlengstuk van Wilders. Je moet daar maar net zin in hebben.
De woordgrappen worden steeds beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat klinkt nog niet zo slecht.
1000x beter dan Plasterk.
Mooie sjoelbak.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij in de toekomst ook schuiven met geld in mijn richting.
Bij Geenstijl zijn ze minder enthousiast, zie ik. Zoals het een echte AIVD'er betaamt, hanteerde hij blijkbaar een nogal ruime interpretatie van de bewegingsruimte van de veiligheidsdienst.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eigenlijk alles dat Plasterk niet is.
[..]
Aan de andere kant. Aangezien de man al 67 is zullen ruzies met Geert hem verder een worst zijn en kan hij zijn eigen plan trekken.
Ken je J. Edgar Hoover ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voormalig directeur van de AIVD, dus dat zal wel snor zitten.
Hij heeft een anti-islam auto over zijn welse body.quote:
Geen pic?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een anti-islam auto over zijn welse body.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |