SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Nu al?quote:
Ja gaat zo hard!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu al?
Maar je hebt het net geopend.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat covid seizoen heb ik overgeslagen. Na die ene gebeurtenis was ik er klaar mee.
In een spoiler voor als mensen het nog niet gezien hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Heb je Only murders in the building (Disney+) al gezien?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Voor de plannen van vanavond vraag ik jullie: naar welke serie op netflix of Disney+ kijken jullie op dit moment?
(Ik zoek dus een nieuwe serie. De nieuwe seizoenen van Grey's anatomy vallen behoorlijk tegen)
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat covid seizoen heb ik overgeslagen. Na die ene gebeurtenis was ik er klaar mee.
In een spoiler voor als mensen het nog niet gezien hebben.Dat vind ik nog kwalijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Hier ook nog maar een paar druppelsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:47 schreef Arizona het volgende:
Hier is tot nu toe maar een klein beetje regen gevallen
quote:
Ik heb meteen wat blokjes kaas gesneden!quote:
Echt?quote:
heel goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
Ik was net even bij de Lidl en wat stond daar…. Een boek van Martin Österdahl![]()
Uiteraard op de kop gezet en helemaal achter de andere boeken.
Volgende keer een handgeschreven briefje met een disclaimer over de schrijver ertussen steken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
Ik was net even bij de Lidl en wat stond daar…. Een boek van Martin Österdahl![]()
Dat het bij de lidl wordt verkocht zegt al genoegquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
Erg trots! Zal ook eens kijken waar ik uitkomquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:18 schreef Cyan9 het volgende:
Het is weer stemwijzer tijd! Zoals verwacht ben ik weer walgelijk links, @:Meke kan trots zijn.
[ afbeelding ]
Waarom zou dit een probleem zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie gewoon aan Meke gevraagd wat 'ie moet vinden
Meestal verkopen die nog best wel kwaliteit, zeker vergeleken met een boek als dit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat het bij de lidl wordt verkocht zegt al genoeg
Je had het boek moeten kopen, op de grond moeten gooien en er dan op gaan stampen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Arizona het volgende:
Ah, een medestander!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:31 schreef Arizona het volgende:
En ik kom heel verrassend weer uit op de VVD uit.
Altijd weer aan de rechterkant van het spectrum.
Omdat ik daar andere dingen van gemaakt heb natuurlijk.quote:
Jaaaaaa jaquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ik daar andere dingen van gemaakt heb natuurlijk.
Ja, de tweede poot van mijn bureau bijvoorbeeld.quote:
Je had ook nieuw hout kunnen kopen. Of een nieuw bed.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, de tweede poot van mijn bureau bijvoorbeeld.
En een opbergplek voor die onhandige bezorgkratten als je iets bij een supermarkt bestelt.
Wat daarna nog aan hout over was is verwerkt in verschillende andere meubeltjes.
Trots!quote:
Nieuw hout is duur, een nieuw bed is nog duurder.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Je had ook nieuw hout kunnen kopen. Of een nieuw bed.
Bed is in de regel wel comfortabeler dan een matras op de grond toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuw hout is duur, een nieuw bed is nog duurder.
Jezas. Heb je het partijprogramma er naast gehad?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:18 schreef Cyan9 het volgende:
Het is weer stemwijzer tijd! Zoals verwacht ben ik weer walgelijk links, @:Meke kan trots zijn.
[ afbeelding ]
Vooral ook beter voor je rugquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Bed is in de regel wel comfortabeler dan een matras op de grond toch?
In dezelfde als de VVD als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Even checken in welke europese-fractie D66 eigenlijk zit.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Bed is in de regel wel comfortabeler dan een matras op de grond toch?
Valt heel erg mee voor beide. Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor een hard bed, vandaar ook houten bedbodem in mijn vorige bed (niet zo'n gekochte verende lattenbodem, gewoon houten planken). Matras op de grond is wat dat betreft perfect, lekker stevige ondergrond.quote:
You do you!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Valt heel erg mee voor beide. Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor een hard bed, vandaar ook houten bedbodem in mijn vorige bed (niet zo'n gekochte verende lattenbodem, gewoon houten planken). Matras op de grond is wat dat betreft perfect, lekker stevige ondergrond.
Alleen het overeind komen was in het begin even wennen, maar daar wordt je vanzelf handiger in.
Ah je gaat dus hout vragen voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet dat ik nooit meer een nieuw bed ga maken of zo, heb al getekend en gerekend en gekeken wat voor hout ik zoal wil. Zal niet heel lang meer duren.
Nee, dat haal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je gaat dus hout vragen voor je verjaardag?
In ieder geval nog wel! De fractieleider van Renew heeft gezegd dat ze de VVD eruit willen gooien omdat ze zich niet aan het cordon sanitaire hebben gehouden door met de PVV in een coalitie te zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dezelfde als de VVD als ik me niet vergis.
Ja dat wordt m dus niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dezelfde als de VVD als ik me niet vergis.
Ja de grote SC verkiezingen. Net zo veel keuzes als bij de tweede kamer verkiezingen.quote:
SPANNEND! Op wie mogen we stemmen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de grote SC verkiezingen. Net zo veel keuzes als bij de tweede kamer verkiezingen.
Ik stel me beschikbaar voor een nieuwe termijn als modquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
SPANNEND! Op wie mogen we stemmen?
Mijn stem heb je!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik stel me beschikbaar voor een nieuwe termijn als mod
Ja. Weinig zin inquote:
quote:
Ja, zoiets hoorde ik al. Moet zeggen dat ik daar niet zo heel veel waarde aan hecht. Zal niet veel meer worden dan het Europese equivalent van de Nederlandse 'Foei, volgende keer niet meer doen.' gok ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In ieder geval nog wel! De fractieleider van Renew heeft gezegd dat ze de VVD eruit willen gooien omdat ze zich niet aan het cordon sanitaire hebben gehouden door met de PVV in een coalitie te zitten.
Hoe geloofwaardig dat is, mag je zelf bedenken, want ze hebben de zetels van de VVD waarschijnlijk hard nodig om de derde fractie in het EP te blijven
En wie zijn je uitdagers?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik stel me beschikbaar voor een nieuwe termijn als mod
De keuzes zijn o.a. @Fred_B voor België, @Strani voor Spanje en dan nog een heleboel anderen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
SPANNEND! Op wie mogen we stemmen?
quote:
De Heintje Davids onder de Mods, komt steeds weer terug.quote:
Ik ga sowieso niet op Strani stemmen, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De keuzes zijn o.a. @:Fred_B voor België, @:Strani voor Spanje en dan nog een heleboel anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wil ik ook wel eerst weten voordat ik besluit op wie ik ga stemmen.quote:
Interesseert me helemaal niks, want ik durf het tegen iedereen op te nemenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet op Strani stemmen, dat weet ik wel.Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet op Strani stemmen, dat weet ik wel.Gom van StraniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ronald Plastraniquote:
Ik weet niet hoe groot het stembiljet gaat worden als iedereen erop moet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Interesseert me helemaal niks, want ik durf het tegen iedereen op te nemen
Ik ga toch zeker geen hele race lopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dan ik het zeker nog geen gelopen race voor @:H_T dus.
Maar met liggen kom je nooit bij de finish.quote:
Jou kennende is dat wel sneller dan met de trein.quote:
Ha! Als hardloper ben ik zeker in het voordeel.quote:
Wel als ik lig in een snel voertuigquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar met liggen kom je nooit bij de finish.
Ik heb dan weer een autoquote:
Maar ik heb zeker 2x minder vaak storing met de trein.quote:
Dezelfde club waar de VVD mogelijk uitgegooid gaat worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Oh!Voor het eerst in tig jaar geen PvdA bovenaan het lijstje voor mij.
![]()
Even checken in welke europese-fractie D66 eigenlijk zit.
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon de kern van het probleem. Want zoals iedereen weet is het de schuld van links.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jezas. Heb je het partijprogramma er naast gehad?![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jou kennende is dat wel sneller dan met de trein.
Ik begin toch een vermoeden van vooroordelen te krijgenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar ik heb zeker 2x minder vaak storing met de trein.
Je hebt het tegen @H_T, dus dit is nog steeds best wel vaak storing.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar ik heb zeker 2x minder vaak storing met de trein.
Jij dacht dat het bij verkiezingen over de inhoud zou gaan?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ik begin toch een vermoeden van vooroordelen te krijgen
Dat is een van de basisprincipes van H_T! Ik kan het niet helpen dat mijn zeer gewaardeerde opponenten van die boerenkinkels zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij dacht dat het bij verkiezingen over de inhoud zou gaan?
Ik zit nog te wachten op een geode oneliner van de kandidaten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij dacht dat het bij verkiezingen over de inhoud zou gaan?
De zon gaat weer schijnen in de SC!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op een geode oneliner van de kandidaten.
Maar moeten wij dan naar jouw ideeën gaan luisteren?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is een van de basisprincipes van H_T! Ik kan het niet helpen dat mijn zeer gewaardeerde opponenten van die boerenkinkels zijn
Ja nee zeg, die is al geclaimd door ultra radicaal extreem rechts of wat was het.quote:
Ik denk dat hij vooral moet zeggen wat wij denken, daar win je pas zieltjes mee tegenwoordig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar moeten wij dan naar jouw ideeën gaan luisteren?
Of een programmaboekje lezen?
Kan je ons niet gewoon overhalen met een koddige kwinkslag of zo?
Ik ben niet rechts, niet links, maar recht voor de SC dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja nee zeg, die is al geclaimd door ultra radicaal extreem rechts of wat was het.
Je denkt toch zeker niet dat ik een programmaboekje ga laten drukken? At is zonde van het geld en het papier en dus de bomen en tevens het milieu!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar moeten wij dan naar jouw ideeën gaan luisteren?
Of een programmaboekje lezen?
Kan je ons niet gewoon overhalen met een koddige kwinkslag of zo?
Maar wij van links zijn volgens het internet enorm tere zieltjes en je zegt hier nu min of meer dat je ons dat niet waard vind.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik een programmaboekje ga laten drukken? At is zonde van het geld en het papier en dus de bomen en tevens het milieu!
Zo, dat hoort stemmen van links en rechts te trekken![]()
Ik denk toch dat je teveel stemmen aan de rechterkant verliest met zulk soort woke gedachten. Een beetje het milieu willen ontlasten door geen papier te verspillenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik een programmaboekje ga laten drukken? At is zonde van het geld en het papier en dus de bomen en tevens het milieu!
Zo, dat hoort stemmen van links en rechts te trekken![]()
He, dank je wel. Die was ik net kwijt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, niet links, maar recht voor de SC dan?
Graag gedaan, At Your Service!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
He, dank je wel. Die was ik net kwijt.
Kan ik hem weer helemaal opnieuw uit mijn geheugen gaan poetsen, even snel wat alcohol zoeken.
Het scheelt ook geld!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je teveel stemmen aan de rechterkant verliest met zulk soort woke gedachten. Een beetje het milieu willen ontlasten door geen papier te verspillen
Ik heb een goede spindoctor. Het gaat er nameljk om hoe je het brengt, c'est marketing!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt het tegen @:H_T, dus dit is nog steeds best wel vaak storing.
Een spindoctor... Ik ben niet zo'n fan van spinnen, maar als jij denkt dat het helpt...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb een goede spindoctor. Het gaat er nameljk om hoe je het brengt, c'est marketing!
Heb ook een spinmedicijnman geprobeerd, gaf helemaal opmerkelijk resultatenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een spindoctor... Ik ben niet zo'n fan van spinnen, maar als jij denkt dat het helpt...
Die zal, met vier armen en vier benen, best een indrukwekkende regendans kunnen opvoeren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb ook een spinmedicijnman geprobeerd, gaf helemaal opmerkelijk resultaten
Volgens mij is @Cyan9 deze vergeten om in de OP te zettenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:15 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Afgewezen, de hoeveelheid emoji's in de OP triggert me al enorm.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens mij is @:Cyan9 deze vergeten om in de OP te zetten
Om één of andere reden heeft hij het plaatje niet goed geplakt, ik ben 87% nog linkserquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Om één of andere reden heeft hij het plaatje niet goed geplakt, ik ben 87% nog linkser![]()
[ afbeelding ]
Dus ook het plaatje was jou te rechtsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Om één of andere reden heeft hij het plaatje niet goed geplakt, ik ben 87% nog linkser![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een beetje raar dat je alleen het opzetborsteltje mee neemt als je bij iemand blijft slapen, want stel dat jij geen electrische tandenborstel zou hebben, wat dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik heb een vraagje. Als er iemand bij je blijft slapen die nog niet eerder bij je geslapen heeft en voor het tandenpoetsen alleen een electrisch opzetborsteltje meeneemt, is dat dan raar? Ik vond het wel een dingetje om mijn electrische tandenborstel (alleen de onderkant) met iemand te delen en vraag me af of ik mee aanstel of niet
Ja, dat zei hij al. "Dan moet ik even een tandenborsteltje kopen", dat kan op zich nog wel, want die heb je heel goedkoop bij de action.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar dat je alleen het opzetborsteltje mee neemt als je bij iemand blijft slapen, want stel dat jij geen electrische tandenborstel zou hebben, wat dan?
Maar verder is het toch niet erg om de onderkant te delen voor een keertje. De bovenkant zou ik gekker vinden.
Oh nee ik zou de onderkant delen ook al niet echt fijn vinden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik heb een vraagje. Als er iemand bij je blijft slapen die nog niet eerder bij je geslapen heeft en voor het tandenpoetsen alleen een electrisch opzetborsteltje meeneemt, is dat dan raar? Ik vond het wel een dingetje om mijn electrische tandenborstel (alleen de onderkant) met iemand te delen en vraag me af of ik mee aanstel of niet
Nee, dat zou ik ook niet heel fijn vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
Beetje vreemd wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nee ik zou de onderkant delen ook al niet echt fijn vinden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet heel fijn vinden eigenlijk.
Fijn! Nu voel ik me minder een aanstellerquote:
Ja, eens.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn! Nu voel ik me minder een aanstellerJa, ik had het fijner gevonden als hij het van te voren vroeg, dan had ik vriendelijk gevraagd of hij een normale tandenborstel mee wilde nemen.
Veel plezier, op welk festivalterrein ben je?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:46 schreef ijs_beer het volgende:
Dat moment dat je als eerste van de groep op een festivalterrein bent. Wat doe je, beetje ongemakkelijk bij ingang hangen, beetje rondlopen, maar helemaal in de drukte gaan staan bij het podium is ook onhandig.
Kortom, dan maar effe fokken.
Parkfeest in Oosterhout.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier, op welk festivalterrein ben je?
Alvast munten halen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:46 schreef ijs_beer het volgende:
Dat moment dat je als eerste van de groep op een festivalterrein bent. Wat doe je, beetje ongemakkelijk bij ingang hangen, beetje rondlopen, maar helemaal in de drukte gaan staan bij het podium is ook onhandig.
Vorig jaar kwam een vriendin een uur te laat omdat ze de verkeerde bus had gepakt. Toen moest ik ook een uur mezelf alleen redden. Bij de optredens is dat niet zo erg maar in de pauze's zat ik maar een beetje rond te dwalenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:46 schreef ijs_beer het volgende:
Waar staat die geparkeerd?quote:
quote:
Qua club wel. Qua spel was het dit seizoen wel echt bedroevend. Ook deze finale was heel matig, maar winnen ze dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LeukOok wel terecht dat Man United komend seizoen europees voetbal speelt.
Gegoogled, dat klinkt als een heel leuk festival, al ken ik alleen de headliner van naamquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ondertussen sta ik bij een concert van pigs pigs pigs pigs pigs pigs pigs. Of pigsx7 voor intimi.wel tof
Sons en deadletter zijn ook aanraders.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gegoogled, dat klinkt als een heel leuk festival, al ken ik alleen de headliner van naam
Cashless.quote:
Gesponsord door Knorr?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ondertussen sta ik bij een concert van pigs pigs pigs pigs pigs pigs pigs. Of pigsx7 voor intimi.wel tof
Ga ik volgende maand heenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:50 schreef Zigsky het volgende:
Ik kan het nergens kwijt verder. Ik was vanmiddag bij Jesus Christ Superstar en Jeangu Macrooy was fantastisch!! Mocht je nog een aanrader nodig hebben. Paul de Leeuw deed ook mee, maar was meh.
Oehoehoe zie meneer 'ik laat anderen drankjes voor me kopen!'quote:
Je gaat er geen spijt van krijgenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga ik volgende maand heenBlij dat het zo goed is
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:59 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand @:Hamlapjes nog gezien de laatste tijd?
Rijd je door de Brennerpas?quote:
Misschien was ie onderdeel van pigs pigs pigs pigs pigs pigs pigs?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:59 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand @:Hamlapjes nog gezien de laatste tijd?
Danny Vera en zij waren de headliners. Bleek ook wel duidelijk uit de kwaliteit van de optredens.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Richard Sherman is overleden
Bekend van heel veel (oudere) Disneymuziek die hij samen met zijn broer maakte, zoals de liedjes uit Mary Poppins en de oorwurm van It's A Small World uit de Disneyparken.
[ x ]
Ksssst, Van Inkel-wannabe!quote:
Kijk maar uit. Straks gaat die nog vragen of we met hem de wals meer willen doen.quote:
Hoogtepuntje aan het eind van het jaar!quote:Op zondag 26 mei 2024 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks gaat die nog vragen of we met hem de wals meer willen doen.
quote:Op zondag 26 mei 2024 10:20 schreef Cyan9 het volgende:
Geluidsoverlast in de SC, ik vind dat daar wat aan gedaan moet worden.
Goed idee, maar omdopen naar SilentChat geeft misschien weer een verkeerde indrukquote:Op zondag 26 mei 2024 10:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zou het in je partijprogramma voor de SC verkiezingen opnemen.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:20 schreef Cyan9 het volgende:
Dan zou hij zeker mijn stem krijgen, ik kan ook slecht tegen geluidsoverlast.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het in je partijprogramma voor de SC verkiezingen opnemen.
Ja, ik vind het geluid dat Hans maakt toch net ietsjes beter.quote:
Leuk, veel plezier! Ik was gisteravond naar Spamalotquote:
Maar m'n termijn zit er helemaal nog niet op?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het in je partijprogramma voor de SC verkiezingen opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit vanavond in een zaal maar ik moet wel gewoon van het station lopen. Dan wil je geen slecht weer hebben![]()
Ik geloof dat @H_T vervroegde verkiezingen heeft uitgeschreven. Als jij het daar niet mee eens bent moet je dat misschien even met hem opnemen, al weet ik niet of er zo laat in het proces nog iets aan veranderd kan worden.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar m'n termijn zit er helemaal nog niet op?
Veel plezierquote:
Die heb ik helemaal niet uitgeschreven, ik heb alleen aangegeven dat ik beschikbaar ben voor een nieuwe termijn!quote:Op zondag 26 mei 2024 13:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof dat @:H_T vervroegde verkiezingen heeft uitgeschreven. Als jij het daar niet mee eens bent moet je dat misschien even met hem opnemen, al weet ik niet of er zo laat in het proces nog iets aan veranderd kan worden.
Oeh, die woordkeuze is toch wel enigszins open voor interpretatie. Anyway, we zitten nu al halverwege de verkiezingen.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet uitgeschreven, ik heb alleen aangegeven dat ik beschikbaar ben voor een nieuwe termijn!
Heb je blanco ballonnen besteld dan, zonder jolige slogan voor de vers verkozen mods?quote:Op zondag 26 mei 2024 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
We zouden die ballonnen natuurlijk gewoon kunnen bewaren voor de volgende verjaardag van @:Meke, dat zal toch niet zo lang meer duren.
"I'M THE BEST!!!", "IN YOUR FACE LOSERS!!!", en "F*CK THE EBU!!!" zijn toch prima voor een verjaardag te gebruiken?quote:Op zondag 26 mei 2024 13:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je blanco ballonnen besteld dan, zonder jolige slogan voor de vers verkozen mods?
Oh dan zit de sfeer er meteen in!quote:Op zondag 26 mei 2024 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"I'M THE BEST!!!", "IN YOUR FACE LOSERS!!!", en "F*CK THE EBU!!!" zijn toch prima voor een verjaardag te gebruiken?
Nou precies, dat dacht ik ook.quote:
Ik zou niets anders willen op m'n verjaardagquote:Op zondag 26 mei 2024 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"I'M THE BEST!!!", "IN YOUR FACE LOSERS!!!", en "F*CK THE EBU!!!" zijn toch prima voor een verjaardag te gebruiken?
Wat een zooitjequote:
Die auto is behoorlijk stukquote:
Was niet zijn schuld lijkt me?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:08 schreef GeorgeM het volgende:
Als die startplek niet de genadeklap voor z’n stoeltje was, dan is dit het wel
Nee, ik was te vroeg. Magnussenquote:
Dit zijn dan ook de Europese SC verkiezingen he.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar m'n termijn zit er helemaal nog niet op?
Billie de enabler.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik word hier best vrolijk van. Ga zo door!
Het is mooi dat Monaco op de kalender staat, maar het is meestal niet heel spannendquote:Op zondag 26 mei 2024 15:57 schreef Em31 het volgende:
Drie kwartier moeten wachten voor deze spanning en sensatie!
Ten opzichte van een paar jaar geleden zijn de auto's ook een stuk groter en zwaarder geworden waardoor inhalen, wat al lastig was, helemaal onmogelijk is geworden.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is mooi dat Monaco op de kalender staat, maar het is meestal niet heel spannend
Ik zit dan ook niet heel erg op te lettenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ten opzichte van een paar jaar geleden zijn de auto's ook een stuk groter en zwaarder geworden waardoor inhalen, wat al lastig was, helemaal onmogelijk is geworden.
En doordat nu dankzij de rode vlag iedereen een gratis pitstop had is ook het hele tactische spel weg.
Fijne vakantiequote:Op zondag 26 mei 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn vlucht was spannender dan de race geloof ik, we hadden een doorstart![]()
Maar inmiddels zijn we veilig en wel in ons hotel.
Fijne vakantie!quote:Op zondag 26 mei 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
De vertaling van google maakt er hallo vriendjes van.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Strani kan je helpen vertalen?
Gracias
Ola Bassie y Adrian!quote:
Oh, dat is altijd wel even schrikken. Maar genoeg reden om zo rustig mogelijk te doen de komende dagen danquote:Op zondag 26 mei 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
Dat hebben wij ook een keer gehad, niet echt fijnquote:Op zondag 26 mei 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
Ja.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
Ah de hersenlozen van Nederland zitten nu bij FC Utrecht - Go Ahead Eagles. Lekker vuurwerk naar elkanders tribune gooien
Ze hebben gewoon goed naar Luctor geluisterd.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
Ah de hersenlozen van Nederland zitten nu bij FC Utrecht - Go Ahead Eagles. Lekker vuurwerk naar elkanders tribune gooien
Al is het wel een vreemde manier van spanning in de wedstrijd brengen.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was vrij saai. Hopelijk geeft het voetbal meer spanning.
Volgens Waylon is er iets niet helemaal afgemaakt. Het is niet helemaal geworden wat het had moeten worden.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:04 schreef usagi414 het volgende:
De titel van de video is vreemd gekozen. Maar Waylon was bij Renze afgelopen week.
Ja, dat was alleen niet helemaal wat ik voor ogen had.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon goed naar Luctor geluisterd.
[..]
Al is het wel een vreemde manier van spanning in de wedstrijd brengen.
Effectief lijkt het me echter wel.
Dat zou ik wel willen maar ik geloof dat het eerste woord Portugees isquote:Op zondag 26 mei 2024 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Strani kan je helpen vertalen?
Gracias
Dat stukje heb ik nog niet gezien maar wel ingeschakeld voor de laatste 10 minuten en zie dat karma aardig z'n werk aan het doen is.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
Oei, dat is een leuke vraag! Ik ga even in de archieven zoekenquote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: wat is het beste voorprogramma/support act die jullie ooit gezien hebben?
(het voorprogramma van Son Mieux was erg saai)
Toch fijn dat de vliegmaatschappij tijdens de vlucht nog kopers heeft kunnen vinden voor die doorstart!quote:Op zondag 26 mei 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben eigenlijk maar heel weinig naar concerten en zo geweest, maar wel een keer naar Armin in Bogotá en ik vond het voorprogramma van Ryan Marciano en Sunnery James eigenlijk beter.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: wat is het beste voorprogramma/support act die jullie ooit gezien hebben?
March is het enige voorprogramma waar ik ooit een cd van gekocht heb. Andy D is het enige voorprogramma dat ik ooit gezien heb waar het publiek om begon te roepen tijdens het hoofdprogrammaquote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Wat een tokkie publiek daar in Utrecht.quote:
Hopelijk gaat de huidige regering daar iets mee doen.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat een tokkie publiek daar in Utrecht.
Induction!quote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb best wat concerten gezien en van te veel heb ik het voorprogramma geskipt. Soms was het zo slecht, dat ik het alweer vergeten benquote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Define ‘te ver gaan’.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
Naar aanleiding van het noodbevel in Utrecht, is het mogelijk om een noodbevel af te kondigen voor deze SC als men weer eens te ver gaat?
Vergeef me, ik heb een doorstart doorgemaaktquote:Op zondag 26 mei 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
Voor de duidelijkheid, in Spanje is het hola en bijvoorbeeld ook Holanda, niet ola en ook niet Olanda.
Waarom omschrijf je iets zo algemeen met ‘men’, terwijl iedereen weet dat je @Redefine bedoelt? Werk je tegenwoordig bij de EBU ofzo?quote:Op zondag 26 mei 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
Naar aanleiding van het noodbevel in Utrecht, is het mogelijk om een noodbevel af te kondigen voor deze SC als men weer eens te ver gaat?
Mja ik wilde hem deze keer niet meteen criminaliseren maar inderdaad, het lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom omschrijf je iets zo algemeen met ‘men’, terwijl iedereen weet dat je @:redefine bedoelt? Werk je tegenwoordig bij de EBU ofzo?
Vakantiebudget van alle inzittenden is wel op nu ja!quote:Op zondag 26 mei 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch fijn dat de vliegmaatschappij tijdens de vlucht nog kopers heeft kunnen vinden voor die doorstart!
Basement jaxx!quote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Niks op tegenquote:
FRIET!quote:
Dan moet er wel duidelijk zijn wanneer dat wel of niet te ver gaat.quote:
Ik zou bijna zeggen “Fuck de EBU”quote:Op zondag 26 mei 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moet er wel duidelijk zijn wanneer dat wel of niet te ver gaat.
Stel dat ik zeg 'Wat is friet toch een stom woord voor iets wat gewoon patat heet.', dan heb ik technisch gezien wel friet gezegd, maar dat lijkt me dan niet direct strafwaardig in die zin.
Een camera in @Strani zijn gezicht kapot slaan is toch helemaal niet ergquote:Op zondag 26 mei 2024 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom omschrijf je iets zo algemeen met ‘men’, terwijl iedereen weet dat je @:redefine bedoelt? Werk je tegenwoordig bij de EBU ofzo?
Lastig kiezen. Toch best vaak een goed voorprogramma gezien.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Royal Blood bij Muse heb ik net gemist, al hoorden we vanuit de verte wel een paar liedjes. Dat klonk inderdaad goed!quote:Op zondag 26 mei 2024 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lastig kiezen. Toch best vaak een goed voorprogramma gezien.
The Killers en Kaiser Chiefs bij U2 (dat was in de tijd dat die net aan het doorbreken waren).
Halestorm of Mammoth WVH bij Alter Bridge
Royal Blood bij Muse
Shinedown bij Alter Bridge
Als ik dan toch moet kiezen is het denk ik Shinedown. Al wilde ik die sowieso al eens zien. Plus dat Royal Blood in de buitenlucht was en dan is het geluid toch altijd wat minder.
Al moet ik wel mijn excuses aanbieden voor het vernielen van de camera. Die had dat niet verdiend.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een camera in @:Strani zijn gezicht kapot slaan is toch helemaal niet erg
Welke webside?quote:
Ook jammer dat het niet zijn camera was, hij had hem ook maar geleend.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al moet ik wel mijn excuses aanbieden voor het vernielen van de camera. Die had dat niet verdiend.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux was geweldig![]()
Zij moeten gewoon naar ESF. Niemand kan mij op andere gedachten brengen
De Oosterpoort is echt een te kleine zaal voor hun. Dus ik heb gelijk gekeken of er nog kaartjes zijn voor hun show in het ziggo dome. Die zijn er nog
Het is eigenlijk patates frites zelfs.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde een ‘kenner’ trouwens zeggen dat het patat friet is
quote:Op zondag 26 mei 2024 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Maar wie mag er dan niet mee? Of zijn ze niet meer met z’n zevenen?
Liever zeumn?quote:
Nee dat klopt zeker, de mods moeten daarin wel nuance toepassen. Waarschijnlijk helpt het ook om te kijken of posts met een zachte 'g' geschreven zijnquote:Op zondag 26 mei 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moet er wel duidelijk zijn wanneer dat wel of niet te ver gaat.
Stel dat ik zeg 'Wat is friet toch een stom woord voor iets wat gewoon patat heet.', dan heb ik technisch gezien wel friet gezegd, maar dat lijkt me dan niet direct strafwaardig in die zin.
Dit klopt. En toch is het patat.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde een ‘kenner’ trouwens zeggen dat het patat friet is
Ik heb geen enkel bezwaar tegen het woord friet om reepjes gefrituurde aardappel mee aan te duidenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daarmee doelt op de noodtoestand in die situatie?
Kaartje gekocht voor Son Mieux in het ziggo domequote:Op zondag 26 mei 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux was geweldig![]()
Zij moeten gewoon naar ESF. Niemand kan mij op andere gedachten brengen
De Oosterpoort is echt een te kleine zaal voor hun. Dus ik heb gelijk gekeken of er nog kaartjes zijn voor hun show in het ziggo dome. Die zijn er nog
Jaaaa!! We mogen weer.quote:Op maandag 27 mei 2024 04:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
[ afbeelding ]
De week is weer begonnen, we mogen weer!
Nothing but Thieves voor Muse in de Ziggo Dome (2016). Meestal is voor programma toch een beetje de tijd om bier te halen, te kletsen etc. Maar NBT wist toen wel echt mn aandacht te pakken. En in 2022 stonden ze met hun eigen show in de Ziggo, kan snel gaan.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Afgelopen week was nou ook niet iets wat ik een race zou willen noemen.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 04:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
[ afbeelding ]
De week is weer begonnen, we mogen weer!
quote:Op maandag 27 mei 2024 09:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ik werd wakker met een rechteroog dat amper open wil, deze week had beter kunnen starten.
Ik heb ze op Lowlands gezien, was erg tof. Maar wel veel van hetzelfde, dus je moet er wel voor in de mood zijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:41 schreef NailQueen het volgende:
GO_A komt in september ook in Grunn spelen. Ik twijfel om daar heen te gaan. Mensen die hier al eens heen zijn geweest, is dit een aanrader? Ik heb ze wel eens zien optreden op het bevrijdingsfestival maar dat is toch een andere beleving.
Had je die Utrecht-supporter maar niet moeten uitdagen na de wedstrijdquote:Op maandag 27 mei 2024 09:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ik werd wakker met een rechteroog dat amper open wil, deze week had beter kunnen starten.
Deed hij dat?quote:Op maandag 27 mei 2024 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Had je die Utrecht-supporter maar niet moeten uitdagen na de wedstrijd
Sowieso een wat karige sportweek met het voetbal wat wat op z’n eind loopt, alleen de finale playoffs promotie maar dat wordt denk ik een oorwassing en ook de Europese finales deze week zijn saai. Geen wielrennen, een rustige week qua Olympische kwalificatie.quote:
Ik ben een keer bij een optreden geweest dat zelfs met toegift nogal aan de korte kant was. Toen ben ik nog even extra blijven wachten voor het geval ze nog een keer terug zouden komen voor weer een paar nummers. Toen de roadie het drumstel begon op te ruimen was ik ook het laatste sprankje hoop kwijt en heb ik m'n biezen gepaktquote:Op maandag 27 mei 2024 00:41 schreef NailQueen het volgende:
Oh wat ik bij concerten altijd een beetje vervelend vind zijn de toegiften. Dat de artiesten zogenaamd hun laatste nummer spelen en dan het podium afgaan. Om vervolgens na 2 minuten weer het podium op te komen en nog 2 nummers te doen. Blijf dan gewoon doorspelen
Je weet toch hoe hij isquote:Op maandag 27 mei 2024 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deed hij dat?Ja, dat was niet zo slim dan.
Probeer je nou een connectie te maken tussen mij en voetbal? Grapjas.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Had je die Utrecht-supporter maar niet moeten uitdagen na de wedstrijd
Ik vond van welquote:Op maandag 27 mei 2024 10:41 schreef NailQueen het volgende:
GO_A komt in september ook in Grunn spelen. Ik twijfel om daar heen te gaan. Mensen die hier al eens heen zijn geweest, is dit een aanrader? Ik heb ze wel eens zien optreden op het bevrijdingsfestival maar dat is toch een andere beleving.
Ik zie nu helemaal voor me dat je daar als enige nog stond te wachtenquote:Op maandag 27 mei 2024 13:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij een optreden geweest dat zelfs met toegift nogal aan de korte kant was. Toen ben ik nog even extra blijven wachten voor het geval ze nog een keer terug zouden komen voor weer een paar nummers. Toen de roadie het drumstel begon op te ruimen was ik ook het laatste sprankje hoop kwijt en heb ik m'n biezen gepakt
@Arizona pik jij dit?quote:Op maandag 27 mei 2024 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso een wat karige sportweek met het voetbal wat wat op z’n eind loopt, alleen de finale playoffs promotie maar dat wordt denk ik een oorwassing en ook de Europese finales deze week zijn saai. Geen wielrennen, een rustige week qua Olympische kwalificatie.
Er is alleen tegen een balletje slaan in Parijs, maar dat erkennen wij niet als sport.
Overigens was F1 gisteren ook mokersaai
Zo erg was het gelukkig nietquote:Op maandag 27 mei 2024 14:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal voor me dat je daar als enige nog stond te wachten
Nee wat daar gisteren is gebeurd heeft inderdaad níks met voetbal te makenquote:Op maandag 27 mei 2024 14:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Probeer je nou een connectie te maken tussen mij en voetbal? Grapjas.
Neequote:
Omdat hij zo goed kan tennissen of ziet hij er gewoon goed uit?quote:Op maandag 27 mei 2024 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee![]()
TR gemacht!
Roland Garros is een van de parels van de sport![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |