Lijkt mij geen verkeerde kerel nee, iemand met veel ervaring achter de schermen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:29 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een Cohen-vibe. Te lief voor het keiharde spel.
Is overigens geen verkeerde eigenschap, maar een mediatraining zou niet misstaan.
Van een vernieuwend extraparlementair kabinet zoals zij het benoemen is geen sprake. Het is gewoon een meerderheidskabinet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:25 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat ze het langer gaan uithouden dat Rutte IV, omdat het nieuwe kabinet gewoon de uitvoerende macht wordt van de Tweede Kamer. Als het kabinet goed communiceert naar de Tweede Kamer, dan kunnen ze het best lang uithouden.
Ze hebben ook over veel geen akkoord gesloten, dus dat geef veel meer vrijheid dan de Tweede Kamer gewend was.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
Van een vernieuwend extraparlementair kabinet zoals zij het benoemen is geen sprake. Het is gewoon een meerderheidskabinet.
De 4 hebben een akkoord gesloten, ministers en premier gaan het regeerakkoord volgen in de uitwerking en zo lang mogelijk handhaven. Van het betrekken van andere fracties voor uitvoer van beleid en moties zal in de praktijk denk ik weinig van terecht komen. Idem dito voor moties die ongunstig zijn voor de 4, daarin gaan ze elkaar gewoon steunen.
Het enige verschil is dat als het fout gaat die 4 fractievoorzitters uit de wind worden gehouden en geen verantwoording hoeven af te leggen. Dat mogen de ministers en premier dan doen.
Gaat het wel goed dan strijken ze uiteraard wel de eer op.
Ik hoop dat de TK inderdaad de ruimte krijgt om initiatieven aan te dragen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze hebben ook over veel geen akkoord gesloten, dus dat geef veel meer vrijheid dan de Tweede Kamer gewend was.
quote:
Op zijn best drieeneenhalf jaar, hequote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij moet nog 4 jaar worstelen met de media en allerlei internationale partijen.
Een cel in de tweede kamer voor de FvD kamerledenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:04 schreef Confetti het volgende:
Misschien kan die zijn veiligheidsachtergrond gebruiken om het gevaar van het toenemend aantal binnenlandse vijanden uit te schakelen. Je ziet al gelijk dat de ondermijning vanuit de Russische hoek opkomen.
Zou wat meer ruimte voorzien. De prominentste Nederlandse Poetin-versteher is toch Marcel de Graaff die namens de PVV in het EP werd verkozen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een cel in de tweede kamer voor de FvD kamerleden
Check dat hoofd. Als je hier een semen-analyse op loslaat.quote:
Hoeft niks te zeggen. Kijk naar jezelf, je zit voor 15k per maand op de loonlijst ergens en hebt verbinden als managementstijl.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:37 schreef Raw85 het volgende:
Die ogen doen me wel een beetje denken aan m’n eigen ogen na een goede baapsessie vroeger in t tussenuurtje
[ afbeelding ]
Lijkt me geen verkeerd plan met die 20 "potentiële" terroristjes die binnen zijn gevlogen om pro-palestina protesten te organiseren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Ken die man niet, maar de AIVD achtergrond geeft mij vertrouwen dat mijn voorspelling over minder vrijheid en meer spionage door al onze "vrijheid" partijen ruimschoots uit gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |