Je kent haar niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
“Shieldmaiden of the far right”
Toen gestopt met lezen
Nee nog nooit van gehoord. Maar 2 sec haar twitter pagina was genoeg om te zien dat ik niks gemist hebquote:
Vermoedelijk denkt hij over de radicale islam precies hetzelfde als over jouw oeuvre hier. Niet voor niets dat al je soortgenoten helemaal op tilt gaan nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:36 schreef Beaurealis het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe de beste man denkt over de islam in Nederland. Zou de gesprekken tussen Dick en Geert wel willen horen
Een opiniemaakster die internationaal bekend is in de rechts conservatieve hoek.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee nog nooit van gehoord. Maar 2 sec haar twitter pagina was genoeg om te zien dat ik niks gemist heb
Eva gelooft wel een hoop onzin zeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien heeft Dick nog wat Kompromat over ze.
Ze schieten helemaal in de stress, daar op wappie-rechts:
[ x ]
Covid regime.quote:As if that isn’t bad enough, he was also:
- behind the Dutch covid regime
Alsof de Dick vanuit Nederland een Trump-Russia hoax opgezet heeft.quote:- involved in the Trump-Russia hoax
Ja hoor, Dick heeft ook nog rapporten over MH17 zoekgemaakt.quote:- behind the cover-up of flight MH17 reports
Fake accounts, nu is de grens wel bereikt hoor bij de Nederlandse Poetin-loyalisten.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:45 schreef AchJa het volgende:
Linkse relgroepjes in paniek omdat ze heus wel weten dat ze onder het vergrootglas van de AIVD liggen?
Nou vandaar dat ik haar dus niet kenquote:
Dan moet je vooral de Joop en de reacties even lezen: https://www.bnnvara.nl/jo(...)k-schoof-als-premierquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen wappie-rechts dat boos is over Kabinet Deep State I.
Dat vind ik een hele beschaafde omschrijving van een dame die zo genoot van haar ongevaccineerde-zonnebrandvrije zomerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Een opiniemaakster die internationaal bekend is in de rechts conservatieve hoek.
Als zowel extreem links als extreem rechts boos zijn dan zal het vast goed zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moet je vooral de Joop en de reacties even lezen: https://www.bnnvara.nl/jo(...)k-schoof-als-premier
We houden het netjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:46 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele beschaafde omschrijving van een dame die zo genoot van haar ongevaccineerde-zonnebrandvrije zomer
Is het heel erg als ik haar ook niet ken. Maar na die eerste tweet de hoop ook al op gaf?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:45 schreef capricia het volgende:
Marianne Zwagerman (columnist Telegraaf) is ook geen fan van Dick Schoof.![]()
Die timeline.
[ x ]
[ x ]
Dan luister je iig niet veel naar Nieuws radio zenders.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik haar ook niet ken. Maar na die eerste tweet de hoop ook al op gaf?
Redelijk bekende columniste die geregeld complete onzin uitbraakt; althans, in ieder geval over klimaatverandering en de Amerikaanse politiek van wat ik me herinner. Ik ken haar van haar wekelijkse column op BNR, maar geen idee of ze dat nog doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik haar ook niet ken. Maar na die eerste tweet de hoop ook al op gaf?
Dat klopt. Helemaal nooit zelfs.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dan luister je iig niet veel naar Nieuws radio zenders.
Dat vind ik persoonlijk wel een aanbeveling, dat Zwagerman hem niet moet, als er iemand immers een compleet vervormd beeld heeft van geschikt en ongeschikt dan is dat mevrouw dor hout wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:45 schreef capricia het volgende:
Marianne Zwagerman (columnist Telegraaf) is ook geen fan van Dick Schoof.![]()
Die timeline.
[ x ]
[ x ]
Vertrek je per Vliegtuig, trein of auto?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn mensenkennis komt tot de conclusie dat hij onbetrouwbaar is. Dat lijk ik op te maken uit die ogen van hem.²
Niet door de jonge katjes die hij in zijn vrije weekend verzuipt?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn mensenkennis komt tot de conclusie dat hij onbetrouwbaar is. Dat lijk ik op te maken uit die ogen van hem.²
Beide zijden van het hoefijzer volledig in de vlekken!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als zowel extreem links als extreem rechts boos zijn dan zal het vast goed zijn.
Haha, dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik mis de aalgladde babbel van Rutte nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |