quote:De 67-jarige Schoof is op dit moment de hoogste ambtenaar op het ministerie van Justitie en Veiligheid. Daarvoor was hij de baas van de inlichtingendienst AIVD, Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en directeur van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).
Dick Advocaat, Dick Tracyquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is altijd mooi als de man die jouw land in het buitenland moet vertegenwoordigen Dick heet![]()
Alleen Tiny Kok was wat dat betreft nog geschikter geweestquote:
Kan me nog herinneren dat Wim Kok (MP) en Wim Dik (KPN) op een handelsmissie gingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is altijd mooi als de man die jouw land in het buitenland moet vertegenwoordigen Dick heet![]()
Dat jij hem niet kent. Maakt het nog niet meteen een totaal onbekendequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef heywoodu het volgende:
Wie de vliegende fuck is Dick Schoof
Lekker man, gewoon een totaal onbekende uit de hoge hoed toveren, heb je misschien ook iets minder gezeik
deze man is ex aivd e.d.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:07 schreef Harvest89 het volgende:
Doe het niet Dicky.
Geen enkele zelfrespecterende ambtenaar wil een verleden met de PVV aan zich hebben plakken.
Zou lachen zijn als ze hem in het Engels ook nog eens zouden aankondigen als Dick Shove.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat kan inderdaad wel, misschien worden De Vier opeens geprikt door een paraplu ofzo en zitten we tot 2050 aan Dicktator Schoof vast.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
deze man is ex aivd e.d.
zelfde carrière verloop als Vladimir P.?
Die werd constant verkeerd genoemd in Azië:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Gelachen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dick Schoof is de hoogste ambtenaar van het ministerie van Justitie en Veiligheid en hoeder van de rechtsstaat.
ik ga er nu achteraanquote:
Als meneer Schoof zich niet met oplichterij of andere louche zaken heeft bezig gehouden is er niks te gooien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Nou het moddergooien kan weer beginnen bij links hoor.
ik denk dat ie helemaal schoon is, pvv zal wel helemaal uitgepluisd hebben, voordat ze hem naar voren hebben geschovenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Dick Schoof zichzelf naar voren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat ie helemaal schoon is, pvv zal wel helemaal uitgepluisd hebben, voordat ze hem naar voren hebben geschoven
Net als met Gom van Strienquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat ie helemaal schoon is, pvv zal wel helemaal uitgepluisd hebben, voordat ze hem naar voren hebben geschoven
Ik zie dat ie al vergeleken wordt met putin.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als meneer Schoof zich niet met oplichterij of andere louche zaken heeft bezig gehouden is er niks te gooien.
Hopelijk gaat hij in de toekomst ook schuiven met geld in mijn richting.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dick Schoof zichzelf naar voren.
En nu?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zie dat ie al vergeleken wordt met putin.
Niks mis mee. Gezien de huidige toestand van de Natie dient het volk met ijzeren hand geregeerd te worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zie dat ie al vergeleken wordt met putin.
Op basis waarvan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:17 schreef Vincent_student het volgende:
Lijkt me een man die de boel gaat aanpakken. Geen gelul maar doen.
Zelfs GS plaatst kanttekeningen:quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Nja, rechts zou precies hetzelfde doen als er wat te vinden is over een linkse kandidaat. Is aan rechts om iemand naar voren te schuiven (pun intended) die geen rare dingen heeft uitgespookt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Er was ook een Duitse voetballer die Kuntz heette. Was lachen tijdens de interland Engeland-Duitsland.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voormalig directeur van de AIVD, dus dat zal wel snor zitten. Weet niet heel veel over de beste man, maar ik begrijp dat hij een kundig bestuurder is. Deed het naar mijn weten ook prima bij de AIVD.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als meneer Schoof zich niet met oplichterij of andere louche zaken heeft bezig gehouden is er niks te gooien.
Is deze geweldige woordgrap met opzet ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:17 schreef Vincent_student het volgende:
Lijkt me een man die de boel gaat aanpakken. Geen gelul maar doen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Eigenlijk alles dat Plasterk niet is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voormalig directeur van de AIVD, dus dat zal wel snor zitten. Weet niet heel veel over de beste man, maar ik begrijp dat hij een kundig bestuurder is. Deed het naar mijn weten ook prima bij de AIVD.
Aan de andere kant. Aangezien de man al 67 is zullen ruzies met Geert hem verder een worst zijn en kan hij zijn eigen plan trekken.quote:Alleen verrassend dat hij bereid is om zich te laten gebruiken als verlengstuk van Wilders. Je moet daar maar net zin in hebben.
De woordgrappen worden steeds beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat klinkt nog niet zo slecht.
1000x beter dan Plasterk.
Mooie sjoelbak.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij in de toekomst ook schuiven met geld in mijn richting.
Bij Geenstijl zijn ze minder enthousiast, zie ik. Zoals het een echte AIVD'er betaamt, hanteerde hij blijkbaar een nogal ruime interpretatie van de bewegingsruimte van de veiligheidsdienst.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eigenlijk alles dat Plasterk niet is.
[..]
Aan de andere kant. Aangezien de man al 67 is zullen ruzies met Geert hem verder een worst zijn en kan hij zijn eigen plan trekken.
Ken je J. Edgar Hoover ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voormalig directeur van de AIVD, dus dat zal wel snor zitten.
Hij heeft een anti-islam auto over zijn welse body.quote:
Geen pic?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een anti-islam auto over zijn welse body.²
Ja. Ik ben hier ook veel enthousiaster over dan over Plasterk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor wie hem niet kent, een recent interview dat ik tegen kwam:
https://www.groene.nl/art(...)og-lang-niet-bereikt
Komt over als een goede MP.
Hij is een ondermijner van de rechtsstaat. Maar goed, Putin komt ook van de FSB, Pinochet, de Shah en Mobutu kwamen door de CIA, dus wat kan er mis gaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dick Schoof is de hoogste ambtenaar van het ministerie van Justitie en Veiligheid en hoeder van de rechtsstaat. Een eventuele PVV-regering ziet hij met vertrouwen tegemoet.
De AIVD gaat het overnemen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is een ondermijner van de rechtsstaat. Maar goed, Putin komt ook van de FSB, Pinochet, de Shah en Mobutu kwamen door de CIA, dus wat kan er mis gaan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bestaan er echt mensen die die Lubach grappig vinden?
Nou, kom op met die foto van Dick.quote:
Maar dan zonder Nokia.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:00 schreef Loverboii het volgende:
Hoop dat ie net zo vrolijk is als Rutte.
Elk normaal denkend mens is anti-islam.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan ook wel vervelend zijn voor een partij als Denk, zo'n ervaren AIVDer als premier.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
NRC heeft maart 2024 nog gepubliceerd over dubieus handelen van hem, dus ik denk eerder dat het strategie is om foute figuren naar voren te blijven schuiven.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Deze komt uit de koker van menner Wilders. 99% en die ene % ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan ook wel vervelend zijn voor een partij als Denk, zo'n ervaren AIVDer als premier.
De AIVD is inderdaad een CIA/NSA zetbaas. Die heeft de Trump Russia hoax gevoed en Snowden is heel duidelijk over hun rol in het algemeen geweest. Dat neemt niet weg dat Schoof zelfstandig de Nederlandse democratische rechtsstaat heeft ondermijnd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:57 schreef capricia het volgende:
[..]
De AIVD gaat het overnemen?
Of is Dick een CIA zetbaas?
Sommige zeurders gún je uiteindelijk gewoon Wilders als MP.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
waarom is het een ondermijner van de rechtstaat?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is een ondermijner van de rechtsstaat. Maar goed, Putin komt ook van de FSB, Pinochet, de Shah en Mobutu kwamen door de CIA, dus wat kan er mis gaan?
Joh, echt? Scherp opgemerkt hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze komt uit de koker van menner Wilders. 99% en die ene % ook.²
Wilders mag van mij premier worden. Het is zijn kabinet dat zijn plannen uitvoert. Laat hem dan ook vooral de boel bestieren.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sommige zeurders gún je uiteindelijk gewoon Wilders als MP.
Ja, ik ben er van overtuigd, ik ben klassiek geschoold. Dank je wel.quote:
Ik zie hier nog maar weinig zeurders eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sommige zeurders gún je uiteindelijk gewoon Wilders als MP.
Voor als hij kinderen van 10 tegenkomt die dan gniffelen om zn naam?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |